Skip to content

Dragostea nu cunoaşte vârstă?

Martie 24, 2011

Aseară, n-am de lucru şi deschid televizorul. Nimeresc pe pro tv la emisiunea lui Măruţă care-şi mutase tot studioul în casa lui Pepe nefericitul şi mai noul lăsat în curul gol – pentru c-a avut grijă Cherida să-i ia din casă inclusiv robinetul de la chiuvetă! Sincer, n-a reuşit să-mi stârnească mila, că-n definitiv aşa păţeşti dacă te bagi în troacă. În fine, nu rezist mult, schimb canalul şi dau peste un alt cuplu „de vis”: Columbeanu! Ei şi de aici pleacă ideea postării mele de azi. Şi nu, nu despre relaţia lor de doi bani vreau sa vorbim ci despre diferenţele de vârstă dintre partenerii de cuplu, în general. Hai să nu luăm de exemplu cazul Columbenilor, c-acolo-i clar că-i vorba de interese ci uite, să zicem cuplul Michael Douglas – Catherine Zeta-Jones, ambii actori de succes, talentaţi şi împliniţi. Diferenţa de vârstă dintre ei este de 26 ani – el are 67 şi ea 41, deci practic el ar putea foarte bine să-i fie tată, nu? Stau şi eu mă întreb ca prostul, oare Caterina asta la cât de frumoasă-i nu şi-ar fi putut găsi un partener mai apropiat de vârsta ei? Ce anume ar fi putut-o determina să se căsătorească cu un bărbat cu mult mai în vârstă decât ea? Credeţi în trăinicia unei astfel de relaţii? Vi se pare normală? Hai la dezbătut, copii!

79 comentarii leave one →
  1. Martie 24, 2011 15:20

    Din punctul lui de vedere mi se pare firesc😉 Dintr-al ei nu-ti pot spune, ca n-am umblat cu barbati in virsta pina acum😆

  2. Martie 24, 2011 15:25

    papa, dar cu femei mai în vârstă ai umblat?:mrgreen:

  3. Traian permalink
    Martie 24, 2011 17:06

    GG
    Cand ti se pune pata, nu se mai uita nimeni la buletin, stiu io sigur !

  4. Martie 24, 2011 17:07

    Geo
    Pai am povestit deja la „Prima purie”😉

  5. Martie 24, 2011 17:08

    Nu am motive sa nu cred in trainicia unei astfel de relatii odata ce nu pe aceasta diferenta se bazeaza relatia. Ce sa-ti mai spun, ca dintotdeauna mi s-au parut extraordinar de interesante abaterile din formulare stereotipe. Michael o fi avand el si alte calitati in afara de varsta mare, nu te uita ca nu prea pare…

  6. Martie 24, 2011 17:37

    Este doar un caz tipic de cerere si oferta. Exista oameni care lucreaza numai pe nişă.

    Sigur a existat mereu si un „precursor”. Ca doar plua nu stie carte, si nici prispa nu sta nematurata.

  7. adelina permalink
    Martie 24, 2011 18:31

    personal,n-as rezista sa ma trezesc dimineata de dimineta langa o persoana mai mare cu 20 de ani ca mine care sa nu-mi fie nici bunic si nici vreun alt tip de ruda…m-ar lua cu lesin de la stomac sa-l prind ca ma atinge ori alte cele.deci clar,sunt impotriva! toata averea pamantului si tot soiul de ranguri n-ar reusi sa ma induplece sa fac asa nenorocire din mine.n-as mai iubi viata si mi-as blestema zilele…alta treaba sa imbatranesti impreuna cu cineva si alta sa te trezesti dintr-odata ca zburzi in urma barbatelului cu bazinetul dupa tine.
    nu le inteleg pe cucoanele astea si nici nu ma straduiesc s-o fac.se joaca cu viata lor si e pacat,ca numai una avem.

  8. Martie 24, 2011 18:39

    Hai că eu ţin scorul!😀

  9. Martie 24, 2011 18:47

    E un cuplu frumos, stabil….🙂
    Nu cred ca e greu ca o fata tanara si frumoasa sa se indragosteasca de Michael Douglas…La fel si in cazul lui Harrison Ford, cu „Ally Mc Beal” a lui…

    🙂

  10. corina permalink
    Martie 24, 2011 18:52

    ei sint din alt film

  11. Martie 24, 2011 19:35

    cred ca tine de patologic…putin….

