Skip to content

Shooting la Pisa

Martie 11, 2011

Nici n-am ajuns bine la Pisa, c-am fost asaltată de zeci de case de modă italiene: Miuccia Prada, Valentino, Armani, Dolce Gabbana si inca cateva pe care chiar nu le-am mai retinut, dată fiind culoarea părului.

În naivitatea-mi, dată tot de culoarea părului, am crezut ca a fi fotomodel e-o treabă simplă, de pitzi, dar credeţi-mă că m-a solicitat într-aşa un hal încât după asta am avut nevoie de o oră de masaj şi înca una de spa să mă pun pe picioarele-mi lungi şi frumoase. Astfel am realizat că şi atunci când eşti frumos viaţa nu-i uşoarî şi că noi – fotomodelele (Claudia Schiffer, Carla Bruni, Linda Evanghelista, Naomi Campbell) trebuie să transpirăm pentru a educa omul de rând în spiritul esteticului şi a bunului  gust,  amin!

De aceea vă rog să apreciaţi sacrificiul pe care l-am făcut pentru a vă oferi o bucurie în avanpremiera revistelor de profil: Vogue, Cosmopolitan, Elle, Madamme Figaro şi altora cărora le-am scăpat numele de oboseală.

18 comentarii leave one →
  1. Martie 11, 2011 7:31

    Dar tu cine erai in poze? Caludia , Naomi sau Carla?

  2. Martie 11, 2011 9:35

    deci…eu ma supar..pai si poza in costum de baie unde e? Ca o modeala care te respecti :)),trebuia si aia pusa!

  3. Martie 11, 2011 9:36

    in costum de baie?? Pai de ce?😀

  4. mishulake permalink
    Martie 11, 2011 10:02

    Si Georgia la Siena :
    http://silavaracald.cotcodacii.ro/2011/03/11/senesii/

  5. Martie 11, 2011 10:11

    superbo esti o adevarata fotomodeala! ce claudia schiffer? le-ai dat cu praf in ochi la toate!😆

  6. Martie 11, 2011 10:37

    pfaaaa,jorji! ești cel mai tare model pe care l-a văzut italia vreodată.
    vezi nu te extenua prea tare, noi te așteptăm acasă cu forțe proaspete și cu muuulte povești.
    petrecere frumoasă să ai, mi-e tare drag zâmbetul tău.

  7. Martie 11, 2011 11:23

    Aaaaa, vad ca ai si un mesaj, pe genul Green Peace! Tu nu te rostogolesti in blanuri de animale si piei de sarpe boa, sau matasuri si catifele! E modelling pe iarba. Foarte original!

  8. Martie 11, 2011 11:39

    S-a îndreptat turnul ăla, sau mi se pare mie?

  9. Martie 11, 2011 14:22

    Ei da! Asta numesc eu „splendoare in iarba”!!!

  10. Martie 11, 2011 14:27

    Giana, super model, super oras, super sejur, superlativ!
    Bella Italia si bella Georgiana! Frumos. Sa va intoarceti cu bine!🙂

  11. Martie 11, 2011 18:11

    Lumea se distreaza si io dau la zapada cu lopetile..Ptiu… :))

  12. Martie 11, 2011 19:09

    Asta mi-a placut mie la Pisa. Poti da nas in nas cu tot felul de fotomodele sexapiloase😉

  13. Blue Rose permalink
    Martie 11, 2011 20:25

    😀

  14. Martie 11, 2011 20:59

    Auzi, Giano? A intrebat Catalin de tine. Botezatu, cum care Catalin!? Ce sa-i spun, cind te intorci? I-am zis deja ca esti maritata, da’ cica il intereseaza un proiect profesional, ca-i place tare mult colectia ta de papuci de casa😉

  15. Strigo permalink
    Martie 11, 2011 21:35

    mah, turnurile alea cred ca se indoaie la comanda ta… stanga, dreapta :))

    La poza a doua am ras sa ma doara falcile nu alta… zici ca ai un bat infipt in fund =)) =)) =))

  16. Strigo permalink
    Martie 11, 2011 21:41

    Oricum cu bat sau fara bat, reiese veselie soare si fain din poze :-* :-* :-*

  17. Martie 11, 2011 22:44

    Foarte frumos! Să ai un sejur cât mai plăcut, dragă Georgiana!🙂

  18. andruska permalink
    Martie 12, 2011 0:21

    Nah, că abia acu´ m-am prins care era scopul deplasării la ´talieni! Bănuiesc că restul plimbăreților sunt de fapt staff-ul vedetei, nu?!😀

Lasă un răspuns

