Skip to content

Dolce farniente

Martie 26, 2011

„Invidioasă” pe toţi aceia care au grădină în faţa casei, m-am apucat şi eu de fotografiat (cu telefonul, normal) toporaşii din faţa blocului. E sâmbătă, mi-e lene şi mi-e  bine. S-a cam înnourat – semn că vin ploile, dar cum n-am nimic special de făcut, mă cocoţ în vârfului patului şi mă apuc de frecat menta. dacă n-aveţi nimic de făcut, o putem freca împreună.🙂

Mă tot gândesc de ceva vreme cu ce melodie să vă încânt auzul … Hai să zicem c-ar merge asta:

43 comentarii leave one →
  1. pinguinu nuclear permalink
    Martie 26, 2011 14:38

    „Dolce farniente”? Acum ne obligi sa invatam limbi straine? Auzi, eu lucrez in firma italiana, de ce ma stresezi?🙂 (bine ca macar muzica o pot asculta fara dictionar).

  2. pinguinu nuclear permalink
    Martie 26, 2011 14:40

  3. Martie 26, 2011 14:41

    Fratica, eu ti-am mai spus tie sa-ti faci rost de menta gata frecata, ca faci eforturi inutile😀

  4. miki permalink
    Martie 26, 2011 14:53

    Mie-mi place mai mult asta http://www.youtube.com/watch?v=dVaZZRo0LN8

  5. Martie 26, 2011 15:10

    toporasii sunt superbi. eu am in fata casei cateva narcise si zambilute gata sa infloreasca.ai un mod foarte bun de a alunga plictiseala. eu as face un ceai de menta.apropo, cantecelul e super super super dragalas.

  6. pinguinu nuclear permalink
    Martie 26, 2011 15:22

    @miki – adevarat, dar e prea ritmata pentru o stare de dolce far niente.🙂

  7. Martie 26, 2011 15:30

    eu m-am întors acasă cu un braţ de ghiocei, lalele, toporaşi, zambile…
    nu, nu le-am cules ci le-am cumpărat. în câteva minute pun poza tricoului, virusache însă a fost mai harnic decât mine.😉

  8. mishulake permalink
    Martie 26, 2011 15:44

    In dulcele asta fara de nimic (!) ce te locuieste in dulcele targ al Iesilor inteleg ca ti-e lene si ti-e bine ! Mistoc ! Da ‘ cu frecatu’, cu frecatu’ nu inteleg io, mintea or menta ?! ( fa un rezumat) ca frecai si io mintea si uite ce gasii, de lene si de bine, zic io

  9. Martie 26, 2011 15:52

    Mâț la mirosit de viorele !!!
    Este un fapt bine știut mâța neagră iubește viorelele😉 .

  10. Traian permalink
    Martie 26, 2011 16:19

    Haidi bai, taman menta??!

  11. Martie 26, 2011 16:28

    In lipsa de menta, m-am hotarit sa frec duda. Bine ar fi ca Nationala sa nu frece tziparul prin Bosnia😉
    Hai Romania!

  12. Martie 26, 2011 18:00

    mitza aia statea locului de frica sa nu taie calea cuiva?? :))

  13. Martie 26, 2011 18:25

    Unii freaca menta, io frec manganu, spre exemplu..Si astet meciu din seara asta..Si io tat cu telefonu le fac, mi-e mai landemana decat sa ma car cu magaoaia dupa mine… :))

  14. Martie 26, 2011 18:31

    Acu citii, vad ca Papi freaca duda,nationala tziparu,Misu mintea,Angela cata menta frecata, ce sa mai zic..Frecangeala engross..Primavara-i da vina ,ca te ia da cap… :)) Mai sus gresii litere mancai din cuvinte, nu pusei liniute, vai da capu meu…

  15. Martie 26, 2011 18:56

    As face si eu niste poze prin fata casei dar in afara de niste boscheti uscati nu ma cu ce ma lauda. Asa ca mai mai uit si eu prin curtile vecinilor.

  16. Georgiana permalink*
    Martie 26, 2011 19:55

    Mă dragilor, voi în loc să puneţi mâna şi să frecaţi menta, daţi din taste! nu mă pot baza deloc pe voi!😀
    Una peste alta, vă mulţumesc c-aţi trecut pe aici chiar dacă sâmbăta în general e-o zi de petrecut şi nu de stat pe bloguri.
    Aaaa şi mulţumesc şi pentru muzici!! toate-s la superlativ!! Vă ţuc!

  17. Martie 26, 2011 20:00

    jorji, peste fix cinşpe minute eşti aşteptată ca şef de galerie! pusăi trocul cel galbin?😉

  18. Georgiana permalink*
    Martie 26, 2011 20:02

    Psi, dacum sa nu??? ori sunt sefa de galerie, ori nu mai sunt!!! is cu tv pe pro tv si cu vaticlanul deschis😛
    Hai Romania!!!!