  12. Martie 24, 2011 19:36

    la Michael Douglas, nu e doar varsta, ci si boala. Ne amintim cum arata in urma cu ceva vreme, din cauza cancerului la gat. Nu numai estetic, dar si din alte motive, e cumplit sa stai in preajma unui om bolnav. Dar astea sunt puntile de suspine pe care ti le da Dumnezeu, in viata. Pe ala l-ai ales, cu ala treci vamile. Asta se cheama devotament si iubire (nu din aia dusa la extrem sau la sacrificiu, pentru ca iubirea are locul ei si valorile ei fixe).
    Eu stiu ca daca e al meu, poate sa arate ca un monstru, sau ca un strabunic,intr-o zi, pentru mine e la fel ca in prima zi. Isi permite sa spuna asta, o femeie care a trecut de 40 de ani, nu una care inca se scalda in 20, ca gaina in praf. Deci, nu doar barbatii se trec, ci si noi, la greu! Poate nici lor nu le e la indemana sa ne vada altfel decat troznind de tinerete, si poate de aia isi si permit sa incerce, cu ora, si cu tarif, tinerete de ocazie. Dar, poate tocmai asta consolideaza un cuplu trecut prin multe.

  13. Martie 24, 2011 19:51

    Fata o fi crescut cu filmele lui😛 Sau poate cu ale lu’ ta’su si totusi i s-o fi parut prea mult asa ca s-a multumit cu fi-su!

  14. Martie 24, 2011 20:07

    Eu votez contra. Am fost curtata acum vreo 10 ani de un barbat cu aproape 30 de ani mai mare decat mine. I-am purtat un mare respect pana in ultima clipa a vietii lui dar mai mult decat o relatie de amicitie nici nu a putut fo vorba, desi el spunea ca ma iubeste. Diferentele mari de varsta se simt exact ca si in relatiile dintre parinti si copii asa ca implicit si o relatie din asta este bazata mai mult pe respect. De dragoste nci nu poate fi vorba. Poate faza de indragosteala de la inceput, asa de o luna maximum doua as putea sa cred , dar mai mult …..no way!

  15. Martie 24, 2011 20:11

    jorji, din zvonurile de dinaintea căsătoriei celor doi eu ştiu că au un contract prenupţial pe care l-au negociat la sânge. unul dintre cele mai negociate contracte de acest gen. când dai în săptămâna chioară nu prea te gândeşti la aşa ceva, eu aşa cred. aşa că şi iubirea lor a fost… de-un vis hollywoodian. dar cum boala l-a cam ajuns pe nenea michael şi nici tanti caterina nu mai are strălucirea de la 30… se pare că au strâns rândurile şi gândurile.
    ai mai uitat un cuplu: ion dichiseanu şi simona florescu, aprigi susţinători ai columbenilor pe vremea când cei ce se ceartă acum erau proaspeţi şi care au divorţat şi ei, pe motiv de exemplar de mascul mai tânăr şi mai adecvat doamnei…

  16. Georgiana permalink*
    Martie 24, 2011 20:15

    Traiane, nu intru in amanunte desi iti dai seama ca ma roade curiozitatea😀

    Lora, de acord cu tine!

    Virtuale, n’as prea crede… eu am un caz de genul asta in familie🙂

    Adelina, in primul rând bine-ai venit! In al doilea rând, imi place că eşti combativă şi tranşantă! sa stii ca m’am râs citindu-ţi comentariul. Auzi la ea ” sa te trezesti dintr-odata ca zburzi in urma barbatelului cu bazinetul dupa tine”. Eşti mortală!😀

    Acuarele, mda, place la mine Harrison Ford (între noi fie vorba)!:mrgreen:

    Corina, din ce film, mamică? Am dat doar un exemplu cu Douglas, dar sunt cazuri şi dinafara Haliudului în aceeaşi situaţie.

    rocssana, nu ştiu dacă ţine de patologic… în definitiv, uite, referindu-mă la mine personal, deşi am 36 de ani acuşica (peste fix o lună), mă simt ca la 20! De aia zic – sufletul rămâne tânăr!

    dr. Lecter, sunt perfect de acord cu tine! Na, ce să fac dacă-mi place cum gândeşti? Nu mai am nimic de adăugat. 🙂

    Zaqk, răule!

