Skip to content

Mulţumesc, Mirela!

Martie 30, 2011

Ne-am cunoscut cu ceva luni în urmă, pe bloguri, ne-am împrietenit rapid şi de atunci o simt cu fiecare zi tot mai aproape de sufletul meu. M-a însoţit cu gândul şi cu sufletul în toată vacanţa din care de curând m-am întors, ba mai mult, ne-a dăruit atât mie cât şi Melaniei două postere. Sunt făcute cu drag şi asta se simte. De asemenea, stau şi mă întreb: câţi oameni, la urma urmei, sunt capabili de aşa un gest frumos?🙂

Mulţumesc, Mirela!

Later edit: Mirela, ce notă-mi dai pentru ciocănitoare?😀

te rog eu să nu fii prea dură şi să te faci că nu vezi piciorul din fundalul îndepărtat!! ăla de stă suspendat în aer😀

28 comentarii leave one →
  1. Martie 30, 2011 15:53

    sa ni le pozezi cind le pui pe usa!🙂
    (de la intrarea in bloc)😀

  2. pepe permalink
    Martie 30, 2011 16:03

    Noi avem voie sa dam note la ciocanitoare ?
    =)) =)) =)) =)) =)) =))

  3. Martie 30, 2011 16:05

    cool, nţ! nu le pun pe uşa de la intrarea din bloc! nu merită maramoii mei de vecini să vază aşa mândreţe de postere şi de fete faine😉

    pepe, da! hai! sunt pregătită!!😀

  4. Traian permalink
    Martie 30, 2011 16:53

    GG
    Mai…trage o dunga la creanga, sa nu cada pasarica !

  5. Martie 30, 2011 17:26

    Ciocanitoarea aia e lovita de tsunami? :))

  6. Martie 30, 2011 17:37

    da pe pagina lipsă din agendă ce desenaseşi de fapt? hmmmm????
    o să te aştept la vară cu o ciocănitoare împăiată. e bine? hai măăă, desenezi fain! nota doosprezece!

  7. Rox [Blue Rose] permalink
    Martie 30, 2011 18:28

    Eu va dau cate 2 de 10 la amandoua😀

  8. Martie 30, 2011 18:53

    Georgi! Ești o minunată, abia acum am intrat în casă! 😉
    Acum văd că am trimis varianta cu greșeală ( era una cu “Cernevale” și una cu ”Carnevale”, care cred că e la Melami), dar nu-i bai! Ți-o trimit și pe cea cu ”Carnevale”, înainte de a o pune pe ușa de la bloc, după cum sugerează coolnewz! :)))))
    Cât despre ciocănitoare, trebuie MUSAI să-ți trimit și ție cartea, văd că adulții apreciază cărțile ilustrate de mine mai ceva decât copiii! Ți-a ieșit foarte bine desenul, exact cum am preconizat când am studiat etapele desenării năstrușnicei păsăruici! Nu știam eu azi…când ți-am auzit vocea autoritară la telefon, ce-mi pregătești. Ti pup!😛

  9. Martie 30, 2011 18:55

    P.S. Normal că îți dau nota 10!😉

  10. Martie 30, 2011 20:05

    Traiane, prea tarziu! las’asa! sa vada lumea cata talentu’ zace’n mine!:mrgreen:

    Viruse, m-ai facut sa plang😦😛

    Psi, pe pagina lipsa a fosr o incercare de postare mai veche, ratata, fireste!
    La ca la vara vin doar eu pe post de ciocanitoare :))

    Rox, bag de seama ca azi te simti generoasa! :)) Merci, merci!

    Mirela, multumiri inca o data si maine ajung la posta cu ala! azi n-am apucat din varii motive. Am voce autoritara?? hihih, cam grosuta, stiu:mrgreen:.
    Merci de nota. Ma duc sa ma prezint cu carnetul de note la mama, poate-mi da un premiu🙂

  11. Martie 30, 2011 20:05

    Pe mine ma intristeaza cand vad ciocanitoare aia cu capul ala asa de mare. Are meningita, vreun edem ceva? Poate i s-o fi umflat capul de cat a ciocanit? Saracuta!!!

    • Martie 30, 2011 20:06

      Minoki, esti mortala fata! =)) =)) =))
      are-o macrocefalie modesta, atata tot:mrgreen: Si ce?? daca are capu’ mare nu mai are dreptu’ la viata?😀

  12. mishulake permalink
    Martie 30, 2011 21:15

    Absolut admirabila echipa Mirela & Comp ! Am vazut si in postarea Melaniei niste realizari remarcabile. Ma inscriu si eu in randul celor care Va admira si se bucura de talentul vostru, Mirela. Toate cele bune.

    • Martie 30, 2011 22:25

      Mishulake, bucuria artistului, că-i la șevalet, că-i la pupitrul ilustratorului de carte, e să încânte publicul. E o datorie să creezi pentru om. De câte ori am o nouă comandă, mă gândesc la oameni, la copii, la VOI. Și cred că de aceea reușesc. Mulțumesc , ești un om minunat!🙂

  13. Martie 30, 2011 21:41

    Vai de mine! Da’ se poate? Am spus eu ceva de moarte. Eu nu am zis decat ca e deprimanta ciocanitoarea ta! ma gandeam acum ca poate era mai bine sa ne canti ceva daca tot te chinuie talentul. te poti inregidtra si posta pe blog, numai ca daca si canti la fel cum desenezi…eu zic sa te tii numai de scris….

  14. Traian permalink
    Martie 30, 2011 21:58

    Minoki
    Cita coerenta , te invidiez !

  15. Martie 30, 2011 23:26

    Geogiana, aia nu e …Woody? Ce-mi mai plăceau desenele cu „buclucaşa”!😀

  16. Martie 31, 2011 9:24

    un gest deosebit, de la o persoana deosebita catre un om si mai deosebit! ce zici de coerenta mea, traiane?😀
    super ciocanitoarea, tu ai talent fata, am vazut ce i-ai desenat ziurelului!

    • Martie 31, 2011 11:03

      Pot să zic și eu? Și un comentariu deosebit, de la o persoană cu adevărat deosebită!🙂

  17. Martie 31, 2011 10:20

    Frumoase postere!
    Avem doua fete cucuiete :)),amandoua talentate,una este modeala si cealalta artista,in adevaratul sens al cuvantului.
    Si amandoua imi sunteti dragi.

    • Martie 31, 2011 11:05

      Scorpio, chiar îi spuneam Gianei că trebuie să îi trimit cealaltă variantă. Ceea ce fac chiar acum!😛

  18. Traian permalink
    Martie 31, 2011 10:52

    Red
    Zic bine.

Trackbacks

  1. Slalom printre cuvinte …. « Silence's Blog
  2. Noi! « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

