Skip to content

Trandafiri de la Moldova

Iunie 4, 2011

Astăzi, mânată de concursul Alexandrei, mi-am luat mămuca (mai mult pe sus) şi-am purces în Grădina Botanică la fotografiat de trandafiri. Într-o căldură infernală, cu ape curgătoare pe şira spinării dar c-o determinare de invidiat, m-am pus pe treabă. Ce-a ieşit puteţi vedea şi voi.
Alexo, pe cuvânt de onoare că eu nu ştiu cu ce fotografie să concurez!😀
Oameni buni, trebuie sa concurez doar c-o fotografie. Ajutaţi-mă, vă rog, s-o aleg!

 

Mda. Vă asigur că n-am postat nici jumătate din câte fotografii am făcut. Cum spuneam şi la început, mă ajutaţi să aleg doar UNA?🙂

84 comentarii leave one →
  1. Iunie 4, 2011 22:10

    şi m-am gândit eu să te lămuresc pe care s-o trimiţi…🙂 când colo, m-am trezit într-un labirint cumplit, mă opream la fiecare imagine şi nu mai puteam pleca de lângă ea…
    asta este, grea alegere, oricum, cert este că în cameră miroase a trandafirii de pe blogul tău…
    spor-t.

  2. Roxana Chita permalink
    Iunie 4, 2011 22:11

    Greu… imi plac toate… nu pot sa te ajut😛

  3. Iunie 4, 2011 22:16

    Superbe pozele! Felicitări. Presupun că miroase de înnebuneşti😀

  4. Iunie 4, 2011 22:21

    Imi plac toate, dar votez cu nr. 8
    La aia am gasit eu „je ne sais quoi-ul”😀

  5. Iunie 4, 2011 22:29

    Sa dea naiba!!! I-ai ales si tu pe spranceana! Hai ca poate te ajuta pretenarii! Desi tu trebuie sa decizi pana la urma.

  6. Iunie 4, 2011 22:30

    Superbe toate… greu de ales…cel mai mult imi plac cele in 2 culori, rosu cu alb😀

  7. Iunie 4, 2011 22:56

    draga mea, eu zic aşa: alege la întâmplare. dacă e concurs şi nu câştigi o să fac o gălăgie de o să se audă până la iaşi. de ce? păi cum de ce? ai muncit serios şi ai fotografii impresionante.
    uite… eu zic a şaptea fotografie (deşi nu ştiu care e a şaptea acum) … baftă!
    dacă e nevoie de galerie, susţinere, strigă… viu!😀

  8. pinguinu nuclear permalink
    Iunie 4, 2011 23:16

    credeam ca ai pozat vreo 3-4 tufe, nu jumatate de Moldova!🙂
    0463 e cea mai frumoasa dintre frumoase.

  9. Iunie 4, 2011 23:19

    Georgi, ai facut niste fotografii de vis, dar ai avut si modele pe cinste! Regina incoronata a tuturor florilor a mai demonstrat inca odata ca cea mai grea alegere este atunci cand reprezentarile sunt la fel de frumoase! Deci nu putem vota trandafirul, ar fi nedrept, dar putem vota poza. Ca realizare artistica, au as merge pe 6, 7, 11 si 12. TOATE sunt superbe, iubesti trandafirii, de aceea au iesit asemenea poze. Bravo, fata, hai ti pup! Clar ca vei lua Locul I! 🙂

  10. Iunie 4, 2011 23:21

    Adaug 14 si 15, chiar mai bune! Ei, toate-s bune!🙂

  11. Una permalink
    Iunie 4, 2011 23:37

    m-a strigat cineva?😉

    mie-mi plac cele doua cu trandafiri galbeni, 6 & 7

  12. Iunie 4, 2011 23:39

    @ toată lumea:
    vă urmăresc comentariile din umbră şi „mă râd”😆 majoritatea sunteţi cam la fel de decişi ca şi subsemnata!😀
    mă gândesc dacă nu era mai bine sa bag un sistem din ăla de votare😕

