Skip to content

Încântătoarea Veneţie

Martie 17, 2011

Vă spun cu mâna pe inimă, că pe mine Veneţia m-a fermecat si nu exagerez dacă vă zic că n-am văzut niciodată în viaţă ceva mai frumos! Îmi este tare greu să vă vorbesc despre EA. Veneţia trebuie văzută, simţită, mirosită. Eu m-am îndrăgostit de ea, mi-a intrat în sânge şi încă visez la ea cu ochii deschişi. Mi-e tare greu să mă adun, ba chiar sunt puţin tristă… mă topesc de dorul EI şi nu numai. Mi-e dor de zilele alea senine, mi-e dor de prietenii mei care mi-au fost timp de două săptămâni alături. Ce mai la deal, la vale, e clar că tânjesc după vacanţa ce tocmai a trecut. Îmi rămân prietenii şi amintirile şi ce bine că pe astea nu mi le poate nimeni lua!🙂
Vă las să vedeţi şi voi Veneţia – o Veneţie văzută cu ochii mei.


Şi, la final, o melodie care-mi aduce aminte de … de TOT!

35 comentarii leave one →
  1. Martie 17, 2011 15:30

    chiar incantatoare!!!😀

  2. Martie 17, 2011 16:06

    absolut bestial! multumesc ca m-ai plimbat si pe mine pe unde ai fost, mi-ai facut o mare bucurie! :*

  3. Martie 17, 2011 16:09

    Foarte frumoasa Venice! Mosul ala costumat si cascat, ratacit printre civilii epocii noastre pe un vaporeto, e de toti banii! Sa spunem si cate ceva negativ despre Venetia ca sa echilibram balanta? Nu de alta dar e in pericol de scufundare Venetia asta din pricina atator admiratori cati are: tare mare aglomeratie, domne! Si vara miros apele… Prefer Lido. Asta de ciuda ca nu pot fi acolo oricand mi-as dori.

  4. Martie 17, 2011 16:11

    bine ai venit acasă. ţi-am dus dorul, dar rostul lui a fost bun.
    peste tristeţile şi dorul de-acum se vor aşterne amintirile, o să vezi, aşa cum spui nu ţi le poate lua nimeni. amintirile şi piretenii să te însoţească mereu în zâmbet.

  5. Martie 17, 2011 16:44

    uf … sa tot fie vreo 7 ani de cind nu am mai fost! Merci de poze! Frumoase si bine … tintite!

  6. Martie 17, 2011 17:13

    Ceea ce inteleg eu este ca si acolo se trage la masea… din sticle asemanatoare cu ale noastre.
    Viata e misto!

  7. Martie 17, 2011 17:13

    nici nu stiu ce sa zic daca Venetia e frumoasa cu adevarat sau foarte trista
    in fine
    eu am o amintire cind am fost cu il marito si pentru ca nu a vrut sa ma plimbe cu gondola am luat vaporetto si am stat la Lido toata ziua de unde mi-am luat si un costum de baie ultrascump asa ca sa se zgirie pe ochi de gondola.

  8. Minoki permalink
    Martie 17, 2011 18:18

    Fato, sa-ti fie de bine, frumoase poze da’ mai da si tu cate un semn de viata. te asteptam la treaba! In rest numai de bine!

  9. Martie 17, 2011 19:57

    Bine ai revenit, Georgiana!
    Privesc și tac…PRIVESC.
    Tu știi cât ce mult iubim Veneția. Toți ai casei! Nu mă mir că o iubești, nu mă mir că o iubesc. Azi o vedem…la vară o vom revedea. În timp ce-i străbatem străzile înguste sau canalele transparente, ne gândim: oare EA va mai fi acolo? Azi, da, e acolo. Sublimă. Unică. Încântătoare. Dar mâine? De aceea cred că numai un om crud ar putea să n-o iubească și/sau să n-o ocrotească. Eu sper că pentru o asemenea bijuterie se vor găsi soluții.
    Minunate fotografii. Am și eu o tonă. Voi face o nouă postare în imagini (când îmi va reveni dorul de blog). Până atunci, mulțumesc pentru această minunată călătorie prin Veneția în Carnaval. Numai bine, Georgiana!

  10. Traian permalink
    Martie 17, 2011 20:03

    Frumos mai fato, tare frumos ! Pacat ca suntem multi care probabil nu vom ajunge niciodata pe acolo.

  11. Martie 17, 2011 20:10

    Bine v-am regasit dragii mei! Ma bucur daca am reusit sa va incant privirile cat de cat. Mie Venetia nu mi se pare deloc trista, ba din contra! e plina de viata si deci de frumos.

    ellena, bine-ai venit la mine acasa. E clar ca-ti place doar si numai uitandu-ma la avatarul tau🙂 Te mai astept pe aici.

    red, cu mult, mult drag :*

    Lora, pozitiva fiind, n-am vazut decat partea frumoasa a Venetiei! Te pup, draga mea!

