Skip to content

Plăcute amintiri

Mai 25, 2011

Ideea acestei postări mi-a venit în momentul în care am primit de la Minoki un comentariu la postarea precedentă şi anume: „Fată, la cum te miros io, eu nu cred că te întâlneşti cu cineva şi să spui că nu ţi-a plăcut”.
Iniţial m-a lăsat fără replică, pentru ca ma apoi să-mi dau seama că da, aşa este. Dar nu pentru că-mi place să „perii” şi să ridic osanale doar aşa, de amorul artei, ci pentru că oamenii cu care m-am văzut chiar sunt deosebiţi şi frumoşi.  Mi-au făcut plăcere toate întâlnirile, iar dacă s-au întâmplat e clar că mai întâi ne-am cunoscut şi plăcut pe bloguri. Eu am stabilită o regulă foarte clară: dacă-mi place blogul cuiva din prima, cu siguranţă mă voi mai duce acolo, dacă nu- pa, la revedere! Bănuiesc că la fel faceţi toţi. Ş-am stat aşa şi-am făcut o trecere în revistă a tuturor blogărilor cu care m-am întâlnit. Amintiri plăcute şi de neuitat.

Prima dată m-am întâlnit cu Cristian Gheorghe (aka Tanti Jeni). Un minunat şi atât!

Mai apoi, la Ibăneşti, m-am întâlnit cu cea care mi-a devenit cea mai bună prietenă – Melania (Şilavarăcald). Pe ea o iubesc de-a dreptul şi ea ştie asta.🙂

La Cluj m-am întâlnit cu Delia, – care n-are blog dar pe care-am cunoscut-o pe blogul Simonei Tache. O scumpică pe care sper s-o reîntâlnesc şi vara asta!🙂

De la Cluj am plecat la Oradea unde-am cunoscut-o pe draga mea- Angela. Te salut şi te pup, frăţică!

Tot vara trecută m-am întâlnit si cu Pataphyl care-i rău şi nu mă lasă să-i pun fotografia pe blog! Îi transmit cu ocazia asta îmbrăţisări şi pupici! P.S. Te aştept şi vara asta, ştii unde stau🙂

La scurt timp, am avut  o întâlnire cu Ciprian – mai rar de văzut pe aici pentru că el îşi cam „face veacul” pe Daily Cotcodac!! Nici cu el n-am fotografie, deci tre să mă credeţi pe cuvânt!🙂

Anul ăsta, am avut plăcerea (şi-o s-o mai am şi peste două luni jumate), de-am cunoscut-o pe Blanche. O pup şi pe ea dulce! şi pe Ziurel, musai!

Tot în aceeaşi perioadă, undeva prin minunata Italie l-am cunoscut şi pe kekee. Sper să nu i se zburlească ţepii dacă-l pup!
Nu-i dau ping, deşi are blog, pentru că nu-i place treaba asta cu ping-uitul.🙂

Mai acum vreo lună am avut plăcerea şi m-am întâlnit şi cu Mishulake. Îl salut şi-l pup şi pe el!

Şi ultima, dar nu cea de pe urmă, cu Miki, ieşeancă de-a mea pe care cu siguranţă o voi vedea cel mai des🙂 şi cu mare drag!

În viitorul foarte apropiat, respectiv în luna august, în tabăra de la Ibăneşti urmează să întâlnesc alţi oameni frumoşi şi recunosc cu mâna pe inimă că nu ştiu cum să fac să dau timpul înainte! După prima strigare acolo-i voi cunoaşte pe: Redsky, Strigo, VirtualkidLady A, Andruska, Traian, M3bis, Fata din vis, Pepe şi sper eu, că mulţi, mulţi alţii. În afara taberei am deja programată întâlnirea cu psipsina şi Lia – alti feti minunati.  De asemenea, din discuţiile de pe bloguri am înţeles că vor ajunge la Iaşi, nu se ştie exact când, Coolnewz şi dr. Lecter. Viitorul sună bine, este?? Abia aştept!

Minoki, merci că mi-ai dat subiect de postare şi una peste alta, poate facem cumva să ne întâlnim şi noi! cu atât mai mult cu cât ne desparte doar un cartier!  Ce zici?😉

52 comentarii leave one →
  1. Mai 25, 2011 14:16

    ;)) Confirm eu intalnirea. Nu mai aveai baterii la aparat din cate imi amintesc, altfel sigur faceam o poza.

  2. Mai 25, 2011 14:17

    abia aştept să ajungi la braşov!😀 hai că până la „după tabăra de la ibăneşti” nu mai este mult, augustul e aproape, iar telefonul s-a inventat şi noi ne-am auzit deja glasurile cu ocaziunea unei întâlniri la care tu ai fost aproape de noi.
    şi un maaare secret: pe coolnewz-i tare aş vrea să-i întâlnesc şi io!😀 sunt printre cei mai vechi şi dragi prieteni blogosferici…

    • Mai 25, 2011 14:21

      psi, vin, vin! am zâs! mă ard călcâiele şi nimic altceva! aud cum trece timpul… tic tac tic tac😀
      pe coolnewzi stai să-i văd … eu până nu văd, nu cred. eu au zis, dar cine ştie dacă vor avea timp să şi vină… tare mi-aş dori! tare, tare.

