Skip to content

Aberaţiuni de uikend

Iulie 9, 2011

Căldură mare, mon cher! că nu ne-o plăcut când era răcorică şi mai cădea de sus câte-o ploicică:mrgreen:
În rest, ce să vă mai zic… mă mai mâncă chelicica olecuţă, aşa că pişcăturile alea nu se mai vindecă, deoarece am eu grijă să le scarpin bine, deci sunt tot buboasă şi frumoasă; vecinul de deasupra a încetat cu bocănelile pentru că ieri ş-o adus soţia de la maternitate plus una bucată copchil proaspăt produs, deci care va să zică acu are doi! Ş-am văzut, aruncând o privire în sus, că şi-a spart peretele care desparte sufrageria de balcon – practic a renunţat la ideea de balcon şi şi-a făcut rost de spaţiu mai mult. Bănuiesc că-n balcon vrea să pună pătucul copchilului😀 , că altfel nu-mi explic cum vor locui patru oameni în 36 de metri pătraţi. Îs rea, nu? Eh, mai şuguiesc şi eu din lipsă de subiecte.
În rest, habar n-am care-i agenda pe ziua de azi, că omul vieţii încă soileşte. Mi-ar plăcea undeva la iarbă verde, mi-e dor de un badminton sau de un volei… n-am mai jucat de ani de zile. Nu fac mişcare deloc şi asta nu-i de bine. Stau ca o cloşcă în faţa calculatorului tătă ziulica, sau, mă rog, aproape toată ziulica. Ne-a înnebunit internetul ăsta! (asta a fost o paranteză).
Nu ştiu dacă v-am mai spus, dar peste drum de blocul meu este ştrandul! Vă vine să credeţi că deşi-i deschis de 3 ani, nu m-am dus niciodată? Are 3 bazine şi loc de plajă… era să zic căcălău, dar nu se cade pentru că nu-i aşa? sunt o doamnă! foarte mult. Au şi dj şi terasă şi teren de tenis, e chiar bine făcut. E-o foială pe aici, prin jurul blocului, de mă simt ca la Mangalia. Umblă lumea despuiată şi desculţă, ce n-ai văzut!
Şi cum observ că nu mă opreşte nimeni din aberat, o să mă opresc singură, nu de alta dar sunt în stare s-o lălăi aşa până deseară!😀
Dragilor, vă doresc un uikend pe măsura aşteptărilor, vă pup şi vă îmbrăţişez!

Şi 3 foto cu ştrandul, făcute acum de la fereastră.

31 comentarii leave one →
  1. Carmen Negoita permalink
    Iulie 9, 2011 11:09

    Si ce mai astepti sa te alaturi? Crezi ca internetul iti va oferi bronzul ala de invidiat? Fugi si te distreaza, ca pe noi ne gasesti tot aici si mai tarziu, si maine, si in restul zilelor ce vor urma. Asa ca ia-ti una bucata sot, una bucata catel, ochelarii de soare si toate cele pentru balacit si fugi la strand.😀 Pupicei!!!

  2. Zazuza permalink
    Iulie 9, 2011 11:26

    bai da’ ce zona rezidentiala ai tu acolo! auzi, si cu balta sub nas sa nu mergi?! eu cred ca eram acolo non-stop (in alta viata am fost fo vietate acvatica, bag sama :lol:) pup tare, weekend fain!

  3. Strigo permalink
    Iulie 9, 2011 12:16

    Bai, de-i vreme faina, tai-o. Vezi numa’ sa nu alegi cu vreo insolatie ceva. Si incremuieste-te ghine! Auzi la ea ce se vaita!

    Pfuai ca iau matura si te bat😀
    La stand! Ia si bucata de barbat si fuga iute. Io cre ca as fi avut abonament acolo🙂

  4. Iulie 9, 2011 12:17

    Georgi, lasa fata ca te duci la mare, nu-ti trebe tie rapanu ala de strand, ca la ce fauna misuna pe acolo… N-am fost, recunosc, dar mi s-a spus ca vin rezidentii din „dalas” sa-si faca acolo baia saptamanala😀 Aaa, si pe bube da cu crema de galbenele, ca-ti trec mai repede.
    Hai, va pup, ca ma duc sa mananc porumb fiert pentru care m-am trezit la 6 sa-l fierb ca sa nu murim de caldura mai tarziu!
    Mai trec

  5. Strigo permalink
    Iulie 9, 2011 12:20

    Ia si o carte buna, stai la umbra, citeste si cand ti-e cald trage o baita… pfuai ce fain e …

  6. Iulie 9, 2011 12:30

    Carmen, ar trebui sa-i scot din casa cu tot cu pat :)))) dorm lipiti unu’ de altu’!😀
    pupicei si de la mine pentru tine!

    zazu, daaa, zona rezidentiala! stau in cel mai muncitoresc cartier din Iasi😆 da’ chiar am sa ma duc intr’o zi, macar sa vada si ochiul meu ce-i pe acolo🙂 Uikend frumos si tie, draghe :*

    Strigo, cum ziceam si lui Carmen, doar sa-l iau cu tot cu pat! mi-ar trebui o macara :)))) m’as duce singura, da’ tre’ sa’mi pazeasca cineva lucrurile… ca’n Romania e hoti!😦

    Miki, bai, cica nu-i chiar asa … mi-au zis niste amici care-au fost, ca apa e super curata si-o schimba foarte des… acu nu’sh pe cine sa mai cred, cert este ca e plin malul Bahluiului de masini parcate. Vine lumea la strand, ce n-ai vazut!!
    Tot din motive de vegetatie nu m-am dus nici eu… da’ poate nu-i cazul. Maica-mea, acum ani de zile, la strandul de la palat, s’a bagat in apa la insistentele mele si-a facut un psoriazis de toata frumusetea!! si acolo veneau tigani… cred ca-i chestie de noroc😀

  7. Iulie 9, 2011 12:32

    Georgi, fugi la strand! Fuguta. Eu fac 2 km pe jos de acasa pana in parcul unde stau la plaja. Cum sa stai incuiata in casa pe asemenea vreme?

