Skip to content

Mega festivalu’

Mai 21, 2011

De joi începând, „Las Vegas”-ul pârât s-a mutat, cum v-am mai spus, la mine sub geam. Cică Festivalul berii. Un alt prilej de beţivăneală. Seara mi-e şi frică să mai scot câinele la plimbare, că mă intersectez cu tot felul de elemente dubioase ce au echilibrul grav avariat. Habar n-ai încotro se duc? se deplasează, bodogănind într-o limbă numai de ei cunoscută, în zig zag. Arbuştii şi tufele ce împrejmuiesc blocul numai nu ţipă înecate de atâta şi atâta urină! Sunt „plantate” din loc în loc şi ceva weceuri ecologice, dar cum berea te „scoate” des, beţivanii îs multi a’ boalelor, nu-s suficiente, aşa că natura şi de data asta le-a dat o mână de ajutor. Muzicile la intensităţi maxime îţi sparg timpanele, copchiii urcaţi în tiribombe urlă asemenea mieilor la tăiere şi toate astea într-un fum des de grătare ce inundă văzduhul. La invitaţia dragului meu socru, care-a făcut cinste cu un mic şi-o bere, am fost şi eu ieri seară pe acolo. Aglomeraţia de pe lume. Rânduri interminabile la butoiul cu bere şi la mici. Abundenţă. Cărnuri, cârnaţi, ciolane afumate, hamsii, ce vrei şi ce nu vrei şi toate la nişte preţuri foarte piperate. Cică-i criză! Păi cum să fie criză dacă am fost nevoită să stau juma de oră la o coadă pentru trei mici şi toate mesele erau ocupate? Mese din alea lungi şi lipicioase care au de-o parte şi de alta bănci, cam ca la nunţile care se fac la ţară, în bătătură. Popor mult de toate culorile şi de toate vârstele. Gălăgie. În plus, un vânt stârnit brusc ce-ţi zbura de pe masă, dacă nu erai atent, paharul cu bere şi hamsia. Poate îmbătrânesc, poate-s eu prea moţocoasă, nu ştiu, dar nu mă mai simt bine în astfel de împrejurări. Dacă vreau să beau o bere de musai mă duc în Grădina Copou la vestita Casă a Vânătorului… sau pur şi simplu o beau acasă, în tihnă şi în faţa calculatorului, pe blog, aici cu voi.🙂

P.S. Undeva la două blocuri distanţă de blocul meu, este amplasată şi-o scenă pe care se „produc” seara trupe ca Fără zahăr, Vunk şi Hi-Q. Deci treaba-i serioasă, da? Hartişti mânca-ţ-aş!

Una peste alta, pe mine mă cam doare capul de la atâta haos şi abia aştept să-şi strângă ăştia hărăbăile şi să se ducăăăăăăăă!

Am făcut de la fereastră şi câteva fotografii, pentru voi.

Şi la final, doresc să transmit şi eu toate cele bune şi la mulţi ani fericiţi tuturor acelora dintre voi ce purtaţi numele de Constantin sau Elena. Vă pup!

35 comentarii leave one →
  1. Mai 21, 2011 12:07

    Zic ca e o buna ocazie sa ne aerisim si sa ne hidratam la susnumita locanta. Ce zici?

  2. Mai 21, 2011 12:13

    Sure!

  3. Mai 21, 2011 12:58

    sa mai pui poze din Iasi ca asa mi-e dor …🙂

  4. Mai 21, 2011 13:18

    Culniuzo, treci pe la mine c-am facut o postare ce-ti este dedicata!

  5. mishulake permalink
    Mai 21, 2011 13:54

    ,, De bine , de rau, o ducem bine ! ,, zicere romaneasca la vreme de restriste.
    La Casa lu Vanatoru am savurat un cognac Jidvei fin ! mmmm ! Vi-l recomand!In companie placuta.
    Alles gute, deci!

  6. Mai 21, 2011 13:56

    Mishule, daca si maine e la fel de cald ca si azi (27 de grade), cred ca merge ceva mai soft precum o bere😀 Da-i bine de retinut!

    • mishulake permalink
      Mai 21, 2011 15:52

      Miki ! Uof ! Un 50 de cognac fin merge la or´ce grade´de afara! Mai ales la Casa vanatorului ! Io mi-ás trage in ambient si un sax, ceva. A?
      louis armstrong- c´est si bon

      • georgiana permalink*
        Mai 21, 2011 21:48

        ce bine le mai combini tu, bobocule!😀

  7. Mai 21, 2011 14:03

    aoleu, ce distracţie pe tine. de-aia aveai ieri vocea aia aşa terminată? te extenuară, nu alta!
    pup. mulţumesc pentru ieri.

  8. Mai 21, 2011 14:04

    Mishulake, promit ca maine o sa beau un Jidvei in cinstea ta! si ca drept dovada, o s-o rog pe Miki sa-mi faca o fotografie😛
    Sincer, as prefera o palinca de Cluj, da’ na… vrabia malai viseaza si calicu praznic!
    te pup si distractie faina acolo unde esti!

    • mishulake permalink
      Mai 21, 2011 15:57

      Georgia & Miki ! Astept Raspuns Urgent ! al intalnirii voastre, cu probe la dosar !

  9. Mai 21, 2011 15:11

    Şi zi aşa, Georgi, eşti cam „moţocoasă”!😀 Ha, ha, ce tare mi-a plăcut expresia asta! Dar nici nu vreau să-mi închipui cum o fi să ai aşa hărmălaie sub fereastră. Dar las’ că trece şi asta şi vin…altele!
    Îţi doresc un week-end cât mai frumos!

    PS. Îmi place tare cuţulache pe care l-ai pus pe blog, cum dă el din cap după cursor!
    Sunt de acord cu tine cu berea băută „în tihnă” şi nu în mireasma beţivănească după care mulţi sunt „topiţi”!🙂

  10. Mai 21, 2011 18:11

    Georgiano, si eu ma duc in seara asta mai mult de gura lui barbatul meu. ca ekl vrea mici si bere la festival. Maine cred ca voi fi mai revoltata decat tine.

  11. Mai 21, 2011 20:23

    hai fata, ce esti chitroasa? a venit festivalul la tine, distractie la botu’ calului!
    foarte faine pozele, imi plac luminile, imi amintesc de mare si parc de vacanta😀
    dixtractie maxima!

  12. Traian permalink
    Mai 21, 2011 20:43

    Ehe, daca aveai un pitbull…

  13. georgiana permalink*
    Mai 21, 2011 21:52

    Alex, poate crezi ca-i gluma dar pe mine azi m’o durut capul la propriu. E balamuc mare, mon cher! merge’o ora, doua, dar dupa 3 zile, crede-ma ca te lasa neuronu’! Cutulache ala adoptat poate fi si hranit si mai si latra pe deasupra! cu personalitate, ca stapana!:mrgreen:
    Uikend placut si tie si pupaciuni!

    Minoki, astept impresii.😀

    red, ma faci sa te sun, ca sa vezi si tu cam cum se aude la mine’n casa! mi’am amintit si eu pentru cateva momentzele de mare si de parcul de vacanta, da’ gata! nu mai vreauuuuuuu!

    Traiane, ce faceam daca aveam pitbull?

  14. Traian permalink
    Mai 21, 2011 22:05

    Pai nu-ti mai era frica de „elementele dubioase” cind ieseai seara cu el.

  15. georgiana permalink*
    Mai 21, 2011 22:05

    aaaa, da, asta cam asa-i! Gipsy se ascunde dupa fushtele mele ca un copchil mic si neajutorat!😀

  16. georgiana permalink*
    Mai 21, 2011 22:11

  17. Mai 21, 2011 23:16

    Georgiana, uite ca nici nu-mi mai amintesc daca am mai postat vreun comentariu pe blogul tau. Dar am o scuza, sunt mai batran decat tine.🙂 Tot e bine, insa, ca n-am uitat de ce am trecut pe aici: ca sa-ti multumesc pentru urari si gandurile bune primite via blogul Alexandrei. Cu toate ca daca ieseai in Piata Voievozilor si strigai un pic mai tare cred ca te auzeam. Apropo, te-am vazut intr-o seara la Billa noastra (iti dai seama ce tari suntem, avem Billa noastra🙂 ) Cand se termina panarama asta de pe Bahlui? Ca nici n-am fost si nici nu ma intereseaza, dar e cam aglomerata zona. Dar stii ce nu inteleg eu? De ce ii spune festival? E cu premii si pe categorii sau cum? La anul poti sa te angajezi la ei ca si corespondent de la fata locului.🙂 Iti urez o duminica linistita, desi presimt ca nu o s-o ai. Dar frumoasa poti sa ti-o faci singura. Pa! Noapte buna!!!

    • Mai 21, 2011 23:25

      Constantine, sa fii fericit si la multi ani sanatosi iti urez si aici!
      M-ai văzut la Billa?? vai de mine! acolo mă duc numa-n ţinute de scandal, de cartier.😳
      pe viitor, daca ma mai vezi, chiar te rog să mă atragi de atenţie… mi-ar face plăcere să te cunosc!!! da??? promiţi??
      Cât despre festival, să ştii că e şi cu premii, am auzit eu aseară pe scenă cum întreba prezentatoarea ceva şi zicea că virgulă câştigătoru primeşte bere cadou… draci! un mare fâs!
      Duminica o să fie liniştită, că mâine mă duc la tuns şi dupe aia am întalnire cu miki, o altă bloggeriţă din Iaşi pe care o s-o cunosc si abia astept – iar seara mă duc la City Mall să văd Piraţii din Caraibe 3D.
      noapte bună şi de la mine pentru tine!!

  18. Mai 22, 2011 8:11

    Gud morning! Georgi, aseara pe la 10 si ceva era concert pana la mine. Destul de tare incat sa inteleg oarece versuri😀 Tie nu ti-o crapat termopanele inca?
    In alta dezordine de idei: un’ te tunzi? (adica salonul :D)

  19. Mai 22, 2011 11:09

    Deci, n-ai dus lipsa apocalipsei. Văd că o ai sub balcon! Nici nu mă mir că ai avut migrenă!
    Nu puteți face totuși o petiție, locatarii adică, în care să cereți mutarea parangheliei? Sau să dați pur și simplu în judecată Primăria pentru disturbarea liniștii? Nu vă poate nimeni obliga să suportați țigănia asta an de an…

  20. Mai 22, 2011 12:15

    Mel, nu stiu in ce masura functioneaza! Eu am suportat ani la randul chestia asta, in conditiile in care se inchidea o strada intens circulata din apropierea centrului orasului. E drept ca, de cate ori mi se oferea ocazia, ma plangeam (decidentilor, ofcorz) si, iaca-ta, nu mai aud decat ecoul „manifestarilor”. Nu stiu cat or fi tinut „ăia” seama de plangerile mele si cat de cele ale celor care trebuiau sa inconjoare jumatate de oras cu masina ca sa ajunga unde ajungeau in 2 minute. Insa cati au oportunitatea sa se planga direct celor implicati in organizare?

Trackbacks

  1. Spre vărzărie! « Clipe de Cluj

Lasă un răspuns

