Skip to content

Nani, nani

Iulie 5, 2011

Se pare că azi am fost într-o formă „postitoare”, nu, n-am postit ci am postat. De trei ori!! Sper să nu mă ţină prea mult chestia asta, nu de alta, dar vă învăţ să intraţi zilnic pe blogul meu, ceea ce nu se cade😀 adică e mult şi dacă intraţi doar o singură dată… de trei ori ar fi pierdere de timp. Părerea mea:mrgreen:

Mă gândeam (mi se întâmplă şi asta câtedoată, ce-i drept, extrem de rar) că nu l-aţi văzut pe Gipsanul meu tuns.  Domnule, cum punem capul pe pernă şi adormim, cum paparaţul de tăticu ne pozează!

Eu cu „grasu'”, în plin somn de frumuseţe!😆

de când l-am tuns numa-n spinarea mea doarme! după cum se poate vedea, foarte relaxat🙂

şi musai cu limboaca afară, că-i prea lungă!

37 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2011 18:07

    De ce scoate limba la mine?Ia uite la el… :))

  2. Iulie 5, 2011 18:11

    Văleu, ce față areeee! Băi, nu poti să nu mori de dragu lui când îl vezi așa…
    I-o trecut „invazia vegetală”?

  3. Iulie 5, 2011 18:40

    Iote, bre, ce chestie cu stăpâna mea!? M-a bibilit să-mi fie bine, m-a cătat la doctor, m-a tuns și ferchezuit ș-acum, când să-mi trag nițel sufletul într-un moment de-al ei de liniște, vine și-mi strică imaginea de cățel ”macho” paparazand întamplarea! Vedeți în poza a doua că știam ce-mi pregăteste și în a patra, că m-a obosit ședința foto😀

    Semnat:
    Gipsy

  4. Iulie 5, 2011 19:29

    Dupa cum sta de desfasurat, ai zice ca e al lui, patul, iar tu esti acolo datorita generozitatii lui… =))

  5. Iulie 5, 2011 19:39

    viruse, greu si la el, tati!😀

    miki, da, i-o trecut! acu’ are alta belea! ti-am zâs că i-o extirpat o bubă de la ochi! eh, află de la mine că se freacă de covor şi nu mai prinde coajă! e sângerând mereu! mă duc cu capu, deci!🙂 tre să-l duc iar la doftor, că nu îndrăznesc să-l dau eu cu nimica!

    andru, e de pomină! sa vezi ce mişto-i când se culcă pe piciorul meu şi eu, ca o mamă bună, nu mă mişc, ca să nu-l deranjez… mă trezesc la o bucată de noapte cu chiciorul amorţiti de dacă-l tai, nu curge sânge!😀

    Lectăriţo, să ştii c-aşa-i!😀 mai am oleacă şi mă culc pe preş! =)) fii pe faza, in curand fotografii cu mine dormind în cadă ori sub masca de la chiuvetă, ori cine mai ştie pe unde…😀

  6. Iulie 5, 2011 19:52

    Bine ca s-o insanatosit. Da intrebam unde l-ai dus si cat costa o consultatie, ca vreau si eu sa merg cu motanul la un consult .In rest numa de bine. Acu tre sa ii gasesti si o catelusa pe masura ca doar nu o sa lasi mandrete de catel singurel.

    • Iulie 5, 2011 20:05

      Minoki, am fost aici: http://www.salvanim.ro/
      Dr. Edmond Stecyk. e cel mai bun veterniar din cati am cunoscut! si-am cunoscut vreo cativa…. Preturi nu ştiu să-ţi spun, n-are taxe fixe. Nu ştiu ce să zic, diferă de la caz la caz. Nu e nici ieftin, nici scump. Mi se pare ok. Mie mi-a salvat câinele acum vreo 3, 4 ani şi chiar nu mă ieftinesc când vine vorba de sănătatea „copilului” meu🙂
      Fată pentru Gipsy… cam greu!😦 are 9 ani dragul de el, nu zic că nu mai poate, zic doar că nu vrea nicio stăpână de căţeluşă să se complice. presupune o întreagă nebunie… eu ştiu cum este pentru c-a avut mama cockeriţă care-a făcut pui🙂

  7. Iulie 5, 2011 21:20

    Georgi, pune-i guler de-ala pana-i trece buba. I-l scoti numa cat mananca si bea. Daca nu asculta de vorba buna…

    • Iulie 5, 2011 22:12

      miki, videm mâine ce zice doctorul… nu fac nica di capul mieu. of, of, măi, măi!
      chiar să vreau, n-am guler din ăla… probleme, deci!

  8. Iulie 5, 2011 22:06

    de ce-ai chelit domne animalul?

  9. Iulie 5, 2011 22:16

    Ce fain e in pielea goala!
    Da,oricite poze i-ati facut,el a a fost pe faza.Stie sa pozeze…
    Ce figuri ai.In loc sa-ti para bine ca-ti tine cald la spate si nu-ti cade patura jos…
    Bine ca i-a trecut faza cu ierburile ca-s groaznice.Noi stim de la canisul pe care l-am avut inainte.Vesnic avea probleme la labute din cauza aristelor.

