Skip to content

Şi va fi tabară!

Iulie 13, 2011

Ideea unei tabere cu şi pentru bloggeri a venit acum un an, pe când mă aflam în vizită la Melania, la căsuţa ei de la ţară – o căsuţă micuţă şi drăgălaşă, desprinsă parcă din poveşti, care-şi are rădăcinile la Ibăneşti, undeva în judeţul Mureş. Curtea spaţioasă, terasa din faţa casei, muntele, verdele infinit şi nu în ultimul rând voia bună, ne-au făcut să ne gândim că n-ar fi rău să reedităm o astfel de întâlnire. Cred că aici s-ar impune o paranteză în care să vă zic că pe Melania (Şilavarăcald) am cunoscut-o pe blog. A fost dacă vreţi, dragoste la prima vedere – cine-a cunoscut-o poate să confirme că n-ai cum să n-o îndrăgeşti din prima clipă. De la discuţiile virtuale şi până la cele reale, sau cum să le zic?, n-a fost decât un pas. Gata paranteza.

Şi cum stăteam noi de vorbă la ore târzii din noapte, pline de vervă, ne-a venit ideea organizării unei tabere bloggeristice. Totul a început cu „ce fain ar fi să…”. Iată-ne la un an distanţă, materializând ceea ce credeam noi atunci că e doar un vis. Ulterior, Virtualul s-a arătat şi el foarte entuziasmat de idee, ba mai mult decât atât, el este şi cel mai implicat în acest proiect! Mulţumim, Virtuale!
Din păcate, nu mă pot implica şi eu cât aş vrea din motive de distanţă foarte mare, însă am făcut atât cât mi-a stat în puteri şi anume un logo, o siglă sau cum vreţi voi s-o numiţi. Bineînţeles că eu am participat doar cu datul cu părerea pentru că de făcut propriu-zis, l-a făcut soţul meu :D  căruia îi mulţumesc pe această cale.

Înainte de toate, vreau să întreb şi aici, deşi o va face şi Melania mâine la ea pe blog, cine se bagă? Noi vă aşteptăm cu mult drag şi ne-am dori să fim în număr cât mai mare.  Tabara se va desfăşura în perioada 16 – 21 august 2011. Eu zic să vă gândiţi (nu prea mult) şi să nu ezitaţi.  Ce poate fi mai frumos decât să stai cu prietenii în jurul unui foc de tabară, sub clar de lună, în cântec de chitară şi multă voie bună? iaca am făcut şi-o poezie :D  Hai, veniţi cu mic, cu mare la a bloggerilor adunare!  Va fi o săptămână nebună, nebună, nebună!😀

Deci, nu uitaţi: intraţi mâine pe blogul Melaniei pentru că vom afla mai multe legate de  prețuri, probleme de rezolvat etc. Şi vor fi şi multe fotografii.

Şi acum hai să vă arăt logo-ul şi să vă daţi cu părerea. Aştept sugestiile voastre constructive şi n-ar strica să veniţi şi c-o idee de slogan.Acum să vă văd!😛 (Chestia cu „bloggeri de vară” trebe schimbată – am pus-o acolo doar ca să vă daţi seama că acolo trebe pus sloganul).

65 comentarii leave one →
  1. Iulie 13, 2011 13:01

    A fost propus (deja) un slogan: „Bloggeri din toate zarile, unitiva!”, fara sa se precizeze exact cum ar trebui sa aiba loc aceasta unire:
    http://jumatati.blogspot.com/2011/07/aici-blogstockro-romania.html

    • Iulie 13, 2011 14:22

      Analizând generozitatea cuprinsă în sloganul de mai sus eu consider că se face o discriminare. Se referă la bloggeri, cei ce au blog. Cei care nu au blog propriu, prietenii comentatori pe un blog sau altul nu se regăsesc sub acest îndemn. Zic eu.

  2. Iulie 13, 2011 13:08

    Virtuale, nu strică un exerciţiu de imaginaţie, nu? Brainstorming.😉
    În definitiv, nu-i rău să dezbatem puţin problema sloganului cu toată lumea. Părerea mea.

