Skip to content

Behehehe!!

Aprilie 7, 2011

Dragii mei,

Vă povesteam într-o postare mai veche despre „liniştea” de care beneficiez din plin, graţie vecinilor mei dragi! –  majoritatea dotaţi cu una bucată bormaşină sau, după caz, copchil mic. Acesta de pe urmă îmi stă în cap, adică deasupra. Când m-am mutat aici copilul avea vreo opt luni, behăia toată noaptea, iar mă-sa cu pasu-i apăsat, de moldoveancă hotărâtă şi cred că şi nervoasă, că-mi imaginez că nu-i uşor deloc să nu pui geană pe geană nopţi de-a rândul, făcea treişpe paişpe prin casă – bănuiesc, cu copilu-n braţe. Anii au trecut, vreo patru să tot fie, copilul între timp a prins la mers şi-a început alergătura şi tropăiala – nu ştiu dacă aţi observat, dar copiii mici nu prea ştiu să meargă normal, îs într-o agitaţie permanentă iar acum, mai nou, doctorii trec chestia asta pe seama ADHD-ului!! măi să fie! că pe vremea mea nu se exista aşa ceva, deşi umblam cât era vara de lungă cu genunchii beliţi!😀
În fine,  de-o vreme încoa, copila merge la grădiniţă şi bănuiesc c-o aduc părinţii destul de obosită de acolo, cert este că n-o mai aud, aşadar s-a aşternut liniştea. În sfârşit. După patru ani era şi cazul, zic eu. Daaaaarrrrr…… mda, este şi un dar. Ies aseară în plimbări cu căţelul şiiiiiii…. mă întâlnesc cu vecina trăgându-şi după ea fetiţa despre care v-am vorbit mai sus. Deci da. Şi ce credeţi?? E borţoasăăăăă!! „Iar din nou”!! Să tot fie prin luna a opta, că abia o putea duce!! Am intrat în vorbă cu ea şi-am aflat că va fi băiat. Nu pot decât să mă bucur, deci.
Amin!

39 comentarii leave one →
  1. pinguinu nuclear permalink
    Aprilie 7, 2011 14:17

    ce uraciosi sunt unii! Eu, cand sunt deranjat de vecini (fie ca bat cuie cu bormasina, fie ca joaca sotron cu copii in brate) ma bucur, am motiv serios sa dau muzica mai tare. Asta pe timp de zi. Noaptea, daca auzi pasii vecinilor, oricat ar fi de moldoveni, inseamna ca n-ai somn. Adica ziua nu ai activitate.

  2. Aprilie 7, 2011 14:20

    Pinguine, bagă-te tu în pat pe la unşpe aşa, şi încearcă să adormi c-o tropăială care se aude de ca şi cum vine din camera de alături🙂 Şi crede-mă că în perioada de care am povestit, ajungeam acasă pe la orele 19.00-20.oo, deci nu se punea problema lipsei de activitate 🙂
    P.S. eu cred ca peretii astia sunt facuti din carton, ca altfel nu-mi explic cum de aud si cand urineaza vecinica!😀 are un jeeeeet! pfoaaa!
    Si mai e ceva: nu toti dormim ca bolovanii!😀 ş-apoi na, aud, că-s înzestrată cu urechiuşe :))))

  3. Aprilie 7, 2011 14:35

    Depinde de unde veneai tu la 19-20, in perioada aia..si cam cat de obosita de nu aveai somn bun incit sa auzi pasii vecinilor, fie ei si cei de deasupra apartamentului tau. Acum, ce sa spun?! si la mine in bloc se aud bormasini , „copchil” asa cum zici tu…nu se aude decit de la mine si de la vecina de la et.9 :)), dar depinde ce fel de copil ai si cum ti-l cresti…plingacios si cacacios sau nu. Te sfatuiesc draga, Mok, sa te muti. Undeva..unde nu se aude nici musca, nici pasarea ciripind, doar liniste nemarginita..poate asa te vei odihni si matale, in sfarsit :))