    Psi, si eu v-am dus dorul si’mi dau cuvantul de onoare ca atunci cand faceam fotografii ma gandeam la voi!

    cool, multumesc mult pentru aprecieri. ma faci sa fiu mandra de georgiana fotografa😛

    Virtuale, ai primit cartonasul?

    Corina, mare figura esti😀 Sa stii ca mi-a fost dor de tine. Sper ca esti bine!

    Minoki, o sa dau semne de viata tot inainte! si mai mult decat atat, e de musai sa ne intalnim!😉

    Mirela, eu-s amorezata de Venetia si stiu ca si tu/voi, nici n-ai cum sa fii altfel. E prea frumoasa! Astept si postarea ta cu Venetia si nici nu vreau sa aud ca-ti iei pauza de blog!!

    Traian, never say never! ma bucur mult, mult ca ti-au placut fotografiile mele si pentru asta iti dau un pupic :*

  12. Martie 17, 2011 20:43

    Bai ,ce-mi placu,parc-as fi fost p-acolo..Super! :))

  13. mishulake permalink
    Martie 17, 2011 20:57

    Multe poze d’odata, m-am ametit cu capu’ ! Ai de grija ca contra de sindromu’ Stendhal ce tocma’ te lovi nu este leac , trebe musai revizitarea locurilor , asta-i tratamentu’ de echilibrare ! Toate cele bune .

  14. Martie 17, 2011 21:07

    Viruse, nici nu stii ce bucurie mi-ai facut!🙂 Ma bucur tare mult c-am reusit sa trasnmit ceva cu fotografiile astea.

    Mishulake, vino sa te pup ca tare dor mi-o fost de tine! :* Muah! muah! Multumesc mult c-ai avut grija de blogul meu in lipsa! Esti de nadejde, nu dijaba imi esti tu asa de drag!
    Toate bune si tie!

    • mishulake permalink
      Martie 17, 2011 22:59

      Tu fat’hai ! mai usurel rogu-te cu afectu’ la vedere purmoa ca poa’sa fie motiv de gelozie de n-‘oi avea aer nici pe la tine p-aci . Pliiz, deci. (!)

  15. Strigo permalink
    Martie 17, 2011 22:19

    Ce emotinant … si pozele is super faine… ce frumos ca exista asa locuri. Si cred ca frumusetea le-a dat-o si oamenii cu care ai fost. Altfel poate nu ar fi fost asa frumos. De fapt sunt sigura de asta :-*

  16. Una permalink
    Martie 17, 2011 22:21

    Jorj, bun revenit si sa-ti fie de bine!🙂
    Da nu pot sa nu te boscorodesc o tara, c-ai plecat asa, fara preaviz, de m-am ingrijorat ca patisi ceva! Data viitoare sa lasi un belet, ceva!

  17. Martie 17, 2011 23:05

    Felicitări, Georgiana! Frumoasă plimbare ai mai avut. iar pozele, vorba lui vv. ne fac să credem că am fost pe-acolo!🙂
    Voiam să te întreb dacă i-ai luat şi lui Gipsy un peşte d-ăla cu ochii beliţi!😀 O mică amintire de la Veneţia!
    Şi ai gustat din melcii ăia care se văd în farfurie? Poate ne scrii şi o mică „cronică de călătorie”, ataşată la pozele frumoase!
    Noapte bună!

  18. b.d. permalink
    Martie 17, 2011 23:09

    Bun revenit acasa, Geo ! Si felicitari pt cadoul primit.
    Acela de sus🙂 Eu asi adaoga si ”cea mai inimoasa”😉

    Vazusem si la SLVC un premiu. Si ma intrebam, azi a aparut sau
    am fost eu atat de astronauta de nu l-am vazut pan’ acum ?

    P.S. Superbe poze !

  19. Martie 18, 2011 6:21

    @georgiana:
    Nu, dar il mai astept, inca!
    Nu ma pierd cu firea!

  20. pepe permalink
    Martie 18, 2011 8:31

    „Ce mai la deal, la vale, e clar că tânjesc după vacanţa ce tocmai a trecut”. Uffffff, cata dreptate ai. Te inteleg perfect. Eu nu am nici acum curaj sa ma uit pe poze sau sa vad filmele facute in calatorii. La plecare parca ramane ceva din tine acolo.