  19. Georgiana permalink*
    Martie 26, 2011 20:07

    psi, am pus si tricoul, am pus si un sânje de taur în paharel, adica sunt pregatita pana la Dumnezo ş-napoi!!

  20. Georgiana permalink*
    Martie 26, 2011 20:10

    HAI ROMÂNIAAAAAAAAA!! OLEEEE! OLE!!!!

  21. mishulake permalink
    Martie 26, 2011 20:26

    Romaniaaa, Haida-hai ! Hai baietzii !
    Si Rapidu’ !

  22. Strigo permalink
    Martie 26, 2011 20:27

    doar la opt incepe, nu?

    Si io am cam frecat menta azi…

  23. Martie 26, 2011 20:39

    Mishulake, te uiti la meci??

    Strigo, meciul a inceput de juma de ora!!!

  24. Strigo permalink
    Martie 26, 2011 20:41

    Aaaa, io credeam ca incepe cu asta de la jerm.

  25. Martie 26, 2011 20:47

    aici il poti vedea:
    http://www.protv.ro/live/ibu4.html

    • mishulake permalink
      Martie 26, 2011 21:03

      Da sa te tzuk ! ca ma rascracar d-o juma de ora prin sopcoaste,dreaci!

  26. Martie 26, 2011 20:49

    gooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllll! Maricaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Martie 26, 2011 20:51

    ce bine ca am blog😀 am unde exterioriza :)))))

  28. Martie 26, 2011 21:04

    Mishulake, doar stii ca eu-s salvarea! de amu intreabă-mă pe mine!!! mrrrrrrrrrrr!
    iote ai pierdut o repriză!!

  29. mishulake permalink
    Martie 26, 2011 21:47

    Te-oi intreba ca vaz ca esti de baza.
    Erea sa-mi stric ziua-nceputa frumos, ca ne-ai recomandat aia cu menta si io ma dusei s-o frec pe Corso, menta, si vazui, surpriza mare, ca se da la promotie „Abbracci gratis” adica moca si ca sa nu ies in paguba la pomana luai si dupe stinga si dupe dreapta, buuun bunuc ! bai cine zice ca ‘taliencele nu ie bune, papa struguri acri, maine o mai frec, menta , tot pe Corso ca poate prind next level, nu? si pusei gand bun lu’ o negresa la care nu apucai az. (!)
    Hai Romaniaaaa!

    • Martie 26, 2011 21:53

      Mishulake, mă bucur să te întâlnesc! Weekend numai bun în continuare, iar dacă ai timp, ești invitatul meu, că am poze cu Serafina!😉

    • Martie 26, 2011 21:56

      Mishulake, o imbratisare e intotdeauna bine venita!! iti tin pumnii si pentru maine! da Doamne si…. hai Romania!!!

  30. Martie 26, 2011 21:50

    Georgi, știu c-am promis, dar azi e Povestea parfumată între bloggeri, la care te invit si pe tine, măcar s-o vezi pe frumoasa Serafina cu o Cutiuță miraculoasă în gheruțe! Poate ni te alături pentru o provocare, e mișto, te asigur! Auzi, știu c-am promis pozele cu Xaba cu plete negre, frumoase si lungi, dar sunt fotografii clasice, nu digitale, așa ca va trebui să le scanez. Dar va fi poate mâine sau luni postarea și ți-o voi dedica, tu, scumpă! Ti pup, fată bună și faină!

  31. Martie 26, 2011 23:06

    Uite ce suporteri faini are naţionala, iar ei…pierd ca nişte babe crăcănate! Mai mare ruşinica… taman cu… Bosnia!

  32. Martie 26, 2011 23:07

    Foarte frumoase floricelele din „bătătura” ta, dragă Georgiana! Până şi mâţa stătea să le admire.🙂

  33. Martie 26, 2011 23:15

    Alex, vai de mama noastra! nici la dat cu şutu în băşică nu suntem buni!! suntem de râsul curcilor, zău aşa!
    La capitolul toporaşi stăm mai bine, da!😀 mă bucur că ţi-au plăcut.. au un miros aşa suav… mmm.
    O noapte frumoasă, dragă Alex!

  34. Martie 26, 2011 23:19

    Alex, P.S. batatură am, dar floricele si ciuperci încă nu mi-au apărut:mrgreen:

  35. Martie 27, 2011 7:26

    Ca sa platesc cu aceeasi moneda:

  36. Martie 27, 2011 14:23

    Punem d-un mojito? Iote, acusica ma prezint cu paharul! =)) =)) =))

Trackbacks

  1. duzina de cuvinte- o stea « psipsina

Lasă un răspuns

