Skip to content

hi! hi! hi!

Iunie 23, 2011

Ia vedeţi şi voi cum stă treaba cu grosul, subţirele şi curbatul, aici. Oare ce înseamnă gros şi subţire în viziunea autoarei articolului? Eu zic c-ar fi trebuit ceva fotografii, ca să ne lămurim şi noi, nu?

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 24, 2011 19:38

    hmmm…interesanta invitatie la lectura.🙂

  2. Iunie 24, 2011 21:04

    Io nu văd nimic!
    Că-mi cere să mă abonez la Unica, și am deja destule ziare și reviste care-mi umplu inboxul cu materialele lor.😦

  3. Zazuza permalink
    Iunie 26, 2011 18:40

    io zic ca a uitat sa mentioneze ce era mai importatn: roz, din fier, cu luminite :)). ca aici: http://creativemonkeyz.com/category/roboti/page/4/

Lasă un răspuns

