Skip to content

Dor de ducă. Mare. Şi munte.

Iulie 6, 2011

Dragii mei, de musai să recunosc că mă cam mânâncă tălpile şi că număr zilele până la concediu. Şi cum să nu se întâmple asta când iaca unde tre să ajung peste mai puţin de-o lună:

 

Noa, ziceţi şi voi… nu-i aşa că-ţi vine să pleci pe jos până acolo?😀 Acum!!!

Şi nici bine n-o să-mi iasă nisipul din buric şi-o să plec şi la munte, la tabara de la Ibăneşti!!
Aşadar, a început numărătoarea inversă. Tic! tac! tic! tac! tic! tac!

 

18 comentarii leave one →
  1. Traian permalink
    Iulie 6, 2011 15:44

    Sa lasi nisipul acolo, in buric, sa ne aduci si noua ceva din Albena…

  2. Iulie 6, 2011 17:04

    Cu cat astepti mai mult, cu atat iti va fi mai bine! Tic, tac, tic, tac, ia numara tu cate nopti mai dormi acasa inainte de plecare, asa va trece mai repede! Sau ia un calendar si scrie AMR. Si in fiecare zi stergi inca una, pana incepi sa-ti faci bagajele.

  3. Zazuza permalink
    Iulie 6, 2011 17:36

    ai naibii bulgarii astia… romanii de ce n-or fi frate in stare, ca ma ia cu spume iara😦

  4. Iulie 6, 2011 17:57

    Phiii,frumos,frumos.
    Daca nu ramane in buric nisip,adu in sticla si pentru noi.

  5. Iulie 6, 2011 20:17

    Chiar faaain🙂 Toti plecati la distractii🙂 Unde-i asta?

    PS: ai schimbat pagina?

  6. Iulie 6, 2011 20:57

    Traiane, pentru tine special o să mai păstrez fro două firicele! ştii că nu-ţi pot rezista!😛

    Cafeluţo, daaaaa, sunt sigură că zilele îmi vor părea muuuult mai lungi! zici să fac AMR-ul… iaca mă duc acu la calindar, ca un copil ascultăror ce sunt! ti pup!

    Zazu, da măi… e trist!! mama mă-sii de treabă, azi şi mâine dară!😦

    Scorpiuţo, aduc, aduc, dar numai dacă promiţi că vii la Ibă😉

    Strigo, e în Bulgaria, la Albena. Păi poate cu ajutoul celui de sus vii şi tu la distracţie!😉
    Nu, n-am schimbat ÎNCĂ pagina. Au schimbat ăştia de la wordpress căsuţa de comentarii, asta probabil ţi-a părut altfel.
    kiss iu!

  7. Iulie 6, 2011 20:58

    Cand pleci:? Unde pleci? Cat stai? Cand vii?

    • Iulie 6, 2011 21:04

      Minoki, plec pe 1 august!! nu scapi asa usor de mine!😀 si voi reveni undeva pe la sfarsitul lunii. Pai plec la Albena si la Ibanesti, in tabara de bloggeri. Nu vii si tu?

      ti pup!

  8. Iulie 6, 2011 22:15

    ce fain🙂 Distractie placuta si vreme faina :-*

  9. Iulie 7, 2011 13:47

    Ce geamantane ai ? Eu am diploma de contorsionist , facem o afacere😀

  10. Iulie 7, 2011 14:36

    Eu abia în septembrie plec, deci pot să te urăsc un pic până atunci? 😛
    Să ai o vacanţă minunată! :*

  11. Iulie 7, 2011 15:29

    copile de suflet, pe 22 îs pe la munte, pe undeva… dar viaţa-i lungă.. ne-om întâlni noi odată ş-odată! simt eu! hai ti pup şi-ţi urez vacanţă plăcută!

  12. Iulie 7, 2011 15:30

    arcadio, urăşte-mă, mami! din partea ta accept orice!😛
    merci, darling, dar stai că mai e fro lună până la vacanţă… deci n-ai scăpat încă de mine! :*

  13. Una permalink
    Iulie 8, 2011 23:28

    Jorj, daca mergi acolo (la Albena ma refer), iti recomand sa nu ratezi si imprejurimile: Balcicul, Cap Kaliakra, manastirea in stanca Aladja si ferma de scoici Dalboka. Gasesti info utile si aici http://www.viajoa.ro/recomandari/7-locuri-care-merita-vazute-in-estul-bulgariei-ii
    Sa te bucuri de vacanta, pupici!

Trackbacks

  1. Daca eu as disparea…. « lunapatrata

Lasă un răspuns

