Skip to content

Ce-am făcut în ultimele cinci zile. Scurt rezumat

Aprilie 30, 2011

Dragii mei, iată-mă aici din nou după o absență, zic eu- motivată!
Nici bine nu terminasem de sărbătorit multele mele zile și sărbătorile pascale, c-am avut parte de una dintre cele mai mari surprize din ultima vreme – a venit pentru prima dată Dănuț la Iași. Cum care Dănuț? nepoțelul și finuțul meu scump. Au urmat aşadar niște zile însorite și pline de acțiune. dar hai să vă povestesc cam ce-am făcut.
Prima lui dorință arzătoare de cum a ajuns în Iași, a fost să facem o plimbare cu tramvaiul. A fost pentru el o premieră absolută! am stat cuminți pe scaune, unul lângă altul, m-a luat de braț și aproape că nu mai respira. Pur si simplu sorbea din ochi tot ce vedea, era captat cu totul. Sunt convinsă că o astfel de experiență îi va rămâne întipărită în minte pentru tot restul vieții. Din mersul tramvaiului i-am arătat Palatul Culturii și Mitropolia Moldovei, pe care și-a exprimat dorința să le vadă de aproape. Ajunși în fața Palatului a exclamat: wow! ce chestii frumoase aveți voi la Iași! A urmat apoi o vizită la Muzeul de Științe Naturale pasionat fiind de dinozauri pe care-i cunoaște după numele lor în limba latină, ba mai mult le știe și trăsăturile –  care aleargă mai tare, care mai încet, care-i ierbivor, care-i carnivor… ce să zic… o mică enciclopedie în căpușorul lui de copil de numai cinci ani. Sincer, m-a cam impresionat.🙂
Așaaaa, stați să mă adun, că atâtea am făcut într-un timp relativ scurt, încât am pierdut șirul! Da. Văzându-l un mare admirator al florilor, n-am stat prea mult pe gânduri și l-am dus la Grădina Botanică unde-am putut admira atât beția de culori ale lalelelor cât și plăntuțele din seră. cel mai mult l-au impresionat cactușii și bananul de care atârnau timid câțiva ciorchini de banane- din păcate cam mici și cam verzi. Odată ajunși în Copou-aici e amplasată grădina botanică-, n-aveam cum să ratăm parcul de joacă pentru copii unde s-a zbenguit și s-a simțit, cum e și firesc, în elementul lui.
În altă  ordine de idei, vizita lui a întărit relația noastră în sensul că nu făcea nicio mișcare fără nana- adică eu! Cu nana de mână peste tot, cu nana alergătură, cu nana joacă, cu nana vreau să dorm, la nana vreau să rămân etc. Nu trecea zi în care să nu-mi spună de câteva ori cât de mult mă iubește și voi cred că vă imaginați cam cum mă scurgeam eu pe picioare de emoții. Într-una din seri, stăteam lungiți și ne uitam la un desen animat. El cu capul pe burta mea. La un moment dat, îmi ia mâna în mâna lui, observă  că-i cam rece, își ridică bluzița de pijama, îmi ia mâna și mi-o pune pe burtica lui – să mă încălzăsească. Un gest mai mult decât firesc din partea lui și atât de încărcat emoțional privit din prisma mea. Au fost multe astfel de momente dar cel mai trist a fost momentul plecării. S-a lăsat cu apă dată la șoricei, cu rugăminți adresate mamei – că vreau să rămân la nana-,  cu promisiuni de tot felul…şi uite  așa am decis ca în luna august să merg cu el la mare, la Albena. Acolo ne vom arunca în valuri, vom face castele de nisip și nimeni și nimic nu ne va putea sta în cale…

Și pentru că v-am obișnuit cu fotografii, hai să-l vedeți puțin în acțiune.