  17. Georgiana permalink*
    Martie 24, 2011 20:26

    Minoki,
    extrapolând, să zicem că te-ar curta Robert de Niro. La fel ar sta treaba?😀

    Psi, să înţeleg deci că nu vezi cu ochi buni o astfel de relaţie? Ăla cu Douglas a fost doar nu exemplu, eu îmi puneam problema la modul general, adică-n viaţa de zi cu zi, între doi oameni obişnuiţi.

  18. Martie 24, 2011 20:42

    Ie-te ca la Robert nu m-am gandit,hmmm….stai sa ma gandesc….hmmm….neeeeee. Nu ma prind. O chestie de o curtare, cum am zis si mai sus de o indragosteala scurta mai merge. Dar o relatie, nuuuuuu.

  19. Zana Eficientei permalink
    Martie 24, 2011 20:46

    in epoca botoxului si lipoaspiratiei, varsta devine oarecum irelevanta.

  20. Martie 24, 2011 20:59

    io-te, ce sa zic, sunt rau! da’ aia ce cauta asa tanara si frumoasa cu mosneagul? ha? ia zi-mi!

  21. Martie 24, 2011 21:20

    Cred că, în situații de genul ăsta, nu poți judeca decât la modul particular.
    Da, există bariere de vârstă, dar și lucruri care-i pot lega în ciuda acestora.
    Unul dintre cele mai fericite exemple: Charlie Chaplin – Oona O’Neil (El, știm cine a fost. Ea era fiica celebrului dramaturg Eugene O’Neal), unde diferența de vârstă era cu mult mai mare. Asta nu i-a împiedicat să facă o ciurdă de copii frumoși, care le semănau amândurora, și să fie fericiți până la moartea lui.
    Deci, cazuri și cazuri…

  22. Georgiana permalink*
    Martie 24, 2011 21:24

    Minoki, esti o dulce =))

    Zana, da’ chiar c-asa-i!!

    Zaqk, da’ sufletu’ omului nu conteaza? doar nu suntem animale. Zic si eu. Ce daca are niste riduri in plus?

    Mel, ai dreptate, ca intotdeauna! Ce bine c-ai revenit printe noi. Chiar era pustiu🙂

  23. Martie 24, 2011 21:28

    In cazu lor, nu conteaza melodia, ci conteaza poezia…

  24. Georgiana permalink*
    Martie 24, 2011 21:30

    Virus, mânca-te-ar Georgiana de poet ce eşti tu!😀

  25. Blue Rose permalink
    Martie 24, 2011 21:48

    Ei au alta iubire fata de Monica si Iri😉 Cel putin asa cred eu…nu cred ca sta cu el pentru bani…

  26. Martie 24, 2011 21:55

    gg: genetic suntem programati ca sa ne incurcam cu aia de o varsta. asa ne asiguram urmasi viabili. e totul in adn!

  27. Martie 24, 2011 22:05

    Blue, perfect de acord!
    Zaqk, bobocule, la tati ai replica! Asa se cheama acu: ‘incurcat”?😀

  28. Martie 24, 2011 22:09

    ma rog, eufemistic spus. un partener de varste apropiate asigura urmasi viabili. adevar este ca el tre’ sa fie mai in varsta, da’ nu cu mult. suficient ca sa o ajunga pe ea ca si maturitate :))))

  29. Strigo permalink
    Martie 24, 2011 22:09

    Eu sunt sigura ca asa ceva se poate.
    Iubirea chiar nu are varste.

  30. Martie 24, 2011 22:16

    Mie mi-au plăcut dintotdeauna cei grizonanți. Mi s-au părut o garanție pentru calitate, experiență, profunzime…😀

  31. Martie 24, 2011 22:22

    Strigo si Mel, subscriu!

