Skip to content

One bourbon, one scotch, one beer şi un salut!

Aprilie 10, 2011

Dimineaţă a lapoviţat, acum e înnourat, vântul bate cu putere şi eu, după toate datele, sunt cam lipsită de chef. Cu mine treaba-i foarte clară – nu-i soare, pălesc!
M-am tot gândit şi m-am sucit, aşa, printre cepe călite şi boabe de mazăre, ce să vă mai zic pe aici, cu ce să vă mai atrag atenţia, însă fără rezultat. Când nu-i chef şi inspiraţie, nu-i! poţi să stai şi în cap! Unii ar zice că dacă n-ai nimic de zis, mai bine taci. Eh, cu asta nu mă împac eu deloc. Ceva din interior îmi spune că trebuie să dau un semn de viaţă indiferent de dispoziţie. Poate pentru că m-am apropiat foarte mult de voi. „Poate” am zis? Nu, nu. Sigur!
Aşa că, dragii mei, vă salut şi vă trimit un gând bun, de duminică.
Dacă aveţi puţin timp şi n-aveţi altceva mai bun de făcut,  ascultaţi iutubul de mai jos, dacă nu, nu-i bai, vă înţeleg oricum pentru că, aşa cum spuneam şi mai sus, nici eu nu am chef azi!. 🙂

Adevăru-i că tare aş bea şi eu un scotch- dar n-am! Face cinste careva? :mrgreen:

Later edit: cerul la Iaşi.

Na! cică să fii optimist! spuneţi şi voi…

 

41 comentarii leave one →
  1. Aprilie 10, 2011 16:20

    poftim?? A lapovitat?? Aici sunt 22 de grade!! Nu, nu-ti fac in ciuda! 🙂

    • Aprilie 10, 2011 16:21

      cool, da măi! 😦 însă se pare că la Iaşi încă-i bine… zicea Psipsina că la Braşov ninge de-a dreptu!!

  2. Aprilie 10, 2011 16:48

    La noi este si mai rau: stam la „priveghiul copacului”.
    Asa ca, nu strica sa toarne cineva in pahare, ca sa nu bocim de-adevarat.

  3. Aprilie 10, 2011 20:21

    Fata eu una nu mai pot de frig. Si eu tot spun sa mergem in Dubai , dar nu am asculta nimeni!

  4. Strigo permalink
    Aprilie 10, 2011 21:00

    Si io am stat azi la soare in gradina, de m-a si prins umpic pe mutra 🙂
    Cald si superb. Parca prea cald pentru aprilie. Mie mi-o placut, dar pentru natura e cam uscat.

  5. Aprilie 10, 2011 21:21

    Avantaj pentru „sudişti”! Pe aici a fost şi soare, dar se simţea aşa…o adiere rece dinspre Iaşi! 😀
    O seară frumoasă vă doresc tuturor! 🙂

    • Aprilie 10, 2011 23:14

      Alex, doar o adiere?? deci data viitoare tre sa ma concetrez mai tare, clar!
      Seara faina si tie, Alexe! o saptamana buna sa ai! Pup iu!

  6. Strigo permalink
    Aprilie 10, 2011 21:27

    Sa ma dau si la tine mare, ca la papa am facut-o … hihihihihi…
    Soare, cald, sezlong din ala ce te da pe spate si iti ridica cracii la nivelul inimii, ca cica asa e sanatos, muzica clasica pe terasa in surdina, apa de la o fantana arteziana sursurand, pasarelele cerului cantand… doar cate un avion imi strica din cand in cand linistea.

  7. Aprilie 10, 2011 22:09

    am pozat si eu niste nori frumosi, azi… dar nu pot sa descarc pozele 😦
    … in rest, am facut clatite si am zacut.. inca zac, m-a prins gripa sau ce-o fi asta 😦

    • Aprilie 10, 2011 23:17

      uf, saracuta de tine 😦 multa lamaie si ceaiuri… ma trezesc si eu sa dau sfaturi, de parca tu n-ai sti 🙂
      Trec peste partea cu clatitele 😀 sa’ti fie de bine, zic!
      Iti doresc sa te faci bine repede!