În tramvai

La muzeu

În Parcul Expoziției, Copou, la teiul lui Eminescu

Tot în Copou

Matrix

Puțină levitație

Palatul Culturii

Grădina Botanică

În seră, cum altfel să vizitezi sera dacă nu în fugă?😀

După o alergătură zdravănă prin seră, o plimbare cu barca este mai mult decât bine venită

O vânătoare cu arcul, că doar sunt bărbat, ce mama mă-sii!:mrgreen:

În cele din urmă, răpusă!

dar readusă la viață de sărutul prințului salvator!!

Cu mătura în drum spre casă!😀

Un moment de hărnicie

În Piața Unirii – la porumbei

Dimineața. Din ciclul fac orice numai să nu mănânc, astăzi ședință foto cu măști aduse de nana de la Veneția

Şi… un moment de tandreţe…

Cam asta a fost, dragii mei! Deci, am absent motivat au ba?😉

35 comentarii leave one →
  1. Aprilie 30, 2011 14:56

    frumos motiv pentru absenţă! cel mai frumos: zâmbetul şi bucuria unui copil.
    mândră nană trebuie să fii, ai o frumuseţe de finuţ!

    • Aprilie 30, 2011 15:45

      Psi, îs mândră de nu-mi mai încap în piele!😀 un frumos şi un deştept!
      te pup şi bine te-am regăsit!

  2. Aprilie 30, 2011 15:20

    deci daca mai stateai o zi ascunsa, trimiteam procuratura sa te intrebe ce-ai facut in ultimele 5 zile.
    A vrut cu tramvaiul??? a vazut la tv. cum a sarit ala de pe sine si a zis ca oleac de adrenalina nu strica, nu?

    • Aprilie 30, 2011 15:48

      dr. Lecter, chiar râdea maică-sa şi zicea că „băi, ce mamă denaturată sunt… acu câteva zile s-o răsturnat la Iaşi tramvaiul ăla”😀

  3. Aprilie 30, 2011 15:25

    absolut…
    esti iertata! :))

  4. Aprilie 30, 2011 15:41

    Dragalas finutul tau! Cand te gandesti ca cresc atat de repede… Al meu fin are deja 20 de ani si-s mandra de el ca e si frumos si destept (e student la Info la Cuza)

    • Aprilie 30, 2011 15:50

      Merci, miki! Să-ţi trăiască şi ţie finuţul şi să fie fericit! şi să aibă şi un dram de noroc, că tare important îi !

  5. Aprilie 30, 2011 15:55

    Asa-i Georgi! Ca vezi pe unii de o prostie fenomenala, dar care au un noroc in viata…

  6. Aprilie 30, 2011 15:55

    Să-ţi trăiască finuţul, Georgiana! Este drăgălaş foc! Şi-mi place cum te alintă el: „nana”!🙂 Adevărul este că. lângă cei mici ne simţim atât de bine şi…parcă ne vine să dăm în mintea lor, în amintirea copilăriei noastre! Şi ce, nu-i bine aşa?
    O zi frumoasă!

    • Aprilie 30, 2011 16:19

      Merci Alex!! eu-s o vesnica copila si-mi place la nebunie! deci nu fac eforturi!😀
      O zi frumoasa sa ai si tu! te pupic!

  7. Aprilie 30, 2011 15:56

    Georgi, ai vazut ca-n lipsa ta mi-am facut blog?😀

  8. Aprilie 30, 2011 16:40

    Ma gandesc ca nu i-ai aratat copilului si postarea anterioara…..

  9. Aprilie 30, 2011 17:04

    Deci, Geo: la vară, în august, săptămâna 15-21 e deja promisă, sper că n-ai uitat!🙂

    • Aprilie 30, 2011 17:17

      Mel, cum sa uit ceva ce astept de 1 an de zile?? La Albena plec in perioada 1-10 august, iubire mică!😀 Vină să te ţuc de îngrijarată ce eşti tu! muah! muah!

  10. mishulake permalink
    Aprilie 30, 2011 17:34

    Mai , ce frumos va sta in Copou! Sa-ti traiasca nepotelu’ si finucu’ , ca ce frumosi sunteti !
    Cat despre dragoni, Mateiul meu are o uriasa biblioteca ! Poate povesti 3 zile neincetat!