  8. Iulie 9, 2011 12:35

    Georgi, nu stiu cat de des o mai schimba pentru ca li s-a pus in vedere sa mai lase apa in retea si pentru „amaratii” de pe deal. Cand pun ei apa in bazine, aia de sus nu mai aveau nici un strop pentru ca „strandistii” sugeau cu pompele toata apa din retea.

    • Iulie 9, 2011 12:37

      miki, haidi mai… ce faza….
      Ce bun era la Palat, da’ nah! ne trebuia Palasu’ ca o borta’n cap! numa’ interese!
      Iaca ce bine l-o amplasat pe asta nou, ca le ia apa la oameni! Bine gandit… ca tot ce se face la noi in tara! mrrrrr!

  9. Iulie 9, 2011 12:53

    Daca astazi am program de lucru pana la 22 trecute fix, tu de ce sa mergi la strand? Stai fetita si admira-ti baietii, mai trage o tigara, vezi ce miscare este pe blog, poate bei si o bere, si uite asa, trece si sambata. Ai auzit de razele care ne fac rau, nu? Iesi maine dimineata la padure, e mai sanatos si lui Gipsy o sa-i placa mai mult!
    Te pup!

  10. Iulie 9, 2011 12:58

    Ştrandul pare foarte frumos… Eu n-aş fi rezistat atâta vreme fără să mă duc să mă bălăcesc!🙂

  11. Iulie 9, 2011 13:38

    e ok la strand…acum fiecare ca cit de sus isi tine nasul….

  12. Iulie 9, 2011 15:36

    dacă aş sta la doi paşi de ştrand, ca şi tine, pentru că nu mă dau în vânt după statul ca broasca la soare, nu cred că m-ar ademeni, decât dacă au umbrele mari sub care pot citi. de fapt, stai, umbrelă am şi eu.
    un sfârşit de săptămână bun să ai!

  13. Traian permalink
    Iulie 9, 2011 16:06

    Giana
    Cu asa mindrete, tu fugi la bulgari…pe bani multi!

  14. Iulie 9, 2011 16:20

    Georgi, chiar dacă e aproape ştrandul, la nevoie e bună şi „piscina” proprie (cada din baie! ) Poţi să-ţi bagi şi colacul în apă, ceva răţuşte din plastic, deschizi şi umbela de plajă… Fain, nu?😀
    Ziceai ceva de badminton? Tiii, nici eu n-am mai jucat cam de mult şi ce mi-ar mai plăcea!
    Să aveţi o sâmbătă frumoasă! Vă salut pe toţi, cu drag!

  15. Iulie 9, 2011 17:43

    Tu ai alergie la somn?
    Strandul?
    In pozele tale se vad numai grasi.Se intelege de ce nu mergi…

  16. Iulie 9, 2011 20:40

    Apoi ca tu sti ase aproape, te duci direct in costum de baie🙂. Dar cabine pentru lucruri nu au aia?

  17. Iulie 9, 2011 21:41

    Frumoasa zona!

  18. Iulie 9, 2011 21:48

    Fata, si eu stau in cartier de un an de zile si nu am fost niciodata la strand. Dar am promis ca voi merge cat de curand.

  19. Iulie 10, 2011 2:52

    Chiar ca-i foarte frumos, acum inteleg de ce au pus aia strandul acolo si de ce, o data pe an, pun si festivalul de baut bere tot in zona.🙂

  20. Iulie 10, 2011 7:38

    „era să zic căcălău, dar nu se cade pentru că nu-i aşa? sunt o doamnă!”

    Stii ca mai urma ceva, nu-i asa?

  21. Carmen Negoita permalink
    Iulie 10, 2011 15:23

    E mult mai confortabila salteaua de pat pe nisip decat clasicele prosope, asa ca isi pot face siesta si la margine de bazin.😀 Te incurci si tu acum de o saltea😛

  22. Iulie 10, 2011 20:23

    Da fro balta cu peste e p-acolo? :))

  23. Iulie 10, 2011 22:00

    Unde umbli, ha?
    Sper ca nu te-ai dus la bai si te-o prins insolatia😀

  24. Una permalink
    Iulie 10, 2011 22:44

    Jorj, da tu ai de toate din balcon: jos – strand si festival de bere, sus – vecini bocanitori si copchii urlatori!
    Ma roade un pic invidia, ca-s la parter si am doar sus vecini draguti, dar cam inundatori🙂

  25. Iulie 11, 2011 0:25

    stau sa ma gindesc unde este strandul asta, la poala muntelui … Eu nu il stiu decit pe ala de pe 7 Noiembrie, de la poalele Palatului, care insa ultima data cind am fost am vazut ca a … disparut sa faca loc la nu stiu ce mall … Asadar? Ma ajuti?🙂

  26. Iulie 11, 2011 13:35

    adevaru e ca e prea cald….

    app noi ne-am mutat la o noua adresa, te rog daca vrei sa modifici:

    Pegas motorizat
    http://www.pegas-motorizat.com/

  27. Iulie 11, 2011 20:25

    No, ase… brava fata, brava :-* :-* :-*

Lasă un răspuns