  32. Strigo permalink
    Martie 24, 2011 22:22

    Sefa si mie …
    De acord🙂

  33. Strigo permalink
    Martie 24, 2011 22:23

    Doar ca unii profita de altii, asta nu are de-a face cu iubirea. Are cu oricealtceva de-a face, dar nu cu iubirea. Iar media mai si exagereaza multe lucruri.

  34. adelina permalink
    Martie 24, 2011 22:24

    deci eu tre sa inteleg ceva:aici era vorba de diferente mari de varsta intre parteneri,nu?pai si atunci de ce dc lecter zice ca „Eu stiu ca daca e al meu, poate sa arate ca un monstru, sau ca un strabunic,intr-o zi, pentru mine e la fel ca in prima zi. Isi permite sa spuna asta, o femeie care a trecut de 40 de ani, nu una care inca se scalda in 20, ca gaina in praf. Deci, nu doar barbatii se trec, ci si noi, la greu! Poate nici lor nu le e la indemana sa ne vada altfel decat troznind de tinerete, si poate de aia isi si permit sa incerce, cu ora, si cu tarif, tinerete de ocazie. Dar, poate tocmai asta consolideaza un cuplu trecut prin multe.”?
    pai ce,crezi ca eu daca ma marit acum cu cineva,ajung la 40 de ani si el are 50 si se imbolnaveste il las pt zari mai luminoase?eu cred ca s-a deviat de la subiect.era vorba daca dintr-odata poti iubi pe unul cu o varsta dubla cat a ta,nu ce te faci daca dupa 20 de ani de casnicie ti-a imbatrnit partenerul..asta intra deja in alta categorie.
    sau poate n-am inteles eu cum trebuie.sunt mai grea de cap de fel

  35. Martie 24, 2011 22:29

    Strigo, aia cu Douglas, repet, a fost doar un exemplu. Cunosc cazuri de oameni obisnuiti, diferiti ca varsta, care au relatie frumoasa🙂 Eu nu-i consider paria.

  36. Martie 24, 2011 22:32

    Adelina, ai inteles bine, nu esti grea de cap, esti prea sprintena chiar!
    La restu’ nu’ti pot raspunde, tre’ sa’ti raspunda dr Lecter.

  37. Martie 24, 2011 22:33

    dar stiti care e partea cea mai faina? cel mai castigat este mike pentru ca are … pasarica (mai) tanara, pe cand ea are un carnat mai flescait😀 (ca acum nu cred ca mai merge viagra la el🙂

  38. adelina permalink
    Martie 24, 2011 22:35

    georgiana
    multumesc,ti-am mai zis ca esti o draguta:*…mult prea draguta cu mine

  39. Martie 24, 2011 22:36

    Zaqk, n-as prea crede ca-i flescait… haidi bai, ca bunicu’ putea si la 80! sau ma rog, asa se lauda el…:mrgreen:
    Da’ oricum, la 60 si ceva cat are Mike, barbatii mai pot.
    S’apoi pasarica ca-i tanara sau batrana, nu conteaza! e tot o gaura! asta’i avantajul femeilor😉

  40. Strigo permalink
    Martie 24, 2011 22:36

    Adelina, apoi orice relatie se poate duce pe rapa, egal ca partenerii is de varste apropiate ori ba. Varsta nu prea cred eu ca are legatura. Daca nu se mai inteleg, apoi nu mai conteaza anii.

  41. Strigo permalink
    Martie 24, 2011 22:38

    Giana, la mine pe bunicu l-a laudat bunica ca putea, deci o fi vreo samanta de adevar :))

  42. Martie 24, 2011 22:39

    Ade, hai sa ma dau grande putin! asta-i starea mea de fapt!😉 A? is au ba modesta? hi hi hi
    stai ca m’a provocat zaqk! devine din ce in ce mai interesanta discutia asta😀

  43. Martie 24, 2011 22:39

    gg,io cred ca bunicu’ se lauda! :)))))))) si da, mai pot la varsta aia, dar tot nu e ca la 20 de ani…. sau la 45 cum ar fi unu de varsta ei, da’ putin mai in varsta, dupa cum ziceam
    si nu, nu e tot o gaura. unele sunt mai placute, altele mai putijn placute. daca privim asa problema, ne putem multumi si cu o gaura in perete, ca tot gaura este!

