Skip to content

Bună ziua, prieteni!!!

Iulie 11, 2011

Deci n-am mai ajuns la ştrand, că fiind uikend n-aveai unde arunca un ac – aglomeraţia de pe lume plus vipia … la 35 de grade chiar nu m-a tentat. În schimb am ieşit cu familia la o berică, undeva pe lângă Palatul Culturii, la o terasă foarte răcoroasă. De cum am intrat acolo m-a izbit un aer fresh şi mare mi-a fost supriza când le-am văzut sistemul de răcire. Aveau amplasate din loc în loc  nişte ventilatoare mari care aruncau apă în stare de vapori. Chiar n-am mai văzut aşa ceva până acum! Foarte ingenios! Altă viaţă! Tot să bei bere acolo… bine, asta’n conditiile în care stai bine pe „caşcaval”.

Păi na, confortul se plăteşte… de exemplu o sticluţă de cola de 250 ml  la această răcoroasă terasă costă  numai 5 lei:mrgreen: dar na! ştiţi vorba aia: „obrazul subţire cu cheltuială se ţine”.😀

N-am poposit prea mult acolo pentru că obiectivul nostru era concertul cu Iris, care se ţinea pe esplanada din faţa Palatului.  Şi-am fost la concert.  Am ajuns niţel mai devreme de-au început Irişii să presteze, aşa că am prins niţel  de Şuie Paparude – un fel de muzică electronică cu influenţe Prodigy, o muzică făcută pe calculator cu enorm de multe „ţâuituri” adică ţâu, ţâu, ţâu, care mi-au cam mişcat stomacul de la locul lui :D  E clar c-am îmbătrânit…. a fost cam mult şi cam greu pentru mine.
După mai bine de o oră de ţâuială, au apărut şi Irişii. Nu-l mai văzusem în concert pe Cristi Minculescu de dinainte de operaţia pe care-a făcut-o în Germănica. Am observat un Minculescu vesel, cu poftă de cântat, chestie care m-a bucurat enorm. Am copilărit cu irişii, nu le-am ratat niciun concert, îmi sunt dragi şi ei şi muzica lor. Au 35 de ani de activitate… Nu degeaba mai sunt numiţi şi „naţionala de rock a României”. După aproape două ore de cântat, atât ei cât şi eu, am plecat agale spre casă, cu floarea de iris după ureche, învăluită în răcoarea unei frumoase seri de vară.

Am filmat o bucată de piesă în care Irişii cântă cu Puya. M-am apucat de filmat doar pentru că m-a amuzat teribil cum se hlizea Cristi Minculescu :D  De auzit se aude destul de nasol, habar n-am de ce… poate pentru că eram eu prea aproape de boxe😕 aaaa, am uitat să vă zic c-am stat în primul rând😛

Şi-o mostră că suntem români🙂

25 comentarii leave one →
  1. Zazuza permalink
    Iulie 11, 2011 14:55

    foaileo, e o caldura, sunt ca o arteziana, asa sare apa din mine😀. da, bine, facui soc terminc masina-afara, asta e. ventilatoare din astea smechere imi doresc si eu cu ardoare😀, mi-a ridicat fusta unu din asta sambata la Obi😀 si dupa ce am chirait nitel de era sa lesine barbate-miu de ras, am zis c-as vrea sa il iau acasa. auzi, aberez? da? e de la caldura sa stii😀. hai ti pup!

  2. Iulie 11, 2011 15:01

    :)))))) mi te şi imaginez cu poalele-n cap😆 Iaca m-a buşit şi pe mine râsul, nu numai pe soţ. hihihi Dacă râd prea tâmp să ştii că-i tot din motive de caniculă😀
    Mişto tare ventilatoarele! aşa bine mă mângâiau vaporii ăia…. huh….
    ti pup şi eu!

  3. Traian permalink
    Iulie 11, 2011 15:08

    Daca nu-i Bon Jovi, e bun si Iris, mama ei de viata…
    La gunoaie stam la fel, nu-ti face griji!

  4. Iulie 11, 2011 16:13

    buna, noi ne-am mutat adresa, te rog daca vrei sa actualizezi si la tine

    Pegas Motorizat
    http://www.pegas-motorizat.com/

    o dupa-amiaza racoroasa!

  5. Carmen Negoita permalink
    Iulie 11, 2011 16:57

    Hai Giana… ma simteam deja bine, ma si vedeam in primul rand cu tine… pana la pozele finale cand am simtit ca-mi dai cu tifla in cap. Unii n-or sa recupereze cei 7 ani de acasa in vecii vecilor. Te pupic!

    • Iulie 11, 2011 18:31

      Carmen, m’a frapat, mai… munti de pahare de plastic si de peturi… cum draci sa evolueze tara asta cu asa mizerabili de oameni?😦
      Te pup si eu, Carmen. O saptamana frumoasa sa ai!
      Apropos, cand pleci in conced?

      • Carmen Negoita permalink
        Iulie 12, 2011 17:23

        Concediul… inca pare un vis indepartat. Intentionam acum la sfarsitul lui iulie, insa au aparut urgente pe la serviciu si tare mi-e ca tocmai la toamna voi pupa concediu. Cu un pic de noroc poate reusesc sa evadez prin august. Sa vad. Inca nu stiu nimic sigur.

