Skip to content

Ce mâncăm azi

Aprilie 16, 2011

Încă muncesc la blog si pentru ca succesul să-mi fie asigurat şi să mă ţină puterile,  am nevoie de-o alimentaţie sănătoasă. Drept urmare, ieri, soţul meu iubitor care mă susţine în toate demersurile, a fost la cumpărături. Ce-a considerat el că este vital, puteţi vedea în imaginile de mai jos:

Aşa că n-am avut ce face şi m-am pus pe mâncat!

Vouă ce alimente vă cresc capacitatea de concentrare?:mrgreen:

53 comentarii leave one →
  1. Aprilie 16, 2011 15:46

    Black Label este cel mai eficient,urmând aproape de el „Tesco”(tescovina de casă făcută la Bucerdea Vinoasă-jud.Alba)

    • Aprilie 16, 2011 15:53

      se-cret! da’ dom’le! uite un om horatat care stie ce-i face bine! imi place! bine’ai venit in club!😀

    • mishulake permalink
      Aprilie 16, 2011 19:16

      @ se-cret !
      Bucerdea Vanoasa ! localitate care a dat tzarii un bun coleg de-al meu de birou, aveam principii ferme, nimic sub 40 de grade tarie si nimic sub 3 detzi de liquid ! in dezbaterea asupra „Valoarea metafizică a rațiunii” scrise de Anton Dumitriu. O tempora !

      • Aprilie 17, 2011 1:22

        Foarte adevărat ! Marele meu regret e că m-am lăsat prea mult timp rugat să binevoiesc și să încerc !Ce păcat de timpul irosit țțțțțțțțțț !

  2. Aprilie 16, 2011 16:09

    Pe mine toate alimentele ma adorm, cu exceptia ciocolatei!😀

  3. Aprilie 16, 2011 16:25

    Eu azi am făcut nişte…urzici! Să mai subţiez puţin sângele!😀 A fost o „delectare” să îmi urzic toate degetele, atunci când le-am curăţat.

  4. Aprilie 16, 2011 17:46

    Inghetata nu consum ca fac sinuzita la …sinusuri.🙂

  5. Aprilie 16, 2011 17:58

    Eu am servit ceva colesterol, dar intrucit l-am diluat cu scotch, cred ca nu se va depune. Am sa-i dedic un post, ca prea a fost bun!😉

  6. Aprilie 16, 2011 17:59

    Si ca sa nu te las sa maninci de una singura, dau fuga la frigider sa iau un Tuborg😉

  7. mishulake permalink
    Aprilie 16, 2011 18:51

    Hec !
    Liviu the best !

  8. Aprilie 16, 2011 19:07

    si oala aia tot el a cumparat-o?? :))

    • Aprilie 16, 2011 21:38

      cool, oala e de sanki acolo! un fel de mulaj😀 ca sa ne autosugestionam c-avem mancare!

  9. Strigo permalink
    Aprilie 16, 2011 19:43

    Oua si bere =))

    T are omu’ tau =))

    No, pofta buna si apoi sa va fie de bine😉

    • Aprilie 16, 2011 21:39

      merci, strigo! am ajuns la jumate deja!:mrgreen: da’ muncim, muncim! nu ne lasam!

    • Aprilie 17, 2011 20:54

      M-am uitat atentă la conținutul frigiderului vostru și nu am decât o observație: cam multe ouă! Aveți grijă cu ficatul vostru! ;))

  10. Aprilie 16, 2011 20:53

    io sunt fan declarat ciocolată. de fapt cu asta trăiesc şi îmi menţin silueta.😉

  11. Aprilie 16, 2011 20:54

    Hai si la o briosa…le gatesc eu in cuptor profesional Electrolux… Vino pina la MediaGAlaxy in Felicia, maine intre 14-18…Ia ;i o bere pentru cofetarul Chef …pup iu

    • Aprilie 16, 2011 21:44

      alice, pe bune?? nu ma faci sa vin dijaba, da? adica nu glumesti….