  3. Zazuza permalink
    Iulie 13, 2011 13:18

    Vara de bloggeri parca suna si mai bine😀. ce idee draguta!

  4. Iulie 13, 2011 13:20

    Merci de propunere, zazu. s-a notat.🙂
    Hai, nu vii şi tu?? ce zici? ce ai în agendă în perioada aia?

    • Zazuza permalink
      Iulie 13, 2011 13:21

      am o conferinta care se termina exact pe 16… ca altfel tare mi-ar fi placut!

      • Iulie 13, 2011 13:23

        zazucu, poţi veni oricând după 16. ai o săptămână la dispoziţie. nu vreau să forţez, dar tare mi-ar plăcea să ne întâlnim🙂

  5. Iulie 13, 2011 13:51

    Chiar abia astept sa ne zica Mel preturile de cazare si sper sa ma surprinda placut😀 pen ca suntem oleaca stramtorati in urma unor lucrari de reabilitare a barlogului proprietate personala.
    Mie-mi place tot: si sigla si sloganul de pe sigla, si sloganul mentionat de virtual (ca doar l-am propus eu, nu ? =)) )
    Cu imnul cum stam? Ca de ala n-ati zis nimic. Propusesem eu „Friends will be friends” Queen si achiesasera-ti la mom.respectiv, dar poate-s alte propuneri mai bune

    • Iulie 13, 2011 14:05

      miki, sa nu dai inapoi, ca te musc de nas!
      Sloganul de care zici nu e rău, dar e puţin cam telefonat, adică cred că putem găsi ceva al nostru, personalizat, nu-i musai să ne inspirăm. sper să nu supăr pe nimeni, e doar punctul meu de vedere🙂
      Imnul încă nu s-a stabilit! chiar! am şi uitat de asta!

  6. Iulie 13, 2011 14:03

    imi place loggo-ul tau. Excelent!

    • Iulie 13, 2011 14:06

      Găbiţa, mulţumim mult. O idee de slogan??? haaaaai, că eşti bună la aşa ceva! ştiu eu!😉

  7. Iulie 13, 2011 14:27

    Era clar ca vom veni.Acum e clar ca nu vom ajunge-din 16 tre sa fim la lucru.Eventual sa incercam pe 20,dar nu-i sigur.
    Ce m-ai ‘nervat!
    Ibanesti Blog(w)var.

    • Iulie 13, 2011 14:32

      uraaaa! lasă că mai vorbim la telefon mai prin preajma evenimentului, nu scăpaţi voi de mine! muhahaha!

  8. Iulie 13, 2011 14:49

    io ma gindesc ca ar trebui organizat rapid un meci de box pentru a promova acest logo!!😀

    • Iulie 13, 2011 14:50

      Rata, hai ca-i mai misto decat frunza lui Udrea😆 tre’ sa recunosti😀 hihihi
      Daaaa, „un meci de box aranjat, lipsit de spectacol”, ca ala a lu’ Bute :)))))

      • Iulie 13, 2011 14:59

        Cin’ cu cin’ sa se bata? Hai, asteptam propuneri
        Daca se-ncinge treaba, eu promit ca arunc prosopu😀

        • Traian permalink
          Iulie 13, 2011 15:15

          @miki
          Nu-ti dori prea tare, ar putea sa se implineasca…!

  9. Iulie 13, 2011 15:15

    Foarte frumos logo. Ai talent, bre Georgi! Adică ai idei!🙂 Dacă făcea „tanti Udrea” un concurs naţional pentru faimosul logo al României, sunt sigur că ieşea ceva mult mai fain decât ceea ce a „reuşit” pe foarte mulţi bani! Uite-aşa sunt românii: nu ştiu să aprecieze adevăratele talente! ia să încerci unul şi să i-l trimiţi!
    Faină ideea cu tabăra de vară!
    O zi frumoasă!🙂

    • Iulie 13, 2011 15:41

      Alex, ma bucur ca ti-a placut! asta-i tot ceea ce conteaza! Si nu te fofila, da si tu o idee de slogan si de ce nu, hai cu noi la Ibanesti!!!

