Skip to content

Am câştigaaaat!

Iunie 13, 2011

Am câştigat concursul de fotografie organizat de Alexandra la ea pe blog!  Trandafirul meu (de la Moldova, din grădina botanică) a obţinut cel mai mare punctaj, ocazie cu care vreau să vă mulţumesc vouă, prietenilor mei, pentru că v-aţi rupt din timpul preţios de uikend şi m-aţi votat. Sunteţi nişte prieteni de nădejde şi iaca de aia vă iubesc eu aşa de mult. Mulţumesc şi acelora dintre ei care m-au votat şi pe care nu-i cunosc şi deci, mi-au apreciat fotografia la modul obiectiv şi nu în ultimul rând, mulţumesc Alexandrei c-a avut această minunată idee!
Acum c-am terminat cu mulţumirile, hai să vă zic şi despre o chestie  neplăcută sesizată de mine pe tot parcursul concursului. Şi-am să încep cu începutul. Ca înainte de orice competiţie şi mai ales una care implică un vot, mi se pare foarte normal să-ţi faci reclamă, să chemi lumea la vot într-un cuvânt să ştii să-ţi „vinzi” marfa. Ceea ce-am şi făcut. Au fost comentarii pe acolo făcute de oareşice concurenţi din care am dedus că n-ar fi trebuit să fac asta. N-am înţeles de ce nu şi n-am înţeles de ce dacă în marea lor majoritate erau posesori de bloguri, n-au făcut-o? Chiar ar fi fost indicat şi n-ar fi stricat ca toţi concurenţii să trimită un link către blogul Alexandrei, către postarea cu concursul, că-n definitiv nu strică nimănui un vizitator în plus, nu? Asta-i doar părerea mea şi cam aşa văd eu treaba.
Nu m-am amărât prea tare din pricina asta, sunt bucuroasă c-am câştigat şi abia aştept premiul cel mare: săpunurile alea minuntate făcute de Alexa cu mânuşiţele ei!! Şi chiar n-ar fi rău, să aruncaţi şi voi un ochi aici şi de ce nu? să vă faceţi şi voi un cadou frumos şi cât se poate de natural. Mi-a zis mie cineva care deja le-a folosit că sunt bune tare, tare!😉

28 comentarii leave one →
  1. Iunie 13, 2011 12:43

    Sapunurile din prima poza, sa mor io daca nu-mi par niste feliute de tort. Imi tot zic ca-i sapun, dar tot imi lasa gura apa =))
    Dupa ce le primesti si le faci proba, sa ne zici si noua cum is si poate dau si eu o comanda.

  2. Roxana Chita permalink
    Iunie 13, 2011 12:45

    Felicitari Georgiana🙂 Sa le folosesti cu placere😀

  3. Melania (soacra) permalink
    Iunie 13, 2011 13:06

    Felicitari Giana si nu uita ca locul 1 te obliga! (asta inseamna ca trebuie sa lupti si pe viitor sa-l mentii). Cu siguranta vor mai fi concursuri pe bloguri iar locul pe care l-ai ocupat sper sa fie „reeditat” si-n alte cazuri. Vezi ca eu am propus (intr-un post pe blogul Alexandrei) concursuri fara premii materiale ci doar de dragul clasamentului – sper sa concurezi si-n acest caz si sa fii tot pe locul 1. Si de ce nu, poate organizam chiar noi un astfel de concurs. O zi buna si pupici.

  4. Iunie 13, 2011 13:13

    Bravooooo! Vreau si eu o ,,felie din aia de tort”..:)))

  5. Iunie 13, 2011 13:31

    Ptiu, ca m-am luat cu vorba s-am uitat sa te felicit! Bravo, fata! Si sa stii ca „modesta” cum is, simt ca am contribuit si eu (si arcadia ofcorz) la succesul tau, alegand foto 8😀

  6. Iunie 13, 2011 14:48

    deja te invidiez. Ma primesti la tine sa fac si eu o baie cu sapunul tau special?🙂

  7. Iunie 13, 2011 17:01

    Congrats Jorj! Asteptam cinstea !

  8. Iunie 13, 2011 17:25

    Draguta mea, oriunde este concurs este si comentarii din astea. Asa ca nu te amara pentru ca e obisnuit ca cei care pierd sa nu o faca cu fruntea sus. Eu te felicit si sa te bucuri de premiu. Tanti Melania, saru-mna. Sunteti cea mai tare soacra din blogosfera! De fapt nici nu stiu daca mai exista vreouna.

  9. Iunie 13, 2011 18:42

    Felicitari! si sa folosesti cu placere sapunurile. Cred ca sunt tare bune, oricum, arata demential!

