Skip to content

O altă surpriză de proporţii

Mai 1, 2011

Stau câteodată, aşa ca proasta-n târg şi mă întreb ce-am făcut să merit tot ce-mi dă viaţa, pentru că dragii mei, îmi dă numai chestii frumoase în ultima vreme şi nu vă mint câtuşi de puţin, că doar ştiţi că nu-s o prefăcută!

Aşadar, nici nu pleacă bine Dănuţ al meu că sună telefonul. Număr necunoscut. Răspund. Cin’ să fie? cin’ să fie? La capătul celălalt al firului, o voce bărbătească, plăcută, cu accent ardelenesco-oltenesc: „Sunt în faţa Universităţii, crezi că ne putem vedea?” Sar în blugi, apuc la nimereală o halipă, o trag pe mine,  mă sui în taxi -via Universitate.  Şi hai să nu vă mai ţin în suspans… acolo mă aştepta nimeni altul decât cel mai vechi comentator al blogului meu devenit între timp – un foarte bun prieten, pe numele lui de „scenă”: Mishulake. Un alt om fain. O altă întâlnire emoţionantă.  Şi încă o dată mă pup şi mă felicit c-am făcut blogul ăsta!

Şi uite aşa l-am cunoscut şi pe Matei, nepoţelul – un drăguţ şi un volubil de copil! nu ştiu cui bunicu’ seamănă!😀

Matei dragă, habar n-ai tu că şi tanti Georgiana face din astea…:mrgreen:

Şi cum putea ieşi un copil aşa reuşit dacă nu din părinţi la fel de reuşiti? Aşadar, Mihai (fiul lui Mishulake) şi soţia lui -ieşeancă adevărată de-a mea, Diana.😉

Mă bucur mult că i-am cunoscut şi abia aştept o dată viitoare, deci o reeditare!

73 comentarii leave one →
  1. Traian permalink
    Mai 1, 2011 0:21

    Si io ! Adica te pup si te felicit ca l-ai facut !

    • Mai 1, 2011 0:25

      Traian, şi când mă gândesc de câte ori am fost tentată să-l închid… mare prostie aş fi făcut!
      Sper să te văd şi pe tine la Ibăneşti!🙂

  2. andruska permalink
    Mai 1, 2011 0:50

    Io-te bre că are mereu dreptate Traian!!!
    Asta da surpriză!
    Felicitări și sper că sunteți convinși că ne-ați umplut de invidie ( pozitivă😀 ) pe toți!
    Mai sunt 107 de zile…așa ca un altfel de AMR 😉

    • Mai 1, 2011 0:54

      Andru, îţi dai seama cam ce-am simţit… cam ce-ai simţit şi tu când te-ai văzut cu Leidi. Fain de tot. Suntem o gaşcă mişto şi mă bucur nespus că ne-am găsit!🙂
      te-ai prins că acum, după ce mi-ai zis AMR-ul, mă apuc de numărat, da??? ABIA AŞTEPT!!!!!!!!!!!!!

      • andruska permalink
        Mai 1, 2011 0:57

        Am fost ticăloasă cu AMR-ul, pentru că eram convinsă că o să-l agăți…
        Îți dai seama că nu l-am nimerit întâmplător, nu?! 😀

  3. Mai 1, 2011 0:59

    Andru, sunt convinsă!😀 ‘ţ-ar AMR-ul de râs!

  4. Mai 1, 2011 4:49

    Fain !!!

  5. Mai 1, 2011 8:00

    Brava, fata ! Daca esti asa norocoasa si te bucuri, sa ai parte numai de din astea! Iti doresc un 1 Mai cat mai frumos!

  6. Mai 1, 2011 8:50

    Asta da surpriza! Mare figura Mishulake! Ieri a comentat la tine, fara sa lase nici un indiciu c-ar fi in Iasi

  7. Mai 1, 2011 10:20

    Iiiii,ce poze frumoase si voi la fel :))

    • Mai 1, 2011 11:31

      Scorpio, ai pus punctul pe i ! beau cafea si primesc complimente! ce poate fi mai frumos??

