Skip to content

Astăzi e ziua mea, zi frumoasă ca mine!

Aprilie 24, 2011

În primul rând, Hristos a înviat!

În al doilea rând, azi e ziua mea. 36 de ani. Îmi doresc să fiu sănătoasă, să am noroc, că restul vine de la sine. Ce să vă mai zic? S-aveţi în continuare un Paşte senin şi liniştit alături de cei dragi vouă.

Vă pup şi vă îmbrăţişez pe toţi!

Hai noroc!

Ptiiiii! Staţi aşa, nu vă grăbiţi, că mai avem ceva de aniversat pe ziua de azi!! La mulţi ani şi bloguşorului Psipsinei! Astăzi îi tăiem moţul!😀

23 comentarii leave one →
  1. mishulake permalink
    Aprilie 24, 2011 3:00

    Hristos a inviat !

    LA MULTI ANI ! cu ocazia implinirii frumosilor anisori ! Sa fii mereu simpatica, desteapta si frumoasa ! Pentru tine si pentru noi care iti vizitam blogul. Sa se implineasca toate dorintele tale de bine!
    Te invit la gioc , sa vad daca ti tin chicioarele !

    • Aprilie 24, 2011 3:07

      Mishulake, iti multumesc mult, mult de tot🙂 Ma ierti daca nu mai am cuvinte? adica, na! m’am emotionat iar.
      te ţuc şi-ţi doresc tot binele din lume!
      Şi da, oi fi eu acum niţel cam ruptă, că deh! m-am cam zdrobit cu munca, dar să ştii c-aş fi în stare să gioc ! de fapt cred că asta ar fi singura chestie care m-ar scoate din înţăpeneala asta!😀

  2. Aprilie 24, 2011 4:56

    Adevărat A Înviat!
    și
    La Mulți Ani, Jorji!

  3. Aprilie 24, 2011 6:46

    😀 Dupa cum vezi, m-am trezit cu noaptea-n cap sa-ti urez la multi ani!😀

    A, si Hristos a Inviat!

  4. Aprilie 24, 2011 9:15

    Hristos a inviat!
    La multi ani Geo…o sa o tii in petreceri ca la palat,trei zile si trei nopti.
    Sa fii iubita si fericita si..ce mai vrei tu iti doresc eu :))! Te imbratisez cu drag.

  5. Aprilie 24, 2011 9:28

    Este si ziua de mastere a Barbarei Streisand…

    Darul nostru pentru ziua ta este una dintre cele mai frumoase (poate) piese ale sale:

    …asta chiar daca nu este deloc „Cryin’ Time”.

    Ai gandurile noastre bune, neconditionat!

  6. Aprilie 24, 2011 9:30

    Nu am nimerit „embed”-ul. Poate ai sa ma ajuti tu, apoi razi acest al doilea comentariu, ca sa nu creada lumea ca am venit gata afumat.

  7. Aprilie 24, 2011 11:15

    Adevărat a Înviat! Sărbători minuate alături de cei dragi și apoi un mare La mulți ani!

  8. Aprilie 24, 2011 11:24

    eheee … la multi ani! Vezi ca a aparut si un Jack cu miere sau ceva …😉
    36 … multi inainte! cam ca mine asa😉

  9. Aprilie 24, 2011 11:44

    La multi ani! Si sa te bucuri de anii acestia si de urmatorii foarte multi care vor veni! Sa ai parte de zile senine si de impliniri. Sa ne ramai la fel de vesela si de frumoasa. Si pentru ca azi e o zi sfanta iti doresc sa ai Sarbatori fericite!

  10. pepe permalink
    Aprilie 24, 2011 11:45

    La multi ani, viata luuuuuunga si fericita si sa nu uiti sa timbrezi cartile postale !
    Hristos a-nviat !

  11. Aprilie 24, 2011 13:03

    Adevarat a inviat! si… La multi ani si multe impliniri!

  12. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 24, 2011 13:43

    LA MULŢI ANI, PUŞTOAICO! Să creşti mare şi să fii fericită! Să fii iubită şi să fii mereu cu zâmbetul pe buze! Să ai parte de tot ce îţi doreşti şi încă ceva în plus! Te pupăcesc de 36 de ori😀 Şi am lăsat la urmă ceva care să-ţi meargă la sufleţel. Ce Jack Daniels… am găsit ceva şi mai bun… ROOOOOOOOOOCK…

  13. Aprilie 24, 2011 13:51

    am aparut si eu din negura timpului😉
    sanatate multa sa-ti dea D-zeu, implinire sufleteasca, bucurii si o multime de oameni dragi in jur! :*:*:*:*:*:*:*
    Paste fericit!

  14. Aprilie 24, 2011 14:56

    Sarbatori fericite,linistite,pline de lumina alaturi de cei dragi!

    LA MULTI ANI!

  15. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 24, 2011 16:48

    La mulți ani!, dragă Georgiana. Pupici, gânduri bune și îmbrățisări calde din partea mea și a lui tanti Jeni! :*

  16. Aprilie 24, 2011 18:16

    Georgi
    La multi ani fericiti & be the way you are!😉

  17. Aprilie 24, 2011 22:26

    Adevarat a inviat!
    Viata lunga,limpede si fericita.Sa-ti dea Dumnezeu cite un pic dintot ce iti doresti si primeste un pic si de la noi,
    La multi ani!

  18. Aprilie 24, 2011 23:13

    Dragii mei, va multumesc tuturor pentru urari, va pup cat de dulce pot eu si va asigur ca va iubesc si ca ma bucur ca v-am cunoscut, chiar si daca numai, pe-o parte dintre voi, doar in virtual. Va doresc ce-mi doresc si mie!!! Nu prea le am cu textele, asa ca las muzica sa vorbeasca!

  19. Aprilie 25, 2011 19:08

    😳 la mulţi ani, jorji: pentru tine şi mine… uite aşa m-am simţit moţată!

  20. Aprilie 26, 2011 10:19

    LA MULTI ANI!
    Georgiana, eu, Enya si Xaba iti dorim mai mult decat ai putea crede, sau poate, avand un suflet urias ca al tau, vei putea cuprinde acest buchet de urari sincere si desprinse din frumoasele tale gesturi si minunatii tai ochi VERZI!
    LA MULTI ANI!🙂
    Fii fericita, sanatoasa, implinita ca OM, ca femeie, ca sotie si profesional! Sa ai mereu sansa de partea ta si norocul sa te insoteasca! Multa fericire alaturi de cei dragi si zile senine de acum inainte sa-ti incuneze frumosul chip! Te imbratisam cu drag!🙂

  21. Aprilie 30, 2011 18:08

    La Multi Ani cu sanatate si bucurii! :))

Lasă un răspuns