  10. Iulie 13, 2011 15:18

    foarte frumos, felicitari :))

    • Iulie 13, 2011 15:43

      Alice, multumim, dragalasa! dar numai atat? o idee de slogan, ceva?😛 Hai provoaca-l si pe Remi, ca-i zburda mintea si lui de numa-numa!😀

  11. Traian permalink
    Iulie 13, 2011 15:18

    Giana, misto „frunza” voastra, in rest, sunt in postura lui Mishulake…

    • Iulie 13, 2011 15:45

      Traiane, multumim, draghe! Esti in postura lui Mishulake, da, n-ai blog dar bloggaresti – asta nu te impiedica sa vii c-o idee de slogan, nu?😀
      Haidi mai dragilor, fortati-va putintel neuronii !!!

  12. Iulie 13, 2011 15:39

    Mishulake, trebe undeva specificata ideea de blog si prietenie, intelegi?

  13. Iulie 13, 2011 16:11

    la cum pufăi acum, ca un hipopotam încălzit de caniculă, doar atât aş scrie sub logo: BB! (adică: bere şi blog!)😀
    Bre, Georgi, n-a venit ploaia aia răcoritoare! O fi ajuns pe la voi?🙂

    • Iulie 13, 2011 16:31

      Alexe, la noi a plouat aseara vreo doua ore! bine de tot! dar azi iar e caniculă. Eu am dat drumul la aere condiţionate şi beau apă rece de la frigi.

      Să ştii că m-ai dus pe-o pistă cu BB -ul ăla. Tre să dezvolt cumva chestia asta … Merci fain şi pupilici răcoroşi (cum or fi ăia?)😀

  14. Carmen Negoita permalink
    Iulie 13, 2011 17:43

    „Tabăra Ibăneşti… prietenia pe blog se cunoaşte”
    „Tabăra Ibăneşti… ai, n-ai blog, prieten mi-eşti”
    Iată… am venit cu două idei. Măcar aşa să mă scot şi eu că nu am cum să ajung pe acolo. Motive de seviciu. Până şi concediul a trebuit să îl mut în toamnă. Eh… asta e.
    Oricum, voi fi cu gândul la voi şi cu ochii pe bloguri.🙂

    • Iulie 13, 2011 18:14

      Multumesc, Carmenusa. toata esti tu o scumpica si-o implicata! :*
      Sa nu fii trista, vor mai fi tabere din astea! asta e doar prima editie😀
      ai pup iu!

  15. Iulie 13, 2011 19:14

    Frumoasa initiativa voastra! O saptamana de vis participantilor! :))

  16. Iulie 13, 2011 19:34

    Ibanesti, sa traiesti, s-o…..blogaresti!
    Varianta mai serioasa zi-i si tu acolo ceva pentru toti iubitorii de blogging , ca sa-i poti include si pe bloggeri si pe cei ce nu au dar sunt amatori de blogareala. Te pooop din nou!

  17. Iulie 13, 2011 19:49

    Vara asta blogărești doar cu noi, la Ibănești ! =))

    • Iulie 13, 2011 20:05

      Varianta necenzurată: Vara asta o belești, de nu vii la Ibănești😀

  18. Iulie 13, 2011 20:13

    :))))))))))))
    Miki!!! Ce belim?

    • Iulie 13, 2011 20:18

      Fată, nu pot să spun, că mi-e rușine, da’ știi tu… (se zicea „belingheru”, pe vremea mea :D)

  19. Iulie 13, 2011 21:02

    Da ma si ceva pentru comentatori😀

  20. Iulie 13, 2011 21:03

    IMI PLACE CUM ARATA: Salutari la omu tau🙂
    Abia astept sa va cunosc🙂

  21. Bunicul permalink
    Iulie 13, 2011 22:40

    Like and blogroll pe iarba

  22. Iulie 13, 2011 23:59

    Stai ca am uitat ce aveam de gand sa scriu.. Deci pe logo scria așa.. păi să fie așa atunci

    Tabăra Ibănești,
    Hai să trăiești!