      • Aprilie 16, 2011 23:57

        Fac eu poante proaste? Pe bune😉 Miine primesti o briosa din partea mea. Hai fie, doua, pentru ca te cunosc :)) Te-astept cu tavile aburind… Si pe toti prietenii din Iasi ori in trecere prin Iasi…

  12. Aprilie 16, 2011 21:28

    Fata daca spui tu ca aia e mancare santoasa….ce cauta acolo branza topita, iaurtul ala cu arome, cascavalul. ca berea te inspira, as mai intelege , desi…bad, very bad, dar mancarea aia numai sanatoasa nu e.O sa-ti fac poze cu o mostra de frigider cu mancare sanatoasa. Sau mai bine zis o sa-ti spun ce am eu acum in frigider. Neste oua, lapte batut, o conserva de ton, neste morcovi, o telina, , ceapa verde si salata. Asta este partea mea. Ca daca ti-o arat pe a masculului meu….seamana cu frigiderul tau.

    • Aprilie 16, 2011 21:34

      Minoki, deci sa recapitulam:
      1.pe primul raft is numai rosii, ceapa verde si salata + una bucata branza ementaler + un pachet unt, da? Pana aici nimic nesanatos.
      2. pe raftul urmator, adica cel de sub, este smantana (casa buna, fara arome dar ieftina, dupa posibilitati), oua, iar o salata si o bucata de branza brie (aia de-o vezi in ambalaj auriu), cascaval si un ardei. Ce vezi draga nesanatos in toate astea????
      P.S. cascavalul nu-i o mancare sanatoasa?? da’ di ci?
      aaaa, si mai e ceva… pe mine m-a marcat faptul c-a venit acasa cu 24 de cutii de bere, practic de asta am facut si postarea😀

    • mishulake permalink
      Aprilie 16, 2011 21:35

      @ minoki !
      tzelina?

      • Aprilie 16, 2011 21:47

        Mishulake, eu am si acu’ o kila de telina de atunci de cand o luat liviu multa, multa, daca mai tii minte…. da’ ce dreaci sa fac cu ea? ca nu pot sa manc numa’ telina si lui nu-i trebe! hihihihi

  13. Aprilie 17, 2011 0:00

    Eu il stiam pe Liviu al tau om chibzuit, dar de data asta a cam dat-o in bara!! Cum, bre, sa asezi tu berile in frigider culcate??? pai daca le punea si pe alea 6 ridicate, iti dai seama cite mai incapeau pe linga ele??? Liviule, m-ai dezamagit …

  14. Aprilie 17, 2011 0:18

    Pentru mine bere neagra, pentru jumatatea mea, Cola. Daca ai numai blonda, ma sacrific, dar fugi de cumpara si o Cola! Vezi apoi ce inspiratie o sa avem!

  15. Aprilie 17, 2011 0:40

    Stii vorba aia din batrini: „Omul normal la locul potrivit!!!!”
    Bag sama ca „omul tau ” e normal si stie ce va trebuie cel mai mult.
    De mincat poti orice,dar daca n-ai cu ce sa ‘stimperi,se lasa cu boala.

  16. Aprilie 17, 2011 10:33

    :)))) Ai reusit sa mananci niste bere? Cred ca asa fac toti barbatii la cumparaturi. Iau exact ce este vital! Astept sa vad frigiderul dupa ce mergi tu, Giana, la cumparaturi🙂 te pup:*

  17. Aprilie 17, 2011 11:07

    Bine ca nu a umplut frigiderul cu oua :))
    vezi ca iti lipseste furculita, fata…nu stii ca nu-i frumos sa mananci cu mana?

  18. Aprilie 17, 2011 11:12

    Mishulake, recunosc ca telina e cam demult, si chiar nu am vazut nimic spectaculos. Eu cred ca Girogiana a vrut de fapt sa ne arate ce frigider curat are. Desper mancare…mii de scuze!

