Skip to content

Primăvară la Grădina Botanică

Aprilie 8, 2011

Doar fotografii. Frumuseţea lor să vă ţină câteva zile, da? Vă pup.

34 comentarii leave one →
  1. Aprilie 8, 2011 20:59

    superbe imagini. culorile primăverii au şi gust, sunt palpabile…

  2. Roxana Chita permalink
    Aprilie 8, 2011 21:58

    Frumos frumos😀

  3. Traian permalink
    Aprilie 8, 2011 22:27

    Gg
    Ce faceai mama acolo, erai la furat ?

  4. Strigo permalink
    Aprilie 8, 2011 22:37

    Ah, ce frumos… sa te plimbi cu omul tau de mana si sa admiri asa frumuseti…
    Foarte fain, Gianuco, foarte fain🙂

  5. Aprilie 8, 2011 22:41

    Georgiana, ce frumuseti ne arati tu noua, azi. Primavara din ce rai, nestiut de pamanteni, vii cu mandrul tau alai…” Te invidiez ca ai avut atat de frumoase subiecte de pozat. Se vede ca vremea e mai generoasa cu voi.

  6. Aprilie 9, 2011 0:10

    Am asteptat-o atita si cind au inceput sa prinda un pic de culoare si sa misune albinele prin flori,a tras o furtuna cu fulgere si tunete,iar azi,toata ziua a fost frig.A fost frig rau si un vint care patrunde pete tot si in afara de faptul ca muta praful de pe strazi in ochi mai e si rece.
    Am vazut petale smulse de vint si m-a durut.
    Ma bucur ca la voi e asa de frumos.
    Udai florile?

  7. Aprilie 9, 2011 6:45

    Fata, astea sunt de anul asta? Nu pot sa cred ca asa arata gradina la ora asta. parca e prea multa verdeata si prea inflorit la cat este de frig . Daca e asa imi iau masculul si ma mut acolo,

  8. Aprilie 9, 2011 9:25

    in gradina botanica …. intr-o duminica! Mi-e dor de Copou!!

  9. Aprilie 9, 2011 10:27

    Geo,cu cine joci fata pitita? :))

    Foarte frumoase pozele,florile,totul.

  10. Aprilie 9, 2011 11:58

    Frumos peisaj , dar benzina tot peste 6 lei e .. cum ajung eu acolo , pi jos?😀

  11. Aprilie 9, 2011 13:15

    A patra poza..Cum se numeste floarea aia mai rasarita, ca-mi scapa ? :))

  12. Aprilie 9, 2011 20:12

    asa da, parca am mai prins culoare daca tot fac radacini in pat. la noi a vantuit rau azi, nu era de preumblat. hai sa ai un we frumos!

  13. Aprilie 9, 2011 21:15

    Cu niște poze asemănătoare ai câștigat anul trecut un premiu, dacă-mi aduc bine aminte.😉

  14. Aprilie 9, 2011 21:28

    Georgi, sunt superbe! Tu stii ca eu ador primavara si gradinile si parcurile…Aveam in plan sa facem poze azi, dar un vant , ce vant?! O vijelie apocaliptica se dezlantuise pe cand veneam la la cumparaturi…Sa te tii pana la intarea in casa. Nu stiu ce vreme-i asta, dar daca o tine tot asa, imi calc promisiunea si plecam in vacanta mai repede si mai la sud! Faine, excelente poze. Ai talent. Da, da! 🙂

    • Aprilie 10, 2011 15:45

      Georgi, clujenii îţi mulţumesc pentru felia de primăvară dăruită aici:
      http://www.clipedecluj.ro/gradina-botanica-din-iasi/
      Veniţi s-o lăudaţi pe Georgi, are talent!😉
      Azi a fost soare la Cluj, TOŢI pomii sunt înfloriţi, magnoliile sunt deschise şi ploaia de aur surâde peste tot. Vine, vine Primăvara!🙂

