Skip to content

Vecină, dragă vecină

Aprilie 8, 2011

Şi tot din ciclul „aoleo, vecinul meu”, astazi despre: cum ne uscăm covoarele?

Până se usucă covorul, se poate juca un x şi 0 pe perete.

37 comentarii leave one →
  1. Aprilie 8, 2011 11:39

    dar poti sa zici ca nu-i frumos? Ia lasa-i o pata de Chianti din ala bun asa, din greseala, pe covor!!🙂

    • Aprilie 8, 2011 19:32

      cool, daca-ti place mult spune repede, ca inca e insirat pe balustrada😀 daca intelegi ce vreau sa zic…

  2. Aprilie 8, 2011 11:40

    E tare greu cu oamenii care, nici dupa multi ani de trai la bloc, nu inteleg niste reguli de minim bun simt… Se cred tot in batatura de la tara…
    Sunt atatea carente de educatie la poporul asta…
    Sa ai o zi buna, draga Georgiana!

    • Aprilie 8, 2011 19:33

      Alex, da’, i-o adus Ceasca la bloc! niste „domni” toti!
      Uikend placut si tie!!

  3. Aprilie 8, 2011 12:38

    stiu ca intr-un an a practicat si soacra-me metoda asta. uscatul in interior a lasat asa un miros covorului ca mi-au trebuit cateva zile sa ma acomodez cu aromele… a fost ca-n filmele de groaza!

    • coralie permalink
      Aprilie 8, 2011 13:47

      tot la mirosuri ma gandeam si eu, fie ele din casa scarilor sau apartament. am avut si eu astfel de vecini, pe vremea covoarelor de iuta. acum, cu covoarele de plastic (ca asta din poza nu pare a fi facut din lana) cre’ ca mirosul e si mai persistent! nici nu-mi pot imagina balta de la parter…doar covorul a fost pus la uscat pe cand era ud…astia-s oamenii, asta-i tara, mare pacat! am vazut un promo la antena despre emisiunea de duminica seara a lui carmen avram, despre taranii facuti oraseni. tot de la comunisti ni se trage si asta?!?

    • Aprilie 8, 2011 19:35

      Red, si? i-ai explicat ca asa nu se face?😀

      • Aprilie 8, 2011 20:14

        da’ ce crezi ca pe mine ma asculta cineva la ora aia? eram azilanta zicea culcat pe burta, ma executam😉

  4. Aprilie 8, 2011 12:39

    până şi gipsy îmi pare şocat de decorul în care apare fotografiat, săracul de el!
    offff….la noi, vreo dooj dă ani, covoarle se uscau atârnate peste geamurile mele proaspăt spălate. dacă mai aveam cumva şi fereastra deschisă, mă trezeam cu toate zoaiele în cap şi asta în ciuda faptului că odată, de nerv, am tras de „piersane” şi le-am lăsat să curgă fix în noroiul din zona verde.
    dar gata, nu ne lamentăm, de mâine purced şi eu să întorc casa…

    • Aprilie 8, 2011 19:39

      Psi, animaleala se cheama asta! pe cuvantul meu! n-ai cu cine, n-ai cu ce! pacat ca-s majoritari! ceapa ma’sii de marlanie!

  5. Aprilie 8, 2011 13:20

    Am murit de ris. In ce bloc stai , bre, Giano??? Daca era soare si cald, sigur il atirna la uscat afara pe balustrada de la scari..daca aveti asa ceva..daca nu…gasea ea sigur o metoda. dar daca afara e frig, van si sta sa ploua…ce sa faca si ea…
    Oircum…ai niste venici fenomenali…:)) Weekend fain sa aveti ..tu si Liviu, adica :))

    • Aprilie 8, 2011 19:39

      Alice, un bloc frumos, prin Alexandru cel bun, pe undeva. Zona de zona, bre!:mrgreen: Numa’ lume buna😀

  6. Aprilie 8, 2011 14:24

    Georgi, pe asta trebuie sa o adaugi la postarea aceea referitoare la caracteristicile conationalilor!😉
    …Si mai e si urat, si nici nu pare bine spalat. L-am terminat! :))
    Bine ca nu-i mai lasa sa-si spele masinile langa blocuri! :))

  7. Aprilie 8, 2011 14:27

    Ei, asta-i culmea! În loc s-o lauzi, că ce harnică și pricepută e, tu o pârăști la toată blogosfera! În locul tău, mi-aș spăla și eu covoarele, sau doar le-aș uda așa puțin, și le-aș întinde peste ale ei, tocmai când alea sunt aproape uscate.😀

  8. Anonim Venetian permalink
    Aprilie 8, 2011 15:43

    Si daca catzelui din poza, i-ar veni chiar acum sa … faca … pipi ?!