  13. mishulake permalink
    Iunie 5, 2011 0:20

    Hmrrrrrrr! Grea treaba ne dedeshi ! Deci despre trandafiri ca despre femei , nu sunt in stare a zice ni’ca incat sa stabilesc o scara a frumusetzii si valorilor. Frumosi, patimasi, mandru amirositori unii, divers colorati, cu tzepi, de privit cu admiratie singur in singuratate, de oferit cu drag prietenilor, iubitei…
    Multumesc mult pentru simfonia de culori oferita. Nu pot da un vot unei fotografii, as nedreptati celelalte.

    • Iunie 5, 2011 0:26

      Mishulake,
      şi tu mă ajuţi, văd!😀

      • mishulake permalink
        Iunie 5, 2011 1:21

        Mno binie ! Amu hai sa aplic alt criteriu. Ce trandafir as fura pentru a mi-l pune la butoniera sacoului bej ?! Un trandafir rosu din ultima fotografie.

  14. Carmen Negoita permalink
    Iunie 5, 2011 8:39

    Dar nu puteai fotografia doar unul si gata? Cine te-a pus sa-i iei la rand? Mai bine ne intrebai care-i cel mai naspa, ca ar fi fost mai usor. Greu de ales. M-as opri totusi la… stai sa numar… ca nu le-ai numerotat si tu, ca sa ne fie mai usor😛 … 31 sau 6, 34, 45. As merge insa foarte mult pe trandafirul alb de la 6. E cel mai cel.

  15. Melania (soacra) permalink
    Iunie 5, 2011 8:40

    Ei, ai plans tu ce-ai plans „de foame” (bine ca n-ai murit de inanitie!) dar tot ai gasit resurse sa ajungi in gradina botanica unde ai facut acest album superb (asa cum numai tu stii sa faci!). Felicitari! Pai….sa-ncerc sa te ajut….ultima poza?
    PS. Si apropo de foame: a fost bun cozonacul pe care ti l-am trimis? ( e adevarat nu era din carne dar tinea de foame :))). Te astept zilele astea la o pizza 😉 (promit sa fie cu salam si alte bunatati cum iti plac tie). Pe…curand! Pupici.

  16. Iunie 5, 2011 9:50

    Imi pare rau, nu am cum sa te ajut pentru ca-i ador pe toti !! Cand am mers eu la gradina acum 2 sapt.nu erau infloriti daaaaaaaaaaaaaaar voi mai trage o fuga in zilele urmatoare pentru ca e splendid.🙂

  17. Iunie 5, 2011 10:26

    la obiect…12,27,36.
    sunt superbi toti.

  18. Iunie 5, 2011 12:40

    Eu votez cu poza 6! Bafta la ce concurs participi!

  19. Iunie 5, 2011 14:33

    fata, m-ai spart complet! sunt alesi pe spranceana, unul mai delicios ca altul. te-as ajuta cu un sfat, inchide ochii, intinde mana in fata, pe care-l nimeresti ala sa fie !😀

  20. Zazuza permalink
    Iunie 5, 2011 14:38

    da, pot sa te ajut din parti sa alegi😀, pentru ca am vazut o foto si am zis: asta e! pe urma, scroll in jos, inca una si inca una si inca una😀. eu as merge oricum pe una din alea cu floarea deschisa in soare. foarte frumoase!

    • Iunie 5, 2011 16:11

      zazuzo, îs în ceaţă total!! şi tare aş vrea să câştig, că-i vorba de nişte săpunuri hand made!