      • Aprilie 10, 2011 16:04

        Mirela, iti multumesc! eşti o drăguţă! la Iaşi nu-i deloc primăvară. Urât, urât. Am pus poze cu cerul, ca să-ţi faci o idee…

  15. Aprilie 9, 2011 22:39

    Ce frumos, dragă Georgiana! Ne-ai adus aici atâtea frumuseţi. Mersi frumos!
    Şi mi-ai adus aminte că prin 1992 am admirat frumuseţea Grădinii botanice din Iaşi. Am luat de acolo un pui de cactus şi …m-am umblut de ţepi!😀 Îl luasem …pe furiş. Amintire din Moldova!
    Cred că acum este şi mai frumoasă grădina, să te tot plimbi pe acolo şi să-ţi umpli sufletul de frumuseţe!
    Şi eu am fost azi afară şi am „cules” o mulţime de frumuseţi. Natura renaşte atât de frumos!
    Noapte bună, Georgiana!

  16. Aprilie 9, 2011 23:54

    Buna…….foarte frumoase

  17. Aprilie 10, 2011 9:01

    Doamneeeeeee, ce frumoase sunt! Iti multumesc, mi-ai dat o idee minunata, week-end-ul urmator, daca e frumos, la Gradina Botanica!😛

  18. Aprilie 10, 2011 9:25

    Multumesc pentru pozele acestea atat de frumoase, cu tot cu suflet la pachet!
    Te-am zarit, iti sade bine printre flori!…😉
    Avem si noi o gradina botanica. Frumusica. Inca n-am ajuns primavara asta pe-acolo…🙂

  19. Aprilie 10, 2011 12:31

    Cum tu is facute zilele astea fotografiile? Daca stiam ma duceam si eu sa ma plimb pe acolo. Credeam ca inca hiberneaza gradina botanica😀

  20. Aprilie 10, 2011 14:44

    la noi azi a dat cu fulguială… nu mult, doar cât să îngheţe soarele pe cerul care acum e sticlos de albastru. am fost puţin pe-afară, nu mai mult de 15 minute (ca să nu las copilu singur😉 ) da îndeajuns cât să îţi spun că la noi pomii au abia muguri şi iarba îi nouă de puţine zile.
    aşa că primăvară … la voi şi-n pozele tale.
    pup.

    • Aprilie 10, 2011 14:59

      later edit: între timp s-a dus soarele de acu 15 minute cât colo şi dăi şi ningi frateeeee! deci… merry christmas?

  21. Aprilie 10, 2011 15:12

    @all: dragii mei, fotografiile nu-s facute primavara asta! 😀
    insa ma bucur ca v’au placut🙂
    Psi, si la Iasi a nins mai devreme…
    Hai va pup pe toti si sa aveti o duminica frumoasa!

    • Una permalink
      Aprilie 10, 2011 21:35

      adica tu ai fost un mic pacalici?🙂
      te-ai gandit sa invoci primavara, daca tot se lasa asa asteptata, prin niste poze superbe.
      sper sa mearga vraja asta!

  22. Aprilie 10, 2011 15:38

    Si la noi e primavara, dar in florarii😦

  23. Aprilie 10, 2011 16:15

    Ce superbe foto! Asigura buna dispozitie prin simpla privire.

  24. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 10, 2011 22:18

    Ce frumuseţi pe la grădina botanică. Şi le-ai ţinut ascunse până acum.😀

  25. Altcersenin permalink
    Aprilie 11, 2011 12:01

    Doamne, ce frumusete!.. de asta-mi place mie primavara !

  26. klausen1976 permalink
    Aprilie 12, 2011 22:39

    frumoasa gradina aveti !🙂
    la noi nu exista asa ceva …. abia acum au inceput sa planteze … sper sa o prind si eu🙂

Trackbacks

  1. 3000 « Silence's Blog
  2. Parfumul prinţeselor de ieri şi de azi « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

