Skip to content

Cântec de voe bună

Aprilie 14, 2011

Fetele, hai să ne amuzăm puţin 😀 mai ales de la minutul 3.45!

Băieţi, nu trageţi!! :mrgreen:

30 comentarii leave one →
  1. Aprilie 14, 2011 7:42

    Draga mea, eu recunosc ca nu m-am amuzat. Adevarule ca m-am plictisit. Dar oricum am observat ca iti cam plac militarii!!! Hi, hi, hi!!!

  2. Aprilie 14, 2011 8:29

    Vaaai, ce de mici rautati de dimineata, uite si la Minoki :))
    Huh, odata trebuie sa povestesc despre cum am scapat de-armata 😛

    • Aprilie 14, 2011 19:51

      teo, spune şi tu…. vezi ce-s obligată să îndur? 😀
      hai povesteşte, c-o faci tare bine 😉

  3. Aprilie 14, 2011 9:19

    La,la,la,la,la …..Hi,hi eu m-am amuzat dar doar la partea asta

  4. Aprilie 14, 2011 9:19

    mda, si mie mi-a suierat glontul pe la ureche cu armata. dar asa uite ca am ramas plavan neinstruit :))

    • Aprilie 14, 2011 19:52

      deci nu eşti bărbat adevărat, da??? :mrgreen: (sper c-am vorbit cu rata nu cu culniuza, că nu-mi mai dau seama!)

  5. Aprilie 14, 2011 10:23

    Ei, se vede că n-ați făcut armata… ca mine! 😀

  6. Roxana Chita permalink
    Aprilie 14, 2011 10:24

    In gandul lor : ” mai dureaza mult ? ” ;))

  7. Aprilie 14, 2011 10:47

    au depus juramantul?
    saracii,cat i-au frecat pentru rahatul asta!

  8. Traian permalink
    Aprilie 14, 2011 12:40

    Textul e aiurea, in rest, flacaii chiar au viata grea, nu-i nimic amuzant.

  9. Aprilie 14, 2011 13:28

    Georgiana, mi-ai adus aminte ce „fain” era în cadrul „armeţii”! 😀 Am fost şi eu p-acolo, prin 1988 (ce mult a trecut!) Când am scăpat de ea, am fugit pe poartă precum câinele care scapă din lanţ după multă vreme. Nici nu m-am mai uitat înapoi, de parcă mă temeam să nu mă cheme ăia îndărăt. Ce mai cântam d-astea „patriotice”… Am fost şi la Cântarea României şi-am luat premiu cu corul nostru, pentru că i-am cântat ode lui Ceauşescu! Nouă ne convenea, că doar aşa mai vedeam şi noi ieşiri în oraş!
    M-au distrat cei din filmuleţ cum dădeau roată pe platoul acela atât de mic.
    Georgiana, nu cumva ai fost şi tu pe-acolo, ca să filmezi? 😀

  10. Aprilie 14, 2011 16:22

    :))…mai…o fi de la juramantul de atunci al iubitului…

    • Aprilie 14, 2011 20:00

      Nu nu! iubitul e luat cu armata terminată! eram deja lecuită de aşteptat iubit din armată (pe ex-ul) . l-am aşteptat şi când în sfârşit o terminat s-o dus sub fusta lu mămuca. urât episod. Ale vieţii valuri….

  11. Aprilie 14, 2011 17:26

    Salt inainte! Au viata grea pompierii!Armata te instruieste,e buna!

    • Aprilie 14, 2011 20:02

      Viruse, habar n-am! o fi fost bună sau nu, insa mie mi-a plăcut momentul din filmuleţ şi atât.
      dar o fi fost bună, că frate-miu când a venit din armată îşi spăla şosetele in fiecare dimineaţă, deci nu le mai arunca prin toată casă cum obişnuia să facă înainte să plece 😀
      se crucea maică-mea 😀

  12. Aprilie 14, 2011 17:49

    Georgi, unii spun ca era buna si asta la ceva. Nu stiu exact la ce! 🙂

    • Aprilie 14, 2011 20:04

      Mirela, din povestirile acelora de-au făcut-o, am dedus c-a avut şi părţi bune şi părţi mai puţin bune. De exemplu frate-miu şi-a făcut nişte prieteni buni pe acolo 🙂

  13. Aprilie 14, 2011 18:17

    @Mirela:
    Eu sunt unul dintre cei care socotesc ca era foarte buna, mai ales pentru imbecili. Ori se lecuiau, ori isi castigau dreptul la o fericire neconditionata.

  14. Aprilie 16, 2011 8:33

    Ce ma bucur ca n-au reusit astia sa ma oblige sa fac armata!
    Am prins totusi cateva luni bun, din septembrie pana in decembrie ’89, cand ne invata o duduie increzuta, pe un ton foarte de sus, cum sa salutam, cum sa facem pasul de mars, si incepuse sa ne dea lectii despre telefonul de campanie. Dupa caderea regimului, toate astea s-au risipit ca un vis urat. Am intalnit-o pe strada pe tipa mai spre primavara, nu mai avea nas sa faca pe sefa cu noi, si nici nu avea importanta de dinainte. Era si ea o fata ca si noi.

  15. Aprilie 20, 2011 10:35

    Ce ofilit canta ;)).
    Prin alte tari pompierii au haine smechere, masini de masini de pompieri, nu poarta arme.. ai nostrii is tot pe model comunist. De aia nici nu sunt asa entuziasmati de meseria lor.

Lasă un răspuns