      • Zazuza permalink
        Iunie 6, 2011 7:31

        420 si 451 (in numerele aste se termina pozele cand pui mausu pe ele). na, ca m-am trezit acu cu mintea relativ limpede😀

  21. Iunie 5, 2011 14:41

    Superbi!! Cel bordo e preferatul meu😉

  22. Iunie 5, 2011 15:04

    And the Oscar goes to… Nr. 8!😀

  23. Iunie 5, 2011 16:09

    arcadia =)) =)) eşti de pomină! tocmai mâncam niste căpşuni, m-a buşit râsul şi iaca am împroşcat ecranu!😀

  24. Iunie 5, 2011 16:32

    eumiealmeu, mulţumesc mult. mă bucur nespus c-am reuşit să-ţi parfumez puţin viaţa🙂

    Roxi, greu, greu! uf!

    Grapefruits, merci de vizită, fată frumoasă!

    Miki, s-a notat!😉

    Alexo, mai am timp să mă hotărăsc. nu mă grăbesc🙂

    Roscato, mulţumesc de vizită şi te mai aştept pe aici. Să ştii că alea în două culori îmi cam fac şi mie cu ochiul🙂

    Psi, esti o scumpica. te’as folosi ca antistress. buna tare la casa omului. ferice ce cei ce te au prin preajma!😉

    Pinguinule, :)))))))) merci omule! si merci c’ai mai dat si tu un semn de viata!! ti pup!

    Una, aham! cum spuneam şi mai sus, alea-s şi preferatele soţului. Şi da, te-am strigat şi te strig mereu, doar că nu mă auzi tu chiar de fiecare data😛

    Mishulake, :* pup iu!

    addicted, mergi repede, ca deja jumatate din ei is trecuti. Te pup si multumesc mult de trecere🙂

    Scorpio
    , sar’na mult!

    Minoki, se pare ca 6 e cel mai votat. hmmm…

    red
    , oare de ce ma asteptam la un asa raspuns din partea ta?😀

    liana
    , merci muuult! si de vizita si de sugestie. O duminica frumoasa sa ai. P.S. imi place ce-am gasit la tine pe blog. yumi yumiii!

  25. Melania (soacra) permalink
    Iunie 5, 2011 16:40

    Marti dupa ora18. E bine?

    • Iunie 5, 2011 16:43

      vorba cântecului: „e bine, bine, e foaaaaarte bineeee”! săr’na! abia aştept. pupez mâinile şi poimâinile!

  26. Iunie 5, 2011 18:52

    Nehotarate mai sunt femeile, Doamne! Uite, a trecut o zi intreaga si ele n-au ales o poza. O poza, frate! Ce sa mai zic daca era sa aleaga niste pantofi!🙂

  27. victoriacus permalink
    Iunie 5, 2011 19:39

    8 e superb, dar 475 imi face mai mult cu ochiul…….. desi mie imi place galbenul si as zice 487………. dar nici 507 nu-i de lepadat……….. cu toate ca 497 l-as lua acasa🙂
    Ai inteles ceva ???? :)))
    Pune-le mai bine pe toate intr-o pagina si gata, ai rezolvat problema🙂

  28. Iunie 5, 2011 20:54

    Mamma mia, ce superbitati! Trandafir din ala cu picatele fuchsia nu am mai vazut🙂 Bobocul alb cu capul plecat tinerel si melancolic? Sa fie trandafiri roz champagnie sau vreunul coraliu?! Rosu al pasiunii, galben al veseliei…, greu mi-ar fi si mie sa aleg. Te vezi si tu intr-una din foto, trimite-o pe aia.

  29. Iunie 5, 2011 21:06

    Superbi…iti taie respiratia…daca ar fi sa aleg eu,as opta pentru P1070478 si …475…

  30. Traian permalink
    Iunie 5, 2011 22:25

    Io as merge pe nr. 10, asa de-al naibii…

  31. mishulake permalink
    Iunie 5, 2011 23:06

    ” Oameni buni, trebuie sa concurez doar c-o fotografie. Ajutaţi-mă, vă rog, s-o aleg! ”
    A strigat Georgia.
    @ All !
    Dom’le, in cele din urma m-am prins, e vorba sa alegem o fotografie, nu doar un trandafir ! Deci io propun foto avand codul P 1070478
    E cu a lot of roses !
    Dixit !

