Skip to content

Astenie

Aprilie 11, 2011

Nu e musai să ziceţi ceva. Am eu obsesia apusurilor de soare🙂

Cam asta-i moaca cu care mă „mândresc” azi. Şi tot asta a fost şi ieri şi alaltăieri şi toată săptămâna trecută! Chiar nu înţelege nimeni că vreau să vină primăvara?😦
Însă cel mai şi cel  mai trist este că nu mai am volum la păr!!!😦 Ce să mai… am probleme majore!

” O citez pe Minoki: Fată, mai poţi? Eu una m-am congelat de tot. Cred că intru în stare de criogenie. Mi-aş dori să mă dezgheţ peste vreo 20 de ani în altă Românie. Iaca că am facut si versuri!”

Later edit:

Hai măi, nu vă speriaţi, că imediat dupe aia m-am rujulit şi iote ce rânjet am realizat!😀 (la îndemnul dragei mele Silavarăcald – din postarea precedentă)! Acum, aştept să văd soarele, daaa?!! Deci aştept.

37 comentarii leave one →
  1. Aprilie 11, 2011 20:04

    apoi din poza asta cred ca mai are soarele pina sa apuna. Mai intii trebuie sa iasa din norul ala si apoi sa o ia la vale🙂

  2. Aprilie 11, 2011 20:22

    Fata apoi daca acu nu avem chef de blog(ca nici eu nu mai am, si simt si eu ca e grav) daca o da caldura si oi sta numa pe afara cine ne mai scrie pe blog? Ca la mine deaca vine caldurili …io ma tot duc…

    • Aprilie 11, 2011 20:27

      Minoki, la vara bagam blog in concediu. Ata ete, nu? viata se mai traieste si in offline, ca sa zic asa🙂 Cine ne iubeste, o sa ne inteleaga.

  3. Aprilie 11, 2011 20:33

    deci astepţi! deocamdată e noapte si soarele are toate scuzele.

  4. Aprilie 11, 2011 20:34

    by the way. Îţi stă bine freza, chiar şi fără volum.🙂

    • Aprilie 11, 2011 20:38

      Gabita, mda, acum are-o scuza… a apus! dar de mâââââineeeee… Eu să ştii că dacă nu apare, mă sui in tren şi vin la Cluj, acolo unde-i soare şi bine! Pregăteşte patul din camera de oaspeţi!!
      Btw, l-am înfoiat puţin cu peria înainte de-a face fotografia😀 de păr zic.

  5. Aprilie 11, 2011 21:01

    Ok… hai la Cluj. Circula acceleratul Iasi- Timisoara şi trece prin Cluj.🙂

    • Aprilie 11, 2011 21:05

      Stai ca am o placinta in cuptor! cum e gata, ma sui in tren!😀
      Eu aduc plăcinta, tu dai palinca! deal?

  6. Aprilie 11, 2011 21:02

    De ce crezi ca la Cluj este soare si bine? Azi mi-am luat haina de iarna si Cola a tinut-o tot intr-un tremurat la plimbare. Asa ca, hai la Cluj, dar imbracate gros, in caz de bine mai dai din ele jos.
    Chiar daca inca nu apune soarele tau din poze, tot imi plac!
    Imbratisari!

    • Aprilie 11, 2011 21:10

      Cafeluto, aham! deci tot o semiprimăvară e şi acolo… aham! ar trebui să vin ca să mă conving, nu? şi fix acum mi-a picat mintea pe ţigările alea hand made… mmmm….Vezi ce conexiuni fac? Tot îmi găsesc motive să vin la Cluj!! Adevărul este că sunteţi mulţi de pe acolo şi prea-mi sunteţi dragi cu toţii! Când o fi să vin, tre să-mi programez agenda pe zile!😀
      Să ştii că soarele din imagini chiar era la apus🙂 şi chiar şi aşa ascuns, tot îl iubesc. Las că apare el.. numa să vezi ce fac!!
      Pup iu veri maci!

  7. Traian permalink
    Aprilie 11, 2011 21:52

    Hm, cameleonica Gianuca noastra…

    • Aprilie 11, 2011 22:52

      Traian, ti-am dus dorul! astept raport scris! pi undi mi-ai umblat, gheauraşule?

