Skip to content

Marea mică revedere

Mai 8, 2011

Recunosc şi mă căiesc, c-am blamat şi eu precum mulţi alţii, cândva, Facebook-ul. Acum însă, mi-am dat seama, deşi nu mai era cazul, că dacă nu era feisbucul ăsta nu mă regăseam cu colegii de liceu. În cei 18 ani scurşi de la terminarea liceului, în afară de trei colege cu care am păstrat legătura, nu mai ştiam nimic de niciunul. Cale de jumătate de an ne-am tot mesăgit, am depănat amintiri, am făcut schimb de fotografii de pe vremea aia, dar toate astea în virtual. Şi pentru că nerăbdarea şi dorinţa de-a ne vedea, măcar noi ăştia de ne-am regăsit, a căpătat dimensiuni uriaşe, am făcut-o. Aseară. Au confirmat participarea douăzeci dintre ei, însă de venit au venit doar 16. Bun şi atât. E  un început care sună tare bine. I-am revăzut după atâta amar de ani, mi s-au părut neschimbaţi şi m-am bucurat să descopăr asta. Sunt la fel de dezinvolţi şi plini de viaţă ca şi atunci. Am revăzut (mă repet cu cuvântul ăsta, ştiu) fotografii vechi în alb şi negru, ne-am adus aminte de cafeneua în care ne retrăgeam ca să scăpăm de orele alea nesuferite de matematică, ne-am bârfit „dragii” de profesori, că tare ne-au mai chinuit, am făcut planuri de viitor, într-un cuvânt  a fost bine şi în unanimitate am ajuns la concluzia că perioada aceea, adică a anilor de liceu, a fost, este şi va rămâne cea mai frumoasă dintre toate! Nimic nu se compară cu viaţa de atunci! Personal, m-am hlizit toată seara şi nu m-aş mai fi dat dusă acasă. Dacă aveţi întrebări, vă stau la dispoziţie😀

Colegul din partea dreapta, cel cu costum gri, „casual”- cum l-a numit el, este născut în aceeaşi zi, aceeaşi oră şi maternitate cu mine. O figură de om, normal!

În păhărelele alea de ceramică aveam ţuică cu schinduc! Foarte bună, nu bună!😀

67 comentarii leave one →
  1. Strigo permalink
    Mai 8, 2011 13:41

    Astept textu’ si apoi comentez.
    Baaai, dar v-ati adunat o gramada! Fain🙂

  2. Mai 8, 2011 13:43

    Salut! wow! Cine e blonda cu ochelari?
    Fain!
    Era lilacul inflorit? (stiu ca e o alee scurtuta pana la ‘sectiunea’ in care ati laut masa).

  3. Mai 8, 2011 13:44

    Da, sunt drăguțicu toții, dar tot tu ești cea mai cea. :*

  4. Gregorie Casă permalink
    Mai 8, 2011 13:54

    Trebuia să fii în centru în poza aia de grup. N-ai rezistat.

  5. andruska permalink
    Mai 8, 2011 13:58

    Foarte frumos!
    Chiar sunteți de invidiat, dar am și io o nelămurire: era liceu de băieți??!!
    Că altfel nu-mi explic cum în poză sunt 11 bărbați și doar 4 femei!

    PS Are dreptate Șefa! Iar tu poți să începi să ne dai niște detalii despre colegi😀

  6. Mai 8, 2011 13:59

    10 ani😛 de la terminarea liceului?

  7. Mai 8, 2011 14:01

    Mișto gașcă!

  8. Mai 8, 2011 14:07

    Georgi, nu’s de ce am senzatia ca si tu te intelegeai mai bine cu baietii😀

  9. Mai 8, 2011 14:15

    Strigo, ne-am adunat foarte putini avand in vedere c-au fost clase de la A la E si in fiecare clasa erau cate 30…

    Leidi, blonda cu ochelari e-o colegă, normal. O cunoşti?
    Şi da, liliacul era inflorit! O minunăţie!

    Mel, o s-ajung de chiar o să te cred!😀 hihihihhi :*

    Greg, s-a nimerit! stiu ca nu ma crezi…😦

    Andrucu, eram cam jumte fete, jumate baieti. Aseara s-a nimerit sa fim in monoritate. da’ stii ce? n’a fost deloc rau!:mrgreen:
    Ia spune, despre ce coelgi vrei sa afli detalii?😉

    Cool, 18 ani! care 10??… fost’am lele…😀

    Miki, daaa! cu baietii stateam. Chiar ma buseste rasul acum, c’aseara cantam cu ei piesa aia a Holografilor: „si baietii plang cateodata”😀

  10. Mai 8, 2011 14:37

    Tuica cu ce??? Translate in romanian, if you please!