  32. Iunie 5, 2011 23:49

    Si care e al meu ?

  33. Iunie 6, 2011 0:17

    Cel alb si cei catifelati (416 si 431) si…
    In mod sigur,concursul asta va fi cistigat de…trandafiri.
    Foarte faine pozele tale,Georgiana si cu ocazia asta te-ai mai dat un pic prin Gradina Botanica.

  34. Iunie 6, 2011 2:38

    O nebunie! Deci, tu decizi.
    Saptamana buna!

  35. Iunie 6, 2011 9:31

    Foarte frumoase poze! Da ce trandafiri frumoşi aveţi pe la Moldova! Eu aş alege-o pe aceea cu moldoveanca pitită după tufe!😀
    E clar, trebuie să ies şi eu la pozat trandafiri. E concurs mare pe bloguri cu-atâţia trandafiri frumoşi.- O zi frumoasă, Georgi!

  36. Iunie 6, 2011 23:39

    Georgiana-iti multumim de vizita! Ah, vezi ca noi sunem doua pe blog, eu, Liana sipartenera mea, Janet. O sa vezi ca atat la inceputul, cat si la sfarsitul fiecarei retete scrie numele celei care a facut-o…tu i-ai lasat mesaj lui Janet, desi stii ca tot eu, Liana, ti-am scris si mai inainte, da’nu-i bai, bine ca ne-am intalnit :*

  37. Iunie 7, 2011 11:31

    Deci, e aproape imposibil să aleg, dar n-ajugem niciunde dacă ne tot fofilăm, deci, îndrăznesc să zic că Nr. 8 e foarte potrivită pentru concurs.

  38. Iunie 7, 2011 20:24

    Luind in calcul si parfumul, il votez pe cel alb si creponat, al saselea de la coada. Ma-nebunesc dupa prim-planuri😉

  39. Una permalink
    Iunie 7, 2011 22:32

    alo, alo, trandafiro, pe unde bantui? nu ne mai zici nimic?
    sau inca mai papi pizza (cu trandafiri)? 🙂

  40. Iunie 7, 2011 22:41

    Una, adineauri am venit de la chef! ai tinut minte ca azi ma duc la papat pizza🙂 Chiar acum ma gandeam ce’as putea sa va mai zic. Am facut ceva poze in seara asta, dar nu cu aparatul meu, asa ca tre’ sa stau cuminte si sa astept sa’mi fie trimise. In rest… caldura mare, mon cher! N’am a ma lauda cu nimic.
    Tu?

    • Una permalink
      Iunie 7, 2011 22:58

      caldura mare si p-acilea, oboseala, job nesuferit si … mare chef de vacanta!🙂
      hai ca te-asteptam cu un post nou-nout, cand poti tu!
      pupici😉

      • Iunie 7, 2011 23:03

        hai ca vin fix acum niste pozisoare! te foarte pup si forta fie cu tine! vacanta e aproape!

  41. Zazuza permalink
    Iunie 7, 2011 22:48

    deci ne-am hotarat?

    • Iunie 7, 2011 22:52

      Zazica, fotografia 8 a primit cele mai multe voturi. Se pare ca ne-am cam hotarat🙂
      In alta ordine de idei, sa stii ca’n ultimul timp am devenit cam puturoasa la scris. Uite, sa-ti zica lumea de pe aici, ca inainte postam zilnic. Cred ca vara asta e de vina. Nu-mi mai arde decat de haidi haidi in natura. Adevarul este c’ajungi la un moment dat la un soi de saturatie de la atata calculator ! nu? nu ti se intampla?

      • Zazuza permalink
        Iunie 8, 2011 13:07

        ptiu, ca bine ai zis! exact asa trebuie sa definesc si eu lehamitea de calculator: haidi haidi in natura😀😀. zau ca exact asa ma simt si eu😀 noroc ca ma mai trimite jobu’ pe cate un coclaur, doi, ca acuma🙂

        • Iunie 8, 2011 13:15

          ferice de aşa job! dacă-i tot cu haidi, haidi, treaba-i bună!😀
          Păi na, Zazule, iarna când e frig şi urât mai stai în casă, că deh! nu-ţi vine a ieşi, dar vara… să te tooooot duci! să uiţi de tine!

