Skip to content

Saluti da bella Italia!

Martie 7, 2011

Copilasi, v-ati prins deja: sunt cu Silavaracald in Italia si ne este foarte bine. Venetia – de vis! Abia astept sa va povestesc mai multe, acum insa din cauza internetului care nu-i deloc supersonic n-o pot face asa cum se cuvine. Totusi, pentru ca mi-e dor de voi si sunt sigura ca si voua de mine, o sa va las aci fro doua fotografii. Va pup, dragii mei.

Si kekee al nostru ne-a facut o surpriza si nu numai ca ne-a intampinat in Venetia, dar ne-a si daruit cele mai frumoase masti din Venetia:

20 comentarii leave one →
  1. coralie permalink
    Martie 7, 2011 16:21

    frumooos! bravos tie! halal sa-ti fie!
    ps daca-l vezi cumva pe eros ramazzotti, te rog sa-i spui ca n-am mai putut sa-l astept si m-am maritat!

  2. mishulake permalink
    Martie 7, 2011 16:31

    No, ashe ! Fain! Frumos !

  3. Martie 7, 2011 16:41

    Fata distractie placuta de carnaval!

  4. Martie 7, 2011 16:51

    Georgiana, știam de la Melami să sunteți împreună în bella Italia! Și voi sunteți belissime, și măștile, și Veneția, și soarele de-acolo…și mi-e dor de voi! Te pup cu mare drag, să vă întoarceți cu bine! Abia aștept poze și povești din …bella Italia!🙂

  5. Martie 7, 2011 16:53

    bucurati-va🙂

  6. Blue Rose permalink
    Martie 7, 2011 18:31

    Distractie placuta :*

  7. Martie 7, 2011 18:52

    foaaaaaarte mistoooo, mastile!!!!
    eu am teama de carnaval! de orice fel de carnaval! o rup la fuga, daca vad numai masti in jurul meu!

  8. Martie 7, 2011 20:00

    Ce frumos!!! Mi-a rămas și mie o bucățică de suflet la Venezia🙂 Să saluți cocheta doamnă și din partea mea. Voi sunteți frumoase, măștile superbe, e soare, ce mai, sunteți de invidiat! Pupez!

  9. Martie 7, 2011 20:19

    Pentru unii primăvara chiar e cu soare și cu măști😀

  10. Martie 7, 2011 20:31

    cu masca … fara masca!! Enjoy!

  11. Martie 7, 2011 20:35

    Bravos fetelor, asta da buimaceala!😉
    Domu’ cu afro cine-i, ca nu prea aduce cu ala micu?😆
    Distractie placuta in continuare si nu uitati sa comandati fegatelli di maiale😉

  12. Carmen Negoita permalink
    Martie 7, 2011 21:02

    Distractie placuta tuturor la Venetia! Cu masti sau fara masti ne sunteti la fel de drage si va asteptam pe plaiurile natale.🙂

  13. Strigo permalink
    Martie 7, 2011 21:27

    Stau si ma holbez de cateva minute la voi… maaaai, nici nu gasesc cuvinte sa exprim ce simt.
    Oricum e de foarte bineeee :-* :-* :-* :-* :-* :-*

    PS: deci io vreau sa va vad asa si pe viu =))

  14. Martie 7, 2011 22:06

    mastile arata intr-un mare fel! prevad niste posturi superbe la intoarcere😆
    fetele, distrati-va, ca traiul de acasa e neschimbat!

  15. Martie 7, 2011 23:40

    io chiar nu ştiam unde eşti, da mă bucur să ti văz bine, chiar şi mascată.
    distracţie faină să aveţi! lasă că vii tu acasă şi te descoasem…

  16. Martie 8, 2011 1:45

    Dragii mei,
    Imi pare tare rau ca n-am un internet de prea buna calitate aici si deci nu pot sta cu voi de vorba asa cum mi-as dori. Va pup si va multumesc tuturor pentru gandurile frumoase. Si sa stiti ca nu v-am uitat, ba din contra, ma gandesc mereu la voi!!
    Abia astept sa povestim cand ajung acasa, pana atunci aveti grija de voi, da?

  17. mishulake permalink
    Martie 8, 2011 2:12

    Da !

  18. Martie 8, 2011 10:41

    Frumosilor!

  19. Martie 8, 2011 17:35

    Misto! Have fun!

Trackbacks

  1. oooo… pt! « psipsina

Lasă un răspuns

