Skip to content

Cadoriseli pentru socrelli

Iunie 8, 2011

Ieri a fost ziua soacră-mii. Întodeauna înainte de un astfel de eveniment mă confrunt cu aceeaşi veşnică problemă: cadoul – adică, cunoscând-o de ani buni şi neratând nicio petrecere organizată în familie,  am cam epuizat „arsenalul” de cadouri, bine nu chiar tot, că uite, de exemplu o excursie romantică în doi la Paris încă n-am apucat să-i ofer, dar nu se ştie niciodată, important este să gândim pozitiv – apropo de pozitiv, Angela scria pe feisbuc zilele trecute „c-o să moară cu gândirea pozitivă de gât”! aşa şi eu😀 Dar să revenim. Depăşită de situaţie, îmi convoc cumnatul (ăl mai mic dintre ficiorii soacră-mii) la un shopping utilitar. Ca o paranteză,  cumnatul este un pozitiv de om şi el la rândul lui şi nu exagerez cu nimic dacă vă zic că este singurul om care reuşeşte să mă scoată din cele mai proaste pase. Am inchis paranteza.  Acceptă propunerea fără rugăminţi, ne întâlnim şi purcedem împreună spre supermarketurile patriei în căutarea cadoului perfect. Cale de vreo două ore am întors pe dos raioanele sufocate de hăinărit şi cosmeticale, dar nimic n-a fost pe gustul măriilor noastre mult prea practice. Aşa că ne-am năpustit cu toate mâinile asupra unui fier de călcat din ăla şmecher, cu autocurăţare, aburi, talpă cu formă futuristă, ce mai la deal, la vale, numai nu calcă singur, în rest face de toate. Acuma sincer, nu ştiu cât de încântată o fi fost draga de ea de cadoul nostru, că mai urma să-i urăm multă putere de muncă pe lângă clasica urare de la mulţi ani şi tacâmul ar fi fost complet! Mie personal, analizându-i reacţiile, mi-a părut bucuroasă tare cu atât mai mult cu cât fierul cel vechi cică nu mai aburea deloc. Aşadar, datoria de copchii iubitori fiind îndeplinită, ne-am apucat de chefuit. Am păpat şi-am beut până târziu în noapte, ne-am  hlizit, într-un cuvânt a fost bine. O petrecere din aia, liniştită, în familie, unde dacă vrei poţi să-ţi pui picioarele după cap, poţi să renunţi şi la furculiţă sau altfel spus, vorba reclamei: „poţi să uzi şi canapeaua, mama nu se supără”.

Acuma ziceţi şi voi, dragii mei dragi, voi cu ce cadouri vă prezentaţi în faţa soacrei? A?

37 comentarii leave one →
  1. Zazuza permalink
    Iunie 8, 2011 13:05

    io nu mai am soacra :(… da’ sa nu ne pleostim, io as zice ca haleul bun si delicios😀 este cel mai bun cadou😀😀

    • Iunie 8, 2011 13:10

      Zazuca, adică să mă fi dus eu cu haleu în loc de fier de călcat?😀 sau cum??

      • Zazuza permalink
        Iunie 8, 2011 13:33

        da, adica, nu stiu, mde😀. io la varsta mea as interpreta gresit un fier de calcat, dar as adora un tort😀😀

        • Zazuza permalink
          Iunie 8, 2011 13:35

          ps: da’ stii ce as aprecia si mai tare?! un piureator😀. stii tu, d-ala de se face piureul cu el, ca nush cum ii zice. iti vine sa crezi ca n-am asa ceva?! nici mie!🙂

  2. Iunie 8, 2011 13:27

    Chanel nr. 5
    Laptop
    Balansoar

    😀 😀 😀

    Bre, nişte salata a la ruse as păpa şi io. Mă prezint cu-n buchet de flori la soacra ta dacă-mi dă o lingură de salata🙂
    La mulţi ani!

