Skip to content

Mânânc şî plâng, mânânc

Iunie 3, 2011

Ieri am trăit o zi din alea în care constaţi că frigiderul e cam goluţ, s-au cam terminat toate şi chiar şi în congelator, unde de obicei mai găseşti câte-o bucată de carne pitită, bate vântul rece! Ok, dacă te mai plimbi prin bucătărie observi că s-a terminat şi uleiul, şi zahărul (nu ştiu cum naiba, că prăjituri nu faci şi până şi cafeaua o bei amară) şi mălaiul şi orezul şi etc şi şamd! Dacă eşti mai insistent din fire şi ieşi din perimetrul bucătăriei, ai să descoperi că s-a terminat tot acum şi detergentul, balsamul de rufe, pasta de dinţi şi până şi hârtia igienică mai este doar de două ture!
În fine, puţin panicată îmi sun soţul – nu cumva să-l privez de un stress în plus – şi-i aduc la cunoştinţă c-ar fi momentul pentru niscaiva cumpărături, ba-i mai ţin şi teoria aia cu „aşa se întâmplă când tot iei şi nu mai pui nimic în loc”.  Îmi fac două ochiuri, – c-am uitat să vă zic c-am găsit totuşi patru ouă în frigider, (noroc că n-am aruncat uleiul în care-am confecţionat omleta de c-o zi înainte), le mânânc fără pâine, că nici de aia nu mai aveam în casă şi mă pun pe aşteptat Moş Crăciun soţ. Seara, pe la orele 20.00 apare! încărcat tot. Comisurile gurii mi se ridică, inima începe s-o ia la trap, faţa mi se luminează şi cu un strigăt de lup înfometat exclam: Mâncareeeeeeee! Şi mă apuc de scos din sacoşe. Şi scot, şi scot şi tot aştept să dau de cărnuri, salamuri, caşcavaluri şi alte chestii „cu consistenţă”.  Încep  să salivez doar la gândul festinului ce va să vină, foamea îmi roade din stomac puţin câte puţin. Ajung şi la ultima sacoşă şi cărnurile se încăpâţânează şi nu apar. Mă apuc de mâncat căpşuni. Foarte hrănitoare. Azi mânânc cireşe şi banane. Vitamine. Alimentaţie sănătoasă, ceea ce vă doresc şi vouă!:mrgreen:
Poftă bună!

36 comentarii leave one →
  1. Iunie 3, 2011 12:58

    Eu mi-am indulcit amarul(legumele) cu peste, ca la carnuri, pasiunea vietii mele, mi s-a dat o interdictie temporala.😦

  2. Iunie 3, 2011 13:00

    Fata draga, da’ oare de ce nu ma mir? Oare de ce mi se par asa de cunoscute toate astea? pozele tale parca sunt facute la noi in bucataire. Sa ai o zi frumoasa si vegetariana!

  3. Iunie 3, 2011 13:05

    Fata vezi ca la Dan pe blog se e cu mici azi. Fugi acolo!

    • Iunie 3, 2011 13:10

      Minoki, mici??? unde? cum? când?😀 mi-e foameeeeeee! nu vreau o zi vegetariană, nu înţelegi??? sufăr ca un câine!😀

  4. Iunie 3, 2011 13:14

    La piersici si cirese iti dau o mana de ajutor ,as manca zilnic ,pofta buna !

  5. Iunie 3, 2011 14:47

    ft sanatos nu?

  6. mishulake permalink
    Iunie 3, 2011 15:25

    „Vitamine. Alimentaţie sănătoasă, ceea ce vă doresc şi vouă! ”
    Georgia, mersi de urare ! Poate stamana viitoare ! Amu-s la un vin indestul de rece, Bucium ii zice, muscat ottonel da unspe grade, n-am gustiulit demult un asa vin alb bun. Hmmmm, si e pe gata, hm.

  7. Iunie 3, 2011 15:29

    Giana, drago, da ce-are draga cumparatura sotului? Arata ca un tablou cu natura moarta! Superb!:)

    • Iunie 3, 2011 17:35

      cool, căpşunelele arătau mai freş ieri! le-am pozat abia azi şi într-adevăr arată cam moarte :)))

  8. Iunie 3, 2011 15:30

    P.S. Se vede ca sotul e un dur: nu da doi bani pe povestile cu E Coli. Nemtii au dat uitarii salata si castravetii!

    • Iunie 3, 2011 17:36

      de E. coli se scapă cu antibiotic! mare chestie! ce mai pune lumea asta botul la toate nebuniile…

  9. Iunie 3, 2011 16:33

    Pe Dan il gasesti la mine pe blog. Acum e chiar sub tine la mine pe blog. „Mancaciosul temporal de mici”. Are niste mici acolo…..mama, mama!

  10. Iunie 3, 2011 18:13

    „Cea mai gustoasă legumă e carnea de porc.” Eu una sunt de părere că afirmaţia asta exprimă un adevăr fundamental – şi constat cu încântare că nu sunt sigura!😆

  11. Iunie 3, 2011 19:14

    Deci, fată, dacă vrei facem un schimb. Ți-l dau pe-al meu o tură pe lună😀 pentru cărneturi și mi-l dai pe-al tău pentru niscaiva verzături. Al meu când se duce la ipermarșe ia numa proteine. Sălăți iau eu de la Milu (magazănu’ di la colțu blocului) și-o mănânc mai mult eu. Dac-ar fi după mine aș mânca numa cartoafe și sălăți.