  8. Aprilie 11, 2011 21:57

    jorji, tăt îi bine la tine, io nici de ruj n-am avut chef… brrr… friguţ, soro! dimineaţă când am văst nămetu pă maşină am zis că merg să-mi cumpăr brad…

    • Aprilie 11, 2011 22:53

      psi,
      brrrrrrrrr! adevăru-i că ne cam dă peste cap vremea asta. Nu prea-i normală… de parcă noi am fi normali, mdah!🙂
      brad?? ce brad? pitt?

  9. Aprilie 11, 2011 22:22

    Hi, hi! Ce zâmbăreaţă eşti, Georgiana! Poate iese mai repede soarele, ca să se-ncălzească mai degrabă!🙂

    • Aprilie 11, 2011 22:54

      Alex, în poza aia îs mai degrabă rânjitoare :))) dar tu drăguţ ca de obicei. Mulţumesc şi te pup de noapte bună!

  10. Aprilie 11, 2011 23:19

    Georgi, esti pe blogul lui Mel!😛
    Si ochii ti-s albastri de-atata ger! Dar tot frumosi sunt. Las ca vine primavara verde si vara calda si, vorba ta, mai rarim bloggereala asta. La Cluj a fost soare stralucitor cu dinti de diamant! Ti pup!😉

    • Aprilie 11, 2011 23:47

      Mirela, unde-s pe blog la Mel, ca nu ma vad! recunosc, am baut o bere…. hihih
      vine ea si vara, daaaa…. numa’ terasele si parcurile or sa stie de mine!!
      te pup si eu, darling!

      • Aprilie 12, 2011 0:29

        Georgi, in poza in care te uiti la noi de langa tastatura, esti taman la Mel pe blog, adica citesti sau scrii la ea! La asta ma refeream eu! DA, terasele, terasele! 😉

  11. Aprilie 11, 2011 23:56

    Apusuri,ca , cind rasare soarele tu dormi-bag sama!
    De-aia preferi apusurile,nu?

    • Aprilie 12, 2011 0:00

      😀 şi de asta! dar chiar să vreau, blocul e poziţionat în aşa fel încât pot vedea doar apusul!
      e frumos şi răsăritul… la mare…. cu iubitul… heheeee…

  12. Aprilie 12, 2011 0:31

    Mirela, aaaaaaaaaa! am zis eu! berea! :)))) ai dreptate, acu am vazut!!!

  13. Aprilie 12, 2011 8:32

    Daca-l prinzi (soarele, vreau sa zic), azvarle-l peste Carpati si-n vagauna asta de Alba :))

  14. Aprilie 12, 2011 8:44

    Hihi! Ieri, de pe podul Grand, cine poza rasaritul?!😀 😀 😀
    Aha, deci ti-ai pus soarele pe buze! Foarte bine ai facut, ca nici p-aici se pare ca, nu se prea arata prea curand .🙂

  15. Aprilie 12, 2011 10:40

    Geo,eu zic sa stai cumintel la tine,ca peste tot e frig si urat.
    Si lasa ca folosesti Drei Wetter Taft si coafura rezista si sau fara volum..:))

  16. Aprilie 12, 2011 11:04

    In pozele alea zici ca e un OZN sub nori

  17. Aprilie 12, 2011 12:26

    ba nu! la mine e soare si a fost si ieri toata ziua, asadar fac pachetele mici de raze si trimit unde e nevoie: iasi, cluj…hai ca-i la oferta, cine mai doreste, cine mai pofteste??😀

  18. Aprilie 12, 2011 16:43

    Georgi, azi e soare, senin, cald şi bine la Cluj. Vreme care vine către voi, aşa că merge o şamapanie, la asa veşti bune! Ti pup!🙂

  19. Aprilie 12, 2011 18:02

    Da’ la ce-ti trebe volum?
    Vrei sa-l dai mai tari?

  20. Strigo permalink
    Aprilie 12, 2011 21:29

    Si mie imi plac apusurile de soare… au ceva trist, dar nu numai tristete, ci si melancolie, eliberare si multe altele😉

  21. klausen1976 permalink
    Aprilie 12, 2011 22:38

    Georgiana, zici ca stai la Roswell, dupa pozele alea din debut !😆

Trackbacks

  1. Magic carpet… « androxa
  2. SIMPLU, SIMPLITATE | coolnewz about hot thingz
  3. Parfumul Clujului « Clipe de Cluj
  4. Like…I don’t like, really! « Gradina visata

Lasă un răspuns

