Skip to content

Eu şi ai mei în bella Italie

Martie 18, 2011

Vă dau o temă: ia să vedem ce nume aţi da voi fiecărei fotografii în parte:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

22 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Martie 19, 2011 1:07

    Tema grea , sunt coplesit, le zic la pe luatelea cu toatele : Insieme !

  2. mishulake permalink
    Martie 19, 2011 1:15

    Exact in promenada aia din foto 9 de la iesirea din Firenze , vara trecuta, am hotarit sa nu mergem la Pisa, am mers la Siena, nu era timp pentru amandoua. Mi s-a spus ca am ales bine .

  3. mishulake permalink
    Martie 19, 2011 1:26

    Sa va fie imn !
    Toto Cutugno – Insieme

    Con te, cosi lontano e diverso,
    con te, amico che credevo perso,
    Io e te, sotto lo stesso sogno

    Insieme United United Europe.

    E per te, donna senza frontiere,
    per te, sotto le stesse bandiere
    Io e te, sotto lo stesso cielo,

    Insieme United United Europe.

    Sempre più liberi noi
    Non è più un sogno, e non mai siamo più soli
    sempre più uniti noi,
    dammi una mano e vedrai che voli.

    L´Europa non è lontana
    c´è una canzone italiana, per noi

    Insieme, United United Europe
    sempre più liberi noi,
    Le nostre stelle e una bandiera sola.

    Sempre più forti noi,
    dammi una mano e vedrai si vola
    L´Europa non è lontana
    C´è una canzone Italiana, per voi

    Insieme, United United Europe

  4. Martie 19, 2011 9:25

    Facem ce facem si tot la butelcute ajungem…
    asa nici nu are cum sa fie altfel Italia decat… „ultrabella”.

  5. Martie 19, 2011 11:01

    :)) mor de ris! Nenea asta cu carucioru’ s-ar uita el … dar parca la statutul lui nu se cade … Se uita asa, cu coada ochiului, un pic jinduind! :))

  6. Martie 19, 2011 11:52

    ai pus prea multe poze si abia m-am trezit, neuronul creativ inca sforaie.
    sper ca vedem si explicatiile tale, nu? 😀

  7. Martie 19, 2011 12:02

    Fata, ai prea mult poze de titluit , ceea ce este destul de greu. dar as putea sa fac o remarca: bag seama ca taaare iti mai place sa pozezi, iar daca mai ai si o stecluta langa tine, deja ti se vede stralucirea in priviri….In rest , numai de bine!

  8. Strigo permalink
    Martie 19, 2011 12:13

    Poza 4:

    Hei, domnu! Scoateti cumva va rog aerul din paharul asta! Cu Chianti chiar ati nimeri-o bine 😀

    Poza 11:
    Lume, a mea esti!

    Poza 17:

    Ah, dragule, dar tzeapan mai esti 😉

    Misto pozele :))

  9. Martie 19, 2011 13:01

    poza 15 este favorita mea, să ştii. îmi place tare mult zâmbetul vostru din această fotografie…
    va trebui să mă gândesc la nume, aşa că revin după ce îmi fac temele. 😳
    pup.
    ce bine că eşti acasă. (ştiu, sună egoist… dar eu mă bucur că te-ai întors)

  10. Martie 19, 2011 14:43

    Georgi, ți-am dedicat articolul de azi, la mine. Vi l-am dedicat, că e și Mel părtașă!

    1.Era să zic …”Cel alb, cel galben, cel negru!” Blonda, bruna și roșcata, păzite de Cavalerul-cel-serios. Veneția, am sosit!
    2. Nepăsătoare mască, am găsit ceva mai interesant de pozat!
    3. Dragele mele dragi!
    5. I got it! 😉
    6. Prima afacere toscană: Chianti. Cum arăt între licori? 😉
    9. Cer senin, fețe senine!
    10. Două capodopere. Una din ele e PRIETENIA!
    15. Două fețe dragi
    16. O italiancă faină, zice că o cheamă Giana! 😉
    Restul mai târziu. Toate-s faine. Te pup! 🙂

  11. Martie 19, 2011 17:18

    Bine ai venit! :-*

    Superbe poze si faina vacanta!

  12. Martie 19, 2011 19:57

    Cand le vad, fior ma trece,
    Toate pozele-s da ZECE! :))

  13. Martie 19, 2011 20:11

    Ultima-i de UNSPE! 😆

  14. Carmen Negoita permalink
    Martie 19, 2011 20:19

    Ia sa le iau eu pe rand (sa nu ma injuri… ca tu m-ai pus 😛 ):
    1. cele 3 muschetarite si un muschetarel
    2. din turn la carnaval
    3. doua la pachet 😀
    4. pe ala sau pe ala… nu, pe celalalt
    5. dupa inaltime sa fie si sticla, bre… nu auzi? 😀
    6. singura blonda
    7. cu camera ascunsa (e in spate 😀 )
    8. odihna (e prea cuminte poza 😛 )
    9. trei romance cuceresc Florenta
    10. prietenie mare 🙂
    11. gratie pe trepte
    12. concentrare
    13. Giana la lucru
    14. la cimentul gri (ca iarba n-o vad 😀 )
    15. fericire
    16. loc de dat cu capul (chiar si in concediu? 😀 )
    17. dezamagire (ca semaforul nu reflecta culoarea ochilor tai)
    18. verdeeeee (Giana, asta nu inseamna ca poti sa faci orice 😀 )
    Gata! Pupicei!

  15. Traian permalink
    Martie 19, 2011 21:51

    Mai stai si tu oleaca, prea repede postezi fotografiile !

  16. Martie 20, 2011 16:38

    Geo
    Ultimile doua sunt cele mai tari, prin tematica, semnificatie si expresie a fetii
    17. Da, din pacate sunt pe stop
    18. Iupiiii, nu mai sunt pe stop!
    😆

    • Martie 20, 2011 17:41

      😆
      Hai ca nici eu nu puteam sa le intitulez mai bine! sunteti tari cu totii 😀 Va pup!!!

Trackbacks

  1. Poveste parfumată între bloggeri. Parfumul celei mai frumoase vacanțe « Mirela Pete. Blog
  2. Poveste de vis (27) « Blogul lui Teo Negură
  3. Leapsa | Redsky2010's Blog
  4. “Proces Verbal al şedinţei de blog” « Buimacii
  5. ce mi-a plăcut la tine « psipsina

Lasă un răspuns