  12. Iunie 3, 2011 21:23

    Şi zi aşa, numai fructe şi verdeţuri! Las’ că-s bune şi astea. Avea o vorbă bunica mea: „astea îs bune pentru că îţi curăţă maţele”!😀
    Bună legumă mai e carnea, dar după o vreme încep şi unele probleme care te fac să mai zic şi „pas”! Georgi, închipuie-ţi, consoarta mea a umplut un sertar la congelator cu ştevie şi urzici!!! Beheheeee!

  13. Iunie 3, 2011 21:24

    Ce de treaba barbati aveti voi,fetelor.Cum stiu ei sa faca tot felul de cumparaturi,sa va aduca acasa tot felul de scumpeturi,numa ca sa fiti voi vesele…
    E,omul cit traieste invata si se stie invatat!..

  14. Iunie 3, 2011 21:25

    Tot la Mihai e mai bine,ca s-a transformat mincarea-n vin.

    • mishulake permalink
      Iunie 4, 2011 6:55

      @ Sandel ! In vino veritas ! Sh-o poezie buna, Moartea caprioarei/Nicolae Labis
      …………………………………………………………………..
      Ce-i inima? Mi-i foame! Vreau sã traiesc si-as vrea ….
      Tu, iarta-mã, fecioara – tu, caprioara mea!
      Mi-i somn. Ce nalt îi focul! Si codrul, ce adânc!
      Plang. Ce gandeste tata? Mananc si plang. Mananc!

      • Iunie 4, 2011 10:00

        Asta apropo de:
        PĂSTOREL TEODOREANU

        „O să intru în păcat,
        Sfinte Doamne, ţine-mă!
        Pentru vin nu am ficat,
        Pentru apă… inimă! „

  15. andruska permalink
    Iunie 3, 2011 21:33

    Io zic c-ar fi indicat să verifici puțin conținutul teoriei ținute cu “aşa se întâmplă când tot iei şi nu mai pui nimic în loc”, că acolo-i hiba! Păi, tu așteptai cărniță și omul s-a pregătit pentru 5-6 duble la secvențele din ”9 săptămâni jumate”. =))

    PS Mă abțin să întreb, da´firește că mor de curiozitate😉

  16. Iunie 3, 2011 21:38

    măăăă… da ce are omu tău cu tine? o fi crezut că eşti la regim? nici măcar o ciucalată pentru energizare nu ţi-a adus?😯 mai bine îl aşteptai ăe moş crăciun, ăla ştii sigur că vine cu cârnaţi şi şuncă.😀
    aloo, tanti soacraaa lu jorji! ia daţi o fugă până la nora favorită cu neşte cârnaţi. vă rog io mult, că altfel iar pauzează … de inaniţie.

  17. Iunie 3, 2011 21:43

    Pozele alea parca ar fi reclama la dieta adventistilor ! Nu cumvaaa, Georgianaaaaa… si ne iei cu binisorul? :D)))

  18. Iunie 3, 2011 22:35

    Nu cumva „ai pus” cateva kilograme pe tine si el iti da de inteles? Ca doar nu iti va spune pe fata, e un finut!

  19. Iunie 3, 2011 22:50

    auzi fata, dar parca aveai si mama. anunta-te ca esti lesinata de foame, tot face mamuca ceva bunut!😀

  20. Iunie 4, 2011 13:04

    Vegetariana lu’ mama…:))

  21. Iunie 4, 2011 16:51

    Tot e bine ca nu ti-a adus verdeturi la snop! Sa mai stai si sa le alegi, speli, s-apoi sa le pregatesti! Cum ti-ar fi stat cu un kil de mazare proaspata si in teaca, ha?! =)) =))

  22. Carmen Negoita permalink
    Iunie 4, 2011 18:07

    Lasă Giorgi că şi fructele sunt sănătoase. Ştiu că cea mai bună legumă e purceluşul, dar n-ar fi rău să-l laşi să mai facă muşchi până la Crăciun.😀

  23. Iunie 4, 2011 21:05

    al meu a cumparat o capra. taiata.cica s-o faca pastrama dobrogeana. al tau cred ca e spirit ZEN. i-a aparut capra lu al meu in vis, si se hraneste cu ceea ce se hranea ea, inainte sa ajunga in frigiderul meu.

  24. Iunie 4, 2011 23:52

    @all,
    băi, eu sunt în suferinţă şi voi faceţi mişto😦 În loc s-aruncaţi cu cărneturi în mine! Iaca! cică prietenul la nevoie se cunoaşte!!
    P.S. de la atâtea vitamine nici nu mai am putere să vă răspund la fiecare-n parte. deci să mă scuzaţi, da:mrgreen:
    Deci, las aici adresa? îmi trimite şi mie careva batâr o bucăţâcuşî di cârnaţ?

  25. Iunie 5, 2011 0:07

    @all (ca sa citez clasicii in viata)
    astea sunt efectele obtinute in urma celebritatii combinate cu foamea: nu mai raspunde la comenturi ! umbla langa toata ziua si cand vine si vede frigiderul gol, o apuca vanitatea. =))

    • Iunie 5, 2011 0:19

      Lecteriţo, mă faci să-mi calc peste mai noile principii şi să-ţi răspund ţie în mod special. Stai dragă, ai puţintică răbdare, c-acu tocma dau un interviu celor de la Elle.:mrgreen: Şi da, recunosc, mi-e foameeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

  26. Zazuza permalink
    Iunie 5, 2011 15:42

    prea multe vitamine strica😀. iti zic din proprie experienta😀

Lasă un răspuns

