Skip to content

De ziua mea

Aprilie 25, 2011

Ce-am făcut de ziua mea? hai mai bine să vă arăt!

Asta e poza secolului XX !😀

Toate astea nu s-ar fi văzut si întâmplat  dacă n-ar fi fost prietenul meu cel mai bun, Daniel. Au mai participat: Georgiana (sărbătorita), Elena (soţia), Liviu (soţul) , natura (mamă), distilatul (Jack) şi voia bună, pe care-i apreciez şi cărora le mulţumesc!

54 comentarii leave one →
  1. Aprilie 25, 2011 0:13

    la multi ani, fratsica si te rog eu frumos, pupa-l pe Liviu pe amandoi obrajii, dar cu zgomot: tzoc, tzoc, din partea mea . Mi-e dor de voi :*

    • Liviu permalink
      Aprilie 25, 2011 0:33

      Angela, mi-am primit tzocii, pe ambii obraji bucalatzi.
      S-o ‘ntamplat ceva, că de la obraz o ajuns direct la suflet,
      acolo unde pastrăm noi tot ce-i mai bun sau rău.
      Ai un loc.

      Liviu

  2. Aprilie 25, 2011 0:23

    multumesc frăţică! şi nu uita că te iubesc şi mi-e dor de tine! kiss iu veri maci!

  3. Aprilie 25, 2011 0:25

    sa trecem la lucruri serioase. ce bem?

    • Aprilie 25, 2011 0:27

      Jack, bere vin rosu sau alb? tu numai spune, frăţică! eu deja-s veselă!😆 hai şi tu! deci? ce bei?

  4. Aprilie 25, 2011 0:33

    eu am vin rosu, alb… bere am una singura, deci nu merita sa m-apuc de ea :))

  5. Aprilie 25, 2011 0:42

    Hristos a Înviat și la mulți ani, femeie faină ce ești! Tot ce-ți dorești pe lume și un pic în plus🙂 Te pupez tare!

    • Aprilie 25, 2011 0:53

      Lia, abia astept sa ne vedem! îţi spun sigur c-or să se alinieze plantele când o să se întâmple!! te pupic şi eu de o mie de ori! mi-e ciudă iarăşi că n-am apucat să ne vedem… dar îţi promit solemn că va veni şi clipa aia! mama mă-sii!!!!

  6. Aprilie 25, 2011 0:58

    Elvis e pentru mine, sper!

  7. Aprilie 25, 2011 0:59

    LA MULŢI ANI! Dragă Georgiana, îţi doresc din tot sufletul să fii fericită, alături de toţi cei dragi ţie, să ai parte de bucurii şi împliniri şi numai bine în toate! Te pup cu drag, de ziua ta!
    PS. Hai că abia acum am văzut că am trecut de data de 24, aşa că iartă-l pe întârziatul ăsta, mult prea ocupat cu halitul de bunătăţi, în această zi de Paşti😀 Dacă tortul s-a terminat, mai dau şi eu cu deştul pe platou, poate-o mai fi rămas oleacă de friscă.

    • Aprilie 25, 2011 1:04

      Mulţumesc , Alex! tu niciodată nu eşti întârziat! pentru tine întodeauna o să am o bucată de tort pusă deoparte, dosită! te pup şi eu şi-ţi doresc să ai un Paşte liniştit în continuare!

  8. Aprilie 25, 2011 1:03

    Nu pot să nu remarc ce bine ai ieşit în poze! Şi ce talent de …balerină ai!😀 Toţi sunteţi frumoşi în poze şi…parcă vă sticlesc puţin ochii! Oare de la Jack?😀 Petrecere frumoasă în continuare! (cu repetir, nu?)

    • Aprilie 25, 2011 1:05

      daaaaaaaaaaaa! merciiii! jack rulzzzz!!! măi Alex, asta-i viata! mama ei! o trăim, nu ne jucăm!!😀

  9. Aprilie 25, 2011 1:53

    La mulți ani și sărbători fericite!

  10. Aprilie 25, 2011 1:59

    si’mi dau si o dedicatie, la insistentele sotului….😀

  11. mishulake permalink
    Aprilie 25, 2011 3:37

    Frumos Iasiul si oamenii lui !