  19. Aprilie 17, 2011 11:53

    Bag seama ca s-a ocupat de hidratare! :))) Pentru ten si pentru functionalitate :))))

  20. Aprilie 17, 2011 13:18

    Io cam tot aceeasi dieta, , de hidratare, dar la sticla, ca nu suport petul si doza de aluminiu! Mie tre’ sa-mi sune a sticla!!!

  21. Aprilie 17, 2011 14:18

    Nouă? Tot Holsten…

  22. Traian permalink
    Aprilie 17, 2011 16:28

    24 berici ? A fost la oferta 1+1 gratis ?

  23. Aprilie 17, 2011 17:54

    Georgi, uite o reteta, in caz ca ti-a ramas bere:
    Pui in sos de bere
    Ingrediente:
    pulpe de pui 4 -6 buc., bere 300 ml, sare, condimente, unt
    Mod de preparare:
    Se spala bine pulpele, se pun intr-un vas termorezistent in care s-a topit o lingura de unt. Se toarna continutul unei cutii de bere. Se presara piper alb, ghimbir, sare si coriandru. Se introduce vasul in cuptor la foc potivit (mediu). Se verifica si se stropesc pulpele cu sosul format, cam la 15 mins. E gata in 45 mins.Se servesc cu piure de cartofi sau sote de legume.
    Salata de broccoli sau de varza, cu otet balsamic si piper.(e de pe net, a facut-o mama de doua ori si e foarte buna).
    Pofta buna si la multi ani floricilor!😉

  24. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 17, 2011 19:03

    Norocul tău că ai reuşit să mai strecori oala aceea printre cutiile de bere.😀 Aşa că soţiorul tău a fost foarte darnic să-ţi cedeze acel spaţiu. Altfel ajungeai să papi şi toată mâncarea din oală… nu de alta, dar să nu apuce să se strice.😆

  25. Aprilie 17, 2011 20:53

    asta e ca in bancul ala cu sotii care cumparau mancare pe rand, intr-o zi mancau, in urmatoarea beau. deci ai gatit deja pulpele sau iti dau reteta mea cu bere neagra si stafide😀

  26. klausen1976 permalink
    Aprilie 17, 2011 22:57

    hai, mai, ca Holtein-ul ala nu e rau … 🙂 … efacut dupa Legea germana a puritatii …
    decat ca mine, cu frigiderul plin de dulciuri😆

  27. Aprilie 17, 2011 23:19

    Georgiana, chiar dacă nu te cheamă şi „Floricica” (😀 ), îţi transmit un gând bun de Florii!

  28. Aprilie 18, 2011 8:29

    Georgiano, io-te-te, ca o ajuns blogul tau si unul culinar! Am preluat ideea de la Mirela, care stie ea ce sa faca cu berea. Bravo, Mirelo!

  29. Aprilie 18, 2011 20:22

    Cred ca articolul asta trebuia sa se numeasca „Ce bem azi”.🙂

  30. Aprilie 18, 2011 21:37

    Felicitari sotului..Om practic! :))

  31. Aprilie 19, 2011 8:42

    Noroc cu oala cea mare de ciorba!… :))
    Ca tot ai intrebat: Visez de multa vreme la niste salate cu avocado (am auzit ca sunt delicioase), am incercat o singura data ceva cu usturoi si smantana si nu mi-a reusit…
    Pana una alta, e bun si gol!…😉

  32. Aprilie 20, 2011 10:39

    bere, bere, bere, bere, bere, bere, bere, bere, bere… cate doze de bere. Sa te faci muci :)) de la ele. Daca stiam ca ai asa provizii de bere nu mai refuzam eu. =))

Trackbacks

  1. Statuia Sfântul Gheorghe ucigând balaurul « Clipe de Cluj
  2. Parfumuri româneşti de caldă amintire « Mirela Pete. Blog
  3. Ilustrate de Cluj 2 « Clipe de Cluj

Lasă un răspuns