    • Aprilie 7, 2011 14:41

      Alice, esti olecuţă cam acidă şi nu cred că-i cazul, dar pentru că nu vreau să te las în ceaţă, îţi zic că în perioada aia lucram ca director de marketing la o firmă mare din Iasi (na, că mă dau rotundă acum), nu-i dau numele, îţi zic în private dacă vrei🙂 Acuma, na… mi-e mult mai bine, că deh! îs patroană şi a crescut şi copilul de care-am povestit😀
      De mutat nu mă mut încă, pentru că mai am de strâns ceva bănuţi iar când o fi să mă mut la casă, fii sigură c-o să te invit la un grătar!! Asta dacă mă mut pe undeva prin Iaşi, că dacă câştig la loteria vizelor mă mut undeva mai departe…

  4. Aprilie 7, 2011 14:37

    P.S. Daca , vecina aia ti-e „bortoasa” iar , din nou, cum zici matale….apai nu e chiar asa de… iar, din nou…ca e abia dupa 4 ani. Ce te faceai daca era in fiecare an?🙂

    • Aprilie 7, 2011 14:42

      Alice, de-acuma na! mi-am făcut rodajul, cum se zice… Bucuroşi le-om duce toate! trăiască traiul la bloc!

  5. Roxana Chita permalink
    Aprilie 7, 2011 14:41

    Inseamna ca are bani etc. de-si permite o droaie de copii😛

    • Aprilie 7, 2011 14:43

      Roxana, da băi!! mă bucur pentru ei, ce să zic. Cine are să-i trăiască, cine nu să nu-şi dorească.
      Eu am un nepoţel pe care-l iubesc şi mi-e suficient🙂 deci are cine-mi duce numele mai departe şi cui lăsa „averea”!😀

  6. Aprilie 7, 2011 14:43

    :)) Uei Mok, esti tare. Acida nu-s, ca nu-mi plac acidulaturile si nici acriturile :))
    Iar de invitat, lasa fii tu sanatoasa, muta-te la casa mare aici sau in strainataturi..tie tre’ sa itifie bine :))

  7. Aprilie 7, 2011 15:00

    N-ai unde sa fugi! De ei nu poti scapa niciodata! De vecinii cu galagia🙂 Peretii sint subtiri, ca-s facuti de comunisti, iar vecina de alaturi trebuia sa aibe conditii bune de ascultat, altfel nu putea turna la Secu exact-exact ce spuneai tu prin casa… Iar daca te muti la casa, sa o construiesti in mijlocul proprietatii si s-o inconjori cu multa vegetatie inalta, sa nu te vada ochii agatati sub streasina vecinilor… Pina atunci, bafta cu vecina si-al ei baietel pe cale de devenire😉 Sa te rogi sa-l dea la gradinita la 2 ani jumate, nu la 4 :))

    • Aprilie 7, 2011 15:06

      Remi, aşa-i! blocuri comuniste.
      Cât despre copilul vecinei de-i pe vine, ce să zic… să-i trăiască şi să se nască sănătos! Mi-s dragi copiii. Mai exagerez şi eu pe aici, de dragul şuguielii😉

  8. Aprilie 7, 2011 15:11

    Remi, şi aşa!:mrgreen:

  9. Aprilie 7, 2011 15:41

    cu totii avem copii, asta nu inseamna ca ne terorizam vecinii cu ei. si pana la urma nu toata lumea doarme de parca moare, ca valiza in gara. daca tot traim in comun eu zic ca putin respect fata de cel de langa tine nu a omorat pe nimeni. hai sa va traiasca bormasinile si copiii!

  10. Aprilie 7, 2011 15:44

    Georgiana mea , cred ca eu te inteleg fooaaarte bine pentru ca si eu am una bucata urlatoare deasupra mea. Si are peste un an. dar eu ma intreb de ce urla la 11-11 jumate noaptea? ca numa pe la orele alea o apuca. Eu is un caz mai fericit ca urlatoarea mea este a doua. Si sper ca la al treilea nu se mai arunca vecinii. Cat despre jetul vecina-ti…. si la mine se aude la fel,doar ca eu ma gandesc acum si la jetul meu. oare toto asa se aude? Oooops !!! Mi-ai dat de gandit, sa mai strang supapele.

