Skip to content

Câteva gânduri

Martie 22, 2011

Astăzi s-a împlinit o săptămână de când m-am întors din cea mai frumoasă vacanţă pe care-am trăit-o vreodată. Şi nu exagerez cu nimic când spun asta. Pur si simplu mă simt o norocoasă. Sunt aşa de bucuroasă şi de emoţionată când scriu toate astea încât chiar mi-e greu să-mi găsesc cuvintele, iar cine m-a cunoscut poate să vă confirme că-n realitate sunt o volubilă, uneori poate chiar prea! :D  Îmi vine să râd acum, dar poate c-ar fi trebuit să iau şi eu un concediu de blog, precum prietenii mei de vacanţă, dar mă gândesc că v-am fi băgat prea tare la idei – deci continui să aberez pentru voi:mrgreen:
Dacă ar fi să definesc în câteva cuvinte tot ce-am trăit timp de două săptămâni pe meleaguri toscane si nu numai, acestea ar fi: râs până la lacrimi, nopţi lungi, locuri de vis, plimbări interminabile, oameni frumoşi, prietenie, soare, shooting (:D), viaţă!
Mi-aş dori tare mult să pot intra în amănunte în ce priveste traseul, locurile vizitate, programul zilnic, dar consider că încă n-a venit momentul. Este de musai să mai treacă o vreme şi taman când o să vă luaţi gândul… pac! Îmi plac surprizele, vouă nu? Aşadar, vă mai las aici nişte fotografii după care reintru în normal, în sfârşit. Să zicem c-am reuşit s-ajung cu picioarele pe pământ🙂

Un vinuc din anul naşterii mele… Doamne ce mi-aş fi băgat botu-n el!😀

Crama Greve Chianti – an adevărat obiectiv turistic, cred că singurul în care aş fi intrat zilnic:mrgreen:

În fotografia asta se poate observa determinarea! – în drumul nostru spre cramă!

Aici Melania vrea să ne arate că ea nu bea😀 doar c-a uitat să-i dea lui Alba şi cartela, spun „şi” pentru că paharul, după cum se vede este deja în mâna Albei! hi hi hi (Priviţi-o numai ce privire inocentă are :)))

Şi „Răzvănel” al meu de care m-am cam îndrăgostit😉 Trag speranţa că sentimentul e reciproc…

Ghicitoare: spre ce arătam cu degetul?

Răspuns:

Bărbaţii veniţi din război, după ce le scoteau femeilor  lacătele de la centurile de castitate, le atârnau aici.

Cu fotografia asta am intrat în rândul oamenilor:mrgreen: Adică nu poţi s-ajungi acolo şi să n-o faci :)))) Adică poţi, ştiu eu pe cineva😛

Romantici tăti

Ca-ntre noi, copiii🙂

Şi pe final… doar nu credeaţi c-am fost de-adevăratelea la Pisa!😀

Vă pup acum şi vă promit că va veni şi ziua aia în care vă voi povesti mai multe!!

34 comentarii leave one →
  1. Martie 22, 2011 20:33

    ai un zâmbet în fotografii care spune totul. este zâmbetul celui care vede frumosul însoţit de prieteni. când vei veni în braşov sper să îţi ofer măcar jumătate din acest zâmbet şi deja mă gândesc la ce locuri frumoase de la noi poate că nu ştii…
    mi-a fost dor de tine.
    pup.

  2. Martie 22, 2011 20:50

    Sa-ti fie de bine plimbarea si sper sa te aduni cat mai repede.Mie mi-au trebuit vreo cateva luni sa-mi revin dupa doua saptmani de Olanda. Si pot spune ca viata mea nu a mai fost la fel dupa ce am venit.

  3. Martie 22, 2011 21:03

    frumoasa e Italia. Abia am intrat pe teritoriul ei si mi-a facut impresia unui taram primitor si cald. Vad ca te-a marcat si pe tine. De la crama cu vinuri de colectie, la statuia lui David pe care ne-ai prezentat-o in „cel mai mic detaliu” ori la turnul din Piza.🙂 Dar asteptam noi marturii ale calatoriei tale de neuitat.

  4. Martie 22, 2011 21:31

    Doamne, dar ce v-ati mai chinuit!