  8. Aprilie 11, 2011 12:18

    in a doua poza parca nu mai e asa suparat cerul. sper ca azi ai soare mult si generos. daca nu, iti trimite fata urgent o portie! 😉

  9. Aprilie 11, 2011 15:03

    la mine a nins ca-n povesti. pastram salutul, scotchul si bourbonul. berea o lasam pentru la vara

    • Aprilie 11, 2011 15:53

      se face!
      deci nici la tine nu se pune problema de primăvară… ‘om bea, na! Asta-i situatia, alta nefiind, vorba maica-mii 😀

  10. Aprilie 11, 2011 18:03

    Fata , mai poti.? Eu una m-am congelat detot. Cred ca intru in stare de criogenie. Mi-as dori sa ma dezghet peste vreo 20 de ani in alta Romanie. Iaca ca am facut si versuri!

    • Aprilie 11, 2011 19:09

      Minoki, NU MAI POT! nici de blog nu-mi mai arde… 😦 ceea ce-i foarte grav!!!!

  11. Aprilie 11, 2011 18:22

    Georgiana. Gandeste pozitiv. Natura lucreaza prin compensatie. Sa vezi ce timp frumos o sa va dea! Sora mea imi zicea ca in Germania erau 26 de grade. Si la ei au fost doua saptamani de timp urat si vand iar acum, s-a incalzit brusc.

  12. Aprilie 11, 2011 18:29

    Gabita,
    uite, pentru tine, ca’mi esti draga, o sa incerc gandirea pozitiva! Ma apuc de pe acum, sa stii. In fiecare zi incepand de azi, vin la tine pe blog si-ti raportez starea vremii! 😀 stai numa’ sa ma vezi!

  13. Aprilie 11, 2011 19:00

    Georgiana, tu nu sti ca ” in Transilvania vremea e frumoasa si cerul e senin?” Daca vrei, uite-acu ma duc si-l trag in chip si ti-l pun pe mail. Pacat ca nu pot fotofilma vantul. 🙂

    • Aprilie 11, 2011 19:48

      Georgi, confirmam spusele, dar nu garantam ca sunt mai mult de 10 grade C afara! Nu, nu e iarna, pentru ca suntem paziti de dealuri si munti, dar nici asa cum ar trebui sa fie in aprilie nu e! Asa ca, sulplinim cu…vorba ta, plus vin cald cu scortisoara! 😛

    • Aprilie 11, 2011 19:55

      Gabita, iote m’am apucat si eu de pozat apusul… tocma ce l-am postat. Un cer negru, apocaliptic. iecs!!

  14. Aprilie 11, 2011 19:53

    Un optimist autentic tocmai pe vreme de-asta ”ra” se manifestă. Așa că, hai, zâmbește, și o să vezi că și cerul ăsta s-o mai lumina! 🙂

    • Aprilie 11, 2011 19:57

      Mel, dacum să nu! iote acu! tocma ce-am zâmbit în postarea de-am pus-o acu! :mrgreen:
      Nu iese soarele când vreau eu! hai pune tu o vorbă, că tu eşti responsabilă cu el, soarele!! 😉

Trackbacks

  1. Disintegration…. « androxa
  2. Biserica Sfântul Mihail din Cluj-Napoca « Clipe de Cluj
  3. DEXIGN. Coffeeright: ambient & advertising « Mirela Pete. Blog
  4. Trafic cu Hituri (runda 63) « Teo Negură
  5. Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 4 « Mirela Pete. Blog
  6. Dunăre, apă tulbure « Clipe de Cluj
  7. Bobocelul ghinionist « Stropi de suflet la vedere
  8. Un dar cu aromă de santal « Mirela Pete. Blog
  9. Ilustrate de Cluj « Clipe de Cluj
  10. Miercurea fără cuvinte (2) Pentru azi: BUFET SUEDEZ! Serviţi vă rog! « Stropi de suflet la vedere
  11. Sărbători fericite ! « Stropi de suflet la vedere

Lasă un răspuns

