Skip to content

Locuri de făcut sex… în pădure

Aprilie 18, 2011

Nu ştiu să vă zic cum am ajuns aseară pe site-ul eva.ro, dar cert este c-am dat peste – să-i zicem, un articol – la care-am râs cu lacrimi. Nu mă pot abţine, aşa că-l iau cu copy/paste, că-i de musai să-l citiţi şi voi.

Ce ar fi sa iesiti putin din dormitor, undeva in aer liber? Sa condimentati nitel viata voastra amoroasa si sa faceti o mica excursie pana in padure? O iesire in natura, cu sau fara cort, poate fi o experienta plina de pasiune pentru voi doi.

Nu-i asa ca vreti sa incercati? Cele mai mai „riscuri” ar putea fi insectele si animalele padurii, dar daca nu traiesti periculos, unde mai este placerea? Apelati la spray-uri sau alifii impotriva insectelor, dar nu va ungeti corpul cu ele in locurile in care va veti saruta sau va veti linge.

Desi nu exista un protocol specific pentru a obtine senzatii tari in salbaticie, iti ofer cateva exemple de pozitii sexuale si o serie de sfaturi care va vor ajuta sa aveti o excursie de neuitat.
Pozitia Andromaca

O tehnica extrem de simpla, dar care ofera senzatii incredibile, mai ales daca este experimentata in salbaticie. Aceasta pozitie ii permite partenerului sa se odihneasca si tie sa conduci actul. Poti sa te ridici si apoi sa te lasi deasupra lui, schimband chiar si unghiul de penetrare.

Patura este cea mai indicata pentru astfel de activitati, pentru ca fluidele corporale (transpiratia, uleiurile de corp etc.) sunt „foarte dure” pentru sacii de dormit, de aceea patura este potrivita pentru ca absoarbe „greul” activitatii voastre.

Este stiut faptul ca aceasta pozitie permite un contact bun intre penis si punctul G. Este o tehnica buna pentru stimularea acestuia sau pentru descoperirea si redescoperirea lui.

Pozitia Lupoaicei

Este o tehnica adorata de multe cupluri, pentru ca vaginul prezinta o deschidere mare, iar contactul cu penisul este excelent. In aceasta pozitie, iubitul te poate tine de gat, pentru a face penetrarea mai puternica. Pozitia Lupoaicei ii permite iubitului tau sa isi controleze orgasmul, pentru ca partida sa dureze mai mult si mai mult si mai mult…

Atentie insa la posibilii intrusi patrupezi care va pot strica aventura. Au existat multe cazuri de cupluri care au fost atacate in timpul sau imediat dupa actul sexual. Ce nu se stie exact este daca intrusul a fost ademenit de mirosuri si/sau de zgomotul activitatii. Deci, mare grija – lupii si ursii nu prea se au ca prieteni!

Pozitia Antrenorului

… sau a Antrenoarei, dupa cum preferi. Este o tehnica pe care o puteti adopta aproape oriunde, insa in salbaticie placerea este mai mare. Atentie unde se asaza partenerul tau, sa fie un loc cat de cat stabil si fara insecte, pentru ca riscati ca creati un disconfort, dar nu va lasati voi cu una cu doua, nu-i asa? Distractia poate continua in alt loc, padurea este destul de mare pentru a gasi locul perfect pentru asemenea nebunii.

Pozitia „Mesei de picnic”

Daca tot ati ajuns la padure si sunteti doar voi doi, nu ezitati sa va folositi de masa de picnic. Poate fi un punct de sprijin foarte util. Nu trebuie decat sa te apleci peste masa si sa iti ridici un picior. Inainte de toate, util ar fi sa acoperiti masa cu ceva pentru a nu te rani. Odata aceste detalii stabilite, puteti privi si apusul de soare din aceasta pozitie…

34 comentarii leave one →
  1. Aprilie 18, 2011 13:18

    deci cineva sa-mi explice si mie de ce prima se cheama „Andromaca”?? Autoarea? vreo idee??