      • Mai 25, 2011 14:33

        păi jorji, mai îi dus cu tăt cu fulgi. iunie îi vreme de vacanţe, iulie om coace şi noi la grâne şi iaca augustu.😀 tre să mă gândesc pe unde să-ţi bucur sufletu în orăşelu nost.

        • Mai 25, 2011 14:44

          cum ar veni, doar oleacă nu-i o vacă, nu?😀
          Braşovul e frumos peste tot! eşti tu acolo şi asta contează cel mai mult!😳

  3. Mai 25, 2011 14:26

    daaa … poate … pe 5 august de exemplu inca nu sunt sigur. Pune si tu un link la Ibanesti ca nu stiu exact in ce perioada e treaba. Stiu ca a spus clar SLVC ce si cum dar stiind ca nu pot veni … na …

    • Mai 25, 2011 14:28

      da la braşov când vii, şobolane? cu tot cu coolnewza şi cu fetilii sunteţi aşteptaţi cu drag.

    • Mai 25, 2011 14:40

      rata, pe 5 august?? :(((( eu-s la mare la bulgari atunci!!! haidi măăăi! nu mă mai joc!
      Ibăneştiul e în săptămâna 15 august – 21 august. poate dai o fugă acolo??? hmm??? ar fi păcat s-ajungi în ţară şi să nu ne vedem…

  4. Mai 25, 2011 14:33

    ce poze frumoase ai fata! sper ca la urmatoarea strigare sa apar si eu prin vreuna, macar cu spatele sa nu strig poza :))
    esti tare, stiam eu, hai sa ne traiesti!

    • Mai 25, 2011 14:42

      red, vii la Ibăneşti şi ne facem album😀 o sî ni pozăm din tăti poziţiili! hihihi
      nu-s tare, eşti tu prea drăguţă. îs.. normală, să zicem:mrgreen:
      ti pupăcesc.

  5. Mai 25, 2011 14:53

    jorji😳 o să vie şi vremile celea. o să vezi. apoi o să ne mirăm ce repede a trecut… vreme bună să fie să putem colinda.

  6. Gregorie Casă permalink
    Mai 25, 2011 15:09

    Blanche e îmbrăcată în negru. Interesant.

  7. Mai 25, 2011 15:10

    Ce frumos este când se întâlnesc oameni frumoşi, deosebiţi şi când se leagă prietenii aşa de frumoase!
    O zi bună dragă Georgi! Ţie şi la toţi ceilalţi!🙂

    • Mai 25, 2011 15:23

      Alex, iti vine si tie randul, n-avea grijă! odată te trezeşti cu mine la usă! hihihi
      hai să ai o zi frumoasă şi tu!

  8. Gregorie Casă permalink
    Mai 25, 2011 15:13

    Sunt gelos. Ăla cu laptopul chiar mă enervează.

  9. Gregorie Casă permalink
    Mai 25, 2011 15:15

    Colega, bine te-am regăsit și aici. Auzi, mi se pare mie sau chiar vroiai să-i bagi mâna-n buzunar Georgianei?

    • Mai 25, 2011 15:27

      colega şilavarăcald n-avea ce căta cu mâna-n buzunarul meu pentru că flaneluţa ceia de pe mine ierea a ei!

  10. Gregorie Casă permalink
    Mai 25, 2011 15:19

    Dar kekee de ce e așa de înfofolit? Era frig, avea o eczemă sau nu vroia să fie recunoscut?

  11. mishulake permalink
    Mai 25, 2011 15:24

    Da , da ! Placuta amintire ! Depun marturie ca foto 7 nu este fotoshop, este d’adevaratelea, in anu ista, la 29 de april, orele 15 trecute fix in Jardin de Copou mai la vale de Casa Vanatorului. Iasi biensur !

    • Mai 25, 2011 15:31

      Mishulake, pe când următoarea vizită? hai că strigă Iaşul după tine! tare i-o mai plăcut di tini. bănuiesc că şi viţă vercea e valabilă, no?

      • mishulake permalink
        Mai 25, 2011 16:00

        Sarut mana Georgia ! Voi trece prin Iasi oricand cu placere. Am o slabiciune, imi place sa ma intalnesc , in masura posibilitatilor, cu oameni frumosi, inteligenti si placuti. Dau in vileag aici ca m-am intalnit si la Cluj cu doi oameni deosebiti din blogroll-ul tau. Alexandru de Cluj si Cafeaua mea !