  11. Mai 8, 2011 14:42

    come si dice la voi „coca cola”😀
    Doctoreaso,
    SCHINDÚC s. m. Plantă erbacee din familia umbeliferelor, cu flori albe-verzui, cu fructele ovale, aromatice, din care se prepară un fel de rachiu. (Conioselinum vaginatum). – nu stiu de ce cheama „vaginatum”:mrgreen:
    Să testezi, e bună de belea!

  12. Mai 8, 2011 14:55

    Ihm, am beut tuicuta din aceea! Bunaaa!

    Sunteti o gasca de nota 10!
    Am impresia ca o cunosc, dar… nu stiu de unde s’o iau! Poate fi si o parere.
    No! Sa-ti fie de bine! Si la cat mai multe intalniri!

    • Mai 8, 2011 15:47

      Merci, Leidi draga. Abia astept sa vii si tu la iasi, poate apucam sa ne vedem totusi!🙂

  13. Mai 8, 2011 15:24

    Doamne, ca „urati” mai sunteti ! :))

    • Mai 8, 2011 15:47

      Furnicare, bine-ai venit la mine pe blog!
      Măi, frumoşi nu suntem, dar deştepţi DA!😛

  14. andruska permalink
    Mai 8, 2011 15:54

    @gianuca
    Rogu-te, ajuta-ma, si fa putina lumina: ce-i tuica cu schinduc?!
    Până la urmă, vorbim despre tuică în care se pun plante sau despre un mix cu coca-cola?! Nu se strica tuica asa?!
    Clasic era cu votca sau rom!

    PS Nu m-a lamurit nici Lady! 😦

  15. Mai 8, 2011 15:56

    andru, vorbim despre o tuica unde se pun plante. Cola era ca sa vada mama ca nu beau alcool:mrgreen:

  16. Mai 8, 2011 16:01

    hahahahaah! am uitat ca famelia se uita pe blog!

  17. andruska permalink
    Mai 8, 2011 16:12

    Mulțumesc frumos!
    Și le mulțumesc și colegilor care au avut suficientă răbdare să-ți explice cum se face cu respective nesătoasă licoare, ducă-se pe pustii!
    Sunt convinsă că, după această experientă, o să înțelegi de ce soarta nu a vrut să te întâlnești mai des cu acest grup de tineri minunați, dar care au apucat-o negreșit pe drumul pierzaniei!!! 😉

  18. Traian permalink
    Mai 8, 2011 16:14

    Gg
    Tzuica vajinata, a hi tare buna, ha ?

  19. Mai 8, 2011 16:15

    Tu ai fost sefa clasei, nu ?

  20. Mai 8, 2011 16:19

    Andrucu, nebunoooooooo!! :))))) măi, eu ce să zic… bine c-am apucat acum, la 36 de ani să-i văd… era şi timpul să mă „stric” şi eu! Părerea mea! :mrgreen:

    Traian, părerea bărbaţilor n-am auzit-o, dar tre să fi fost bună, c-au băut vreo 4 rânduri…hihihi

    Furnicare, ei aş! nicidecum! nu mi-a plăcut „cartea”!😀 eu sunt totuşi o iubitoare de frumos! :))))

  21. andruska permalink
    Mai 8, 2011 16:23

    @Gianuca
    Am încercat …trebuia! :))

    PS Adică ai reușit să tai iar cablul cu net-ul și i-ai spus că se repară, ca de obicei-conform contractului, in 6 luni de zile??! 🙂

  22. Traian permalink
    Mai 8, 2011 16:56

    andruska
    Ai mincat o gajica la numaratoare, erau fo’ cinci !

  23. Mai 8, 2011 17:00

    Hmmm,ma faci sa imi fac cont pe Fb,doar ca sa-mi gasesc colegii…
    Frumoase amintiri ati depanat,cred…..

