Skip to content

Cui îi este frică de comentarii (sau de lipsa lor)?

Iulie 12, 2011

Un adevar suprem al blogosferei e ca bloggerul se extaziaza in fata comentatorilor, ii masoara, ii compara, ii vinde la kilogram. Invers, daca scrie un articol foarte bun dar nu-i comenteaza nimeni, interpreteaza asta ca lipsa de interes, se intristeaza si chiar deviaza de pe directia aia de scris, desi poate a generat materiale de calitate.

Pe blogul asta intra zilnic cateva sute de oameni. Mai mult de jumatate din ei sunt vizitatori reintorsi. Aia e comunitatea pentru mine: returning visitors. Si se masoara tot in sute, asa ca sunt fericita. Comentariile sunt bonus🙂. Citeste mai departe aici.

36 comentarii leave one →
  1. Iulie 12, 2011 13:10

    Și io îs de ăla ? „returning visitors” ? A ? Dacă da , iaca bonusul, am comentat !!!
    Toate cele bune Georgia !

  2. Iulie 12, 2011 13:23

    🙂 Ciao, Georgiana cea neinfricata de comentatori!

  3. Iulie 12, 2011 13:38

    mishulake, toate cele bune si tie! o vara racoroasa-ti doresc!

    Loricicaaaaa, saluti draga mea dragă! eh, nu-s neinfricată musai, să zicem doar că subscriu la cele spuse de Raluxa. mi-a plăcut şi de aceea am zis să-l dau spre citire şi vouă.
    kiss! kiss! ai grijă de tine, da?

  4. Iulie 12, 2011 13:46

    Da, da, promit sa ma grija de mine. Parca nu m-as lasa chiar in grija posesorilor de molotov (stii tu: bombite din alea care ard fain si scot fum si fac bam-bum. toata noaptea le aud, se baga in seama de parca ar vrea sa faca vreo revolutie ceva)🙂 kiss

  5. Iulie 12, 2011 13:50

    Lora, nu mai bine vii tu într-o vacanţă acilişa, la noi, în Moldova? ocazie cu care poate ne şi întâlnim?😛 tare mi-ar plăcea…🙂

  6. Iulie 12, 2011 13:59

    Moldova…mor dupa ea… Imi propusesem sa ajung pe plaiurile noastre dulci moldovenesti, dar… palide sanse de reusita! Giana, vara buna va doresc, inclusiv tiganului (lui Gipsy, vreau sa spun)!

    • Iulie 12, 2011 14:06

      multumim, draga mia! tu stii si eu stiu, ca desi nu ne „comentam”, ne vizitam. deci sunt cu ochii pe tine!
      Tiganu’, cam toata luna august va sta la ai mei parinti. Plecam in concediu si desi mi-as dori sa-l am pe langa mine, nu se poate… o sa-mi fie tare de dor de el dar va fi pe maini bune si asta ma mai alina. Alti posesori de caini n-au sansa asta si sunt nevoiti sa-si duca animalutul la padoc pe bani multi…🙂
      ti pup again!
      later edit: imi place la nebunie avatarul tau😛

  7. Traian permalink
    Iulie 12, 2011 15:21

    …Auzi la ea, „returning visitors”…adica nu se mai cheama prieteni…!

  8. Iulie 12, 2011 15:56

    jorji, o să cetesc şi io… dar tu ştii, mie îmi place despre tine şi viu oricum, chiar şi când nu ai chef de scris…
    ti pup!

    • Iulie 12, 2011 15:59

      psi, să citeşti, să vezi că nu-i nimic în neregulă🙂
      ti pup!
      P.S. sunt unii blogări disperaţi în goana lor după comentarii. Am cunoscut, de aia mi-a plăcut articolul Raluxăi.

  9. Iulie 12, 2011 15:57

    In blogosfera gasim „adevarul suprem”? Mai sa fie!!! Ori poate sunt mai multe adevaruri supreme, mai stii? Se pare ca mai am multe de invatat. Dar cred ca vizitand doar 4 bloguri ( atatea frecventez eu) nu-l voi descoperi niciodata😦 . Si cand te gandesti ca pe un alt blog tocmai mi-am facut autocritica vizavi de prezenta mea pe net….:D. Asta este! La cratita cu mine ca aici nu mai fac fata :)). O zi buna Giana si blogareala placuta. Pup iu!

    • Iulie 12, 2011 16:04

      Mell, n-a zis nimeni că-n blogosferă e adevărul suprem….😕
      Citez din text: „Un adevar suprem al blogosferei e ca bloggerul se extaziaza in fata comentatorilor, ii masoara, ii compara, ii vinde la kilogram”.
      Poate n-am înţeles eu bine?