    • Aprilie 7, 2011 15:50

      Minoki, corect! vrea copchilul sa alerge la 11 noaptea, scoate-l in parc!! s-alerge până-i iese limba de un cot!! dar de ce în casă?? Băi, nu exagerez, dar pe mine maică-mea mă punea la punct de nu mă vedeam! era deajuns o privire şi încremeneam. Deci, ca o concluzie, nu e vina copilului ci a părinţilor care nu stiu să şi-l ţină în frâu!
      Cât despre faza cu jetul, ce să zic…. eu mă poziţionez pe tron, mai aşa, pe-o margine…:mrgreen:

  11. Aprilie 7, 2011 16:25

    Traiane, nu. Chestie de antrenament:mrgreen:

  12. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 7, 2011 17:02

    Ia-ţi nişte dopuri pentru urechi. Şi poate să toarnă apoi şi 12 copii că nu vei mai auzi niciunul. Eu am avut unul din ăsta mic, dar stătea sub noi la etajul doi. Atâta gălăgie putea să facă drăcuşorul ăla, mai ales de când începuse să meargă, că cei de la etajul unu n-au mai rezistat şi s-au mutat. Nici nu mă miră la cât de tare se auzea şi deasupra la noi.😀

    • Aprilie 7, 2011 17:06

      Carmen, asta inseamna traiul in comun. Supravietuim cum putem, nu ne’om duce cu capul doar de la atata, nu?

  13. Aprilie 7, 2011 17:30

    Acum daca ai povestit, nici sa vinzi si sa te muti nu mai poti…. ca nu mai da nimeni „banu”.

  14. Aprilie 7, 2011 17:55

    Aaaa, va inmultiti in bloc! La mai mare!
    Eu am constatat prin experienta proprie ca agitatia si destrabaleala copiilor tin strict de parinti, nu de propria lor fire.
    N-am copii, e singura mea durere reala, dar i-am crescut p-ai lu’ frate-miu. Nu cu niste rigurozitati, si nici cu niste libertati exagerate.
    Insa, model de copil descreierat am avut in vecini. Deci , ala speria tot cartierul. Spargea prin casa, rupea toate florile, zbiera de nu mai avea plamani, il uram, imi venea sa-l inchid in beci. Pana cand a vrut sa se joace cu cateii mei, abia-i adusesem, erau adorabili, si copilul a urlat de innebunit ca vrea sa se joace cu ei. Buuun! Am vrut sa verific ceva si l-am primit, desi ta’-su era alb la fata, langa gard, se temea sa nu-mi faca vreo figura de isterie , copilul. Dar a fost asa cum m-am asteptat. Odata intrat la mine in curte, copilul s-a metamorfozat brusc. A devenit foarte cuminte, foarte politicos… a venit zilnic sa se joace, iar cand ploua se juca in casa la mine; facea un puzzle de-al meu. nici nu-l simteam. I-am spus maica-si, care era mirata cum dracu de-l suport, ca nu-mi creaza nici o problema, si ca nici nu-l simt. El era nebun doar acasa la el.

  15. Aprilie 7, 2011 19:52

    Io cred ca face gemeni! :))

  16. Aprilie 7, 2011 20:17

    Ce să-i faci, bre Jorji? Aşa-i la bloc. Pe mine mă distra altceva la o fostă adresă. Vecinii de deasupra aveau un program mai aparte de …scârţâit patul!😀 Măi, da’ scârţâia boala de pat de mă tot aşteptam să cadă cu ei. Două etaje mai sus stătea o babă, care m-a întrebat într-o zi dacă se-aude şi la mine …scârţâitul de la vecini. Nuuu! la mine nu se-aude nimic!😀 Îmi închipui cum asculta băbătia, oftând nostalgic…😀

  17. Aprilie 7, 2011 20:42

    :)) vezi, de aia tre sa lasi copchilu sa zbiere vreo 2 nopti la rind ca apoi se potoleste si doarme de la 8 la 8! Pe verificate si pe luate!😀

  18. Strigo permalink
    Aprilie 7, 2011 21:45

    Aoleo Gianuco, nasol de tot ase😦

    Io aveam un vecin care dimineata la 7 in weekenduri incepea sa taie iarba cu un aparat din ala ce facea un zgomot de ziceai ca esti la dentist la albinita. Groaznic… brrr… ala avea aparate pentru orice rahat. Si tot din alea ce te enervau pur si simplu, te faceau agresiv!