  6. Iulie 11, 2011 20:51

    „tags: 2011, concert, iasi, Iris, Puya, rock, Ursus eolution
    de Georgiana

    my ursus?!🙂

  7. Iulie 11, 2011 20:51

    ursus EOlution?🙂

  8. Iulie 11, 2011 21:16

    Chiar asa: Buna seara prieteni!
    Sa inceapa numaratoarea inversa!

  9. Iulie 11, 2011 21:37

    până să vin şi eu pe-aici ne-a tras o ploicică, oioioi!
    aham. deci ai fost la concert. de-aia te-am văzut umblând cu berea aia rece pe bloage?😀
    ti pup!

  10. Iulie 11, 2011 22:59

    ha, aia e nimic.
    eu am fost la iris 25 si iris 30, s-a strans 2 tone de gunoi de dupa astia ai nostri.
    de la mine la iris 25 n-au primit decat o doza goala de suc si-o boratura de 1 metru patrat (mancasem o tigare).

    in rest, astept iris 35.
    am fost la kataklysm cand a fost la noi, dar dezamagitor…

  11. Iulie 12, 2011 0:09

    super! desi se aude ca naiba am ascultat tot clipul … asa … de dor!! ma revad in liceu cind il vad pe Minculescu cu camasile astea scoase din pantaloni🙂

  12. Iulie 12, 2011 0:35

    Trebuia sa ne areti si niste tomberoane puse de organizatori la indemana spectatorilor, asa sa fim siguri ca spectatorii sunt de vina…

  13. Iulie 12, 2011 8:14

    mi-a placut totul pana la ultimele fotografii. Acelea m-au cam dezamagit. Dar nu am inteles bine, ai plecat cu Irisii acasa? Ai avut musafiri de soi si nu ne-ai spus?🙂

  14. Iulie 12, 2011 8:41

    Io nu-mi pusei poalele-n cap ,ca n-am…Cristi Minculescu, craiovean d-al meu.. :))

  15. Iulie 12, 2011 9:41

    Am vrut si eu sa-mi iau un ventilator din ala cu apa, dar nu merge pentru ca la noi si asa e umezeala mare in casa. cat despre Iris, ce sa spun? da ce sa mai zic de Bon Jovi? Rock forever !!!!!!!!!

  16. Iulie 12, 2011 11:40

    meserie! ventilator cu apa n-am vazut, doar instalatii din alea cu un fel de conducte subtiri care pulverizeaza din loc in loc, pe terase. e tare placut, sa tooooooooot stai acolo la atarnat! ma bucur pt concertul irisilor. ti pup!

  17. Iulie 12, 2011 15:02

    EO,😆 figură eşti! câta spiritul de observaţie ai!!!

    blogstock, mai e puţin, mai un pic,, mai e o clipa sau un ceas, pana la marele popasss!! iuhuuu!

    psi, eram încă în spiritul concertului😛

    zwk, ia să mă duc la tine să văz continuarea aceea de-a aştept eu de ceva vreme…

    cool, în liceu eram când Cristi era îmbrăcat cu nişte colanţi negri si habar n-avea, dar erau rupţi între picioare😀

    Cafeluţo, am şi poză cu tomberoanele!🙂 n-am mai pus-o, că n-am vrut să vă enervez maxim🙂

    Gabiii, nu cu irişii… vrabia mălai visează…. doar cu floarea de iris!😛 ti pup!!

    viruse, trăiască craiovenii, că tare-s simpatici!

    Minoki, eee, dar alea-s ventilatoare pentru exterior, mami🙂 de bon jovi nu mai zic nici eu nimic😦 imi bag ghearele-n gât că n-am fost să-i văd! data viitoare nu-i ratez. am promis!

    red, te pup si eu şi cumva parcă mi-e dor de glăsciorul tău…😉

  18. Iulie 12, 2011 15:56

    Ce fain de tine, dragă Georgi! Cred că a fost tare frumos la aşa concert. Cât priveşte „manierele” la rumâni…treabă complicată. Vorba unui om deştept: „neamu’ prost, tot neam prost rămâne până moare”! Chiar mai devreme „admiram” pe scară mucii pe care un vecin foarte „productiv” i-a înşirat la tot pasul. Să-i vadă şi alţii, nu? Of, Doamne!

  19. Iulie 13, 2011 11:51

  20. Traian permalink
    Iulie 18, 2011 21:35

    Draga Georgiana, trebuie musai sa te contrazic!
    „Nu-l mai văzusem în concert pe Cristi Minculescu de dinainte de operaţia pe care-a făcut-o în Germănica.”
    E FALS !!!!
    L-ai vazut in primul concert live de dupa operatie :Casa Sindicatelor Iasi, campanie electorala Oprescu.
    Sa auzim de bine!!!

    • Iulie 19, 2011 12:09

      Traian, am uitat… scleroza, maică…😀
      Merci de reîmprospătarea memoriei🙂

Lasă un răspuns