  3. Melania (soacra) permalink
    Iunie 8, 2011 13:49

    Bucuroasa zici? Nici vorba! Sunt de-a dreptul incantata – este cadoul perfect ! (Azi noapte am stat pana tarziu sa studiez instructiunile de folosire :)) . Chiar l-am suspectat la un moment dat pe „cumnatul tau pozitiv” ca v-ar fi vandut vreun pont, dat fiind ca ma sustrageam cat puteam de la activitatea de calcare a rufelor si nu ma incumetam sa purced la aceasta „cazna” decat in caz de forta majora deoarece mai de fiecare data mi se „lipeau” rufele de talpa vechiului fier . Oricum ma hotarasem sa-l dau la fier vechi cat de curand dar…iata ca ziua aceea a venit mai repede decat credeam eu. Pe aceasta cale va multumesc inca odata pt. minunatul cadou si pt. incantatoarea voastra companie. Va astept cu drag si la ziua socrului :)) (nu pentru cadou, cat pentru atmosfera si companie – conteaza enorm pt. persoane de varsta noastra). Pana atunci, sanatate multa si sa auzim numai de bine (iar tu sa castigi concursul cu trandafirii). Pupici.

  4. Melania (soacra) permalink
    Iunie 8, 2011 13:59

    Multumesc arcadia! Hai da fugutza la mine c-a mai ramas o portie de salata si s-o gasi si-un pahar de bere rece😉

    • Iunie 8, 2011 16:53

      Săru’mâna! Tulai, ce poftă m-a apucat, iar! Cre’ că tre’ să fac şi io, că nu se mai poate! Brrr….

  5. Iunie 8, 2011 14:27

    Multi ani sanatosi si frumosi Melaniei (soacra) ! Petreceri linistite, cat mai multe, in familie !

    Io cu soacra ma inteleg bine! In fiesce an , de 1 november, de luminatzie adica, ziua de comemorare a dusilor dintre vii, in Ardeal, aprind lumanari, ii duc flori, mai grijim locul cu verdeatza, o palinca linga cruce, prilej de aducere aminte si de luare aminte…….

    • Iunie 8, 2011 14:34

      Mulţumim, Mishulake!
      o întrebare: ce luaţi aminte? că asta n-am priceput-o! hmmmm

      • Iunie 8, 2011 17:01

        @ Georgia !
        Un raspuns la intrebarea ta:

        GLOSSA

        Vreme trece, vreme vine,
        Toate-s vechi si noua toate;
        Ce e rau si ce e bine
        Tu te-ntreaba si socoate;
        Nu spera si nu ai teama,
        Ce e val ca valul trece;
        De te-ndeamna, de te cheama,
        Tu ramâi la toate rece.

        http://www.mihaieminescu.ro/opera/poezia/glossa.htm

        • Iunie 8, 2011 18:02

          Mishuleinen, cine să rămână rece?😆
          şi nu era nevoie să pui sursa, că oleacă de Eminescu mai ştim şi noi…:mrgreen:

  6. Iunie 8, 2011 14:40

    Zazu, am reţinut! când e ziua ta, darling?😉

    • Zazuza permalink
      Iunie 8, 2011 16:34

      cred ca in zona la a ta, daca ma uit bine la semnul de la blog😀😀 adica mai la toamna. cu otrava in coada😀

      • Iunie 8, 2011 18:01

        zazu, bun aşea, deci am timp să pun un ban deoparte!😀 Pe la Iaşi când ajungi? că eu în Austria n-am mai fost de dinainte de Crăciun… ehhh… ce dor mă apucă câteodată, n-ai idee….
        aaaa, tu eşti scorpiuţă, eu-s taur tătă ziua. În schimb celi mai puni pretini mi-s scorpioanci. buni feti, buni, buni!🙂

        • Zazuza permalink
          Iunie 10, 2011 13:55

          eeeee, ne intelegem. da’ de ce ai semn de scorpion la blog😀😀 :D?! (eu asa il vad haha)

  7. Zazuza permalink
    Iunie 8, 2011 16:34

    pffffffffff… si m-am luat cu vorba si n-am zis la multi ani. asa ca: la multi ani, doamna soacra lu’ georgi! muaaaaaaaaaaaah!

  8. Carmen Negoita permalink
    Iunie 8, 2011 18:10

    La mulţi ani, doamna Melania (soacra)! Din minunatele preparate, care nu cred să fi mai rezistat vreuna până la ora asta, mi-au făcut cu ochiul salata cu floricele pe ea si checul. Minunăţii… nu alta! Cadouri? Deocamdată să dau peste soacră şi apoi mă gândesc şi la cadouri.😀 Pupicei la amândouă.