  8. Mai 1, 2011 10:23

    Georgiana, uite ce de vizite frumoase si de oameni frumosi primesti. Chiar ca esti o rasfatata. Cine stie ce ti-or fi descantat ursitoarele la nastere. Nu stiu pe unde o fi acum Mishulake dar de acasa, din Cluj, ii transmitem toate gandurile noastre bune. Si tie, de asemenea.🙂

  9. Mai 1, 2011 11:14

    El e Mishulake??????
    Gata, te-a deconspirat Georgiana! Inca un mister rezolvat!

    • Mai 1, 2011 11:33

      dr.Lecter, chiar el! in carne si oase!
      Poate cine stie, odata si’odata ne’om cunoaste si noi🙂 ar fi frumos.

  10. Mai 1, 2011 11:49

    Si l-ai plimbat si pe el prin tot Iasiul ca pe nepotelul tau?

  11. Mai 1, 2011 12:38

    🙂 pai si de ce sa-l inchizi? adica blogul? super surpriza! las’ ca venim si noi la Iasi!🙂

  12. Mai 1, 2011 13:02

    jorji, ce mă bucur pentru tine! fie ca luna lui mai să îţi fie plină de astfel de surprize frumoase că suflet mare şi frumos mai ai! de-aia ne aduni pe toţi cu lipiciul tău!😀 şi nu spun că voi veni la iaşi, pentru că nu ştiu încă, dar… n-au intrat zilele în sac şi copoul necesită o revedere, nu?

  13. Strigo permalink
    Mai 1, 2011 13:04

    Ioooi, dar lung mai e amr-ul ala. Nu poteti sa-l faceti mai scurt, de ex. 2? Adica doua luni intregi, ca parca e mai usor ;))

  14. Mai 1, 2011 13:05

    Hai ma, ca viata e frumoasa!🙂

  15. Mai 1, 2011 13:35

    dr. Lecter, daca vii sa ma anunti dinainte, da, ca să nu vii când sunt plecată. Eu te aştept cu muuult drag!

    Alex (fosile), nu chiar tot Iaşul, că n-a stat prea mult, dar când ne-am despărţit (ce cuvânt urât), părea mulţumit …🙂

    Cool, mă bătea gândul să-l inchid în momentele destul de dese de lipsă de inspiraţie🙂
    Abia aştept să veniţi!!!! hai vă aştept!!! o să vă trimit pe mail numărul meu de telefon.

    Psi, până să vii tu la Iaşi vin eu la Braşov! la sfârşitul lunii august! ai să vezi!😉

    Strigo, e lung dar si timpul trece repede!! să ajungem sănătoşi până atunci!

    Alexa, este!! şi încă ce frumoasă!!

  16. Mai 1, 2011 18:13

    Ei da, asta intilnire de gradul zero!😉
    Bravo voua, momentele astea sunt extrem de placute. Sper sa ma intilnesc si eu cu Andru, Traian, Lady, Emiru, Psi, Alex si cine o mai fi dispus si disponibil in mai.

    • Mai 1, 2011 19:42

      Papa, imi mai spui o data data venirii tale? poate, poate fac cumva sa vin si eu…. mi-ar face mare placere🙂

  17. Mai 1, 2011 19:35

    Am cunoscut si eu prin intermediul blogului, oameni deosebiti! Chiar deosebiti ! Eu am zis ca-s o norocoasa🙂
    Emotia se citeste la toata lumea🙂 Bravo voua! Frumoasa surpriza!🙂

    • Mai 1, 2011 19:42

      Ana, da mai! oameni mult mai valabili decat cei pe care-i cunosteam in viata reala, ca sa zic asa🙂

  18. Mai 1, 2011 21:45

    Tuuuu, frumos oraș mai ai! Și faini prieteni! Acum știi ce fel de surpriză și bucurie îmi vei provoca când o să-mi faci o vizită pe aici, da?😀 Pupeeez!

    • Mai 2, 2011 11:54

      Lia scumpa, îmi doresc cu toată fiinţa să te cunosc! de obicei când îmi propun o chestie, mă dau peste cap şi-mi iese! să dea Dumnezeu să fim sănătoşi şi s-o facem şi pe asta! Pupez şi eu la tine, mult!

  19. Mai 1, 2011 22:31

    Deosebit, frumos si cu siguranta emotionant!

  20. Mai 1, 2011 22:35

    Bravo Jorji! Foarte frumoasă surpriză. Este minunat când, prin intermediul mult-hulitului internet, se mai întâmplă şi astfel de lucruri frumoase şi întâlniri între oameni minunaţi!

