Skip to content

Ninge pe Moldova, ninge…

Martie 27, 2011

Încet, încet se pare că-mi transform blogul într-unul meteo, dar cum să-ţi vină să mai vorbeşti despre altceva când aproape de începutul lunii aprilie ninge şi când cu chiu, cu vai temperatura a atins doar două grade amărâte peste zero??
Să vă mai zic că azi noapte, cum mă dădeam eu aşa pe bloguri, mă uit la ceasul de pe perete şi mai apoi la cel de la calculator şi nu înţelegeam nici de-o culoare de ce unul arată c-o oră mai mult?  derutată la maxim şi cu insomnia la mine (se pare că schimbările astea bruşte de temperatură nu-mi priesc) am purces într-un târziu de tot spre pătuc şi până să reuşesc să termin de gândit la toate celea – c-aşa-ţi vin toate în minte, taman când vrei s-adormi – s-a luminat de ziuă! Şi iată-mă acum, proaspăt trezită, c-o cafea aburindă sub nas, încercând să-ncep ziua🙂

Pe voi nu vă dau peste cap schimbările astea de oră şi de vreme?

Şi pentru că-i înnourat şi cum se zice – nici un câine nu-i de dat afară …

Lili a Melaniei – după trezirea mea. Locul era încă călduţ aşa că….dulce-i somnul de dimineaţă!😀

ce? numai Lili poate?

Asta mi-a venit în minte acum şi cred că se potriveşte la fix!😀

15 comentarii leave one →
  1. Martie 27, 2011 15:59

    Daca stau putin si ma gandesc, cred ca si noi am putea, insa nu ne dedulcim la leneveala, nici macar in zi de duminica.
    Nu spun ca nu sunt probleme cu schimbarea orei, dar am luat masuri din timp, decaland inca de ieri activitatile zilnice, astfel ca maine trebuie sa fim tot in graficul obisnuit.
    Ori suntem performeri, ori nu mai suntem!

  2. Strigo permalink
    Martie 27, 2011 16:21

    Eu urasc de-a binelea schimbarea asta de ora!
    Mi-au furat o ora! Hotiiiii!

    Si asa de abia reusesc io sa ma adun, apoi amu :(( :(( :((

    I hate this! I really hate this!

  3. Strigo permalink
    Martie 27, 2011 16:22

    Am dat-o pe englezoaica ca pe jermana prea suna tare!

  4. Martie 27, 2011 17:46

    Poza asta a Lililucăi n-ai ”declarat-o” până acum.
    Acuma, nu că-i a mea, dar nu-i așa că se comportă de parcă-și știe cu exactitate locul?😀
    Ca și amicul Gipsy, de altfel.😀

  5. Martie 27, 2011 19:06

    Aici e soare si frumos, doar termometrele nu vor sa treaca la plus nici frecate. Spatiile verzi sunt albe si in general, vremea te-nbie si invita, sa alergi ….. la fereastra s-o privesti😆

  6. Martie 27, 2011 19:10

    Strigoito
    Nu mai ajung la Koln, ca belitii de belgieni n-au tururi pina acolo. Asa ca ne vom deplasa pe la Bruges, Antwerp si Luxembourg. Ne vedem next time around😉

  7. Martie 27, 2011 19:57

    măăăă, am moţăit azi cu ochii la musafiri. ce-mi plac musafirii neanunţaţi în zile amorţite şi când noaptea ne-a fost furată o oră!😦
    acu mă duc să îmi fac temele pă mâine. hmmm… nu prea am verva de asară.

  8. Georgiana permalink*
    Martie 27, 2011 20:52

    Virtuale, sunt momente cand e nevoie si de’o leneveala. Azi a fost ziua perfecta pentru asta si nimic pe lume nu m’ar fi putut scoate din starea asta! adevarat este ca eu nu’s performera😀

    Laura, hai ca putem! am auzit azi la radio ca cica biologic vorbind, organsimul cam peste o luna este reglat perfect la ora de vara😀 Viitorul suna bine! hihihih

    Mel, s’a dus aţă pe locul ăla! a fost lesne de înţeles că-l ştia prea bine!😀 O dulce! o iubesc tare!!