  5. Martie 22, 2011 22:06

    mai, dar ati gravitat in jurul sticlelor de vin in vacanta asta mai ceva ca Pamintul in jurul Soarelui!

    Da, e mai bine sa lasi ceva timp sa treaca si apoi sa povestesti pe indelete! Eu astept!🙂

  6. Martie 22, 2011 22:53

    Mă bucur pentru tine, dragă Georgiana! Şi mai mă bucur că vrei să ne împărtăşeşti din bucuria ta şi nouă.
    Foarte frumoase poze. Şi le-ai ales …bine de tot!
    Într-una de la cramă, deasupra voastră scrie „Bolgheri”. Mi s-a părut prima dată că scrie „Blogheri” şi m-am şi gândit că erau rafturi cu sticle de vin pentru blogheri!😀 „Vrabia…mălai visează”!
    Numai bine îţi doresc!

  7. Martie 22, 2011 23:23

    degeaba arati, tre’ sa si pui mana!

  8. mishulake permalink
    Martie 22, 2011 23:40

    Georgia , vorbe-n propozitii ai, poze ai, ai pipait si calcat teritoriul, poti pune de-o agentie travelistica cu trupa formata avand ca obiectiv agroturismu’ din Toscana. Succesuri deci (!)

  9. Martie 23, 2011 9:01

    Lacatu meu da pa sarma aia e al patrulea, cum privesti dan stanga,adica..E ala cu ciucurel roz!Am fost si io p-acolo,deci..

  10. Martie 23, 2011 9:03

    pai o sa ai subiect de blogareala un an de zile..parerea mea!
    dar cea mai frumoasa vacanta de vreodata, bla bla….tre sa fie aia cu barbatul tau..indiferent ca ai fo’ la Cuca macaii si ai facut pipi la copac…parerea mea !

  11. georgiana permalink*
    Martie 23, 2011 11:03

    psi, la Brasov n-am ajuns deloc pana acum! sa-mi fie rusine! Dar stii de ce? Pentru ca trebuia sa te cunosc pe tine😉 Te pup si sa stii ca si mie mi-o fo dor! :*

    Minoki, daca zici ca si tu ai patit la fel inseamna ca nu intru un sfera patologicului! m-am mai linistit!🙂

    Gabriela, ai spus tot!🙂 te pup si-ti doresc o zi frumoasa.

    Virtuale, vai si amar de noi!

    Cool, =)) aia cu sticlele e foarte adevarata! am baut vin cat n-am baut in toata viata!

    Alex, nu scrie Blogheri, dar uite asta ar fi o idee! Tu numai idei interesant ai, zau asa! ma surprinzi placut de fiecare data🙂 O zi faina sa ai!

    zaqk, as fi pus si mana da’ era cam sus!😀

    Mishulake, am mai avea nevoie si de ceva sponsori! Te bagi?😛

    Alice, nu-s eu sotia perfecta, draga mea! iar cand am zis c-a fost cea mai frumoasa vacanta n-am mintit! El stie ca-s debordant de sincera:mrgreen:

  12. Martie 23, 2011 11:26

    O zi frumoasa tuturor!🙂

    • Martie 24, 2011 10:33

      Georgiana, m-ai dat gata cu melodia asta, una dintre preferatele mele! Iar Olivia Newton John….ce-mi mai plăcea când eram la liceu…
      O zi bună şi ţie şi tuturor!

  13. Martie 23, 2011 12:57

    lady g, te anunţ prin prezenta că coletu a ajuns la adrisant. m-au sunat de acasă, când ajung dau iama în el!😉
    şi că tot n-ai ajuns în urbea-mi cea frumoasă şi cu care mă mândresc (probably the best city in the world, cum spuneam cu flavius) abia aştept să come here…
    ti pup.
    io ascult asta:

    • Martie 23, 2011 13:38

      Psi, ce ma bucuuuur! dacă n-aş fi fost plecată l-as fi trimis mai repede, dar niciodată nu-i prea târziu când vine vorba de-o supriză pe care îţi face plăcere s-o faci unei persoane dragi!! te foarte pupăcesc!!!
      Îmi place Shania! chiar ffff mult! iaca acu o ascult şi mă gândesc la tine🙂

