Skip to content

Îs mâncată!

Iulie 7, 2011

Şi după ce-am dovedit, împreună cu ajutorul neprecupeţit al soţului, tot sufleul, bucuroasă, ca orice român cu maţul plin, mi-am târât burtoiul până-n pat. Şi-am adormit. N-am visat urât ba chiar m-am trezit dimineaţă foarte freş şi cu chef de viaţă. Asta până-n momentul în care au început mâncărimile. Şi cum mă scărpinam eu mai cu foc, îmi cade privirea pe picioare! să mă ia cu leşin şi nimic altceva! 20 de pişcături pe stângul, 20 pe dreptul, urc privirea, aceeaşi situaţie şi pe mâini şi pe burtă şi pe spate, peste tot!!! Aleiiiii! brusc am început să mă simt o victimă. Printre scărpinături îmi cade fisa şi-mi zic în sinea-mi că „stai să vezi, că domnul doctor aşa bine l-o deparazitat pe Gipsy, că toţii puricanii au sărit acum pe mine”. Smulg cu sălbăticie cearşaful de pe pat, pilota, pătura, feţele de pernă şi le arunc repede în maşina de spălat; să le vin de hac nemernicilor care m-au mutilat! … mă uit la ele, aşternuturile, cum se învârt acolo zăpăcite şi ameţite şi jubilez la gândul că puricanii îşi dau obştescul sfârşit! muhahaha!
Îmi fac cafeluţa, o las la decantat o ţâră şi-n timpul ăsta deschid toate geamurile în casă cu scop de aerisire maximă. În secunda doi aud un poooc! Ce să fie? ce să fie? Plasa de la geam s-a izbit din cauza curentului de peretele exterior al blocului!- plasa care-i într-o ramă, ştiţi voi cum arată. Aham. Deci cineva a deschis plasa… Bahluiul trece sub geamul meu. Baltă = ţânţari. Deci nu puricanii m-au coşit…
Oricum, ce mai contează? Important este că acum am pături, pilote şi aşternuturi foarte frumos mirositoare!😀
Aaaa! şi mai e ceva: aştept cu nerăbdare să vină acasă inamicul public numărul unu, deschizător de plase! Atâta pot să  vă zic: azi mănâncă rece!😀

23 comentarii leave one →
  1. Iulian permalink
    Iulie 7, 2011 15:01

    hmmm… e clar. cineva nu şi-o făcut bine treaba (https://georgiana75.wordpress.com/2011/06/09/seek-and-destroy/)😆
    şi mai zic să ai grijă cu Gypsy să nu mai dea cu lăbuţa la o parte plasa de ţânţari.
    sau poate o fi fost totuşi purici?🙄

    • Iulie 8, 2011 11:37

      Iulik, asa o zis si Liv, ca cica Gipsy o deschis plasa😆
      Acum sincer, nu mai stiu exact ce-o fost… posibil şi, şi. ssst, să n-afle lumea că-s o puricoasă😦

  2. Iulie 7, 2011 15:17

    Da si tu drumu la radio megic nu’s cum, care cica emit pe nu’s ce frecventa de alunga tantarii! Sau ia-ti aparat de ucis tantarii. Ca accidente cu plasa se mai pot produce si nu-i cazu sa omori omu. E si el mic, a gresit😀

    • Iulie 7, 2011 15:28

      miki, haidi mai, ca eu nu pot adormi pe fond muzical, ca’n loc sa ma concentrez asupra somnului, ascult muzica. Tre’ sa ma duc la magazân, să-mi iau aparat cu pastică, din ăla contra de ţânţari.
      de omorât nu-l omor, dar o corecţie tre să-i aplic! asta se cheamă educaţie!:mrgreen:

  3. Iulie 7, 2011 15:31

    He he he, io nu păţesc d-astea veci, câtă vreme mai doarme în aceeaşi cameră cu mine vreo vieţuitoare cu sânge cald.😀
    Poa’ să fie douăj’nouă de ţânţari, toţi se vor hrăni cu sângele dulce al colocatarului, ocolindu-mă cu grijă =))

    • Iulie 7, 2011 15:34

      da, da! asa-i si sotul vietii!! asta-mi zicea adineauri la telefon.. cica, „na, ce sa’ti fac daca ai sangele dulce?” Ei las’ ca fac acum o cura cu pelin si mai vedem noi care pe care!!😀

  4. Iulie 7, 2011 19:15

    Fata, eu vin din Tatarasi si de un an inca nu ma pot obisnui cu tantarii de aici, din Mircea. Ii jale si te inteleg. Sunt alaturi de tine.

  5. Iulie 7, 2011 20:30

    =)) =)) =))

  6. Traian permalink
    Iulie 7, 2011 20:53

    Si chiar nu i’ai simtit? Io nu pot dormi daca-mi bazaie pe la urechi.

  7. Iulie 7, 2011 20:53

    :))) Doamne, Giana! Ai patit cum am patit eu la Tg Jiu! Acolo nu fac fata nici aparatele pt tantari! Is nehaliti, rai si suuuuuuug tot, tot!

  8. Iulie 7, 2011 21:29

    n-am îndrăznit să scot un sunet până acum. a mâncat? rece?😀 bocnă de rece?