    Papa, tocmai începeam să mă simt prost😀 Zic, uite dom-le un om care merge pe principiul „men sana in coprpore sano”. Huh!😀

    Psi, urăsc şi numai ideea de musafir nepoftit!! Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu n-aş cădea in veci cuiva în cap, pe nepusă masă!! Consider chestia asta ca pe-o lipsă crasă de educaţie!!!
    Îmi imaginez ce bine ţi-a fost azi…. of of!
    Spor la făcut temele!
    Pupilici.

  9. Martie 27, 2011 21:14

    Fata ! Tu in loc sa pui o melodie de primavara tu pui Ninge pe Moldova? Vrei sa ne alungi de la tine de pe blog? daca e asa firg eu nu mai vin la tine.

  10. Martie 27, 2011 21:18

    Primiţi cu colindul?😀 La ce vreme e în Moldova, eu zic să vă pregătiţi de Crăciun, nu de Paşte! Şi tocmai voiam să schimb cauciucurile la roţi, dar m-am răzgândit! Nu se ştie deloc cu vreme asta.
    O seară plăcută dragă Georgiana! Numai bine tuturor!

  11. andruska permalink
    Martie 27, 2011 22:45

    Gianuca, mata grăiești serios??!
    Cum adică a nins pesnte mândrețea ´ceia de toporași??!
    Ați apucat, oare, să trageți umbrela sufletului peste gingașii vestitori :-O

  12. Martie 28, 2011 1:14

    Cred ca daca vedeam zapada astazi in Cluj, faceam o depresie de toata frumusetea! Cat despre ora… mi-e greu sa ma trezesc si cu ora de iarna, acum cred ca va trebui sa-mi adun toti neuronii, cel putin pana ma obisnuiesc.

  13. Martie 28, 2011 10:55

    simpatice animalutele tale.🙂 Ce somn de ingeras cu blanita si codita, au.🙂

  14. Martie 29, 2011 10:26

    eu, în prostia mea, aproape că mă bucur atunci când trage câte-o ninsoare inopinată după o săptămână, două de soare şi căldură: îmi dă o oarecare satisfacţie năduful femeilor care şi-au pus la naftalină hainele groase şi, prinse de frig, tre’ să le ia, din nou, la purtat. păi de ce să fie doar la noi, bărbaţii, iarnă tot anul? nu ştiu (mint) cum se face, da’ numa’ bine ce începe perioada de împerechere şi trecem şi noi la chiloţii cei buni, că una’două vine „perioada” şi, culmea!, în plină formă şi-n călduri, tre’ să ne îmbrăcăm la loc până trece…
    Acuma, că s-a mai schimbat şi ora, agonia e maximă: pui, nu te supăra, da’ mi s-a dereglat somnu’ şi nu mai târziu de ieri, la ora asta, eu dormeam…mai lasă.mă câteva zile!.. Şi-o laşi! Când consideri tu că zilele de acomodare-s suficiente şi baţi un apropos, hop!, e la perioadă!
    Sper să ningă-n august!!!

  15. Martie 29, 2011 11:12

    Vlad, abia azi noapte am reusit si eu sa dorm dupa 3 nopti insomniace in care priveam tampa in tavan pana pe la orele 5 ale diminetii… deci stiu ce-i ala somn dereglat😀
    Si eu nu mi-am bagat hainele de iarna la naftalina, na! is in cuier bine merci, le bate colbu’😛
    da’ sa moara Veta de nu m’am ofticat maxim cand am vazut iar zapada!:mrgreen:
    Of, barbatii astia… vesnic neintelegatori!! hihihi

Lasă un răspuns

