Skip to content

Jimii Hendrixii în Veneţia

Aprilie 5, 2011

Una peste alta, toată viaţa mi-am dorit să am volum la păr! Aş putea spune că mi-am văzut visul cu ochii!😀

Later edit ca urmare a comentariului lui Papagigli:

Citez:

„Georgi
M-ai dezamagit. M-asteptam sa te vad c-o sticla de scotch, jumatate bauta, dind c-o chitara de asfalt, stropind-o cu whisky s-apoi dindu-i foc si topaind psihedelic in jurul ei. Pai ce Hendrixa esti tu?”😆

Nu-i uiski, e ceva muuult mai bun! Chianti rulz!! Am zis!

37 comentarii leave one →
  1. Aprilie 5, 2011 16:36

    cu un asa par iti dai seama ce muschi faci la gat???

  2. Blanche permalink
    Aprilie 5, 2011 16:43

    Hai ca am avut de toate acolo, pana si volum la par :)) Si tu ai fost draguta ca ne-ai comparat cu Jimi Hendrix, eu personal m-as fi comparat cu un caniche mai iritat😛

  3. Aprilie 5, 2011 16:54

    Georgi
    M-ai dezamagit. M-asteptam sa te vad c-o sticla de scotch, jumatate bauta, dind c-o chitara de asfalt, stropind-o cu whisky s-apoi dindu-i foc si topaind psihedelic in jurul ei. Pai ce Hendrixa esti tu?😆

  4. Aprilie 5, 2011 16:55

    Red, da, da :)) ajungi sa-ti faci un gat cam ca ala a lu’ halterofilu’ ala… cum ii zice… Petru Ciorbă?😀

    Alba, haidi măăăăi, cum poţi să zici una ca asta? Iote la tine ce figură galeşă ai, de căprioară :)).
    Mişto şi sor-ta, cum stă ea în poziţia „buzuţe”😀
    Cât despre Ziurelul, e deliciosss! un dulceeeeeeeee! Chiar să-i dai un pupicel din partea mea şi să-i zici că mi-e dor de el!! tare!!

  5. Aprilie 5, 2011 17:14

    Wow, Hendrixo! E, asa mai vii de la Woodstock!😉
    pup u

  6. Aprilie 5, 2011 18:34

    Mai, mie nu-mi lasi un strop den sticla aia, vrei sa avortez? :)) pentru Hendrixa:

    • Aprilie 5, 2011 18:37

      Viruse, fix un strop mai am! hai de vino incoa’! si fa-o repede!!😀
      Jey Joe, fain, fain! like!

  7. Aprilie 5, 2011 18:36

    Măi, dar pe unicul Hendrix autentic, ăla cu gagicile mascate, de ce nu-l pui?
    Știu că a mai apărut pe undeva, ori la mine, ori la tine, dar rotunjește frumos suita de Hendricși, cu el!🙂

  8. Aprilie 5, 2011 19:43

    mi-a luat-o Red inainte ca si eu la bietii vostri umeri ma gindeam!🙂 Noroc cu fularele alea ca v-am identificat care-i una si care-i alta ca ambeledoua aveti geci cam la fel😀

  9. Aprilie 5, 2011 19:57

    măăăă… volum la păr sau volum la gât! că io, biată mâţă, nu prea înţeleg.😆
    nu-ţi dori volum la păr, hendrixo, e greu cu claie!😉

    • Aprilie 5, 2011 19:59

      psi, la părrr!! ei da! ba-mi doresc! ştii cum e… întotdeauna ne dorim ce nu avem! Oricum, mai bine claie decât lins!

      • Carmen Negoita permalink
        Aprilie 5, 2011 21:23

        Bine spus. De când visez şi eu la un păr creţ, numai bucle şi bucle… dar n-avusei noroc.😀 Trebuia să-mi păstrezi şi mie o şuviţă din claia lui Hendrix că poate îmi vedeam şi eu visul cu ochii.😆

  10. Aprilie 5, 2011 21:40

    Carmen, tre sa vorbim cu ariciu’ sa-ti dea si tie o suvita, ca-i a lui „hendrixu”😀

  11. Strigo permalink
    Aprilie 5, 2011 21:43

    =)) =)) =)) =)) =))

    Baaaai, ce mortali sunteti toti =))

    Bietul ziurel, e mai mare freza ca el :))

  12. Aprilie 5, 2011 21:55

    Seamana mai mult a Vlad Craioveanu decit a Jimmi, dar ma rog… Abia in ultima poza te mai apropii cit de cit😉

    • Aprilie 5, 2011 22:00

      Remi, haidi bre ca Hendrix are alta rezonanta! :)))
      ahahaha! bun îi vinu ghiurgiuliu!!

