Skip to content

Mi-s premiantă

Iunie 17, 2011

Astăzi am primit premiul mult așteptat și câștigat  și cu ajutorul vostru- săpunelele alea care arată ca niște bucăți de tort!😀. Sunt foarte încântată și abia aștept să le fac proba. Mulțumesc, Alexandra și mulțumesc încă o dată tuturor acelora de m-au susținut pe tot parcursul concursului! Urmează marea bulbuceală! Țup! țup!😀

18 comentarii leave one →
  1. Iunie 17, 2011 22:26

    Să-ţi priască bulbuceala!
    Ai grijă că dacă în timp ce înoţi prin clăbuci ronţăi boabele de cafea, s-ar putea ca baia, în loc să te toropească, să te trezească :))

  2. Iunie 17, 2011 23:18

    Când vin sa fac un duș la tine? (aici vine ăla verde cu dinții rânjiți și care la tine nu e doua puncte și un D)

  3. Iunie 17, 2011 23:34

    Am si eu unul cu cafea si scortisoara si unul cu menta. Inca nu le-am incercat, parca imi este mila…
    Dar daca tu ai atatea, macar unul poti sa-l pui la bataie, sa citim impresiile.
    Te pup!

  4. Iunie 17, 2011 23:43

    Vorba ta, Georgi, parcă sunt felii de tort!😀 Mai să bagi dinţii în ele! Arată bine şi sigur miros grozav! Să ne povesteşti cum a fost bulbuceala/clăbuceala.

  5. Iunie 18, 2011 5:00

    Bravo tie! Iti doresc balaceala maxima!😉

  6. Iunie 18, 2011 11:08

    Balaceala placuta !

  7. Iunie 18, 2011 12:30

    Astea-s sapunuri??? Teribile! Mai sa fie…pai si eu vreau. Sa-mi spui cum se face comanda.
    Plin de premiante, tu, fata frumoasa, ca si fiica mea a luat un premiu la invatatura si doua la Pictura si teatru! Pai, vezi! Felicitari si baie…gourmet iti doresc!😛

  8. Iunie 18, 2011 12:56

    Nu credeam ca se pot face sapunuri de casa ATAT de faine. Si sunt sigura ca sunt si bune pentru piele. Enjoy! te pup:*

  9. Iunie 18, 2011 13:17

    felicitări pentru premiu. deși, hai să recunoaștem că nu trebuia să ne îndoim de strădaniile tale.
    o să mă uit și eu nițel la ele, eu folosesc produse lush, pentru că îmi plac, deși magazinul din brașov a cam dispărut deodată cu criza asta….

  10. Iunie 18, 2011 14:41

    Arcadia, dacă mai mănânc şi boabele alea de cafea devin hiperexcitată! şi aşa nu-s prea molcomă de felul meu!😀

    Miki, vii când vrei! uşa e larg deschisă pentru prieteni! ti puuup!

    Cafeluţo, crezi că eu mă îndur? mă uit la ele ca la nişte piese de muzeu!😀
    Uikend frumos să ai! kiss!

    Alex, dacum! fac şi poze pentru voi!:mrgreen:

    Liana, mulţumesc fetiţă. Pup iu!

    Anyşor, săr-na! nu ştiu când va fi asta, că nu mă îndur. Încă. hihihih

    Mirela, felicitări Enyei şi din partea mea! Să-i transmiţi, da? Săpunuri din astea minunate poţi comanda de aici http://www.breslo.ro/Shop/Charis. Dacă n-ai timp să-ţi faci cont, îmi zici mie pe car ele vrei şi ţi le comand eu. ti pup! uikend fain!

    gia, îţi mulţumesc încă o dată, scumpă fată. Vacanţă plăcută să ai! te pup şi eu!

    psi, tu, ca de obicei eşti o dulcică. Mami, dacă vrei săpunele aruncă un ochi aici: http://www.breslo.ro/Shop/Charis
    te kiss şi te îmbrăţişez!

  11. Iunie 18, 2011 15:26

    Sărut mâna Georgia și te felicitez pentru materializarea câștigarii concursului. Am fost cu clik-aitul pe NATURAL SOAP din partea de sus a blogg-rolului tău. Alegerea unui săpun ține de simțuri olfactive, cochetarie, personalitate, educație șamd la care fetele sunt mai meștere. Ne poți ajuta pe noi băieții, bărbații și berbanții în acest sens? Ce ni s-ar potrivi zilnic sau la ocazii ? Este interesant de stiut. Poate avem și parerea celorlate fete care te viziteaza, ca vorb aia , ca și cu (!) vinul roșu, e bun pentru femei când îl beau bărbații.

  12. Traian permalink
    Iunie 18, 2011 15:48

    Acu’ in loc de „dai si tu o bere?” se spune, „dai si tu un sapun?”…ca vorba ceea, spume fac ambele !

  13. Iunie 19, 2011 20:51

    Totul bine si frumos…
    Dar mai este o problema, sa presupunem ca noapte ma trezesc adormit(in cel mai rau caz nu sunt constient) si gresesc camera, in loc de bucatarie baie si tocmai atunci mi se face pofta de o bucata de tort si nimeresc sapunul…e s-a gandit cineva la asta?😀
    Si atunci dam sapunu’ care se da drept tort la A.C.T.S.F= agentia contra torturilor si sapunurilot false…
    Hai ca ma duc sa mananc ceva ca mi s-a facut pofta… nu imi vinzi si mie un sapun?(si daca e inclus in pret{moca} vreau si o bucata de tort, defapt poti sa imi dai unul intreg…ce vorbesc poti aduce frigiderul)
    Bafta cu frigideru pe care mi-l dai prin posta… :))

  14. Iunie 19, 2011 21:48

    Mishulake, sincer nu te pot ajuta, dar cred c’ar putea-o face Alexandra😉

    Traian, hihih, iote la asta nu m-am gandit😆

    Theo, eu nu ma trezesc noaptea sa mananc, deci n-am stress-uri! :)))) Daca tu ai obiceiul asta, mai bine te speli cu sapun lichid!😀

  15. Iunie 20, 2011 11:27

    Da sunt in criza de sapun lichid pe moment…oricum noapte asta am dormit linistit. :))))

  16. Iunie 21, 2011 7:20

    Ultimu e cu smantana?

  17. Carmen Negoita permalink
    Iunie 21, 2011 21:00

    Chiar de am ajuns cam tarziu, felicitari si din partea mea. Vezi sa nu le papi din greseala.😀

  18. Iunie 21, 2011 21:45

    calupuri de sapun de casa? :p sa te duci la strand cu ele, cand sunt si colorati pe acolo.

Lasă un răspuns

