Skip to content

Alte dovezi. „Pipăibile”.

Martie 20, 2011

Şi pentru c-am simţit că Virtualul îşi menţine poziţia sceptică, m-am gândit să mai vin şi eu cu niscaiva dovezi🙂

Astea vederi le-am trimis eu acasă alor mei şi-au ajuns la patru zile după expediere. Au fost trimise împreună cu vederea pentru Virtualkid. Chiar îmi/ne pare rău că taman aia n-a ajuns, dar nu îmi/ne pierdem speranţa.

28 comentarii leave one →
  1. Strigo permalink
    Martie 20, 2011 14:36

    Aha😀
    Si mie nica, nica :(( :(( :((

  2. Martie 20, 2011 14:41

    Laurica, nu ti-am ştiut adresa😦 Ia să faci bine să mi-o dai, că nu ştie niciodată când dispar iarăşi din peisaj😛
    Pup iu!

  3. Martie 20, 2011 14:54

    Cum spuneam, va tradeaza pixelul…. n-ati dat link unde trebuia.
    Ne intoarcem la trecuta discutie: ramanem doar cu berea.

  4. Martie 20, 2011 16:36

    Nu stiu despre ce e vorba, dar eu le-am primit pe ale mele😉

  5. Martie 20, 2011 17:38

    Virtuale, de nu ti-oi da o cisterna in tabara de la Ibanesti, sa nu-mi spui pe nume!!!

    Papa, chiar te-o mai crede lumea😀

  6. Martie 20, 2011 18:43

    ce am trimis eu din Mexic la sfirsit de ianuarie a ajuns abia zilele trecute. Deci … rabdare si tutun! Dar nu virtuale!!

  7. Traian permalink
    Martie 20, 2011 19:14

    Bai, ati luat-o de la capat ?

  8. mishulake permalink
    Martie 20, 2011 19:49

    Iote dom’le , se mai trimit scrisori, clasicele scrisori ! In era lu’ e-mail ! Pfuaaai !!!
    Virtualule Kid ! bre ! vezi c-o fi ” nemerit” scrisorica intr-o colectie privata a lu’ fr’un vecin !!!
    Sau la nenea postasu , poate e iubitor de frumos , apreciaza valoarea unei ilustrate semnate de o Vogue-ista de pe revista ! Zic io !

  9. Martie 20, 2011 20:01

    @mishulake:
    Cartile postale sunt pentru copiii de la gradinita fiului meu si au inceput sa vina si de la necunoscuti. Eu nu imi fac probleme, deocamdata. Unele fac ceva mai mult pe drum. Poate ca asa o fi si cu asta!

  10. Martie 20, 2011 20:51

    E o mare minune să mai vezi așa ceva, Georgi! Maică-mea a fost în al nouălea cer că i-am trimis azi vară vederi, că vorbeam zilnic la telefon. Vorba ta, avem dovezi.😉

  11. Strigo permalink
    Martie 20, 2011 21:14

    La vara :))

  12. Martie 21, 2011 11:19

    chiar nu pot sa-mi explic si aia ce mi-ai trimis-o mie a ajuns tot in 4zile, iti mai multumesc o data, chiar m-a bucurat😉

  13. Martie 21, 2011 15:19

    Faine ilustrate! Georgiana, o mică sugestie: când fotografiezi de aproape, pune funcţia „macro” la cameră şi ies pozele foarte clare! (vezi că are ca simbol o floricică pe buton, dar cred că ştii tu). Fă probă cu nasul lui Gipsy!😀 Să vezi ce maaare iese!
    Aştept şi alte „episoade” cu poz(n)e!

Trackbacks

  1. Muzici bune din filme la fel de bune « Mirela Pete. Blog
  2. Dexign. Logo și amabalaje pentru Lizard Coffe « Mirela Pete. Blog
  3. Sunshine Reggae « Mirela Pete. Blog
  4. Wordlees Wednesday 1. Miercurea fără cuvinte « Mirela Pete. Blog
  5. Ion Țuculescu sau ochii magici ai culorilor « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