  10. Iunie 13, 2011 19:26

    Noa, felicitări maxime pentru performanţă!
    Am şi eu o prietenă care face săpunuri d-astea şi da, uneori zici că-s comestibile, aşa-s de faine şi parfumate. Tocmai m-a cadorisit cu nişte „bomboane” efervescente de pus în apa de baie😀

    Trăiască-ţi trandafiru’ de la Moldova, bre! :*

  11. Iunie 13, 2011 20:32

    Felicitări !!!

  12. Zazuza permalink
    Iunie 13, 2011 21:41

    sampanieeeeeeeeeeee! ce ma bucur! >:D< felicitari!

  13. Carmen Negoita permalink
    Iunie 13, 2011 21:41

    Felicitări! Văd că au avut alţii grijă să te „săpunească” înainte.😀 Îmi place cum arată premiu. Sigur nu te-au păcălit? Prea seamănă a tort.

  14. Iunie 13, 2011 21:59

    Hmm, adevarat, unde este concurs, este si comentarii…
    Felicitari pentru premiu, e pe bune, sa plesneasca dusmanii de oftica, na !

  15. Iunie 13, 2011 21:59

    Te felicit din tot sufletul, Giana draga!:*:* Sapunurile alea arata asa de bine, zici ca-s de mancat. Desi comunicam de ceva vreme, sa stii ca eu am votat obiectiv, trandafirul de la Moldova chiar era cel mai trandafir de acolo. Te imbratisez tare-tare>:D<

  16. Iunie 13, 2011 22:06

    Felicitări!
    Să-ți păstrezi o bucată cu care să faci baie în cada mea, că data trecută, luându-ne cu vorba, n-ai mai apucat!🙂
    Iar nemulțumiții… asta e soarta lor, să nege ceva la care nu i-a dus și pe ei capul. De ce nu și-au rugat și ei prietenii, pe blogul lor, să-i voteze? Atât de puțină încredere au în ei?

  17. Iunie 13, 2011 22:36

    Felicitari Georgia ! Pentru rezultatul de la Rosevision ! Inspirat numele acestui concurs gasit de Daiana. Numele.
    Felicitari Alexandrei pentru inspiratie, gazduire si putere de munca.
    Cat despre vorbe , kestii, parakestii….Traim in Romania ! si asta ne ocupa tot timpul ! Vorba unui personaj celebru.Singura.
    In alta ordine de idei, savonurile arata apetisant ! Mmmmmm.

  18. Iunie 14, 2011 12:37

    @ All,
    Vă mulţumesc încă o dată tuturor pentru că existaţi şi pentru că îmi sunteţi aproape în orice împrejurare.
    Ştiu sigur că Lectăriţa se va amuza de faptul că v-am răspuns tuturor la grămadă, dar sunt zile când pur şi simplu ţi se pune vidul pe creierii capului😀 cam aşa-s eu de ieri încoa! o să mă iertaţi, da?
    Vă pup pe toţi! separat, nu la grămadă!😀

  19. Iunie 14, 2011 13:15

    Eu n-am fost pe faza cu concursu’ asta, in week-end de fapt am avut net la laptop si acolo ma misc mai greu… Felicitari, si sa folosesti sanatoasa si bucuroasa sapunurile, care arata minunat!

    • Iunie 14, 2011 13:29

      merci fetiţă. te pupăcesc.
      cu săpunurile tre să am grijă să nu le pap, aşa de bine arată!😆

  20. Iunie 14, 2011 18:06

    Felicitari ! Pentru sapun te invidiez putin🙂

    • Iunie 14, 2011 18:10

      Any, multumesc frumos, draga mia!!
      Intra in magazinul ei, vezi c-am pus sus, in dreapta pe blog un banner pe care daca dai click te duce fix la sapunuri. Is ieftine si naturale, e pacat sa nu’ti cumperi. Te pup dulce!

  21. Iunie 14, 2011 23:27

    Nu m-am indoit nici o clipa de faptul ca tu vei castiga!
    Spor la imbaiere!

  22. Iunie 15, 2011 6:46

    Fain di tat! Felicitari🙂

  23. Melania(soacra) permalink
    Iunie 17, 2011 8:51

    Minoki, iti multumesc pt. aprecieri, esti o draguta. Pup iu.

  24. Iunie 18, 2011 5:01

    Felicitari! Trandafirul deosebit, fotografia excelenta, meritai sa castigi! pupici

  25. Iunie 21, 2011 7:15

    Merge pa timp de vara sa-l mananci..Ca parc ar fi inghetata..Felicitari! :))

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 72) « Teo Negură

Lasă un răspuns