    =)) =))

  23. Iulie 14, 2011 1:39

    Mai bloggerilor mai mult sau mai putin implicati, eu va felicit din tot sufletul, daca o sa reusiti sa va adunati pe-acolo. Si voua fetelor, Giani si SLVC, spor la treaba, ca lipsa de idei vad ca nu duceti. Iar logo-ul- mult mai inspirat decat altele, in care s-au investit milioane. De euro!🙂

  24. Iulie 14, 2011 6:44

    Salut ideea si sunt curioasa ce va iesi!…🙂
    Eu sunt depaaaarte si nu pot participa, din pacate. Dar ma bucur pentru cei care pot, va fi foarte placut si deconectant!…🙂

  25. Iulie 14, 2011 10:03

    frumos logo şi frumoasă iniţiativa. vă doresc de pe acum să aveţi zile faine şi distracţie maximă. întâlnirile din real cu cei pe care i-am cunoscut înscris sunt extrem de faine!😀

  26. Iulie 14, 2011 14:18

    Georgiana, imi pare sincer rau ca nu sunt si eu un pic mai maricica, altfel m-as fi ingramadit prima in cea mai tare tabara de vara. Stii cum e cu parintii…Hai ca am si eu o idee pentru slogan:” Cu blogosfera in vacanta!” (pentru ca e pe romaneste), chiar daca nu e vorba de toata blogosfera, dar sunteti sufletul ei, deci merge. O zi frumoasa tuturor!

  27. Iulie 14, 2011 21:16

    Mai, io am scris ceva slogane la mel. Sa e trec si aici?
    Ca nu ma las :))

  28. Iulie 14, 2011 22:06

    Io m-am mutat aici, ca vad ca o chicat blogu lu Mel

  29. georgiana permalink
    Iulie 14, 2011 22:10

    miki, da, o cam chicat! iar umbla nevasta lu’ m3bis la borcanu cu muraturi din balcon:mrgreen:

  30. Iulie 14, 2011 22:16

    Io castraveciori mai am vreo trei de la muma. Is asa pretiosi ca i-am numarat :)) (am numarat doar catii au mai ramas :D)

    Da nici la mine nu mai mere. Amu cand eram in stari de chiuiala :))

  31. georgiana permalink
    Iulie 14, 2011 22:19

    o pus mamuca la murat din astia de vara. deja e la al doilea borcan. eu oare de ce nu pun? cred ca stiu de ce! de lene !

  32. Iulie 14, 2011 22:20

    o picat servaru🙂

  33. Iulie 14, 2011 22:21

    :)) Dar io😀
    Deci ce luam cu voi?

  34. georgiana permalink
    Iulie 14, 2011 22:21

    banuiesc ca nici DC nu merge.

  35. georgiana permalink
    Iulie 14, 2011 22:21

    ba da! DC s-a incarcat instant! hmmm!

  36. Iulie 14, 2011 22:22

    cotcodacii nu merg, ca io pe acolo inrtru🙂

  37. Iulie 14, 2011 22:22

    mere iar la mel,🙂

  38. Iulie 14, 2011 22:23

    un blocaj ceva?

  39. Iulie 15, 2011 23:05

    Eu aş alege sloganul: Numai pentru bloggeri.

  40. Iulie 18, 2011 21:25

    tare bai. data aviatoare ma bag si eu. sa va invat tehnici de supravietuire.
    3 zile asta am facut la tara…

Trackbacks

  1. The mosque of Djenné « Alice Georgiana
  2. blog… pe stock de vară « freestyler
  3. Plaja rușinii- Costa Rica « Alice Georgiana
  4. despre salate (1): salata ca la sarbii mei « Zazuza's Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

Lasă un răspuns