  44. adelina permalink
    Martie 24, 2011 22:40

    laura-asa e,numai ca eu am vorbit strict in numele meu.n-am vrut sa generalizez,pt ca as fi absurda.e limpede ca suntem construiti diferiti,altfel ne-ar inunda plictiseala.

  45. adelina permalink
    Martie 24, 2011 22:41

    esti,esti:*..nu mai indraznesc sa te contrazic cat traiesc de acum incolo

  46. Martie 24, 2011 22:41

    Strigo, iote ca zaqku nostru nu crede ca un barbat mai poate fi viril si la 80!

    Zaqk, :)))))))))) esti duuuuuuuus!!!

  47. adelina permalink
    Martie 24, 2011 22:42

    zakq-pana faci gaura in perete,este ca iti cam zboara cheful?

  48. Martie 24, 2011 22:44

    jorji, nu spune neapărat că diferenţa de vârstă ar fi un dezavantaj sau că nu sunt de acord cu ea. mai degrabă diferenţa de mentalitate e cea care surpă o astfel de relaţie. când unul dintre parteneri este foarte tânăr există riscul să fie şi foarte necopt şi să nu ştie prea bine ce vrea. faptul că celălalt este mai matur, poate oferi o oarecare siguranţă, dar uneori nu este de ajuns.

  49. Martie 24, 2011 22:45

    da, da! si nici sticlele alea de lapte pe care le-am prins in copilarie nu mai exista! Da’n definitiv poti cauta o gaura gata facuta.
    Zaqk, stiu ca pot fi placute si neplacute, c’am calcat si eu pe la nudisti, si-am vazut😀 Adelina stie – de Purcica vorbesc😉

  50. Traian permalink
    Martie 24, 2011 22:45

    Aloooo, ce aveti fratilor, va maninca ?

  51. Martie 24, 2011 22:46

    Traian, a venit primavaraaaaaaaaaa!

    Psi, ai dreptate, da. Vorba lui slvc – cazuri si cazuri.

  52. klausen1976 permalink
    Martie 24, 2011 22:47

    eu cred ca in general este vorba despre interese , dar exemplul ales de tine pare a fi o exceptie … nimic urat n-am auzit de astia …

  53. Martie 24, 2011 22:57

    adelina: nu conteaza, o pastrezi pentru data viitoare! nu pleaca nicaeri, spre deosebire de alte gauri!

    gg, oi fi dus, nu zic ca nu! dar nu reusesc sa imi imaginez cum ai descoperit tu ca unele sunt mai placute si altele nu… hmmm…

  54. Martie 24, 2011 23:08

    zaqk, crede-ma ca conteaza (scuza cacofonia) si esteticul! sunt unele care atarna… nu’ti doresti sa vezi asa ceva! ti se taie tot chefu’!
    Cu ingustu’ si largu’ nu stiu ce sa zic… unde nu stiu, nu ma bag😀

  55. Traian permalink
    Martie 24, 2011 23:09

    …Unele mai acre, altele mai dulci…!

  56. Martie 24, 2011 23:24

    Când am început să citesc aici, mă durea puţin capul. Acum…mi-a trecut! Se cunoaşte că a venit Georgiana acasă!😀
    Fain subiect. Destul de greu de lămurit în câteva cuvinte. Sunt destule cazuri din…interes. Se ştiu destule. Vă daţi seama ce chin pe „prinţesă” să stea lângă…Tutankamon! Aţi uitat cu toţi cazul celebru al Annei Nicole Smith: ea avea douăzeci şi ceva de ani, iar „tataia” trecuse de 90!!! Iar ea spunea în mass-media că…”da, da, dragostea!” Să cazi pe spate de râs! Noroc că a murit repede, „amorezul”.
    Dar sunt şi cazuri unde chiar există dragoste între cei doi. De ce nu?