    • Mai 8, 2011 17:09

      Scorpiuţo, şi numai pentru asta şi merită să-ţi faci cont pe Fb. A fost frumos tare… n-am cuvinte🙂

  24. andruska permalink
    Mai 8, 2011 17:04

    @Traian
    Hai ca asta-i pe modelul de la Nastratin Hogea. Bre, da´pe Gianuca de ce s-o mai pun la socoteala?! 😛

  25. Mai 8, 2011 18:18

    Neschimbati.Adica si-atunci erau grasi baietii? Si cu chelii?
    Si eu care te credeam la Sachira…

    • Mai 8, 2011 18:24

      Alexandrule, neschimbaţi din punct de vedere psihologic😀
      ei da! shakira, eu? dac-aş avea bani m-a duce la bon jovi şi la scorpions (la concertul lor de adio)..

  26. Mai 8, 2011 18:53

    măăăă, parcă pauzai sau nu citisem io bine?
    faine întâlnirile acestea peste timp. au aşa un aer uşor dulce, uşor amărui. zici că toţi erau la fel? eşti norocoasă. eu când am dat nas în nas cu unii dintre colegi pe stradă nu i-am recunoscut maturizaţi.🙂
    duminică bună să ai. şi dacă mergi la scorpions, parcă aş veni cu tine.😉

    • Mai 8, 2011 18:57

      psi, sunt in pauză dar nu m-am putut abţine. boală grea blogul ăsta🙂
      păi să vedem cum stau cu timpul şi cu finanţele mai atunci, în preajma concertului şi poate chiar merem la scorpions. ar fi prea frumos…
      ti pup, da?

  27. Mai 8, 2011 19:32

    sunt atat de frumoase intalnirile acestea. E asa de greu sa ii aduni pe colegi de prin locurile in care ii risipeste viata. De regula raspund invitatiilor cei care sunt mai departe. Nu-i nimic, inseamna ca au venit cei carora le-a placut clasa din care au facut parte, scoala si amintirile frumoase din anii de liceu. Ai niste colegi frumosi si sunt sigura ca ati avut o distractie pe cinste.

    • Mai 8, 2011 19:36

      Găbiţa, daaa. unul dintre băieţi a venit cu avionul de la Londra special pentru intalnirea asta. Vom face o intalnire mare la 20 de ani de la absolvire. Până atunci sperăm să dăm de cât mai mulţi. Nasol, cred că jumate sunt plecaţi în străinătate.
      Şi da, m-am simţit tare bine🙂

  28. Mai 8, 2011 19:35

    Ma bucur tare ca te-ai simtit bine!
    Mi-a placut ce am vazut.;-)
    Si la mine, toate au decurs, oarecum in grafic, deci s-a compensat lipsa, ca sa zic asa!
    Oricum, daca veneam nu puteam sa beau decat apa!:D
    Ti pup.

    • Mai 8, 2011 19:38

      Viviana, punem la cale o alta. Poate reuşeşti să ajungi… a fost de vis, crede-mă!!
      Mă bucur că eşti bine şi eşti în grafic. Ei las, că puteai să bei… sunt taxi-uri peste tot 😀
      ti pup şi eu tare, tare!

  29. Mai 8, 2011 19:35

    Ați băut pe burta goală? N-ați mâncat nimica? Ufff…

    • Mai 8, 2011 19:39

      TJ, dacă te uiţi atent, pe masă sunt ceva resturi cum c-a fost de mâncare. Eu personal am păpat pure de cartofi cu pârjoluţe şi salată de roşii. Săr-na de grijă!🙂

      • Mai 8, 2011 20:20

        Pârjoluțe… nu-i rău. Să-ți fie de bine🙂 Sper că nu vede Gheorghe chestia asta că mă pune să-i fac acu și lui și n-am nici un chef. Tocmai am văzut cum a a mâncat Rusia bătaie la hochei de la Cehia, la Mondiale. Pfu! Ovechkin n-a jucat nimica…

  30. Mai 8, 2011 19:39

    Iti spun eu ca nu puteam sa beau…si n-are nici o legatura cu taxi-urile…:)

  31. Mai 8, 2011 19:42

    Sunt bine! Ma rog…acum, ma cam doare capul din cauza presiunii.;)

    • Mai 8, 2011 19:48

      Viv, la Suceava a nins… şi aici juri că vine iarna! s-o întors lumea cu fundu-n sus!😦

  32. Mai 8, 2011 20:24

    Foarte frumos! Bravo! În poze ai ieșit bine ca întotdeauna. A zis cineva ceva de pârjoluțe?

  33. Strigo permalink
    Mai 8, 2011 22:03

    Giana, ma bucur pentru voi. Foarte frumos! Fain si restaurantul, totul fain! Si voi veseli🙂

    • Mai 12, 2011 0:20

      Strigo, a fost frumos tot… las’ c’om povesti noi mai pe indelete saptamana viitoare, da??
      Kiss u!

