Skip to content

Salut

Aprilie 14, 2011

Dragii mei,
Din motive administrative legate de blog, iau o pauza de două, trei poate chiar 4 zile.

Şi ca să nu las aici un mare gol, trântesc vreo câteva fotografii făcute astăzi pe afară. Le-aş intitula „primăvară care eşti, hai odată! unde eşti?”

O mai ţineţi minte pe Albuţa? e vai mama ei, amărâtă şi udă fleaşcă de câteva zile. Aşteaptă şi ea, ca şi mine, soarele!

Şi-o melodie potrivită cu starea mea de  astăzi🙂

24 comentarii leave one →
  1. Aprilie 14, 2011 20:50

    Incep cu sfarsitul: excelenta piesa, dar nici cu interpretul nu mi-e rusine…
    Urata vreme, urate vremuri, doar rabdare sa avem, ca trec ele toate.
    Spune-mi fetita, Albuta nu are si ea o cusca acolo.., ceva ce sa numeasca si ea casa?
    Bietele urechi ale lui Blacky!
    Sa-ti fie bine!

    • Aprilie 14, 2011 20:57

      Cafeluţo, n-are cuşcă😦 stă pe sub maşini. Am vecini chitroşi, n-acceptă cuşcă! şi tare mi-e teamă că dacă tot s-a dat voie la eutanasiat, o să dispară Albuţa mea :((((( în fine, iaca m-am întristat!

  2. Aprilie 14, 2011 20:57

    Odihnă plăcută! Şi să te reîntorci cu bine aici şi mai voioasă decât până acum. Ca să ne înveselim şi noi, cei ce te vizităm. Doar ştii bine cât eşti de „molipsitoare” când vine vorba de veselie şi voie bună! Te pup!🙂

    • Aprilie 14, 2011 20:59

      Alex, voi fi pe aici, doar că meşteresc ceva la blog😉 nu mă determina să spun mai multe, tre să fie surpriză😛
      Te pup şi-ţi garantez că veselă-s şi acum, doar entuziasmul mi-a scăzut puţin… las că vine el şi soarele!! era să zic soarele mă-sii😀

  3. Strigo permalink
    Aprilie 14, 2011 21:43

    Ca de abia astept, sa vaz ce mestreluiesti acolo🙂
    Faina melodia… romantica :((((((((((

  4. Aprilie 15, 2011 0:11

    Ce n-ai pus ceva vesel,ca de-astea vad destul aici?
    Merg din balta-n balta si mai trebuie sa ocolesc si rimele,care cind ploua mult isi fac plimbarea pe trotuare.
    Mi-am bucurat ochii cu cateii,chiar daca-s uzi.

    • Aprilie 15, 2011 0:57

      Alex, de unde atata veselie pe vremea asta? dar nici trista-s nu’s. adica’s asa, plata, linie dreapta, nu stiu cum sa zic. nici nu-mi miroase, nici nu-mi pute.😀

  5. Aprilie 15, 2011 9:16

    Fata, dupa poze cred ca te-am reperat pe unde stai. Suntem pe apropae. Eu stau in Mircea. Asa ca poate cand o da soarele ne-om inatlni.

  6. Aprilie 15, 2011 10:40

    Geo,vezi sa nu mai stergi ceva…:))

  7. Aprilie 15, 2011 10:57

    test

  8. Aprilie 15, 2011 11:25

    proba, proba!

  9. Aprilie 15, 2011 12:49

    te muti si tu?🙂

  10. Aprilie 15, 2011 15:51

    Personajele instantaneelor tale par a fi cam…. buimace!
    O fi de la ploaie?

  11. Aprilie 15, 2011 18:11

    Saracuta de Albuta, i s-a sterpezit ,draguta! Drum bun ,de pleci@! :))

  12. Strigo permalink
    Aprilie 15, 2011 22:35

    Giana, fii linistita, ca-ti zic io. Ca doar is libera-comentatoare😉 De facut nu le fac, numa le comentez …. hihihihi… ce rea is😀

  13. Traian permalink
    Aprilie 16, 2011 0:28

    Ce de ploaie p’acolo !

  14. Aprilie 16, 2011 8:25

    Fain baiatul asta cu saxofonul, ma incanta si pe mine maiestria lui!
    Te sarut, weeke-end frumos sa ai!

  15. Aprilie 16, 2011 11:37

    ai grijă de tine în tot ce faci. cum şi la mine e la fel, parcă nici cuvinte nu mai am.😦

  16. victoriacus permalink
    Aprilie 16, 2011 13:47

    Offf,aceeasi intrebare i-as pune-o si eu primaverii

  17. Aprilie 16, 2011 14:30

    Georgiana, tare ma tem ca vrei sa schimbi decorul din blog. Ca pana acum saracul a fost inecat de atata ploaie si vreme rea. Ai avut un blog amfibie.🙂 Dar se anunta vreme buna si ma tem ca te pregatesti sa ne aduci soarele. In rest, la noi, chiar si cand ploua, in Transilvania, vremea este frumoasa si cerul este senin. Treci si pe la noi, pe clipedecluj.ro si vezi o reteta originala de gulas.🙂

  18. Aprilie 16, 2011 15:26

    Ha ha, ia uite cu ce te ademeneste Gabriela. Si bine face! Urmeaza Varza a la Cluj…Te asteptam. E soare pe la noi, si sunt vreo 15-16 gr C, asa ca, sa tot stai pe o terasa cu ceva bun in fata si prieteni buni la masa. Ti pup, fata draga! 🙂

  19. Aprilie 16, 2011 15:52

    @all
    hai c-a venit si la Iasi un soare, cam palid, ce-i drept dar tot soare se cheama!!
    va pup! s’aveti un uikend pe masura asteptarilor!

Lasă un răspuns