  13. Strigo permalink
    Aprilie 5, 2011 21:57

    Tra sa recunosc ca Blanche e cea mai mortala. Misto sunteti toti, dar parca pe Blanche chiar o prinde =))

  14. Aprilie 5, 2011 22:25

    Faine poze! Vă stă tare bine cu clăile alea de păr în cap! Vorba ‘ceea: ce visează chelul? Aşa un păr ca Hendrix!😀
    O fi fost bun Chianti ăla, dar eu cred că gâtlejul tău tot mai obişnuit este cu „Grasa de Cotnari”! După ce-l bei, îţi sticlesc ochii mai…moldovineşte!😀
    Noapte bună Georgiana!

    • Aprilie 5, 2011 22:29

      Alex =)) =)) „clăile”! di undi li mai scoţi şi tu? :)))
      Îţi dai seama că nici Cotnaru nu-mi stă în gât! unde n-ar da Domnu in fiecare seară câte-o sticluţă…. hihi
      te pup, Alexe, noapte bună şi ţie!
      P.S. mă amuz copios la toate comentariile tale, să ştii!😀

  15. Aprilie 5, 2011 22:49

    Mersic, dragă Jorji! Şi eu mă amuz teribil aici, la tine. Ai aşa un simţ al umorului…cum numai la prietenii mei moldoveni am întâlnit (şi de la care am „furat” olecuţă di accent). Vorba ‘ceea: nepoţii lui Ion Creangă!
    Mi-am amintit când am cerut la un magazin o sticlă de Cotnari, că am greşit un pic: „daţi-mi vă rog o Grasă…din Cotnari”!😀 Tanti care vindea era mai rotofeie (nu ştiu dacă era din Cotnari), dar aşa mai râdea, de nu se mai oprea. Am uitat să precizez că nici eu nu-s mai puţin „rotund”😀
    Noapte bună, Jorji!

    • Aprilie 5, 2011 22:56

      Alex, tanti aia sigur era din Cotnari şi s-o fi gândit c-o vrei pe ea😀 ce şi-o fi spus: taci c-o venit şi vremea mea! :))))
      Las, ce dacă eşti mai rotund? asta nu-ţi scade din farmec şi nu te face mai puţin simpatic decât eşti !😉
      Nopticică bunicică, Alex! suit drims!

  16. Una permalink
    Aprilie 5, 2011 22:56

    ioi. vaz ca gospodina grupa mare concubineste ghini miersi cu rebela roackerita in acelasi trup jorjian🙂
    io nu poci decat sa ma bucur si astept un Woodstock reloaded a la Jorj acilea pi blog.
    Pup, fata🙂

  17. Aprilie 6, 2011 1:52

    Imi inchipui ce invidios ar fi fost Hendrix!!

  18. Aprilie 6, 2011 2:21

    Una, de fiecare dată când apari simt o bucurie imensă! mă crezi?? Eh, eu-s o sută in una! fac di tăti! tot ce ţine de trăit viaţa frumos, a meu este!!
    Te pup de noapte bună! :*

    Cafeluto, pai sigur ne’o vazut de acolo, de sus… da’ eu cred c’o fost mandru!😛
    Nopticica bunicica!

    • Una permalink
      Aprilie 6, 2011 21:57

      Multam pentru cuvintele calde, sa stii ca si mie imi face placere sa intru pe blogul tau, are un aer sincer si jovial si toata gashca de pe aici parca-i aleasa pe spranceana🙂
      Numai bine, mai vin!

      • Georgiana permalink*
        Aprilie 6, 2011 22:05

        pai cam asa-i cu gasca, da! o tunat si ne’a adunat, ca sa ma exprim in termeni stiintifici!😀
        te foarte pup si te astept aici mereu, ca doar si tu faci parte din gasca!🙂

  19. Aprilie 6, 2011 13:27

    Si daca tot veni vorba de Woodstock, astept o viitoare postare cu ceva poze de pe holul vostru (cel pe care intindeati inginereste ata pentru muchiul umplut), pe care l-ati amenajat cu noroi de pe malul Bahluiului si pe care sa exersati dansul pinguinului … pe burta😉 Loc de elicopter, precum Ten Years After, nu cred sa aveti, dar un mic derdelus pe hol sigur se poate amenaja, asa-i? Mai ales ca si Gipsy ar fi interesat sa traiasca un moment hippy in adevaratul sens, nu?

    • Georgiana permalink*
      Aprilie 6, 2011 22:06

      remi, nu ti-s nici tie toti boii acasa😀

  20. Aprilie 7, 2011 15:11

    Hai bre, ca ar fi fain sa te vad aruncindu-te pe burta pe hol din bucatarie si lovind cada din baie cu tzeasta, intr-un extaz cu origini in „Lucy in the Sky with Diamonds” :)) Pai daca-i Hendrix, atunci Hendrix sa fie!

Lasă un răspuns