    • Martie 24, 2011 23:51

      Alex, ioi ce ma bucur ca ti-a mai trecut putin capul din cauza de je!
      Da’ chiar! de anne nicole smith am uitat! da’ parca un barbat de 90 de ani chiar ca-i mult prea mult! e mumie de’acu’! Mi’am adus aminte de bancu’ ala cu „mamaie, sa va trageti ciorapii”😀
      ca o concluzie, ceea ce voiam sa zic este ca intr’adevar dragostea nu cunoaste varsta, deci se poate!
      Hai te pup sa treaca de tot capusoru’! :*
      Noapte buna!

  57. adelina permalink
    Martie 24, 2011 23:41

    georgiana-ce atarna?la noi???

    • Martie 24, 2011 23:46

      adelina, la noi nica, ca suntem fete tinere si frumoase! desi am vazut si tinere carora le atarna acelea de-ar trebui sa stea in interior, ascunse:mrgreen:

      • adelina permalink
        Martie 24, 2011 23:55

        =))pai asa,ca deja mi-am luat vant pana la oglinda sa vad cam ce predispozitii spre atarnare o sa am

  58. Traian permalink
    Martie 24, 2011 23:52

    Hopa, ati ajuns la anatomia comparata !

  59. Martie 24, 2011 23:53

    Traiane, apăi ori suntem intelectuali, ori nu mai suntem!😛

  60. Martie 24, 2011 23:56

    Adelina, bine-ai venit in club! e clar că nici tu n-ai toate ţiglele pe casă!! =)) =)) ahahahah!

    • adelina permalink
      Martie 25, 2011 0:03

      a,da?nu stiam eu de ce ma simt bine pe aici=))bun gasit,netiglitatilor

      • Martie 25, 2011 0:10

        Adelina, te mai asteptam! prea esti de’a noastra!😀 hi hi hi
        Si, nu uita… chipintaci! Ramane cum am stabilit azi.😉

  61. mishulake permalink
    Martie 25, 2011 0:28

    Eu cred ca depinde de unde privim situatiunea, de la ochi in jos sau numai de la buciburic in jos.
    In primul caz se constata cu precadere reactii chimice ale sufletelor , in al doilea caz , care nu exclude neaparat chimia, dar nu e necesara, ce-i poarta pe ei in lupta sunt portofelele, supele de cocos / gaina cu morcov tinar,
    La exemplele de cupluri celebre adaug pe Stefan Micle si Veronica Micle cu ecart de varsta 33 ani, pe Clody Bertola care i-a tinut in brate pe Liviu Ciulei mai tinar cu 10 ani si pe Lucian Pintilie mai tinar cu 20 de ani decat Dumneaei.

    Si pentruca e primavara, nu? o dedicatie tuturor. De la naftalina.

    Florin Bogardo – Iubirea cea mare in interpretarea lui Aurelian Andreescu

    • Martie 25, 2011 0:34

      Mishulake, frumos spus!
      Mulţumim de muzici faine.
      Pupici şi-o noapte frumoasă să ai!

  62. Melania (soacra) permalink
    Martie 25, 2011 7:42

    Categoric DA! Eu (noi) suntem exemplul viu care a rezistat 42 de ani impreuna (cu bune si cu rele, chiar daca diferenta este de 18 ani – si inca vom rezista pana la capat), asta nu pentru ca ne-a legat neaparat o dragoste nemarginita ci mai ales ne-au unit problemele vietii, cresterea si educarea celor trei fii, realizarea noastra si a copiilor si nu in cele din urma respectul si devotamentul unuia fata de celalalt (iubirea… mai pe locul doi). Si inca ceva…daca iti respecti partenerul si te respecti pe tine in primul rand, varsta n-are nici o importanta …in cele din urma toti imbatranim ( si odata cu batranetea se duce si iubirea aceea…) dar important e sa imbatranim frumos si sa fim alaturi „la bine si la greu” asa cum am jurat in fata lui Dumnezeu. Dar…na! Fiecare face cum crede insa va spun cu mana pe inima ca la varsta a treia conteaza in cel mai inalt grad respectul si devotamentul fata de partener (chiar si in cazurile de varste apropiate) si pana la urma de moralitatea( ce tine de educatia..) persoanei. Parerea mea! :))

