Skip to content

Raport de activitate

Iulie 5, 2011

Săptămâna trecută a fost pentru mine una foarte plină şi în acelaşi timp foarte agitată. Nu vă mai amintesc de nopţile nedormite datorate scâncetelor căţelului meu drag, care a reuşit să treacă cu bine peste toate belelele şi nici despre emoţiile de le-am avut  în ce-o priveşte pe mama, care  nu se simţea prea bine şi care, la insistenţele mele şi-a făcut nişte analize mai amănunţite. Nu vă mai zic nici că, deşi plăteşte asigurări medicale 120 lei pe lună,  a scos din buzunar bani grei pentru că nimic n-a fost gratuit – atenţie! – analize făcute la  un spital de stat nu la vreo clinică privată. În fine, analizele au ieşit bunuţe deocamdată, mai are de făcut astăzi un eco doppler vascular (aici are ea emoţii mari), dar eu sunt cu gândirea pozitivă la mine şi sunt convinsă că va fi bine.
Săptămâna s-a încheiat frumos, cu musafiri de la Oneşti de care ne era dor şi a culminat cu ziua socrului meu drag care-a împlinit o frumoasă şi rotundă vârstă, ocazie cu care ne-am făcut iarăşi de cap aşa cum numai noi ştim: râsete, voie bună, muzichie, cântat la chitară, beutură, mâncare bună şi tort!
Ieri a fost zi de refacere totală! M-aş mai fi refăcut niţel şi în dimineaţa asta, adică aş mai fi lenevit olecuţă în pat dacă vecinul de deasupra n-ar fi început la 7 juma să dea cu ciocanul şi cu picamerul în pereţi conform deja obiceiului.

P.S. aş fi pus mai multe fotografii, dar „unia” nu vor să se arate la faţă -nu dau nume, persoane importante-! Claus, eşti pe recepţie?:mrgreen:

19 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2011 10:45

    Ai avut o saptamana grea, plina cu de toata, asa, ca viata. Bine ca s-a incheiat cu un tort apetisant! Sa-l mananci din priviri, nu alta!🙂

  2. Zazuza permalink
    Iulie 5, 2011 11:09

    frumooos! (mai putin partea cu catelu, mama si vecinu :D)

    • Iulie 5, 2011 12:56

      zazu, cum ziceam si Gabitei, s-a incheiat frumos si acum toata lumea e bine merci.
      ti pup si bafta, ca am inteles ca ai nevoie😛

      • Zazuza permalink
        Iulie 7, 2011 13:20

        sarumana, a fost super bine, am scapat si acu mi-s mai usoara cu niste pietre de moara de pe suflet😀😀

  3. Iulie 5, 2011 11:26

    Ce Frincusa e in paharul ala??😀

  4. Iulie 5, 2011 11:51

    Eu am o problema cu vecinii zgomotosi, mergand pe principiul ca, daca eu nu te deranjez, nu ma deranja nici tu. Iar daca nu intelegi, voi deveni the neighbour from hell. Adica, daca el da desteptarea de la ora 7, sacrificati-va si voi vreo 3-4 dimineti si puneti niste muzica la maxim, pe la ora 5 cu noaptea-n cap, asa, ca sa-i scoateti indisciplina din cap. Sau, se culca el, ia si tu o nicovala si bate cu-n ciocan pe ea, asa, de plictiseala, pe la 1-2 noaptea… Am dat un exemplu, dar, daca vrei, ma mai gandesc si-ti pot oferi inca vreo cateva solutii!
    In rest… sper sa ai si vremuri mai bune, multa sanatate mamei tale, de fapt, tuturor celor care te inconjoara si La multi ani domnului Gicu! Sper ca n-am gresit, da’ parca asa scria pe tort!

    • Iulie 5, 2011 13:02

      Gabriela, eu deja am devenit imuna…. de 3 ani de cand m’am mutat, asta de deaspura incontinuu bate cate ceva prin casa. E ca’n filme cu prosti si zau ca daca zici la cineva nu te crede😀 Am si discutat omeneste cu el, m-am si enervat, dar nimic nu da rezultat. E clar ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda si nu avem acelasi numar de neuroni… fireste, el are mult mai putini decat mine. Oricum, in ritmul asta, se duc dracului si ai mei si ce-i mai nasol ca astia nu se mai refac😀
      Multumesc pentru urari si va doresc si eu multa sanatate atat tie cat si alor tai!
      La multi ani, Gicu! da, asa scrie pe tort!
      ti foarte pup!

  5. Iulie 5, 2011 12:18

    Sa-ti traisca socrul, si soacra mare (D-na Melania, salutari de pe malul celalalt al Bahluiului!) si bine ca ai trecut peste toate cu bine. Sa dea Domul sa ai numai bine ca meriti si tu si tot neamul tau!

  6. Iulie 5, 2011 13:26

    Georgi, să ai o săptămână bună! Şi să-ţi trăiască familia cu toţi sărbătoriţii în frunte! Salută-i şi pe vecinii cei „bocănicioşi”, dar numa’ pe la 12 noaptea (vorba Gabrielei). Ar merita să-i urmezi sfatul cu „războiul nervilor” dar, din păcate, vor fi şi victime colaterale: vecinii nevinovaţi! Găseşte alte metode, mai directe, care să-l vizeze doar pe el, poate-o pricepe ceva (dacă o fi în stare să priceapă!).
    Pa, pa!🙂

  7. Iulie 5, 2011 14:43

    M-am intors… Multumesc mult, dl Alex…🙂 Daca aveti nevoie de idei, in problema asta, contactati-ma, toti vecinii nemultumiti sa vina la mine!🙂🙂🙂

  8. Iulie 5, 2011 15:59

    deci: multă sănătate mamei tale. asta în primul rând şi apoi la mulţi ani sărbătoritului. (nu ne-ai fi păstrat şi noo o feliuţă, o urjumă de tort! pfaaa… )
    o săptămână bună să ai! hai că până şi soarele pare să-şi arate zâmbetul uşor-uşor…

  9. Iulie 5, 2011 16:14

    Alex şi Psi, vă mulţumesc din suflet, dragii mei🙂 Toate cele bune şi frumoase să se reverse şi asupra voastră! Vine ea şi ziua aia când vom mânca o bucăţâcuşă de tort împreună…
    O săptămână liniştită şi plină de voie bună vă doresc! plus pupici.

  10. Iulie 5, 2011 20:45

    Îţi mulţumesc că nu îmi aminteşti de nopţile…., de emoţiile pe care le-ai avut…precum şi pentru că nu mi-ai zis nici că deşi plăteşte….(oleacă de acid nu strică niciodată)😀
    Acu’ sunt pe recepţie. Demască toate personajele, ce, nu tot aşa s-a aflat cine o fost teroriştii din ’89? „Unia” li place jazzul. Când pricepi ce am vrut să zic, să mă lămureşti şi pe mine.😀

Trackbacks

  1. Misiune imposibilă: misiune îndeplinită! « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