  34. Mai 8, 2011 22:55

    Ehe , cate amintiri printre atatea retine pline de rutina , astept si eu momentele astea .. Sarumana Jorj , nu mai trecusem de mult pe-aici.

    • Mai 12, 2011 0:21

      Copile, treci cand vrei si cand ai chef si timp. Nu-i nicio regula. macar aici n’avem reguli. te pup dulce de tot!!

  35. Mai 8, 2011 23:27

    ce tineri sunteți școlărei și școlărițe !!!!

    • Mai 12, 2011 0:23

      se-cret, si cand te gandesti c-au trecut 18 ani de la absolvire si deci am fost si mai tineri… trece viata asta, mama ma’sii!!

  36. crip 71 permalink
    Mai 9, 2011 0:25

    ce liceu ati terminat?

  37. Mai 9, 2011 8:31

    Giana, frumoasa intalnire, ce de amintiri dragi ati depanat voi acolo… Normal ca tu esti cea mai misto! Ti pup!🙂

  38. Mai 9, 2011 15:24

    Giana, Mirela exagereaza, nu esti tu cea mai misto de acolo, ci gagica aia blonda langa care stai la masa ! :PPP

  39. Mai 10, 2011 10:45

    Ce frumoooos! Felicitari ca ati facut aceasta revedere. Acum cativa ani am facut si clasa noastra, cu ocazia a …20 de ani de la absolvire. Pe multi dintre colegi nu-i mai vazusem deloc. A fost emotionant sa ne revedem, destul de schimbati, dar cu aceeasi veselie in suflet. Ne-am intalnit mai intai la scoala, cu fostii profesori, cu catalogul din clasa a XII-a. Ce ne-am mai distrat sa revedem notele! Ne-am asezat in banci exact cum stateam pe atunci si tare ne-a mai placut. Apoi am si petrecut, cum e si firesc la o asemenea ocazie. Speram sa ne mai revedem, chiar mai repede de …inca 10 ani!
    Frumoase poze, Georgiana! Sa ramaneti la fel de frumosi si de veseli!🙂

  40. Mai 11, 2011 9:53

    Da stiu ca v-ati distrat, nu gluma😛
    E buna ma reteaua asta de socializare, mie mi se pare chiar OK, fata de cretinoidul Twitter sau cocalarul hi5😀

  41. luciana damian permalink
    Mai 11, 2011 14:46

    Salut Geana ,stau de citeva ore si citesc ce ai scris pe blog, foarte misto….am ris cu pofta si mi-am zis e aceasi geana pe care o stiu……luciana

  42. Furnicarul permalink
    Mai 11, 2011 22:34

    buna georgiana, te-am adaugat ca autor al blogului Furnicarul, acum poti lasa mesaje direct pe “zid”. impreuna am putea da startul unei „familii” frumusele de bloggeri pe wordpress…

    revin!😀

  43. Mai 12, 2011 0:17

    Alex, noi peste 2 ani facem intalnirea de 20. Abia astept, iti dai seama… Daca acum cand ne-am strans o mana de oameni, ne-am simtit asa bine… nici nu vreau sa-mi imaginez ce-o sa fie atunci.
    te pup si nu stiu altii, dar eu iti promit ca voi ramane la fel de vesela si de frumoasa!😀

    Teo, ca bine le’ai mai zis!😀 esti o figura! :))))

    Lucianaaaaaaaaaaa, ce face pretena mea de-o viata???? mi-e dor de tine tare!!!!!!! Te mai astept pe aici pe la mine e blog, da? Te pup dulce si sper ca esti bine!!!

    Furnicare, asteapta-ma pana la sfarsitul saptamanii, ca’s prinsa rau zilele astea, da?? Promit ca discutam si in general, ma simt onorata de decizia ta! Iti cer doar cateva zile putintica rabdare. ti pup!

  44. Mai 12, 2011 13:25

    f frumos, brava

  45. luciana damian permalink
    Mai 12, 2011 21:55

    nu ai mai scris nimic….de ce? astept sa mai scrii ceva frumos…..te pup……

  46. Mai 15, 2011 15:01

    Halloooouuuu!!!! Mai e cineva acolo? Ce faci, dragalaso? Te-ai suparat pe noi?

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 67) « Teo Negură

Lasă un răspuns

