Skip to content

Mi-i ghini!

Aprilie 1, 2011

Azi sunt în formă. A venit primăvara, gataaa! Am tot aşteptat  să fiu păcălită, dar degeaba deocamdată. Mai aştept. Între timp mai ascult o muzicuţă, mai beau o cafea, mai fumez o ţigară, aşa cum îi şade bine românului fără serviciu:mrgreen:

Vă doresc tuturor un început de uikend frumos! (mie nu-mi pot face urarea asta pentru că eu-s într-un uikend permanent! ha! ha! ha!)😆 Vă las să mă invidiaţi sincer!!😀

James Brown – I feel good

Sau poate-o preferaţi pe asta?

The Contours – Do you love me

23 comentarii leave one →
  1. Aprilie 1, 2011 15:27

    „in my country” … nu pot sa vad clipul! mama ei de tara …

  2. Aprilie 1, 2011 15:34

    Cool, mai misteic! uite, am pus acum cine si ce cântă deasupra clipurilor. Pupez!

  3. Aprilie 1, 2011 16:00

    nu mai fuma atita bre….hai la un frusec mai ghini.

  4. Aprilie 1, 2011 16:21

    paidaca ma vizitezi pe blog ai sa vezi ca nu pacaleala :)) ha ha

  5. mishulake permalink
    Aprilie 1, 2011 16:27

    Imi pare ghini ca ti-i ghini !
    ( da’ nu ne pacalasti, a?)

  6. Aprilie 1, 2011 16:40

    Mishulake,😉 Dă să te pup dă dăştept ce eşti! Să-ţi ţină tătă ziua, daaaa??

  7. Roxana Chita permalink
    Aprilie 1, 2011 16:56

    I feel good 2😉

  8. Aprilie 1, 2011 17:33

    Fata mosului, sa ai un happy first april! Eu mi-am luat-o de la barabtu’ meu de dimineata, asa , pe nemancate. Si apoi am zis ca daca mi-am luat-o eu ia sa o trag si eu la altii si am postat minunata poastare ce am facut-o la mine pe blog. Si in rest sa auzim numa de bine!

  9. Aprilie 1, 2011 18:06

    Minoki, dau fuga la tine sa ma pacalesti si pe mine😛
    Uikend fain, draghe! te pup.

  10. Aprilie 1, 2011 19:28

    sigur te iubim Georgiana, pentru ca esti o fire vesela si ne spui cand „ti-i ghini” si cand nu. 🙂 Asta nu e o pacaleala de 1 aprilie.

    • Aprilie 1, 2011 20:04

      Așa este, Gabriela, Georgi are ceva numai al ei. Și nu e păcăleală!😛

      • Aprilie 1, 2011 20:29

        Are un „vino-ncoa’ ” si un „nu stiu ce”. Uite ce de face are la Cluj, trandafira noastra de Moldova!🙂 Te pupam Georgiana. Sper ca nu te-a pacalit cineva ca am iesit din criza si ca se impart flori si premii la fiecare colt de strada.

  11. Aprilie 1, 2011 20:04

    Georgi, să-ți fie și mai ghini, de-o sută și de-o mie de ori mai ghini, așa să-ți fie! Am zis!
    N-ai fost păcălită? Of, atunci rămâne pe anul viitor, asta ca să fie clară o treabă. Ghini, ghini…Ti țuc!

  12. Aprilie 1, 2011 20:06

    Nici eu nu vad clipul. Tot asa cum la Buimaci nu vad nimic. Bine, acolo nici comment nu pot lasa. Ai bagat niste formate incompatibile cu IT-ul canadez😆
    In fine, ce vroiam sa-ti aduc la cunostinta, e ca azi mi-am facut testul si a iesit pozitiv. Sunt gravid😆

  13. Aprilie 1, 2011 20:07

    Aoleuuuu! Daca as fi stiut, postam mai devreme. Bleah!

  14. Strigo permalink
    Aprilie 1, 2011 21:15

    No, ca o vint primavara, mai da naframa aia de la gat jos. Vreau sa vaz ceva de primavara🙂

  15. klausen1976 permalink
    Aprilie 1, 2011 22:57

    eu am aflat azi la munca o data ca truda de o luna s-a dus pe apa sambetei , a doua oara ca ” a mai aparut o gaura pe fundul barcii” ca sa spun asa. si tot ce speram era sa fie doar o pacaleala de 1 aprilie … n-a fost

    asa ca … mai bine de tine !😆

Trackbacks

  1. Lasa-ti viata in pace « Rokssana's Blog
  2. Actiune cu surprize «

Lasă un răspuns

