Skip to content

deci… da!

Mai 5, 2011

Azi mi-a fost desluşit misterul bocănelilor de care am parte zilnic şi la orice oră! Am aflat de la un alt vecin căruia m-am plâns, că vecinul perturbator de linişte are ca hobby reparatul încălţărilor. Meseria, brăţară de aur!

18 comentarii leave one →
  1. Mai 5, 2011 14:42

    reclama-l ca lucreaza fara autorizatie😀

  2. Mai 5, 2011 15:14

    Frăţică, o să! şi să dea la fetiţa şi spor de poluare fonică!
    Te pup şi nu uita că mi-e dor de tine, da?🙂

  3. Mai 5, 2011 15:51

    pai si daca le repara le si probeaza prin casa!

  4. Traian permalink
    Mai 5, 2011 16:27

    Gg
    Si daca nu-i hobby ? Daca aduce paine la copii , ha ?

  5. Lora permalink
    Mai 5, 2011 17:41

    Georgiana, te inteleg tare bine! Bontanelile lu’ ala se aud pana la mine! Si sufar…

  6. Mai 5, 2011 19:48

    Naspa rau!

  7. Mai 5, 2011 21:53

    Eu zic că ai rezolvat problema reparaţiilor la încălţăminte! Pentru ca să nu-i mai zici nimic, ar merita să-ţi repare toţi pantofii, ghetele şi celelalte încălţări.
    Auzi, dar colecţia ta de papuci nu are nevoie de nicio reparaţie?😀
    Seara bună, dragă Jorji!

  8. Mai 6, 2011 0:35

    Georgi, aminteşte-ţi ce-am vorbit la telefon despre vecini…şi blog! În speranţa că n-au net.😉

  9. Mai 6, 2011 10:26

    Despre vecini, numai de bine!
    Adică, despre ai mei, acum. Că pe timpuri ar fi trebuit să am blog special pentru isprăvile lor.🙂

  10. Mai 6, 2011 10:30

    Am avut si eu doua vorbe ieri,dar bag sama ca s-au dus in alta parte.
    Nu-i bai.
    Imi inchipui cum se simt vecinii mei cind m-apuca frecatul la pietre?!
    Ca,cam suna…

  11. Mai 6, 2011 10:33

    Georgiana,a fost ceva concurs si astia au cistigat dreptul de a locui in acelasi bloc,pentru a fi in preajma ta?
    Ca ziceai de unul care mereu da gauri cu bormasina,de altul care-si tine lucrurile si mobilierul pe casa scarii si pe holuri,acum e asta cu reparatiile.Mai ai si altii?

  12. Mai 6, 2011 13:18

    georgiana cand ai vecini cu astfel de pasiuni ai doua solutii: te muti tu ori ii muti pe ei. De schimbat nu ai cum sa schimbi. In cel mai bun caz il poti inlocui cu un altul care alt defect. 🙂

  13. Mai 6, 2011 14:03

    tiii, ţi-ai schimbat făţuca de gravatar! ce însorită eşti, norocoaso! la noi e frig şi frig.
    acu ce să-ţi spun despre vecini? sunt ai noştri şi nu avem ce să le facem. o fi pasiune, o fi modul lui de a aduce o pâine în casă, cine ştie, ideea e că e uşor să faci o reclamaţie, nu-i mare lucru, dar dacă în gestul tău îi faci şi rău?! nu intenţionat pentru că eu te ştiu de om bun.
    dar asta voiam să-ţi spun, că uneori facem rău fără să ne dăm seama… poate că el nici nu ştie cât de deranjant e zgomotul lui. ai vorbit cu el?

  14. Mai 6, 2011 14:13

    laseaza un zvon ca te ocupi cu dinamitari…de apartamente. sau ca-ti place rock-ul ascultat in boxe la maxim. dai si niste teste sa vezi cum se aude si pleci pana la piata vreo 2ore😉

  15. Mai 6, 2011 18:18

    Lasa-l ,ca altfel se uita meseria da cizmar…Lipesc flecuri si pingele,vai da pacatele mele.. :))

Trackbacks

  1. Essai de figure en plein air. Monet « Mirela Pete. Blog
  2. Au înnebunit salcâmii « Mirela Pete. Blog
  3. Parcul sportiv şi de agrement “Dr.Iuliu Haţieganu” « Clipe de Cluj

Lasă un răspuns