    Asa ca inteleg. Dar solutia nu o stiu, decat ca poate o sa te razbuni si tu :)) Sau sa te muti😉

  19. Georgiana permalink*
    Aprilie 7, 2011 22:14

    Virtuale, ups! la asta chiar nu m’am gandit!😀

    dr. Lecter, deci clara treaba: starea de spirit a parintilor se transmite asupra copilului.

    Viruse, puşche pe limbă!

    Alex, :)))))))))))))) asta e chiar nasol!!! ahahahaha!!

    cool, deci asta-i soluţia! trebe ignorat puţin, este?

    Strigo, mai curând mă văd mutându-mă. Prima variantă pică.🙂

  20. Aprilie 7, 2011 22:20

    Mie mi-e drag sa aud zgomote de copii, ma rog, in limitele rezonabilului… Daca exista asa ceva cand vorbesti de copii. Cand ti-e lumea mai draga iti zdupane in cap…
    Poate si fiindca de dormit noaptea dorm bustean si fara intrerupere, incat nu aud nimic niciodata. In schimb, sotul aude tot, si e foarte irascibil cand se cearta vecinii („si avea aia o voceee… :)) ) sau cand au te miri ce ventilator de merge toata noaptea, sau cand studentii de alaturi au chef dupa cate un examen… Le mai bate in calorifer cu un lemn de la un fost brad de craciun, dar fara mari rezultate. Mai am si un vecin care pune muzica frumoasa, Mariza, Cohen si blues-uri stilate… Dar ziua. Mi-aminteste de mine pe vremea studentiei.

    • Georgiana permalink*
      Aprilie 7, 2011 22:57

      cu Cohen m-aş risca şi eu sa pierd nopţile! :))) Mişto faza cu lemul de la un fost brad! am râs! :))))

  21. Aprilie 7, 2011 22:31

    jorji, greu di tăt cu oameni de-ăştia. înarmează-te cu răbdare şi tutun…

    • Georgiana permalink*
      Aprilie 7, 2011 22:58

      Psi, tu mă înţelegi întotdeauna!! iote de aia te iubesc eu pe tine! :*

  22. oblio permalink
    Aprilie 8, 2011 1:03

    Hai sa vă zic cum stă treaba.
    La bloc, la casă sau chiar în aer liber ZGOMOTUL deranjează.
    Atâta vreme cât nu eşti implicat (direct sau indirect) în crearea lui.

    Când eşti în miezul activitaţilor, nu faci zgomot, ci:
    – Faci/creşti/baţi copii
    – Dai/tragi/acoperi gauri
    – Descalţi/încalţi/cauţi perechi
    – Tai/lipeşti/înlocuieşti cu vecini

    Cine se plânge de zgomot este total neimplicat şi are existenţă searbădă.
    Aşa cred eu.

  23. Aprilie 8, 2011 1:13

    Ia-ti mama casa pe pamant, cu taspe’ arii in jur si ai rezolvat problema. Vezi de „Prima casa”!

  24. Aprilie 8, 2011 9:10

    hai mai,ca blocurile comuniste sunt ok…
    sa le vezi pe astea construite acum,cu ziduri de ,,hartie”(app,chiar avea hartie indesata in pervazul ferestrei,in loc de mortar,ciment,etc)..unde auzi de la vecinul de pe oblica,cum se pipi si la ala din perete cum se partaie! asa ca…fii fericita! noi suntem un tot unitar,ce am eu ai si tu..:))

  25. Aprilie 8, 2011 14:19

    Ai greșit, Geo!
    Nu cu ea trebuia să vorbești, ci cu ginecologul ei… poate-i leagă naibii trompele alea odată!😀

Trackbacks

  1. Pascal Bruckner « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