  10. Iulie 12, 2011 15:57

    măăăi, nu fiţi nasoi. e scris în limbaj marketăresc, social-media, chestii de genul. Normal că-mi sunteţi prieteni! offf! greu cu voi!😀

  11. Iulie 12, 2011 16:07

    Şi zi aşa, Georgi, „bloggerul se extaziaza in fata comentatorilor”? De-atâta bucurie deschide şi şampania?😀 Glumesc şi ieu!
    Normal că te bucuri când gândurile pe care le aşterni în acest spaţiu public, rezonează şi cu ale altor oameni cu care, constaţi cu satisfacţie, că te potriveşti la mai multe lucruri, iar asta este cel mai fain lucru! Mai ales când în viaţa cotidiană te tot loveşti de tot felul de „catâri” căpoşi şi ciufuţi, iar aici găseşti atâţia oameni deosebiţi şi prietenoşi. Or mai fi şi din ceilalţi, dar nu contează. Eu unul mă bucur din suflet pentru fiecare prieten din această lume faină a blogosferei!
    Hai, să ai o zi frumoasă tu şi toţi prietenii de aici!🙂

  12. Iulie 12, 2011 16:19

    Giana, mie mi s-a parut cam pretentios spus „adevarul suprem” deoarece daca facem niscaiva sapaturi aflam ca…el nu prea exista sau inca n-a fost descoperit. Doar daca am gasi raspunsul la intrebarea:”Care este ADEVARUL SUPREM in lumea ASTA? (ceva care nu poate fi surclasat de nimic – niciun adevar/nicio idee nu poate fi considerat mai important/-a), atunci am putea folosi termenul in cunostinta de cauza. Nu crezi? Si…oricum stiu ca editarea nu-ti apartine…e preluata de la altcineva dar ….na! Am facut si eu o postare de dragul postarii si ca sa-mi fac simtita prezenta😉. Plus ca mi-am mai pus si eu neuronul la treaba ca sa-mi depasesc conditia de „baba” (care prin definitie ar trebui sa fie proasta)🙂. Of, of, mai, mai…

    • Iulie 12, 2011 18:27

      Mell, nu ştiu ce nu ţi-a plăcut, dar Raluxa a vrut sa zică prin „adevărul suprem” (SUPRÉM, -Ă, supremi, -e, adj. Care există în cel mai înalt grad, care este cel mai bun, cel mai mare; mai presus de toate) că posesorii de bloguri îşi doresc cel mai mult să aibă comentatori. Nu ştiu de ce te-ai supărat aşa… ? Cred că s-a produs o neînţelegere pe undeva….

  13. Carmen Negoita permalink
    Iulie 12, 2011 17:26

    Aha… deci si eu fac parte din categoria return. Mai cum reusesc si eu, dar ma returnez de fiecare data.😆 Pana data viitoare, te pupic. I’ll be back.😀

  14. m3bis permalink
    Iulie 12, 2011 17:49

    Săn știi că eu nu-ntorc capul după orice!

  15. Zazuza permalink
    Iulie 12, 2011 17:53

    pai fara comentatori, cu cine ne mai hlizim noi?! cu cine ne mai imprietenim? cu cine mai barfim? etc. blogeru fara comentatori e ca omu fara prieteni si ca ploaia fara nori. eh?! ce zici de asta :D?!

  16. Iulie 12, 2011 18:04

    Carmen, si tu la mine, si eu la tine! chiar daca de multe ori nu comentez… aşa să ştii🙂

    tetrise, ori eşti tu prea subtil, ori io-s afectată de căldură. deci n-am pricipit.😕

    zazu, right! tătă eşti tu înţeleaptă! dă să te ţuc! muah! muah!😀

  17. Iulie 12, 2011 18:52

    Sigur ca a-ti da cu parerea decent, responsabil si mai putin butucanos decat limbajul si asa abrupt al unora dintre bloggeri poate fi mai greu decat jocul de barbut. Sunt buni si comentatorii care zic e OK ce-ai scris, nu-i judeca prea aspru, sunt de dorit si cei ce intra fara vreun orgoliu-ntr-o polemica, dar cred ca, dincolo de toate, daca chiar scrii si doar un pic te promovezi, e imposibil sa nu trezesti, pana la urma, interes.