  21. Mai 2, 2011 0:48

    Georgi
    Ajung marti pe 10 si voi sta pina pe 26, daca nu voi baga vreo cinci zile de Grecia. Daca insa va intra si Grecia in program, probabil ca voi fi in Buc pina pe 19 sau 20. Trimite-mi pe mail un nr de telefon unde sa te pot tine la curent cu programul.
    pup

  22. Mai 2, 2011 0:49

    Alexandru
    mail

  23. Mai 2, 2011 6:47

    Buna dimineata!

    Faina intalnire! Sa traiasca Mishul, cu tot familionu’!
    Ma bucur pentru voi si pentru prietenia voastra🙂

    Ce frumos!
    Sa te pup, fata frumoasa!

    • Mai 2, 2011 12:04

      Leidi, tu stii cum e! ai experienta cu Mel si cu Andrucu! Frumos tare!
      Te pup pe suflet!

  24. Mai 2, 2011 9:41

    Noa, să știi că încep să fiu invidioasă pe tine. Nu putea fi nora lui Mișulache din Târgu Mureș?😦
    Sper că l-ai țucat și din partea mea.🙂

    • Mai 2, 2011 12:06

      Mel, sincer, l-am ţucat fix la început, pe ambii obraji – unul de la mine, unul de la tine! dupe aia n-o mai fost timp de ţucat că aveam gura ocupată cu turuitul😀

  25. Mai 2, 2011 12:29

    Hellou! Lasa-mi un nr de telef pe mail-ul meu poate ne intalnim maine la noi pe toloaca. Sa ne fluturam batistele , tu pe un mal si eu pe celalalt. Daca nu o ploua….

  26. Mai 2, 2011 16:16

    # Ha, ha! Chiar aşa, Jorji! Asta ar fi o surpriză tare de tot!🙂

    # Papa, primit ! Mersi!

  27. Mai 2, 2011 17:06

    Misulake, sa-ti traiasca familia! Georgiano, chiar ca ai surprize placute! :))

  28. Carmen Negoita permalink
    Mai 2, 2011 17:12

    Frumoasa surpriza. Incet, incet vei strange fotografii si amintiri cu fiecare amic virtual. Care-i urmatorul?😀 Ne anunti, da? Pupicei!

    • Mai 2, 2011 21:21

      Carmen, urmezi si tu, n’avea grija!😉
      Normal ca anunt! bat toacaaaaa!😀
      pupez si eu la tine!

  29. Mai 3, 2011 13:47

    Brava ma, va distrati vad🙂
    Misulake, sa-ti traiasca baaaaaa.
    Si tie Jorjico, sa-ti traiasca bloggerii si prietenii, si tu🙂

Trackbacks

  1. Domnul Chihleanu de la Margina « Clipe de Cluj
  2. Dexign şi iQuest. Materiale tipărite « Mirela Pete. Blog
  3. Emblemele Clujului « Clipe de Cluj
  4. Avem români frumoşi « Mirela Pete. Blog
  5. Bucureştii de acum 100 de ani (I) « Clipe de Cluj
  6. Miercurea fără cuvinte. Wordless Wednesday 7. Serafina-priviri « Mirela Pete. Blog
  7. Miercurea fără cuvinte « Stropi de suflet la vedere
  8. Parcul Central « Clipe de Cluj
  9. Zilele Arhitecturii. Cluj-Napoca, 4-7 Mai, 2011 « Clipe de Cluj
  10. Essai de figure en plein air. Monet « Mirela Pete. Blog
  11. Au înnebunit salcâmii « Mirela Pete. Blog
  12. Parcul sportiv şi de agrement “Dr.Iuliu Haţieganu” « Clipe de Cluj
  13. Baronul Haussmann şi Clujul. Clădiri în oglindă « Clipe de Cluj
  14. DEXIGN. Webdesign. Tanner Treuhand « Mirela Pete. Blog
  15. Blogosfera: Dacă eram…- Exerciţiu de imaginaţie « Mirela Pete. Blog
  16. Miercurea fără cuvinte: Picturile recente ale Enyei sau talentul « Mirela Pete. Blog
  17. MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE « Stropi de suflet la vedere

Lasă un răspuns