  12. Aprilie 25, 2011 8:27

    Deci, La mulți ani încă o dată!
    Dar, zi-ne, te rugăm, ce miroseai mătăluță acolo în pungă? Sperăm că nu ceva aurolace… :))

  13. Aprilie 25, 2011 8:47

    :)) SLVC eu cred ca voia sa ne arate ca punga era pentru altceva,nu pentru mirosit…
    Pozele sunt cu adevarat reusite si arata cat de binedispusi si fericiti ati fost.
    Aaaa si apropo…faceti reclama moca la Jack? tz,tz,tz….bai…se iau zeci de mii de dolari pentru asta….
    Va pup pe amandoi(acu ca e si soata cu tine) si inca odata la multi ani!

  14. miki permalink
    Aprilie 25, 2011 9:26

    Hai, La multi ani si azi ! Ca asa a dat ordin BOR😀 Ieri am fost la mama si, dinspre blocul tau se auzea o muzicaaaa… Da’ m-am gandit ca nu-i la tine, ca aia ascultau un fel de ” gangsta rap”

  15. Gregorie Casă permalink
    Aprilie 25, 2011 10:26

    Secolul XX a fost. Deci poza aia nu poate fi decât cea mai tare a secolului XXI. La mulți ani, narcisisto!

  16. cristiangheorghe permalink
    Aprilie 25, 2011 10:30

    Foarte frumoase pozele! Ați avut noroc de vreme frumoasă, felicitări pentru petrecerea reușită! Ați lăsat pădurea curată când ați plecat. da?🙂

  17. Aprilie 25, 2011 10:50

    Pare-mi-se ca lipsete o fotografie (cand vorbeai cu sotu’ pe paturica:D)

  18. b.d. permalink
    Aprilie 25, 2011 12:13

    Mai fata, m-ai ametit !:)) De cate ori se sarbatoreste Sf. Gheorghe ?
    (parca ziceai ceva despre asta la SLVC, sau era un apropos catre mine);)…

    N-am uitat, dar stii tu ca eu nu-s prea vrednica la tastatura. Si ziceam sa le trimit in ”package”, urarile…

    Asa ca, pt onomastica, si ziua de nastere, un buchet de pupici insotit
    de un cald si sincer ”La multi ani” ! :-*

    Si, sarbatori fericite alaturi de toti dragii tai !

    P.S. Apropos dragi;), poza a treia de la sfarsit, este superba !

    • b.d. permalink
      Aprilie 25, 2011 12:50

      Cine cauta, gaseste🙂
      Am vrut sa ma conving ca n-am visat, am cautat, si-am gasit :

      ”Biserica îl prăznuieşte luni, 25 aprilie, în a doua zi de Paşte, pe Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, deoarece în acest an sărbătoarea Sfântului (23 aprilie) a coincis cu Sâmbăta Mare din Săptămâna Sfintelor Pătimiri.”

      S-a anuntat din timp ? Deoarece stirea asta am gasit-o in ziarul
      online http://www.ziuaveche.ro, cu data de azi…

  19. miki permalink
    Aprilie 25, 2011 12:22

    Georgi, cand ne vedem la o bere? Ui’ ce frumos ii afara

  20. mishulake permalink
    Aprilie 25, 2011 15:08

    Hec! La multi ani si de Sf. Gheorghe II, ca asa ai tu noroc de toate ! Sa fii fericita de tot de atatea ori !

  21. Traian permalink
    Aprilie 25, 2011 15:56

    Io zic sa-l pui la treaba pe Liviu, ui’ ce burtica a facut…mai are nitzel si ma ajunje pi mini !

  22. Aprilie 25, 2011 19:07

    Hristos a Înviat!
    am zâmbit fiecărei fotografii şi îţi mai spun încă o dată la mulţi ani, draga mea. te îmbrăţişez cu tot dragul.

  23. Aprilie 25, 2011 20:06

    La Multi Ani! Super petrecere! Felicitari si pentru foto si pentru ziua petrecuta in natura!

  24. anca permalink
    Aprilie 25, 2011 21:15

    la multi ani fata draga si te pup🙂 (imi ploua-n gura dupa gratarul ala…)

  25. Una permalink
    Aprilie 25, 2011 22:16

    La multi ani, sa ne traiesti sanatoasa si voioasa!

    Pup cu drag.

    (Scuze pentru urarea intarziata, am fost mai departe de net zilele astea)

  26. Aprilie 25, 2011 22:16

    Hristos a inviat! La multi ani, Georgiana- Sweet Lady! Uitandu-ma la fotografiile voastre, mai invat si eu cum se traieste liber si fara griji si inteleg cat de bine e sa-ti fie aproape cei dragi in momentele de fericire. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa-ti pastreze inima deschisa pentru toti cei care au si vor avea nevoie de tine vreodata.