  18. Iulie 12, 2011 19:36

    Iubita, dar nici nu poate fi vorba de vreo suparare, doar ca formularea (care de altfel nici nu-ti apartine) mi s-a parut putin cam pretentioasa si…m-am „agatat” de ea ca sa ma aflu in treaba si sa ma distrez si eu un pic pe blogul tau. Sper ca nu te derajeaza, stii doar ca te apreciez ca blogger, altfel nu te-as vizita zilnic. O seara buna si nu-ti face griji in privinta mea. Pupici.

  19. Iulie 12, 2011 20:58

    „Un adevar suprem” cine incepe asa un articol, e pentru mine cam slabut, mediocru, iar timpul meu nu cred ca merita perdut citind asa aberatii. Mai lipseste sa descrie ce orgasme are cand vede ca nr. comentariilor creste😀

  20. Iulie 12, 2011 21:00

    No, ca amu vad ca si Mell e cam pe aceeasi unda, ceva mai blanda doar😉

  21. Iulie 13, 2011 0:45

    Eu chiar ma intreb, de o vreme incoace, de ce naiba am un blog, de ce scriu pe el, de ce ma agit atat, ca uite, am fost in vacanta- si vacanta mea e una pe an- si tot am postat ceva, cu alte cuvinte, chiar aveam nevoie de asa ceva? Cat despre comentatori si comentarii, daca intri pe zelist si vezi ce bloguri sunt pe primele 100 de locuri, te crucesti. Nu dau nume, ca dupa aia lumea trage concluzia ca sunt bloggerul mic, ce vrea sa-si faca un nume pe seama bloggerului mare. Si sa vezi, nene, cate sute de comentarii au aia la postarile lor in care nu zic nimic, nu fac nici o margea, nu misca un deget… Dar poate asta-i doar parerea bloggerului mic, care nu-l intelege pe bloggerul mare si care nu va pupa in viata lui sute, mii de comentarii….

    • Zazuza permalink
      Iulie 13, 2011 10:29

      Gabriela, sunt de acord cu tine. citesc multe bloguri cu adevarat valoroase care nu sunt in niciun top. si nu am inteles de ce unii fara a spune nimic au multe comentarii. ma rog, asta in conditiile in care comentariile alea sunt adevarate si nu generate de fo masinarie😆 uite d-aia nu citesc eu bloggeri de top, ca nu prea zic nika😀. mai citeam zilele trecute un interviu cu unul din omultetii astia de top. „si ce planuri ai?” „prefer sa nu va spun”, „dar care este implicarea ta in…” – „prefer sa tin pentru mine, sunt modest”😆 si tot asa. si lumea se spargea in comentarii, muama ce misto, ce inteligent, ce supercalifragilistic hahaha. am vrut sa intreb autorul ce ne-a transmis de fapt personajul intervievat, dar am zis ca pe urma o sa imi sara in cap ca sunt invidioasa (maica ta Doamne!) si cum ma lasa rece in principiu bloggerul respectiv, am zis ca nu e cazul sa ma leg la cap fara sa ma doara😆

  22. Iulie 13, 2011 17:48

    Draguta mea, eu nu am inteles mare lucru din ce a vrut doamna aia sa spuna acolo dar mie mi se parea ca parca batea campii. No ofense! Nu cred ca esti o mare amatoare de comentarii dar nici sa vorbesti singura nu cred ca iti place. Ba, mai mult, ai spus ca pe blog ti-ai facut multi prieteni. Corect? Si eu la fel. Nu cersec comentarii la nimeni daca cer pareri. Uite, de exemplu, postarea mea ultima cu intrebarile existentiale : mie mi-au fost de un real folos comentariile, mai ales de la fete.Eu dupa parerea mea , spun ca aceste comment-uri ajuta mult la socializare. Pentru mine bloggingul este un foarte bun mod de a socializa, la un alt level. Te poooop!

    • Iulie 13, 2011 18:03

      hai fata la urmatoarea postare, las-o pe asta😆
      eu dincolo astept o idee😀
      te pup si eu, evident!

  23. Iulie 13, 2011 19:28

    Fata, ne pupam cam mult, si vezi ca o sa dam de banuit. Nu ca pe mine m-ar deranja…

  24. Iulie 16, 2011 16:50

    Mie imi place sa las comentarii(si sa vizitez mai des) pe blogurile care imi plac, daca ei vor sa treaca si sa arunce o privire si pe blogul foarte bine.Cam asa sta treaba…dar sa recunoastem cine nu se bucura cand vede cate un comentariu in asteptare?🙂

Trackbacks

  1. Parfumul unei sarutari « Fata din vis
  2. În laminorul verii « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