  2. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 18, 2011 13:18

    Vine la fix după ”Ce mâncăm azi”.

  3. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 18, 2011 13:31

    Adică: după pozele cu Albuța nu mergea. Dar așa, după ce vezi un frigider plin cu bere, parcă te apucă chefu de studiu comparativ Andromaca vs Antrenoru. Părerea mea.

  4. Aprilie 18, 2011 13:59

    Sunt multe poziţii omise, cum ar fi: poziţia Pădurarului, poziţia „Bambi şi Bocănilă”, poziţia „Scorbura Găunoasă”, poziţia „La firul ierbii”, poziţia „Scufiţa roşie”, poziţia „Pădure defrişată, curată, fără insecte”, poziţia „The Blair Witch Project” şi, preferata mea, poziţia „Cărare bătută”.

  5. pinguinu nuclear permalink
    Aprilie 18, 2011 14:00

    la prima mea „iesire” in natura m-am ales cu o capusa (nu chiar acolo, la vreo 5 cm de…). A 2-a a fost intr-o vara, 40 grade la umbra, noi in mijlocul campului, in soarea. Ea a facut insolatie. A 3 inca n-am facut-o, dar s-ar putea sa nici nu o mai fac.🙂

  6. Aprilie 18, 2011 14:02

    Breee te-am astepta la o briosa…da’ n-ai venit…:)) Hai acu…:))

    • Aprilie 18, 2011 16:45

      Alice, imi cer scuze mami, da’ n’am apucat, prinsi cu alte activitati… Da’ las’ ca poate s’or mai ivi ocazii… Multumesc oricum de invitatie, esti o draguta!

  7. Aprilie 18, 2011 15:26

    adică tu ai început deja seria lui ” să paştem”… acu om vedea dacă fericit sau mai puţin fericit?😆
    am râs cu poftă. la cum e scris articolu ăsta, am senzaţia că autorul e cineva tare mândru de isprava lui.

    • Aprilie 18, 2011 16:47

      psi, toata tarasenia o fost scrisa de’o tipa, banuiesc ca vreo jurnalista ceva… nu mai e nici jurnalismu’ ce’a fost!😀
      eu avand imaginatie îi şi vedeam pe iubăreţii forestieri privindu-se ochi în ochi cu lupu sau mustele adunate pe fesieri😆

  8. Aprilie 18, 2011 15:51

    voi nu va dati seama ca asa nu mai pleaca romanu sa faca gratare si sa pape mici…ci sa se joace de-a Andromaca?
    O sa spuna ca pleaca impreuna cu Antrenorul sa dea Lupoaica jos dupa Masa de picnic.

  9. Traian permalink
    Aprilie 18, 2011 16:39

    Bine mai Giana, chiar in Saptamana Patimilor ?!

    • Aprilie 18, 2011 16:42

      Traiane, priveste-o ca pe-o chestie comica si atat. S’apoi, as fi ipocrita sa ma dau mare evlavioasa atata timp cat n-am postit nicio zi si nici n-am mers la biserica ….

  10. b.d. permalink
    Aprilie 18, 2011 17:05

    Jurnalista asta da idei criminale😉
    La ”Pozitia Lupoaicei”, zice ca : ”iubitul te poate tine de gat”.
    Daca te uiti cam pe unde-i gatul duduii, este clar ca se termina
    cu strangulare :-))

    La ultima pozitie, se pare ca se adreseaza membrilor grupului de
    gimnastica ce se pregatesc pt Olimpiada…

    • Aprilie 18, 2011 17:27

      b.d.
      hihihihihihihih!!! de aia am facut postarea asta! eram convinsa c-o sa ma distrez şi mai copios la comentariile voastre😀
      mie mi-a plăcut şi aia cu „puteti privi si apusul de soare din aceasta pozitie…” păi ori ne… ori privim apusu??😆
      pup iu!

