Skip to content

Hai la vot!

Iunie 11, 2011

Copilaşi drăgălaşi, de astăzi, începând cu orele 16.oo şi până mâine la aceeaşi oră, mă puteţi vota la concursul cu trandafiri organizat de Alexa pe blogul ei. Bineînţeles, numai dacă n-aveţi altceva mai bun de făcut şi numai dacă vă place fotografia cu care am participat.  Se votează ca la Eurovision, de fapt o să vedeţi voi regulile de votare la ea pe blog.
(Eu-s concurenta cu numărul 19, asta ca să nu căutaţi prea mult) … :mrgreen:

Regulile sunt aici.

De votat mă puteţi vota aici.

Vă mulţumesc anticipat şi bineînţeles că dacă o veţi face veţi avea recunoştinţa mea veşnică! 😀

Pupicei şi un uikend plăcut s-aveţi!!

21 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Iunie 11, 2011 13:07

    Sunt pe fază. 😀 Am detectat şi trandafirul, am citit şi regulamentul, mi-am pus şi ceasul să sune. :mrgreen:

    • Iunie 11, 2011 13:20

      Carmen, asta e singura grija a ta pe ziua de azi, este? :mrgreen:
      Merci, fetiţă! ti fuarti pup!

      • Carmen Negoita permalink
        Iunie 11, 2011 16:58

        Uffff… gata… am scăpat de cea mai mare grijă pe ziua de azi. :mrgreen: Ti pup şi eu!

  2. Iunie 11, 2011 14:36

    Deci pana la urma io si arcadia am inviiiiiiiins! 😀
    Bai, tre sa-ti marturisesc ca s-ar putea totusi sa te insel si sa votez si cu nr. 20 (daca e posibil). Ma dau pe spate barbatii sensibili care iubesc trandafirii si duc fetele acasa de la crasma =))

    • Iunie 11, 2011 14:43

      Miki, da, da, e frumos şi ăla :mrgreen: Nu mă supăr, ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place! hihihi

  3. Iunie 11, 2011 15:07

    Te votai… :)) Bere beau…

    • Iunie 11, 2011 15:42

      viruseeee, trebea dupe orele 16, daca-i inainte nu se ia in considerare, dar berea tot ti-o dau, ca esti baet simpatic! 😉

  4. Iunie 11, 2011 16:51

    I’m the first ! Cu votu’. Toate cele bune !

  5. Iunie 11, 2011 18:21

    Eu a doua, da-s inca la moderare. 😀

  6. Iunie 11, 2011 19:59

    Mishulake, vezi ca ai zbarcit ceva la vot!
    Du-te si repara, rogu-te!
    Hai, te pup!

  7. Iunie 11, 2011 20:49

    fata, eu am votat, berea mea unde-i? 😀

  8. Iunie 11, 2011 21:55

    Mishulake, multumesc fuarti mumos! pup iu!

    Miki, săr-na mult! dau o bere fără alcool! 😛 şi un pup!

    Red, hai la mine! am 4 beri Ciuc la sticlă reci şi buneeeeeeee! Mulţumesc mult, draghe! eşti o dulce, ştii, nu?

  9. Iunie 11, 2011 22:04

    Virusacheeeeeeeeee! trebuia sa pui doar cate un concurent, adica n-ai voie sa dai acelasi numar de puncte la mai mulţi. înţelegi?
    deci doar 10 fotografii vor fi punctate.
    Eşti aşa un drăguţ şi ai votat de 3 ori azi :))) îţi mulţumesc din inimă!!!

  10. Dana permalink
    Iunie 13, 2011 5:21

    Felicitari Georgiana! foarte frumos trandafirul si poza. Felicitari!

  11. Iunie 13, 2011 9:42

    Gata tititza,am votat,te pup.:))

  12. Iunie 13, 2011 12:01

    deci tu esti nr. 19! am procesat!

  13. Iunie 13, 2011 12:04

    aaaa, nu mai am voie ??? s-a incheiat?

    • Iunie 13, 2011 12:06

      Da, fata, ieri la 4 dupa-amiaza. Las-ca poate esti pi faza data aviatoare 😀

Trackbacks

  1. Arta contemporana « Silence's Blog
  2. REZULTATUL!!! « Gradina visata
  3. Vrei o carte bună? Citeşte asta! « Teo Negură

Lasă un răspuns