        • Mai 25, 2011 16:02

          Mishulake, frumoasă, inteligentă şi plăcută. hai mai spune, că-mi place!!😀

          Pe alex şi pe cafeluţă, sper să-i întâlnesc şi eu vara asta.😉

  12. Mai 25, 2011 15:54

    Apai bre, Gianooo..data viitoare cand ne vedem…sa ai aparatul al tine bre…sa-mi faci si mie reclama =)) te pup bre

    • Mai 25, 2011 15:58

      alice, cu tine mă ştiu din fragedă adolescenţă nu di pi bloguri!😀 hai ti pup şi eu!

  13. Traian permalink
    Mai 25, 2011 16:38

    Daca intilnirile astea consolideaza prietenii deja facute pe bloguri, e de bine.

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 20:56

      Traiane, le consolidează, cum să nu! lasă că-ţi vine şi ţie rândul😉

  14. Mai 25, 2011 17:14

    Măi, nu știu cât i-ai plăcut tu pe ei, dar se vede de la o poștă cât te-au plăcut ei pe tine. Toți au figuri radioase, ceea ce arată că se simt bine în prezența ta.
    La cât mai mulți și cât mai de calitate!🙂

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 20:57

      Mel, i-am plăcut prea mult, asta e problema! şi majoritatea îs departe…😦

  15. Mai 25, 2011 18:08

    Giana :-*
    Abia astept!!!!

    Imi dai si mie raspuns la e-mail😀.. daca nu te sun la 12 noaptea!

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 20:58

      Leidi, şi euuuuuuu!!
      Am răspuns pe mail! pupilici!

  16. Carmen Negoita permalink
    Mai 25, 2011 18:16

    La cât mai multe întâlniri. Încet, încet ne vei cunoaşte pe toţi. Ştiu că de anul trecut mă tot gândesc cum să ajung pe la Iaşi, însă nu promit nimic până nu ştiu ceva foarte sigur. Va veni şi ziua aia când ne vom vedea la ochişori.😀

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 20:58

      Carmen, din prima ţi-am zis că abia aştept! casa mea are uşa deschisă! numa vino odatăăăăă!

  17. Mai 25, 2011 18:39

    Geo..ia vezi tu fata,cum programam venirea aia la Brasov amandoua odata…..ce zici?

    • Mai 25, 2011 19:50

      daaaaa, scorpio… ar fi delicios!😀 o minişedinţă!

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 20:59

      scorpiuţo, ia hai şi mătăluţă la Ibăneşti şi de acolo merem la Braşov cu maşinuţa. ce zici??

  18. Mai 25, 2011 20:05

    Acu’ cu postarea asta chiar ca m-ai facut sa-mi schimb impresiile despre tine. ma gandeam eu ca esti fata de treaba, dar dupa poze si articol acu ma gandesc ca faci parte din specia pe cale de disparitie.Dar poate ca ar trebui sa ne intalnim si noi totusi. Daca a ai ajuns pana in Iatlia , si pe noi ne desprate doar o apa ce ne opreste?. So: cand facem poduld de flori?

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 21:03

      Minoki, :))))) nebună eşti! auzi la ea, cică pod de flori😀 hai trimite-mi numărul tău de telefon… ţi l-aş trimite eu pe al meu, dar tu ai mai multe adrese şi sigur n-o nimeresc pe aia uzuală!
      ti pup.

      • Mai 25, 2011 21:08

        Podul asta il putem face si pe lung, spre Podu Ros, asa?😀

        • georgiana permalink*
          Mai 25, 2011 21:09

          Miki, dacum! ne intalnim toate 3!😉

  19. Mai 25, 2011 21:17

    So, just call me!

  20. Mai 25, 2011 22:38

    La un moment dat va trebui sa faci…intilnirea de citiva ani sau luni sau zile .Sau asta se va intimpla la Ibanesti?

    • georgiana permalink*
      Mai 25, 2011 22:39

      alex, da, cam asa ceva! o sa alegem in fiecare vara cate o locatie. poate veniti si voi… ce zici?

  21. Mai 26, 2011 11:21

    Deja am emotii cand ma gandesc ca ne vom intalni „face in face”.
    Te pup, om bogat ce esti!

    • Mai 26, 2011 14:31

      cafeluto, si eu! si abia astept sa-mi faci o tigara din aia hand made!
      te ţuc pe sufleţel direct!

  22. Mai 27, 2011 20:42

    Da cand faceam io armata in Copou si ma plimbam cu fetele pe langa Marele Tei, n-veam „retele de socializare”, da poate ne-am intersectat cararile cand faceai poze nametilor din parc. Ia de cauta in hartiile ale alb-negru, ce s-or fi ingalbenit deja, n-ai prins intru-un colt de poza si-un clujean ratacit si exilat de odiosul regim departe de casa…

Lasă un răspuns