  9. Iulie 7, 2011 21:35

    Ai păţit-o, Georgi! Recunosc că şi eu sunt „gustos” la ţânţari şi tare mai pohtesc la mine! Înainte de culcare, de fiecare dată dau un tur prin cameră, să verific dacă nu e vreun „rapsod” rătăcit, că tare nu-mi place „muzica populară” pe la ureche!
    Cel mai urât am păţit-o într-o vară la Miercurea Ciuc, în vizită la nişte prieteni. Dimineaţa m-am trezit ciuruit de ţânţari. De obosit ce fusesem, nu am văzut că tavanul era…negru de ţânţari. Parcă făcusem vărsat, aşa eram de „punctat” de inamici!😀
    Să ai o noapte bună şi fără bâzâitori!

  10. Dana permalink
    Iulie 7, 2011 21:54

    cica au la magazin spray de ucis tintarii…dupa ce i-ai prins:)))
    sau poti sa folosesti cartile din subdotare
    o noapte linistita iti doresc..fara vampiri sau sugative sau alte insecte..

  11. Iulie 7, 2011 23:17

    Pai cum de nu faci tu diferenta intre piscatura de purecani si cea de tantari? Si nici o poza nu ne-ai aratat… Voi povesti si eu intr-o zi o experienta, cu pureci de pureci, sa vezi picior mancat! Direct la veterinar m-am dus, dar mi-a spus ca retroactiv frontline nu are efect. Naspa!
    Sa vezi ce bine te vei odihni acum in patul supercurat si bine mirositor!

  12. Iulie 7, 2011 23:27

    Georgi, dar Gipsy ce-a păzit de nu te-a apărat de „inamici”?🙂

  13. Iulie 7, 2011 23:55

    Păi, n-ai povestit c-au venit băieții cu chimicale tocmai să vă scape de nepoftiți?! Așa ”bune” au fost?!
    PS Nu-s de acord cu formularea „Baltă = ţânţari”😛

  14. Iulie 8, 2011 8:36

    Bine ca nu-l culci pe pres. Om rau ce esti.😛

  15. Iulie 8, 2011 10:00

    Pai oricum ai terminat de halit sufleul, asa ca numa buna amenintarea cu recele🙂 Eu zic sa privesti jumatatea plina a paharului: iaca asa mai speli si tu lenjeria de pat, macar cind mai uita Liviu deschisa plasa de tintari😛

  16. Iulie 8, 2011 10:06

    vai saraca de tine! m-am temut in primul moment ca ai facut vreo boala din aia cu buline! uf! hai ca trec cu hidrocortizon. :*

  17. Iulie 8, 2011 11:01

    tot e bine ca maninca. Sufleul ala de broccoli este bun si rece😀

  18. Iulie 8, 2011 12:22

    Minoki, iti dai seama ca eu îi am sub nas…😦 Sa lasi tu Tatarasi-ii pentru Mircea… hm!

    Strigo, râzi de mine! vezi poate-ti trimit si tie o pereche!😀

    Traian, n-am simtit nica, de unde se poate trage doar o singura concluzie!:mrgreen:

    Leidi, apai si astia îs nehaliti!! daca m-ai vedea, ti-ai da seama de asta!😀

    Psi, rece, rece! am dat frigiderul la ultima treapta de racire!😆 nici pâs n-o zis! hihihi

    Alex, daca într-o încapere mai sunt înca 10 oameni, poti sa fii sigur ca toti tântarii vin la mine!! om avea gust bun! mai stii? desi sincer as prefera sa nu! Asa patim noi, astia de suntem simpatici… ne prefera pâna si tântarii…😆

    Dana, mortal bancul :))))))) si da! buna faza cartile… macar la atâta sa-mi mai foloseasca!😆

    Cafeluto, apai numa poza cu mine piscata de tântari n-am mai pus pe blogul asta!😀 Diferenta este ca aia de puricani are un punct rosu în centru! asa stiu eu… Tu cum stii?

    Alex, Gipsy dormea neîntors! cu alte cuvinte îl durea la basca de mama lui care-l hraneste si-l îngrijeste…sa-l auzi cum sforaie…. o adevarata placere! el e vocea a doua si taticu vocea a treia!! offf, barbatii astia!😀

    Andru, aia o dat pentru tântarii din scara nu si de afara😀 La faza cu balta m-a busit râsul!😆 ti tuc!

    Pepe, pedepsele cresc pe masura ce se repeta greselile! prima data îs mai îngaduitoare😀

    Remik, apai sa stii ca chiar mi-o prins bine! ne cam lipeam de asternut… de la nespalat sa fi fost?😀

    Red, hai ca stiu ca ma iubesti! doar te-am tachinat nitel! :*

    Rata, daaaa, manânca. Tat e hranaci, dragul de el….😀

  19. Iulie 8, 2011 12:34

    si? i-ai dat ciorba de inghetata?
    si cartofi la cuptor cu garnitura de dezghetata de ciocolata?

  20. Iulie 8, 2011 19:21

    Am revenit si am bateriile incarcate, dar nu pentru multa vreme.Poate mai arunci un ochi(si doi, nu ma supar) aici:
    http://theodor1998.wordpress.com/

Lasă un răspuns

