Skip to content

Nişte vorbe

Iunie 14, 2011

Nu ştiu de ce m-am apucat de scris acum pentru că mare lucru n-am a vă spune. Ieri am cam lipsit din peisajul blogosferic deoarece nu m-am simţit prea bine. O durere de cap din aia de nu trece cu nimic, o stare de plictis general, un cer plumburiu, sărbătoare şi cam atât. Ba nu! vă mint! am văzut şi două filme uşurele aşa, cât să nu te solicite prea mult intelectual: The book of Eli şi The hit list. Au mers, îs cu buget redus dar nu mi-au repugnat. În altă ordine de idei, îs cam ofticată că s-a buşit o partiţie  pe hdd şi cum e şi normal, e aia cu fotografii! Nu-s decât fotografiile adunate în ultimii 2 ani jumate de prin concedii, de pe la varii ieşiri din peisaj, la grătare şi iarbă verde, revelioane şi alte paranghelii😦 Îmi dă o eroare care zice aşa: „the disk structure is corrupted and undreadable„. Asta e, bucuroşi le-om duce toate.
Acum mă duc să pun de nişte ardei umpluţi. Îmi place să sufăr cu stomacul plin.

24 comentarii leave one →
  1. pinguinu nuclear permalink
    Iunie 14, 2011 12:51

    vai de p***a ta….😦

    Si mie imi plac ardeii umpluti, dar imi provoaca arsuri la stomac.

    • Iunie 14, 2011 12:58

      punguinule, ardeii umpluţi s-ar putea să-ţi provoace arsuri stomacale din cauză de ceapă călită. Ai încercat să nu mai căleşti ceapa? s-o pui natur aşa? de obicei prăjeala provoacă arsuri, de aia zic🙂
      Şi da… vai de aia mea! se .utu hardisku😦

  2. Iunie 14, 2011 13:09

    Imi pare rau de patania ta. Sa aiba legatura cu virusul de care-mi scriai deunazi?
    Cum faci ardeii?…🙂
    Te pup, saptamana frumoasa!

    • Iunie 14, 2011 13:14

      acuarele, uite că la asta cu virusul nu m-am gândit! îs aşa de tufă de veneţia în materie de calculatoare încât nici nu ştiu ce să zic… Poate mă ajută vreun băet care se pricepe🙂 asta a fost un apropo la băieţii care intră la mine pe blog😛

      Ardeii? păi îi fac după reţeta clasică. nicio sofisticărie. banali. dar buni😀 observi ce modestă-s, da?😆
      te pupic şi eu!

    • Iunie 21, 2011 7:16

      Fara virusuri,am zis! :))

  3. Iunie 14, 2011 14:01

    urca-ti pozele in i-norul lui Steve si macar stii ca nu le mai ai!🙂

  4. Iunie 14, 2011 14:44

    Vaz ca ai noroc la pozne cu poze ! Ultima pozna in 24 nov 2010 conform celor zise in header .
    La ce tip de calculator este HDD ? Ca poate se pricepe baietii ,ca iei ie tari cu hardu’ (!!!)
    Ardeii cu smantana , da?

    • Iunie 14, 2011 15:01

      Mishulake, e Macintosh.
      da… sa stii ca m-am gandit si eu la asta cu poznele cu poze. aia din 24 nov a fost prostia mea, clar😆

      ardeii cu smantana, fara doar si poate! is deja pe joc… miroase’n casa de la ei de nu’ti imaginezi… hihih stiu ca esti pofticios😛

  5. Zazuza permalink
    Iunie 14, 2011 15:24

    vai, io sunt tare confuza azi… am dormit 4 ore pe noapte, azi si dai si lupta, si acu imi pica ochii in gura, ce sa zic…

  6. Iunie 14, 2011 17:48

    Parca ar merge si o dusca, asa, de ciuda partitiei ei de partitie, care e partitie…..

  7. Traian permalink
    Iunie 14, 2011 22:23

    Mai, bine ca e partitia cu poze de la paranghelii si nu e partitia cu poze de la munci !

  8. Iunie 14, 2011 22:31

    Părera mea este că trebuie musai să refaci concediile și parangheliile din ultimii doi ani și jumătate și să execuți pozele regulamentare😀

  9. Una permalink
    Iunie 14, 2011 23:21

    mai, da ce ghinion ai si tu cu pozele😦
    macar te consolezi cu ardeii aia (am oftat visator🙂 ) si sper sa te ajute vre-un baet priceput si pofticios de ardei😉

  10. Iunie 14, 2011 23:37

    Ia incearca tu si descarca din cand in cand pozele pe cd-uri sau pe stick, asa le ai chiar daca se duce hardul!

  11. Iunie 15, 2011 0:45

    Georgi, sper că pe alea cu trandafiri le mai ai… Felicitări pentru câştigarea concursului!😉
    Am şi eu un Grand Mogul pozat de Enya, te invit! Şi sus moralul, că e vară, fă plajă, ceva! Hai, ti pup! 🙂

  12. Iunie 15, 2011 8:17

    Lasă ca nu trăieşti din amintiri. Cu puterea gandului îţi urez..înainteeee!
    „fuarti frumos!” De data asta ai scăpat razant, data viitoare o să ai backup pe dvd-uri, nu?

  13. Iunie 15, 2011 9:40

    Eu cred ca tu le faci special.Din cind in cind iti cureti hardu.N-are importanta de ce,tu-l cureti…
    Cum zice si cafeaua,nu le ai copiate si in alta parte?Ia mai vezi si prin alte fisiere,poate le mai gasesti.
    Pofta buna! daca mai ai sau Sa-ti fie de bine! daca i-ai terminat-ardeii umpluti.

  14. Iunie 15, 2011 9:49

    Fata mea , de ce nu iti salvezi tu pe CD-uri pozele? Cred ca as suferi foarte tare sa pierd pozele mele. Imi par erau de ce ti s-a inatmplat. Sa ai grija pe viitorr! In rest… numai de bine sa auzim!

  15. Iunie 15, 2011 13:20

    Oameni buni,
    Datorita unui prieten bun si priceput, am rezolvat problema!! Am recuperat toate fotografiile si acum is toate pe dvd-uri! ihaaaaaaaaaaa! deci nu-i dracu’ asa de negru!
    Multumesc pentru sfaturile voastre si promit ca de acu o sa am grija de ele si-o sa ma fac ordonata!🙂

  16. Iunie 15, 2011 19:54

    Asta voiam să-ţi zic şi eu: periodic salvează pozele pe dvd-uri, stick-uri sau alte memorii externe, că e mai sigur. „Culcalatorul” are un mare talent să piardă „bagajele” pe drum, dar asta să fie cea mai mare pagubă! Face şi al meu nişte figuri, de-mi vine să-l fac…avion!
    Numai bine, Georgi!🙂

Trackbacks

  1. Miercurea fără cuvinte. Grand Mogul « Mirela Pete. Blog
  2. Premiera scenetei “PROIECTE DE VACANŢA” « Stropi de suflet la vedere

Lasă un răspuns