  21. Martie 18, 2011 10:39

    Multumesc frumos ca m-ai plimbat un pic pe acolo,nu fusesem niciodata si poate voi ajunge vreodata,nu se stie….:))

  22. Martie 18, 2011 10:39

    Esti acasa?
    Acasa,acasa sau inca iti invirti capul in toate directiile sa vezi,sa te umpli cu nenumaratele imagini,sa te bucuri.
    Imi inchipui ca nici n-ai avut timp sa inregistrezi totul,nici sa fotografiezi.
    Se pare ca ati avut si vreme buna.Ce mai,o excursie de vis in compania unor oameni deosebiti.Asta va fi una din amintirile frumoase care te va insoti mereu cu zimbetul pe buze.
    Ma bucur pentru tine,pentru voi.
    Si chiar daca inca,parca auzi alta limba vorbindu-se in preajma,chiar daca cu coada ochiului parca mai vezi imaginile pe care pina acum le vedeai doar in poze,esti acasa.
    Fa-ti plinul de odihna,aseaza-ti amintirile in ordine si spune(scrie),descrie ce-ai simtit,cum s-aun derulat de la prima propunere,pina la trezirea acolo.
    Bine ai venit acasa,Georgiana!

  23. Martie 18, 2011 12:46

    Mishulake, stii ca eu nu pot fi altfel decat sincera!😉

    Strigo, asa-i! conteaza mult compania si’ti spun cu mana pe inima ca eu am avut una pe care si-ar dori-o multi! :*

    Una, bine te-am regasit. N’am zis nimic pentru c’am vrut sa fie surpriza, dar uite, pentru tine promit ca pe viitor asa voi face! te pupacesc cel mai dulce!

    Alex, lui Gipsy nu i-am adus nimic, dar dupa modul in care s-a comportat cand am intrat pe usa casei, sunt convinsa ca am fost suficienta doar eu! Da, o sa scriu si cateva vorbe, numai ca acum inca-s imprastiata, nu-mi prea’mi gasesc locul😀 Pup iu!

    b.d, bine te-am regasit! Cadoul nu era aici, l-am pus eu ieri si este primit de la Victor – un alt om frumos.🙂 Zici ca-s si inimoasa? Ma flatarisesti si mi se suie la cap😛 Ma bucur ca ti-au placut fotografiile! am facut mii de poze si sincera sa fiu, sunt tentata sa vi le arat pe toate, dar mi-i ca la un moment dat s-ar putea sa va plictisesc.🙂 Te pup, draga mea draga!

    pepe, eu inca nu-s acasa complet! gandurile imi sunt tot acolo…🙂 si cum ai spus, o parte din mine este inca acolo, da. Te pup si multumesc de vizita. Te mai astept🙂

    Scorpio, never say never! daca stai bine si te gandesti, nici macar nu e prea departe🙂

    Fosile (Alexandru), da, sunt acasa fizic🙂 De fotografiat am fotografiat tot ce-am prins si tot ce mi s-a parut mie sugestiv, insa mi-ar lua luni de zile sa va arat aici toate fotografiile. Cum bine ai punctat, acum sunt in faza de pus amintirile in ordine si’ti promit ca va veni ziua in care va voi povesti totul. Te pup si ma bucur ca desi au trecut mai bine de doua saptamani de cand n-am mai aparut pe aici, nu m-ai/m-ati uitat.

  24. Martie 18, 2011 13:55

    iaca si la tine un premiu frumos, felicitari, ca meriti !

  25. kekee permalink
    Martie 18, 2011 16:50

    Mi-ai făcut poftă de o porţie de ” tagliolini alle vongole „

  26. kekee permalink
    Martie 18, 2011 16:54

    Faină melodia .

  27. Martie 18, 2011 17:17

    Venezia o stiam, pozele nu. Superbe!

  28. Martie 18, 2011 20:32

    Ofofofofofofof! Și-atât!🙂

  29. Martie 18, 2011 21:36

    red, esti o dulcica ca de obicei🙂

    kekee, mie mi-e pofta de toate alea din Italia!

    papa, multumesc si bine te-am regasit!🙂

    Mel, nu ma face sa plang🙂

  30. klausen1976 permalink
    Martie 18, 2011 22:34

    senzationale poze ! 1060107 este preferata mea …

  31. Martie 20, 2011 7:30

    Un dar divin sa ajungi pe-acolo!… Ma bucur pentru tine ca ti-a fost dat!…
    Asa de frumos, incat cuvintele nu fac fata!

Trackbacks

  1. Margareta Sterian sau spiritul iscoditor « Mirela Pete. Blog
  2. Poveste parfumată între bloggeri. Parfumul celei mai frumoase vacanțe « Mirela Pete. Blog
  3. Venezia, vazuta de sus … « Silence's Blog

Lasă un răspuns