  27. Aprilie 26, 2011 2:52

    De la multi ani, ti-am urat deja, asa ca trec direct la analiza. Sti care-i poza care m-a dat pe spate? Ei bine, cea cu Liviu rezemat de trunchiul ala, cu Jack baut pe jumatate si cu picioarele tale-n saritura. M-a socat de la prima vedere. Detasare, intre doua lucruri care in mod normal capteaza atentia, sticla de bautura si saltul tau exuberant. Foarte reusita poza!

  28. Aprilie 26, 2011 9:18

    🙂 La multi ani!
    verifica si tu pagina JD Romania … cred ca au o oferta pentru tine!😉

  29. Aprilie 26, 2011 10:16

    Draga noastra Georgi, stiu ca ne vei accepta scuzele pentru o zi intarziere…dar hai s-o las cu asta: am fost plecati la socri, la bunicii scumpei noastre fiice si nu m-am apropiat nici de computer, nu mi-am incarcat nici telefonul, m-am bucurat din plin doar de primvara minunata si sarbatorile Pascale!
    Georgiana, eu, Enya si Xaba iti dorim mai mult decat ai putea crede, sau poate, avand un suflet urias ca al tau, vei putea cuprinde acest buchet de urari sincere si desprinse din frumoasele tale gesturi si minunatii tai ochi VERZI!
    LA MULTI ANI!🙂
    Fii fericita, sanatoasa, implinita ca OM, ca femeie, ca sotie si profesional! Sa ai mereu sansa de partea ta si norocul sa te insoteasca! Multa fericire alaturi de cei dragi si zile senine de acum inainte sa-ti incuneze frumosul chip! Te imbratisam cu drag!🙂

  30. Aprilie 26, 2011 14:47

    cred ca ai avut o zi extrem de reusita! pozele sunt absolut deosebite! imi plac multe aia cu voi doi fata in fata, aia cu sticla de jack si tigarile alea alb-negru. asta e arta! te pupitez!

  31. Aprilie 27, 2011 9:10

    Dragii mei,
    Va multumesc tuturor din inima pentru urarile frumoase, va imbratisez tare, tare si-mi cer scuze ca va raspund asa de greu, dar n-am prea stat pe acasa si deci am fost cam departe de calculator si de internet🙂 Nici urmatoarele doua-trei zile n-o sa fiu prea activa. Va zic eu dupa aia de ce si cum😉
    Pana atunci, va pup mult si va doresc s’aveti parte de zile senine!
    P.S. intre timp, bineinteles c’o sa ma gandesc si la voi, ca si pana acum!

  32. Aprilie 28, 2011 2:31

    La multi ani ! La cat mai multi ani fericiti si cu impliniri !! Precizez ca si ziua mea a fost si pe 18 si pe 23.

  33. Strigo permalink
    Aprilie 29, 2011 13:59

    La multi ani :-* :-* :-*

    Mai tarziu asa, da’ amu is iar aci prezenta la datorie😉

  34. Aprilie 29, 2011 15:46

    Bre Jorji, da v-a căzut cam greu Jack-ul şi friptura? Ce linişte pe-aici!😀

  35. Strigo permalink
    Aprilie 29, 2011 21:13

    Mi-i dor de tine, stii da?

  36. Traian permalink
    Aprilie 29, 2011 22:11

    Haidi bre, nu te mai trezesti odata ?!

  37. Strigo permalink
    Aprilie 29, 2011 23:52

    Unde umbli fata, ca mi-e dor de tine :((

Trackbacks

  1. Ceainării din Cluj-Napoca « Clipe de Cluj
  2. Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 6. Azur « Mirela Pete. Blog
  3. O nouă carte pentru copii, semnată Aurora Georgescu şi ilustrată de Mirela Pete « Mirela Pete. Blog
  4. Tîrgu Mureș (I) « Clipe de Cluj
  5. Time for award « Dreaming Of Another Life
  6. Muzeul Naţional de Artă din Cluj « Clipe de Cluj
  7. De Armindeni « Mirela Pete. Blog
  8. Time for award « A Woman Who Loves …
  9. Time for award | Love is Blue by Roxana Țucmeanu

Lasă un răspuns

