Skip to content

Hitler – despre rezultatele la bac

Iulie 5, 2011

😆😀😆

Later edit: foarte bine a punctat şi Lectăriţa: aici. Întotdeauna sunt de acord cu ce scrie.  De aceea, de multe ori, mi-e şi greu să comentez la textele ei🙂

7 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2011 16:02

    der untergang e chiar un film fain. da sincer, la ce dezastru a fost bacul ăsta, mie nu mi se pare potrivit să „ne” râdem… viitorul nostru sună chiar a căpşunari şi vina nu e doar a copiilor, a profesorilor, apărinţilor şi a politicienilor, este o vină colectivă pe care în loc s-o arunce ăştia ca pe o pisică decedată ar trebui să şi-o asume.
    şi cum spuneam şi la daniel, mă întreb: ce+or face cu facultăţile, căşi acelea au scos „telectuali” pe bandă!

  2. Iulie 5, 2011 16:20

    psi, nu tre să ne râdem, dar părerea mea e că mai trebe şi oameni care să dea cu sapa… asta e! de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere! care-o vrut să înveţe, o învăţat indiferent de cine-o fost la putere, sau de ce profesor o avut, sau de cât o „pompat” mămica în curul lui… Părerea mea.
    E trist dar e şi bine în acelaşi timp. Poate s-or trezi la realitate… deşi, sincer, mă îndoiesc!

  3. Strigo permalink
    Iulie 5, 2011 23:35

    :))
    :((

    oricum textul e misto :))

  4. Strigo permalink
    Iulie 5, 2011 23:36

    aaah, in ro, ca in jerm… ;))

  5. Zazuza permalink
    Iulie 6, 2011 7:27

    am incercat sa fac abstractie de germana auzita😀, culmea e ca uneori unele cuvinte se potrivesc😀. daca prin satira ne trezim, e bine, dar mi-e teama ca numai noi radem la filmuletul asta, caci „capsunarilor” oricum nu le pasa. problema cu invatamantul romanesc e oricum mare, ca de altfel si cu sanatatea si cam cu toate in RO😦. nu ca nu se poate, ci nu se vrea. si e trist, caci o tara de needucati e mai usor de manipulat…

  6. Zazuza permalink
    Iulie 6, 2011 7:28

    deci unde mi-e comentariul??? am scris o tona si acu nu apare!!! te uiti in spam sa vezi dk am ajuns acolo???

  7. Zazuza permalink
    Iulie 6, 2011 7:33

    iar s-au jucat astia pe calculatoru meu si mi-au schimbat id-ul cu al lor sau ceva😦. bai nene, ce oameni…😀 o sa pun sechestru pe ce e al meu sa nu mai puna nimeni mana😀

Lasă un răspuns