    • Aprilie 8, 2011 19:42

      Anonimule venetian, nu-i vine mai, ca asta spre deosebire de vecini e bine educat!😉
      Btw, Bine-ai venit aici🙂

      • Anonim Venetian permalink
        Aprilie 9, 2011 23:30

        Nu am intentionat a spune, nici pe departe, ca catzelul dv. nu este bine educat; ba dimpotriva, ca si Catzelul ar putea sa aiba simtul umorului atit de bine dezvoltat incit sa-i traga un pipi…. asa de fun !😉

        BTW – Multumesc !

  9. Aprilie 8, 2011 16:27

    Nu mai spală maşinile in faţa blocului??? Ei, nu…. Sau poate şi-or atîrna şi daciile pe casa scărilor, la uscat😉

    • Aprilie 8, 2011 16:55

      Nu, inchipuie-ti ca nu le mai spala! Si asta pentru ca dumnealor, in loc sa le intinda la uscat pe casa scarilor, le lasau la scurs pe iarba. Si au incasat amenzi.😉

  10. Aprilie 8, 2011 16:32

    slvc mi-a dat o idee, dragă giano: ieşi în fiecare dimineaţă, aşa, pe la ora 6, cu o găleată de apă şi toarnă peste covoarele omului aproape zvîntate peste zi (să nu vă închipuiţi ca femeia în casă a avut forţa să urce pe balustradă covoarele alea ude…, l-a pus pe barbat’su) . Să i se usuce la iarnă. Şi cred că se dezvaţă. Merită efortul matinal, zic io😉

    Şi dacă te prinde asupra faptului îi spui că vrei s-o ajuţi, ai crezut că le-a pus acolo la spălat dar nu a mai avut timp să le termine😉

    • Aprilie 8, 2011 19:42

      remik, da’n loc de’o galeata de apa nu mai bine ies c’o galeata de pipi? aaa???😀

  11. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 8, 2011 16:54

    Când eram mai mică întâlneam si eu covoare pe balustradă mai ales la etajul 4. De ceva timp (destul de mult as spune) nu am mai văzut. Ori s-au mai civilizat, ori nu mai au covoare în casă.😀 Alţii le mai puneau pe la uscătorie. Asta până s-au trezit cu ele furate. Şi s-au lecuit de atunci.😀

  12. Aprilie 8, 2011 17:45

    Fata , mi-ai dati si mie idei. O sa scot si eu covoarele pe scari. O sa intind pana la parter, ca am un pic de covoare. dar apropo in ce cartier stai? ca poate om fi si un pic de vecine.

  13. Aprilie 8, 2011 17:47

    Cat depre postarea de ieri….atat placere mai aveam si eu. Dar daca mai trebuie si acolo sa ma pozitionez pe o parte….Ce soarta trista!

  14. Aprilie 8, 2011 18:10

    Nici nu vreau sa ma gandesc cum „s-ar lipi un pipi” pe covorul ala flocos….

    • Aprilie 8, 2011 19:46

      Mai bine ar fi fost: ce s-ar lipi un pipi care sa provina de cainele ala flocos….

  15. Aprilie 8, 2011 20:18

    pune si-un pipi dar daca nu mai treci pe acolo, ca in doua zile faci icter😀

  16. Una permalink
    Aprilie 8, 2011 22:08

    Draga mea, eu am un copiator imens, nefunctional si antic pe hol, pe care l-am gasit acolo de cand m-am mutat. Acum vreo doua luni a aparut si o masina de spalat, probabil tot nefunctionala, iar azi am descoperit un new entry: un sac imens din care se iteste o carcasa de radiocasetofon, ce-o mai fi sub ea nu stiu.

  17. Una permalink
    Aprilie 8, 2011 22:10

    Aaa, am uitat, pe masina de spalat troneaza un porc gras -pusculita🙂

Lasă un răspuns

