Skip to content

Postare de dragul postării

Iunie 27, 2011

N-aş putea spune că nu mă bucur c-au venit ploile. Ciudat, pentru că până nu demult eram o împătimită a statului la soare. Ori soarele nu mai e ce-a fost, ori eu am îmbătrânit… Ţin minte că din momentul în care dădea vara, îmi luam cearşaful de plajă şi la ştrand cu mine! Acolo mă puteai găsi în toate după-amiezele. Stăteam cu stoicism la plajă şi mă învârteam pe toate părţile aşa cum se întorc micii pe grătar. Nu care cumva să nu mă bronezez uniform. Astfel, la sfârşitul verii eram neagră precum abanosul. Urma mai apoi perioada de „dus bronzul”. La fiecare duş mai pleca un strat şi tot aşa până-n iarnă. Şi oare la ce-mi folosea faptul că-mi ardeam pielea? hm! Mi-a povestit mie maică-mea, că pe vremea când era ea copil,  faptul de-a fi nebronzat era o dovadă clară că faci parte din lumea bună şi  cică numai ţăranii erau bronzaţi… bine, ei erau bronzaţi nu că stăteau la plajă, ci de muncă, la câmp. Aşa că doamnele umblau vara cu umbreluţă pentru a-şi păstra pielea albă.
În fine, nu ştiu ce-am vrut să zic, în tot cazul, mi-e dor de mare şi de briza ei, de nisip, de valuri, de pescăruşi. Şi-mi mai este dor şi de statul sub umbrelă, aşa, uitat, în neştire, la umbră, cu un cocktail alături. Sau o bere rece.

Aham! între timp mi-am adus aminte de la ce-am plecat. Azi mi-am sunat un prieten vechi să-l mai întreb de sănătate. Era la mare. Schimbăm două vorbe, după care aud în receptor: vââââââââââjjjjjjjjjjjjjjjj, vâjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! Îl întreb: măi dragă, dar ce se aude acolo la tine? Îmi zice: „bate puţin vântul. Puţin … cât să mă ţină-n loc!!”😀 Ulterior am aflat că vremea pe litoral e naşparlie rău de tot, înnourat de 2 zile, ploi, vânt iar prognozele pe zilele următoare nu-s din cele mai optimiste. Chiar îmi pare rău pentru el, dar stau şi eu şi mă întreb ca prostul: ce-o fi în mintea oamenilor care se duc în luna iunie la mare?? Câtă economie faci? Chiar merită să-ţi ratezi concediul? Să zicem că nu-ţi dă şeful concediu în iulie sau în august, dar chiar şi aşa –  de ce nu alegi să te duci undeva la munte, c-acolo dacă plouă măcar stai şi dormi, te hodini. Zic şi eu, nu dau cu parul.

Gata, am aberat suficient pe ziua de azi. Ia să vă pun nişte fotografii cu norişorii pozaţi de mine sâmbătă seara. Hai că vă ţuc!

Şi butoiul cu berea de-am beut-o în uikend. Cică să-i fut presiunea! Nu săriţi, aşa scrie pe butoi!

Şi Nick, motanul soacră-mii.

Şi gata. Deci aţi înţeles ce-am făcut în uikend, da?🙂

12 comentarii leave one →
  1. Iunie 28, 2011 9:27

    Ha, ha! Ce mi-au placut pozele cu berea si cu cotoiul! Da ce voiai sa-i faci cu patentul ala?😀 Frumos mustaciosul! Si mai are si sosetute albe!
    Berea…merita sa-i zici asa cum scrie, dar numai cand nu mai are presiune in butoi, adica atunci cand suna a …gol! Ca prea repede se termina, mai ales cand e cald afara.
    Georgi, am fost si eu odata la mare in iunie, cu „belet” (asa am putut sa iau, in iunie) dar am avut un noroc chior! Am prins o vreme superba si marea calda. Imediat dupa ce am revenit acasa, vremea s-a stricat si a tinut-o asa toata luna iulie! Deci…nu poti sa stii niciodata!
    Iti doresc o saptamana buna si o vara frumoasa si odihnitoare, alaturi de toti cei dragi.🙂

  2. Iunie 28, 2011 11:03

    măăăă, ce motan fain are tanti soacra! maya mea l-a privit oblic!😆
    frig frate şi la noi, numai a începutul lu cuptor nu seamănă, deşi până la asta mai e chiar puţin. brrr…
    ti pup.

  3. Iunie 28, 2011 11:45

    Saluuut! Si la mine e un cer gri si o vreme de toata frumusetea, exact cat sa stai si sa dormi cat e ziua de lunga. De mine nu s-a luat bronzul niciodata si sunt un pic invidioasa, draga Giana. Ma alegeam de la mare doar cu niste arsuri rosii-rosii care treceau cu iaurt cam in doua zile.La mine e un obicei cu mersul la mare in august, de Sf. Marie. Te pup si iti doresc o vara frumoasa asa ca ochii tai verzi si insorita-insorita!:*:*:*

  4. Iunie 28, 2011 13:24

    Si Nick are presiune si incerci sa-i deschizi supapa de refulare?

  5. Iunie 28, 2011 15:55

    Întâi salutăm mâţul, apoi zicem hai noroc berii😀
    Cât despre statul la soare, eu nu servesc plajă absolut deloc. Dacă am de stat în grădină vara, am cămăşi albe de bumbac, cu mâneci lungi şi şapcă. (Da, ştiu, sunt cu capul, dar am avut un caz de melanom malign în familie şi am rămas cu sechele :P)

  6. Carmen Negoita permalink
    Iunie 28, 2011 18:21

    Am inteles tot: ai chinuit motanul si te-ai rugat sa tina mai mult ploaia pana dai gata butoiul cu bere.😀
    Salutari mamei soacre si sa-i traiasca motanul! Frumos foc mâţu.🙂

  7. Iunie 28, 2011 20:37

    Meseriasa, berea aia! Da’ n-am inteles ce faci cu clestele pentru soacre, in mana! =))

  8. Melania(soacra) permalink
    Iunie 29, 2011 12:53

    Sar’na celor ce mi-au complimentat motanul si….sa-mi traiasca!(si motanul dar si nora😉 )

  9. Iunie 29, 2011 13:45

    Georgiana, de ce sperii motanul? Nu vezi ce simpaticut e cu şosetele lui albe de gală?

  10. klausen1976 permalink
    Iunie 29, 2011 21:20

    hmmm … eu mi-s ditamai colectionarul si inca n-am luat un keg d’ala🙂

  11. Iulie 4, 2011 9:24

    Un post cu de toate!… :))
    Superbe pozele cu norii!…

Trackbacks

  1. Miercurea fara cuvinte – Sa ne iubim! « lunapatrata

Lasă un răspuns