    • Aprilie 30, 2011 17:38

      mishulake, da, frumoşi şi noi (recunosc):mrgreen: , frumos şi Copoul. Când o să vii la Iaşi, o să te duc şi pe tine acolo…
      Una peste alta, îmi imaginez cam ce discuţii ar avea loc între Dănuţ şi Matei… cred că ne-am uita cruciţi la ei!😀
      Pupilici!

  11. Aprilie 30, 2011 18:06

    Acum, pe bune, ce spune el de matusi-sa? Ca e zdruli? Sau cum?😀

    • Aprilie 30, 2011 18:10

      Alexo, cred ca tocmai pentru ca sunt zdruli mă iubeşte aşa de mult!😀 dar ştii care-i faza mişto? că suntem la fel de zdruli amândoi! ne simţim tare bine în lumea noastră!😀

  12. Aprilie 30, 2011 18:14

    Nana, sa-ti traiasca Danut! Poate nu-l iei la Albena, ca bataita mananci! :))

    • Aprilie 30, 2011 18:22

      Viruse, multam’ fain! merem la Albena, gata, am batut palma, nu mai dau inapoi nicicum!
      Btw, bine-ai revenit si tu, nu te’am mai vazut nici pe tine pe aici de multicel…🙂

  13. Aprilie 30, 2011 18:35

    Georgiana, eu te felicit că ai plecat o vreme de lângă tastele astea, nimic nu se compară cu bucuria unor zile frumoase, alături de un copil drag! Ai un finuţ dulce, căruia trebuie să-i fii recunoscătoare că te-a scos la aer!
    Frumos e Iaşul, mai că-mi vine să-ţi fac propuneri să dai o bucăţică de articol Clipelor de Cluj! Poate, poate….Ti pup!🙂

  14. Aprilie 30, 2011 19:46

    MOTIVAT !

  15. Traian permalink
    Aprilie 30, 2011 22:15

    Frumoase pozele, misto actorii !

  16. Carmen Negoita permalink
    Aprilie 30, 2011 23:59

    Frumoase momente, Giana. Ai o scumpete de nepotel. Iti doresc mai des astfel de momente de absenta! Pupicei!

  17. Mai 1, 2011 1:05

    Daca Danut scrie urmatorul post, e absenta motivata.
    Daca nu…. te descurci tu cumva, Zdruli🙂

  18. Mai 1, 2011 1:11

    Mirela, face bine cate-o pauza de taste, asa-i. Mi-a priit si m’am simtit tare bine in ultima perioada!
    ti pup si io!
    se-cret, săr-na, boierule!

    Traian, eşti un scump, ca de obicei…

    Carmen, să dea Domnul, da… sunt cam rare…
    Te pup şi eu tare!

    Maestre, bine-ai venit la Zdruli acasă! te mai aştept! Ai să râzi, dar ştie să scrie şi să citească😀
    deci… n-ar fi mare lucru… Iaca am să-i propun, bună idee!😀

    • Una permalink
      Mai 1, 2011 20:51

      Georgiana, maestrul si cu mine suntem tot una🙂 Am tot bantuit ieri pe wordpress si blogspot incercand sa nasc un blog si cand am comentat la tine wordpressu’ a facut conexiunea cu o ciorna mai veche de blog. Me scuzati😉

  19. Mai 1, 2011 12:39

    poza cu tunul: fix asa eram eu acu vreo … 30 de ani!🙂 da, da, pe acelasi tun!

  20. Strigo permalink
    Mai 1, 2011 12:59

    Ce faaaaaain! Minunat sa ai asa finut si sa poti sa redevii iar copil!

    Is mortale pozele si e suuuuper aia in care te tavalesti pe jos in rand cu el! Tare nebunatica mai esti, Gianuco :-* :-* :-*

    Bine ca ai revenit ca mi-o fost dor de tine. Si cand am fost plecata!
    Pe deseara🙂

Trackbacks

  1. De Armindeni « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

