Skip to content

D’oh!

Iunie 16, 2011

Am fost acum câteva zile la o terasă, la sorbit de bere rece. Rinichii au lucrat bine, ca de obicei, aşa c-am purces la toaletă. Aici m-am păcălit şi-am să vă zic şi cum. Pe oglindă era lipit un autocolant care reprezenta un player. Mă credeţi c-am pus mâna şi m-am împins cu nădejde pe butonul de play? În prostia mea, mă aşteptam c-o să înceapă să cânte😀 Sper să n-apar pe la tv, la camera ascunsă!
Dacă ar fi cântat, prin absurd, oare ce melodie ar fi fost potrivită, luând în considerare locaţia?

22 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Iunie 16, 2011 16:39

    Hai Georgiana… chiar nu te-ai prins? Dacă ai dat play, trebuia să cânţi tu.😆

    • Georgiana permalink*
      Iunie 16, 2011 16:47

      apăi la câtă minte am…. mult n-a lipsit😀

  2. Iunie 16, 2011 17:52

    O sirba de la Chetris. Ai fi dansat!? Dar o … batuta, tot de la Chetris?

  3. Iunie 16, 2011 19:28

    :)))) te vad, mi te imaginez!

  4. Traian permalink
    Iunie 16, 2011 21:45

    Cine-a pus carciuma-n drum…

  5. Iunie 16, 2011 22:50

    Ha, ha! Eu chiar aştept să te văd la „camera ascunsă”, dragă Georgi!😀

  6. Iunie 17, 2011 8:04

    Bre, asta e copilărie pe lângă ce-am păţit io în San Marino, într-o toaletă. Dacă ai citit povestea lui Liiceanu în Japonia, cam pe-acolo mă situez şi eu cu surpriza😀

    Un fel de capsulă etanşă, ca în filmele SF, din care nu speram să mai ies în viaţă, uşor claustrofobă cum sunt. Vasul de toaletă era un fel de pâlnie de inox, colacul se scula în picioare, iar pe pereţi arau atâtea butoane că te treceau toate sudorile. Am apăsat pe unele şi-a început apa să ţişnească din toate părţile, să spele cu clăbuci, jeturi de aer îmi fâlfăiau hainele pe mine, ce mai, am ieşit de-acolo lac de apă, pe jumate moartă de spaimă, jurând că data viitoare, dacă mă mai trece, caut un tufiş ca la mama acasă

    =)) =))

    • Iunie 17, 2011 11:48

      De fapt vorbesc de Andrei Pleşu, da i-os bătută-n cap de soare şi mi se scurtcircuitează ideile😦

    • Zazuza permalink
      Iunie 17, 2011 12:49

      daca nu gasim si panusi de porumb tot degeaba😀😀 io am patit-o in state, ca nu am stiut pe ce sa apas, era tare… absconsa buda aia, serios…

    • Iunie 18, 2011 5:08

      Doamneee, bine ca n-am ajuns in Japonia, faceam infarct in buda lor SF!! Sau explodau naibii toate butoanele alea ca nu ma las pana nu apas pe toate…hi,hi…Citit experienta lui Plesu…ras cu colacul de wc in dos…hi,hi!
      Georgi, cred ca era potrivita melodia aia cu Help me, save me, call 911. ;-))))))

  7. Iunie 17, 2011 8:04

    Luând în considerare locaţia – dansu’ pinguinului?
    Push the button!!!

  8. Iunie 17, 2011 8:45

    :)) hai mai Geo…

  9. Iunie 17, 2011 9:59

    La atita tehnologie peste tot,e normal ca te-a tentat sa vezi daca functioneaza chestia aia.Si,tot normal,ca asteptai cu sufletul la gura,in speranta ca nu-i ceva muzica de scandal sau ceva scirbosenii.
    Poate ca functioneaza,dar n-ai stiut tu parola…,trebuia sa intrebi pe cineva.
    Nu te umfla risul,cind vezi cite esti in stare sa faci?

  10. Iunie 17, 2011 11:07

    remik, =)) ai tu ce ai cu fanfara de la Chetris!:mrgreen: oare de ce?😆

    Leidi, maica-mea era langa mine si se strica de ras! hihihihi

    Traian, da’ sa stii ca la asta ma gandeam si eu!😀

    co2day, ce faina’i melodia si ce videoclip!!!!!!!!! eaxxxxxxxxxxx!😀

    Alex, poate nu :)))

    Arcadia, ce faza mistoooooo! abia asta era de camera ascunsa :)) incerc sa mi te imaginez :)) ASta-i din ciclul: „toate mi se intampla numai mie”! :)) Hai ca mi-ai facut ziua, vorba englezului Goethe!!

    Claus, piesa asta cred ca m-ar inhiba si-as pleca de acolo nerezolvata, ca sa zic asa:mrgreen:

    Scorpio, sa stii c-am apasat de mai multe ori :)) c’am zis ca poate nu nimeresc eu zona aia sensibila :))

    Fosile, apai sa stii ca ai dreptate! cu atata tehnologie, mi-am zis ca „iote dom’le ce’au mai inventat astia: iti pui muzica cat timp te speli si te usuci pe maini”😀
    Daca m’a umflat rasul?? mai intrebi? de aia am si facut pozele astea :))

  11. Zazuza permalink
    Iunie 17, 2011 12:47

    probabil niste sunete de acoperit alte sunete. un hard rock sau o furtuna cu tunete😀😀😀 hahaha

  12. Iunie 17, 2011 12:49

    Ti-am hranit catelul si m-am jucat un pic cu el.E tare dragut!

  13. Iulian permalink
    Iunie 17, 2011 13:20

    e stricat palyeru’ asta… am dat si io click pe fotografie si nu se intampla nimic… =))
    p.s.: eu nu te cred ca ai dat play, da sint sigur ca ma crezi tu pe mine😀

  14. Iunie 17, 2011 15:32

    cum reusesti de ne aduni pe toti aici, unul mai sanatos decat altul?😀

  15. Iunie 17, 2011 17:29

    Canta bre, numa’ sa-l apesi pana o spagi….

  16. Iunie 17, 2011 19:33

    Bine că n-ai pățit caa ăsta!😀

  17. Iunie 21, 2011 7:18

    Da mama cu biciu-n mine..Era hit, odata… :))

Lasă un răspuns