    • Iulie 5, 2011 22:23

      Alexandru, daaaa! e smecher golanul meu, tot! are niste figuri pe el…ca şi mama lui😀 fotomodei în tătă regula!😛
      când stă în spinare e bine, să vezi ce mişto e când se culcă pe picioarele mele… ajung de nici nu le mai simt, mânca-i-aş coada!😀

      mda, i-o trecut cu aristele ş-acu îşi rupe coaja de la buba aia de-o avut-o la ochi. drac de căţăl!! dar tare-l iubesc!!🙂

  10. Una permalink
    Iulie 5, 2011 22:56

    Eeeeeeee, a revenit in forta (somnoroasa) Georgiana!!!
    Si Gipsy e proaspat ferchezuit si fara ariste!
    Si paparazzii is talentati si vigilenti🙂
    Numai bine si salutari tuturor!

    • Iulie 5, 2011 23:04

      Una draghe, am postat azi pentru 3 zile, nu-ţi fă iluzii, doar ştii că-s puturoasă😀
      da, ne-am liniştit cu toţii puţin. mai am un hop mic cu mămica şi gata – se duce mâine cu rezultatul de la doppler la doctoreasă. eu sper că va fi bine🙂
      te pup şi-ţi mulţumesc că-mi eşti pe aproape mereu :*

  11. Iulie 5, 2011 23:02

    ii sta mai bine tuns, pare caine😛

  12. Iulie 5, 2011 23:08

    Pare mai suplu, cred ca risca sa-si dea duhul daca alerga vreo pisica.
    Crezi ca el nu se bucura ca a scapat de blanoiul ala, i-o fi mai racoare.

    • Iulie 5, 2011 23:15

      … ii este cam frigut… de unde sa stiu ca in luna iulie vine toamna? inainte statea numai pe jos, acu’i numa pe pat!! eu stiu daca e incantat de noul look? n-as prea crede…
      nu te uita la el ca-i dolofan… alearga ca nebunu’! dar niciodata dupa pisici – n’are pata pusa pe ele, e baiat giorno bre, educat… nu-si pune mintea cu ăi mai mici ca el😀

      • Iulie 5, 2011 23:19

        eh lasa, ca v-am adus eu vara azi inapoi :))

        • Iulie 5, 2011 23:24

          ce vară, bre? c-o plouat cu spume de la orele 17 pana la orele 19!😀
          dar să ştii că nu sunt tristă din pricina asta. decât caniculă de să nu poţi respira, mai bine ploicică şi răcoare. iar gipsy… gipsy se obişnuişte😀

  13. Strigo permalink
    Iulie 5, 2011 23:37

    oaaa, ce somn m-o palit… ce fain e🙂

  14. Traian permalink
    Iulie 6, 2011 0:05

    Sa nu-i pui guler elisabetan, da cu capul de toate alea…asa a patit Pufi.
    Intr-adevar, de trei ori, e prea mult !

  15. Iulie 6, 2011 0:50

    Ce simpatic e! Da’ bine mai dormiţi voi împreună!😀
    Măi, dar voi l-aţi tuns la coafor? Tare frumos îi stă. Tatăl meu are la curte mai mulţi căţei (aţi văzut pe blog). Pe cei mai blănoşi îi tunde cu foarfeca şi sunt aşa de caraghioşi…parcă sunt de la „şcoala de corecţie”! Au numai „cărări”!😀

  16. Zazuza permalink
    Iulie 6, 2011 7:27

    pai normal ca pe spinarea ta😀😀 ca e mai cald si bine😀

  17. Iulie 6, 2011 10:26

    sa-ti traiasca!

  18. Iulie 6, 2011 11:02

    frumos foc gipsanu mătăluţă! se vede că e un răsfăţat, cum altfel!
    pupăm frumosu! muah!

  19. Iulie 6, 2011 12:55

    vai ce scump e cand doarme! E simpatic si cu limba afara pastreaza contactul cu realitatea.🙂

  20. Iulie 6, 2011 17:11

    Fara cuvinte, stiu senzatia de catel lipit de mine in pat si n-as schimba-o cu nimic in lume!
    Va imbratisez!

  21. Iulie 6, 2011 21:02

    Traiane, pai nu-i pun nica. nici azi n-am reusit s’ajung cu el la doctor😦 Apropo de Pufi, e bine, da??

    Alex, asa l-am tuns si eu inainte sa-l duc la veterinar. Parca era tuns cu barda😀

    zazu, pe spinarea mea si la propriu si la figurat! mare noroc cu mine/noi… nu stiu daca stii, dar Gipsy e un catel gasit pe strada acum 8 ani🙂

    Elena, sar’na fetita!

    Psi, stii cum e… e copchilu’ nostru!🙂 il iubesc de n’am aer, ca sa zic asa🙂 Pupam si noi la tine! :*

    Gabita, la asta cu contactul nu m-am gandit! s-ar putea sa ai dreptate😀 hihihi

    Cafeluto, chiar ca fara cuvinte! niste dragalasi fara de care viata noastra ar fi pustie!🙂

    • Zazuza permalink
      Iulie 7, 2011 13:19

      hihi, pai si ai nostri toti culesi de pe strada sunt. ai vazut ultima achizitie, sper😀😀

      • Iulie 7, 2011 13:31

        am văzut-o, da! o scumpică! Când tu scriai la mine pe blog, eu scriam la tine! ca să vezi fluidul care circula intre oameni!😀

Trackbacks

  1. Miercurea fara cuvinte – Carpe Diem! « lunapatrata

Lasă un răspuns