  63. Martie 25, 2011 11:58

    Georgiana, daca e dragoste, dureaza, fie ca se transforma intr-o frumoasa si durabila prietenie, fie ca ramane o flacara , mai putin dogoritoare, dar de nestins! Eu asa vad lucrurile. Te pup , Georgi, si vorba ta: uikend fain sa ai!🙂

  64. Martie 25, 2011 14:47

    Adelina,
    nu lua nimic din cometariul meu, ca pe ceva personal. Eu am niste reguli stricte, in activitatea de blogger, care se insira cam in ordinea asta: nu intru nicaieri ca sa ofensez pe cineva, nu intru in polemici cu ceilalti comentatori, nu comentez daca nu sustin cu argument , si mai ales nu construiesc scenarii privind vietile celorlalti , pentru ca toti cei de pe blogosfera imi sunt necunoscuti in realitate. Nu am date decat sumare, despre ei. Ceea ce am spus este exact ceea ce gandesc, sau ceea ce am experimentat. Daca spun ceva despre tinerii de 20 de ani, o spun generic si mai ales ca daca as avea din nou 20 de ani, exact aceeasi conceptie sau perspectiva despre viata, as avea-o. Nu mi se intampla sa creez conflicte intre generatii, si daca esti tanara, categoric nu la tine ma refeream. Simt nevoia sa repet, nicaieri nu intru ca sa comentez otravitor. Lucrul asat mi-l permit doar la mine, unde eu fac regulile. In rest, le respect.

  65. Martie 25, 2011 14:47

    Geiogiana, uite un alt subiect de dezbatere, derivat din primul: care ar fi virsta de la care iti poti pune astfel de intrebari? 2 ani? 5? 8? 15?🙂 Si evident in ce sens …

  66. Martie 25, 2011 14:56

    Melania, prin comentariul tau ai raspuns tuturor! nu mai pot comenta nimic🙂 Te foarte pup!!

    Mirela, de acord cu tine 100%!! Te pup şi eu şi-ţi doresc atât ţie cât şi alor tăi, zile cu soare!!

    Dr Lecter, mie-mi esti a’ naibii de dragă (dacă pot să zic aşa)! Nici eu nu intru in polemici, nu le înţeleg, nu dau motive şi nici nu le răspund. Îmi place liniştea…

    Cool, imi place ca ma pui la treaba! Un gratar la iarba verde nu mi-ai sugera…😀

  67. psykhe permalink
    Septembrie 18, 2013 13:12

    Eu stau de 10 ani cu un barbat mai in varsta, doar cu 12 ani. Eu am 29 acum. Diferenta de varsta pana acum nu am simtit-o si el mi se pare cam imatur :))). Faza e ca m-am indragostit de unul cu mult mai in varsta, ela are aproape 60 de ani si ii si demonstreaza. Avem multe in comun, mai ales ca lucram in acelasi domeniu (nu, nu este seful meu si nimic de genul, lucram la firme care sunt in concurenta). Din auzite banuiesc ca el are o situatie materiala foarte buna, insa nu am acceptat absolut nimic de la el iar cand iesim sa mancam in oras uneori insist ca sa platesc eu. Deci nu e vorba de interese materiala, mai ales ca eu am o situtatie destul de buna si nu am nevoie de nimic, hainele si alte rahaturi materiale nu ma intereseaza.
    Insa sincer imi e frica de gura lumii. Cititind comentariile de mai sus imi dau seama ca daca relatia ar fi oficiala as avea de suportat multe comentarii negative. Relatia dureaza de circa 2 ani, insa pentru mult timp am fost doar prieteni, de cateva luni e mult mai mult de atat. Pentru curioase: la pat e fix la fel ca si cu unu de 20 ani, de fapt e cu mult mai bine… Ce sa zic, dragostea nu are varsta, insa nu poti nici sa nu iei in considerare varsta ca fiind o potentiala problema, peste 10 ani sigur situatia va fi si mai complicata, insa eu ma gandesc uneori daca nu ar trebui sa ma bucur tocmai de urmatorii 10 ani… conteaza cat de mult traiesti sau cat de intens traiesti?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: