Skip to content

The day after

Mai 23, 2011

Aveţi voi idee de ce s-a reprogramat apocalipsa? habar n-aveţi, este?! hai că vă zic eu: trebuia să mă întâlnesc cu Miki!
Aşadar, hai s-o iau sistematic. Ieri dimineaţă, cu noaptea-n cap – la ora unşpe – am purces la coafor, că deh! iar m-o luat dorinţa de schimbare şi cum altceva n-am ce schimba, am schimbat culoarea părului. Schimbarea a fost una de proporţii aş spune, dioarici am vrut un blond, dar nu unul alb cu tentă roz. În fine, la câte experienţe de genul ăsteia am trăit, una-n plus nu mai contează. Ca o paranteză, Miki, draga de ea, n-a părut chiar oripilată la văzul meu, ce-i drept am avut grijă s-o pun în gardă dinainte, la telefon.🙂
Şi cum spuneam, ieri am cunoscut un alt om deosebit. Normal, conform de acum obiceiului,  iarăşi m-am pupat că mi-am făcut blog şi iarăşi stau şi mă întreb ce-am făcut în viaţa asta sau în una din alea anterioare, să merit aşa ceva? Cu acordul meu şi numai al meu (sîc!) am să-mi permit s-o descriu în câteva cuvinte pe Miki a noastră. Cum e Miki? o vorbăreaţă, o pozitivă, o haioasă, un suflet pe care ţi l-ai dori alături în orice împrejurare. Cele trei ore petrecute împreună au zburat habar n-am când şi cred c-ar  mai fi urmat încă pe atâtea dacă nu m-ar fi luat pe sus domnul L. care rezervase locuri la Piraţii din Caraibe.
Am convingerea că deoarece – vorba ei: „nu ne cad copiii jos din pat”- urmează şi-o reeditare pe care eu una o aştept cu nerăbdare. De comun acord am stabilit că pe viitor vom avea nevoie de un grafic cu ore şi minute de dat rând la vorbă:mrgreen: Da, exact! suntem la fel de volubile!😀

… dar hai să ne şi vedeţi în acţiune. aşa. şi să ştiţi c-am băut bere fără alcool ca să-i fac impresie bună!😀

30 comentarii leave one →
  1. Mai 23, 2011 20:01

    -:*

  2. Mai 23, 2011 20:04

    🙂 as veni si eu la „cuafor”, da’ mi-s tuns „doi”🙂

    • Mai 23, 2011 20:09

      EO, nu cred până nu văd!😛
      pi mini nu m-o tuns doi, m-o tuns doar una! muamăăă, ce spirituală-s în seara asta!!😀

      • Mai 24, 2011 0:25

        pai daca-s mare…🙂
        si oricum, la fomei nu sed! ca daca nu mai scap …?

  3. Traian permalink
    Mai 23, 2011 21:24

    Alo fetele, singurele…?
    Auleo, mai vad un pahar, mi-am luat teapa !

  4. Mai 23, 2011 21:26

    Traian, venise deja domnul L., recuperatorul😀

    • Mai 23, 2011 21:27

      aveam nevoie de un fotogaf totusi… deci in orice parte nasoală este si una bună:mrgreen:

  5. Traian permalink
    Mai 23, 2011 21:34

    Pai si io cu ce m-aleg, une-i partea buna ?

  6. Mai 23, 2011 22:09

    Fata, la c um te miros io, eu nu cred ca te intalnesti cu cineva si sa spui ca nu ti-a placut. sa ai o seara faina!

    • Mai 23, 2011 22:19

      Minoki, ai un fel de-a spune nişte chestii, că mă laşi fără replică, chestie care mi se întâmplă foarte rar. :mrgreen:
      Totuşi, nu cred că m-aş întâlni în offline cu cineva dacă nu mi-ar plăcea şi în on line, ca să zic aşa🙂 înţelegi?

  7. Mai 23, 2011 22:20

    Văleu, fată ce încărunțiși de când nu te-am văzut!
    Oups, e culoarea care se poartă acu? Scuze!
    Deci, hmmm, te-ai vopsit carevasăzică.
    O să mă obișnuiesc și cu asta, presupun.🙂
    Văd că ți-ai mai luat un cățel. Nu vrei și de la mine unul, că mi-au mâncat urechile?

    • Mai 23, 2011 22:23

      Mel, stai linistită, că mă vopsesc eu acasă săptămâna viitoare! partea bună e că pe blondul ăsta se prinde ce nuanţă vreau! ;)deci nu te îngrijora, da?😀
      ba da! o vreau pe Lili! o dai???

      • Mai 24, 2011 13:50

        Auzi, abia acum îmi pică fisa ce nu e-n regulă cu coafura ta. Volumul!
        Nu m-ai lăsat tu să duc în Italia uscătorul meu de păr… să vezi volum atunci! Era frate cu fierul de călcat! :))

  8. Una permalink
    Mai 23, 2011 23:06

    sa-ti fie de bine, Jorj!

    (si daca-i roz, poti sa vorbesti cu Simona sa te faca mascota blogului :))

  9. Mai 24, 2011 0:00

    haidi fată că-ţi şade ghini cu coloarea asta! zău!😀 să mă vezi pă mini că în loc de ciucalată îs neagră tuci.😆 halal coloare! samănă cu originalu, recunosc, da se cam întunecă pă unde merg…
    de fapt îţi spun eu un secret: nu ştiu ce-ai făcut în alte vieţi, care are fi fost alea, da eşti tu simpatică şi lipicioasă şi de-aia te place lumea şi-n real şi-n virtual.
    pup.

  10. Mai 24, 2011 0:31

    Promite ca data viitoare vei bea bere adevarata!

  11. Mai 24, 2011 8:45

    Maaa,deci io nu mai vaz culoarea de par..ca mi-a luat ochii berea aia de mi-o tot fluturi tu in fata ochilor…
    Deci carevasazica in beri sa ne duelam sau in culori sa ne batem? :))

  12. Mai 24, 2011 9:37

    Bravo fetelor, asa da! Miki e ca tine, vesela si vorbareata. Hai noroc!😉

  13. Mai 24, 2011 9:51

    io mai vroiam o poza si cu imprejurimile circiumei. Sa mai simt ceva aer de Iasi in nari!

  14. Mai 24, 2011 10:35

    bravo, fetele, ce bine era daca activam mai aproape de voi😀
    atata vreme cat joci inca la blonde esti de-a noastra!

  15. Mai 24, 2011 18:57

    Eu am semnat o adeziune pe vecie la clubul bautorilor de bere fara de alcool, naiba sa-l ia de volan!😛

  16. Mai 24, 2011 19:46

    Io’s curioasa cum ii berea asta noua de-i fac acu reclama: Golden Brau fara alcoale😀

  17. andruska permalink
    Mai 24, 2011 22:07

    Felicitări, dragelor!

    Georgiano, fată hăi, io zic că ” I think this is the beginning of a beautiful friendship” 😛

    PS Criminal cuțulache!
    Mă amuză teribil cum iși miscă el boticul după ”școricel”.

  18. Mai 24, 2011 23:31

    Da tare fain îţi stă, dragă Jorji! Şi (cum altfel?)…zâmbăreaţă foc! Să rămâi mereu aşa, aducând în jur zâmbet şi bucurie!🙂

Trackbacks

  1. Porțile și bastioanele Clujului – partea a II-a « Clipe de Cluj
  2. Porțile și bastioanele Clujului – part 1 « Clipe de Cluj
  3. And the winner is… « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