  9. Iunie 8, 2011 18:12

    @Georgia ! 18.02
    Sarut mana , scuze, nu sursa am vrut a indica, am vrut sa pun toate versurile dar is chiar toate !!!

  10. Iunie 8, 2011 18:16

    Carmen, te pupăm şi noi. Una peste alta, sper că eşti bine… te văd din ce în ce mai rar …🙂

    Mishulake, mai glumim şi noi, da? că doar suntem pozitivi, ce mama mă-sii!

  11. Iunie 8, 2011 18:20

    Sa-ti traiasca mama soacra, Georgi! Melania pare sa fie, in cazul tau, un nume predestinat a fi purtat de doua bune prietene., nu-i asa?

    • Iunie 8, 2011 18:22

      Miki, da, da, aşa-i! Una mai pretină ca cealaltă! hai să trăiască amândouă şi să fie fericite şi noi pe lângă ele!

  12. Iunie 8, 2011 19:39

    tanti soacra, săr-na şi la mulţi ani! din poză reiese că vă place nora jorji, ca şi nouă de altfel.
    jorji, draghe, nu ştiu dacă soactă-mii i-ar place un fer de călcat, da curând trebuie să caut şi eu ceva potrivit şi cum spui şi tu, chiar hăinăreli şi cosmeticale nu-mi vine a cumpăra… şi nici idei nu prea mai am.

    • Iunie 8, 2011 19:45

      psi draghe, te înţeleg, zău că-i treabă dificilă. Cu toţii ne dorim să ne satisfacem soacrele, nu?😆 de aceea trebe căutat şi ales cadăul potrivit! dar băetu lu tanti mama soacra ta cu ce propuneri vine? sau e la fel ca băetu lu tanti soacra mea, adică lasă pe mine tăt?! a?

      • Iunie 8, 2011 20:53

        jorji, apăi zici că-s fraţi, deşi un dram de politeţe tot are omu meu… cică ideile mele îs mai bune cât e vorba de satisfăcut soacre!😆

  13. Iunie 8, 2011 20:59

    Io lu’ soacra-mea nu-i mai iau cadouri. Sa-i ia copilu ei, nah! I-am luat vreo cateva de-a lungul vremii si asa le-o apreciat de: umbrela samsonite (am zis s-o tina pana la final :D) a uitat-o pe la Hala, parfumul l-a dat unei nepoate, lacul de unghii l-a lasat sa se usuce cu capacul deschis, iar de restul n-am mai auzit nimic. Asa ca contributia mea la cadou is niste flori si… orvoar madam! Aaa, si ma inteleg destul de bine cu ea, excluzand perioadele cand imi face capu calendar cu nu’s ce leacuri a auzit ea pe la OTV

  14. Una permalink
    Iunie 8, 2011 22:51

    cum ar zice (mai) tanara generatie, o soacra si o nora foarte „cool”!
    sa traiti si sa fiti sanatoase!

  15. Iunie 9, 2011 6:18

    Fata, soacra-ta iti scrie pe blog? Ce tareeee! Mai rar asa soacra. Felicitari! La multi ani,mama soacra a Georgianei, sa fiti sanatoasa sa va bucurati de copii si nurori, pentru ca merita! Dar dvs , de ce nu va faceti blog? daca va bate vreun gand sa ma anuntati sa va trec in lista.

  16. Iunie 9, 2011 10:57

    Ăla care-ți pune corne e cumnatul cel pozitiv?
    Dacă era negativ, ce-ar fi făcut?😀

  17. Iunie 9, 2011 11:22

    miki, =)) esti de pomina!😀

    Una, sar’na maica! ti pup pi suflet direct!

    Minoki, soacra-mea manevreaza calculatorul dinaintea mea! adica de pe vremea cand eu nu stiam ce-i ala!😉

  18. Iunie 10, 2011 11:53

    A-ha! Deci tu l-ai inspirat pe Pirca, de salata ta boeuf, zicea!

  19. Iunie 11, 2011 8:08

    Esti o simpatica, citesc cu mare placere posturile tale.
    Am vazut ca figureaza bucataria mea de vara (e a mea, a mea e oare?…:)) la tine in blogroll, si cand dau click, serverul nu gaseste nimic, dar apare sus in bara un text cam pe jumate de flit… Sper ca nu te-am suparat cu ceva, mi-ar parea rau.

Lasă un răspuns