  11. Aprilie 18, 2011 17:23

    Da’ fac si eu ca Traian. In Saptamana Mare? Dar nu m apot abtine. Vaginul are decshidere mare oriunde. Nu stiu de ce trebuie sa ajung la picnic pt pozitia lupoaicei> Aaaa Stai ca m-am prins. La picnic e lupoiaca si acasa e capra. Acum m-am luminat si eu.

    • Aprilie 18, 2011 17:30

      minoki, dar ce? copiii cum se fac? îs aduşi de barză? e păcat?
      s-apoi, fată, ştii vorba aia: important e ce scoţi pe gură, nu ce bagi în gură:mrgreen: (nu te gândi la prostii, că-i săptămâna mare!😀

  12. Aprilie 18, 2011 18:11

    Mi se pare mie sau ai fost ieri la iarba verde, ca a fost vreme frumoasa??😀

  13. Roxana Chita permalink
    Aprilie 18, 2011 18:19

    😆

  14. Aprilie 18, 2011 18:48

    Imi pare rau ca ratez asemenea minunatii, dar nu imi place in padure. Eu sunt mai boema…
    Da-mi place ca ieri ne intrebai ce mancam si azi ne intrebi cum ne… petrecem timpul liber.
    Desenele, tu le-ai facut? =))

  15. Aprilie 18, 2011 19:39

    Am primit un email cu toate pozitiile(neregizate) de mai sus, pe o plaja in Franta. Oare or fi citit si aia postul asta? 😆

  16. Aprilie 18, 2011 20:18

    Ai vazut Georgiano ca vaginul are deschidre mare oriunde ? Ca esti acasa in pat, la picnic, in Franta…

  17. mishulake permalink
    Aprilie 18, 2011 20:33

    Mmmmm . Nus ce sa zic . Tre sa aprofundez. Dau pa riplei deci. M’oi inlamuri in cele din urma. A?

  18. Aprilie 18, 2011 20:53

    Alexo, am fo, am fo, da’ nu la iarba verde! poate tocmai de aia….:mrgreen:

    dr. Lecter, vreau sa va cunosc mai bine! hihihi
    N’am desenat eu… n’am nici talent si nici imaginatie!😀

    Papa, trimite si mie mailu’ ala =)) =))

    Minoki, n-am vazut, da’ am sa fiu mai atenta pe viitor😀

    Mishulake, aproFUNDeaza si revino!:mrgreen:

  19. Aprilie 18, 2011 21:34

    Pozitia lu Sorin Cartu, pare mai buna…In rest , sa-mi verific spray-u Autan Family Care , sa n-aiba dispoz. blocat…… :))

  20. Strigo permalink
    Aprilie 18, 2011 22:01

    Io cre ca autoarea nu o vast in viata ei o masa de picnic😀

    Nu esti sigut daca sta o farfurie cu gratar si o sticla de vin, apoi daramite ditamai actiunea😉

    Ntz ntz ntz… jurnalistii asta nu mai stiu nica domne’ =))

  21. Aprilie 19, 2011 0:17

    Lipsesc dintre pozitii, cum ar fi „pozitia zarului” …. aia in care se tot rostogoleste de nu mai esti sigur cate puncte negre are si nu mai reusesti sa dai si tu „o dubla”.!

  22. Aprilie 19, 2011 8:28

    Si uite asa se repopuleaza padurile! :))
    Te pomenesti ca incepe lumea sa si aplice!!
    Vai tara!

  23. Aprilie 20, 2011 12:10

    Aia cu masa de picnic e colosală! Cică poți admira și apusul soarelui în același timp.😀
    Păi, mai bine o faci în bucătărie, ocazie cu care poți să sesizezi și că ar cam trebui să dai o bidinea cu lavabilă prin colțuri, că s-au afumat.😉

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 64) « Teo Negură

Lasă un răspuns