  42. Iunie 8, 2011 10:24

    E foarte simplu: a patra poza de la coada, tufa din dreapta, al douazecisi saptelea trandafir de la dreapta la stanga. Sper sa fie OK!🙂

    • Iunie 8, 2011 13:19

      Emirule, aici e-o chestiune de viaţă şi de moarte şi tu faci mişto!😦 Dar e ok totuşi, c-ai venit la mine-n vizită. Te mai aştept!!🙂

  43. Iunie 8, 2011 21:50

    Eu cand primesc poza, surioara? Urmeaza la rand concurentul cu numarul 13. Tie cum iti sade numarul asta?

  44. Iunie 14, 2011 22:02

    Pai noi te-am ajuta sa gasesti una singura care sa fie de nota…10, dar cuvantul una trebuie sa aiba urmatoare definitie… una= un infinit de posibilitati ca altfel eu nu vad rezolvarea.
    Mie imi plac toate, atata timp cat nu inteapa, sau cel putin nu ma inteapa pe mine e ok.:)
    Acum sincer cred ca cea de-a sasea( adica 6:)} poza are ceva special…
    pss( sa nu le spui celorlalte flori ca am zis asta, ok?…ma trezesc maine cu o armata de plante carnivore sub pat…de la D.N.P= departamentul national al plantelor sau si mai RAU de la O.F.U= organizatia florilor unite)…
    sper ca nu te-au deranjat spusele mele de mai sus, asa sunt eu, cred ca viata fara ras si zambete nu are rost.
    Superb blog mai revin.

    • Iunie 15, 2011 13:41

      Theo, te aştept aici oricând! simte-te ca la tine acasă! Îmi placi pentru că eşti tonic şi exact de oameni ca tine avem nevoie cu toţii🙂
      Am fost şi eu la tine acasă şi mi-a plăcut ce-am văzut pe acolo! Deci bine ne-am găsit şi la bună recitire!
      Te pup!

Trackbacks

  1. Rustic « Silence's Blog
  2. Poveste parfumată. Parfumul inocenţei « Mirela Pete. Blog
  3. Ediţia a X-a, ediţie aniversară TIFF « Clipe de Cluj
  4. … şi a fost lansarea… « Stropi de suflet la vedere
  5. Poveste parfumată. Propunerea temei: Mon amie la Rose « Mirela Pete. Blog
  6. Scurtă dare de seamă – Silavaracald
  7. Miercurea fără cuvinte 8 – linia viselor « Teo Negură
  8. DEXIGN. Thermos: logo, tipărituri, birotică « Mirela Pete. Blog
  9. Miercurea fără cuvinte. A apărut cartea mea! Bucurieee! « Mirela Pete. Blog
  10. Evenimente la TIFF 2011 « Clipe de Cluj
  11. Armata, logos-ul şi lofos-ul « Teo Negură
  12. Poveste parfumată. Mon amie la Rose « Mirela Pete. Blog
  13. Lucian Pintilie omagiat. Trofeul Transilvania se duce în Argentina « Clipe de Cluj
  14. La pas, pe Platoul Cornești « Clipe de Cluj
  15. George Motoi întâlneste publicul la TIFF « Clipe de Cluj
  16. Un semn de viață… « Cristian Dima
  17. Pași pe zăpadă… « Cristian Dima
  18. „Iubesc, respir, dar nu pot avea copii. Discriminarea nu ma mai doare” | Pinguinul >> Cel mai citit blog din Prahova
  19. Ne dați ori nu ne dați?!?! « Cristian Dima
  20. LA MULȚI ANI, IUBITO! « Cristian Dima

Lasă un răspuns