  14. Martie 23, 2011 15:17

    Treaba aia cu lacătele e o manie (aproape obsesivă) a adolescenţilor din Italia. Se numesc „luchetti d’amore” (lăcăţelele dragostei) şi simbolizează legătura trainică (?!) între cei doi îndrăgostiţi. În oraşele mari, există locuri specifice unde aceste lacăte se adună, periclitând uneori arhitectura locală. Am citit odată despre un pod undeva în Italia, pe care zăpăciţii ăştia de adolescenţi agăţaseră atâtea lacăte încât a fost pusă în pericol rezistenţa podului. A fost nevoie de o ordonanţă locală prin care să se interzică (amenzi colosale incluse) agaţarea acestor lacăte de podul respectiv. Dacă daţi un click aici o să vă daţi seama că nu-i de glumit. În unele cazuri se adună câteva sute de kile de lacăte într-un singur loc.

    • Martie 23, 2011 17:25

      Victor, iote cum imi strici tu mie socotelile!😀 Îs de la centurile de castitate, am zis!:mrgreen:

  15. Martie 23, 2011 15:44

    Din poza reiese, ori ca italienii n-au mai plecat de mult la lupta, ori ca italiencele sunt atit de urite, ca centura a devenit inutila😀
    A propos, stiti de ce-si lasa italienii mustata?
    Ca sa semene cu mamele lor😉

  16. Martie 23, 2011 18:20

    @papagigli:

    Foarte tare asta cu mustata!

  17. mishulake permalink
    Martie 23, 2011 18:30

    Un gand off topic.
    A „sedus”, s-a dus :
    RIP Elisabeth Taylor
    http://www.washingtonpost.com/local/obituaries/screen-legend-elizabeth-taylor-dies-at-age-79/2010/09/21/ABPFCYIB_story.html?hpid=z1

  18. Martie 23, 2011 19:05

    Si inca ceva si gata.Studiai ceia lu David..Din stiintele mele minime in domeniu medicinii primare, constat ca dansu ar fi avut pa vremea lui un inceput da tumefactie intrascrotala cu inceput da priapism.

  19. Martie 23, 2011 19:18

    RIP si io Misule, ca nu mai scriu la mine pa blog!

  20. Strigo permalink
    Martie 23, 2011 21:38

    Pe mine tare m-a impresionat poveste cu lacatele…🙂

    Fain, mai Jorji, suuuuuper fain :-*

  21. Martie 23, 2011 21:50

    Bine ai revenit!Mai zic o data si normal ca astept-si nu sint singurul-detalii despre acele momente speciale traite in vacanta.
    Stii tu cum e daca pui o gramada de poze insotite doar de mici comentarii.In plus ne-ai obisnuit cu descrieri amanuntite a momentului trait.Deci?

  22. Carmen Negoita permalink
    Martie 23, 2011 22:15

    Cu norocul tău am văzut şi vinucul din anul meu de naştere. Era chiar lângă al tău. Sticlele… e adevărat, dar tot e ceva. Frumoase fotografii şi amintiri foarte plăcute. Mi-a plăcut foarte mult şi fotografia în care apari tu cu Ziurel. De n-aş fi ştiut cine-i puştiul, aş fi crezut că-i al tău. Amândoi sunteţi frumoşi foc.🙂 Pupicei!

  23. Traian permalink
    Martie 23, 2011 22:16

    GG
    David ala, amarastean rau, saracu…

  24. Martie 23, 2011 22:23

    Daca-ti spun ca nu am fost iesita din Romania intelegi de ce te invidiez! Daca se poate spune, invidie pozitiva(?)

  25. Martie 24, 2011 10:01

    Cum spunem, văzut, iubit, îndrăgostit. Bella Italia! Unanimitate.😉
    Georgi, ești un suflet mare de tot! Ochii tăi spun multe povești frumoase.
    Și la vară, cald! Vedem noi…😉
    Pup u! 🙂

  26. Martie 24, 2011 12:47

    stii unde arati tu cu degetul? e o caramida decojita intre picioarele domnului cu fara frunza :)))

  27. Aprilie 10, 2011 23:11

    impartasim din experientele tale.

    • Aprilie 11, 2011 0:18

      fetele, ce ma bucur! sunteti acolo, sa inteleg??🙂
      Bine-ati venit la mine, aici si.. va mai astept, cu drag!

Lasă un răspuns

