Skip to content

Cum m-am amuzat eu de dimineaţă

Iulie 15, 2011

Ieri am luat o pauză de blog că na, mai sunt momente în viaţă când mai tre’ să şi munceşti:mrgreen:
Nu ştiu la alţii cum o fi, dar la Iaşi e-o vipie începâd cu orele 10 ale dimineţii de te ia cu leşin şi ceva parcă te loveşte în moalele capului. Binecuvântată fie ziua în care am decis să punem aerul condiţionat şi mai binecuvântată ziua în care chiar l-am pus! Aşaaa. Una peste alta, în dreapta am pus logo-ul taberei de la Ibăneşti – bloggerii de vară au devenit la sugestia Melaniei, bloggeri de viaţă – o idee excelentă la care am achiesat instant. ( Dacă doreşte cineva să pună logo-ul pe blogul persoanal îl poate lua de aici.).   Mulţumiri anticipate celor care-o vor face.
Mulţumesc acum şi tuturor acelora care au venit cu propuneri de slogan şi le trimit şi câte un pupic, din păcate cam virtual.🙂

Ş-acuma hai să vă povestesc o întâmplare haioasă de care am avut parte în dimineaţa asta. Mă întorc din plimbarea de dimineaţă (aia de scot câinele la caca-pişu) şi în faţa scării era un vecinel simpatic,  în vârstă – să tot aibă vreo 75 de ani – foarte comunicativ de felul lui deşi, nu înţelegi mare lucru din ce spune pentru că acum mai mulţi ani, a suferit o intervenţie chirurgicală la cap care i-a cam atins ceva nervi pe acolo, printre care şi cel al vorbirii. Am zis „şi cel” pentru că şi de mers merge destul de ciudat: face nişte paşi mărunţi şi nesiguri, cam cum face pinguinul, ca să vă imaginaţi mai bine. În fine, face el tot felul de glumiţe, e pus pe şotii, ce mai! e haios tare!
Deci cum vă spuneam, revin din plimbări şi moşulică al meu stătea pe banca din faţa scării. Îmi îndrugă pe limba lui ceva legat de căldura de afară, eu-i răspund nu-ş ce şi în secunda doi îmi pică ochii pe tricoul ‘mnealui. Un tricou negru, de calitate,  bumbăcos, cu un imprimeu argintiu, ceva scris în italiană. Îmi vine să râd când îmi dau seama că-i tricoul pe care l-a primit anul trecut soţul meu de la prietena mea din Italia😀 Uitasem de el… heheeee! Fie primit, mi-am zis în sinea-mi! L-a luat din uscător… nu-i bai, că-i necăjit şi chiar nu stau în tricoul ăla.
Însă m-a amuzat  naturaleţea lui. Ce mândru era el cu tricoul lui bengos băgat în pantalonii traşi până la gât şi prinşi c-o curea subţirică, femeiască – pantalonii aveau fermoarul desfăcut până la jumate, dar ce mai conta! totul pălea în faţa tricoului lui cu imprimeu argintiu! De dragul distracţiei  nu mă pot abţine şi-i zic: „ce tricou frumos aveţi! are şi soţul meu unul identic!” La care el îmi zice rânjit: „o fi a soţului, cine ştie? hă! hă! hă!”  Şi gata. A început iar să vorbească despre Dumnezeu ştie ce.😀

32 comentarii leave one →
  1. Iulie 15, 2011 12:03

    si io iau pauza, ca am un santier in plina desfasurare! am patit acum cativa ani un soc socant, vorba lu’ nepoata-mea. primisem niste sandale incredibil de frumoase, din egipt. mi-au fost furate. din holul de la intrare. dupa un an le-am vazut la una in picioare. sta doua strazi mai incolo. i-am pus pe baietii care duceau brazii miresei de mi-au prins-o la o tigara si i-au luat sandalele din picioare. a plecat desculta. am aruncat sandalele, apoi. =))

  2. Iulie 15, 2011 12:12

    Vaaai tu, chiar asa? Cum sa-ti ia rufele din uscator? Eu, recunosc, ca nu mi-ar mai fi deloc simpatic mosu dupa asa o chestie. Am un simt al proprietatii ceva de speriat!

  3. Iulie 15, 2011 12:16

    eram la liceu si in piata de pe linga, de unde ne cumparam tigari la bucata, era o babuta care avea un tricou periculos tare cu ceva cranii pe el si pe care scria maret … METALLICA :))

  4. Iulie 15, 2011 12:17

    Lectăriţo, =)) =)) misto faza😀 dac’ar fi fost vorba de’o vecinica mai tanara, ca asta de ti’o hajlit tie sandalele, poate faceam olecuta de show, da’ de amaratul asta chiar mi-e mila….
    Spor la trebi! nasol in santier! brrrr!

    Miki, ce sa’i mai zic mai… e vai de steaua lui… banuiesc ca nevasta’sa l-o luat din uscator, ca el abia se taraie. Las’! atata paguba sa am!🙂

  5. pinguinu nuclear permalink
    Iulie 15, 2011 12:31

    a fost o vreme cand stateam la parter si sotioara mea cea harnica isi tinea mopul pe gratii sa se usuce. Intram noi in scara, il salutam pe nou mutatul vecin (avea vreo 60 de ani) ce avea un mop in mana, ne saluta bucuros inapoi, intram in casa, nevasta-mea direct la geam: -Bosorogul ne-a furat MOPUL!!! A iesit dupa el dar nu l-a mai prins pe scara (norocul lui, ca il murseca sotioara mea angelica) si nu stiam exact la ce apartament sta, nu s-a mai obosit sa il caute. Ne-am mutat inainte sa il mai intalneasca… Un mop de 5 lei, folosit vreme indelungata…

    • Iulie 15, 2011 12:36

      foarte tare!😀 asta-i cleptomanie deja. Macar mosulica al meu o furat o chestie de care se foloseste si cu care se faleste :)) da’ un mop?? duamni feri, cate mai auzi! Tre sa fie o simpatica sotioara ta! ca si tine de altfel😉

  6. Iulie 15, 2011 12:48

    bolnav, bolnav… da cu accese de sinceritate!😆

  7. Iulie 15, 2011 12:51

    psi, da mai… intotdeauna am apreciat sinceritatea😀 Şi de asta l-am şi iertat :))

  8. Zazuza permalink
    Iulie 15, 2011 13:17

    muama, adica voi aveti uscator la bloc???

    • Zazuza permalink
      Iulie 15, 2011 13:36

      auzi, deci de la caldura mi se trage. acum am inteles despre ce uscator vorbesti😀😀😀

      • Iulie 15, 2011 14:23

        esti teribila :)))) şi eu care mă pregăteam să-ţi zic că da, am uscător, că doar stau într-o zonă rezidenţială😀

  9. Iulie 15, 2011 13:40

    Ahaa…prietena ta a luat tricoul moşului (nu ştiu prin ce împrejurare) şi l-a dat apoi cadou soţului tău. Acu’ omul l-a recunoscut şi l-a recuperat. Aşa-i? 😀

  10. Iulie 15, 2011 14:36

    Da ce distracţii faine ai tu, dragă Georgi! Da şi ce personaje pitoreşti! Las’ că sunt şi pe la noi destui!
    O zi frumoasă şi…caniculă plăcută! Eu…am scos limba de-un cot, ca şi Gipsy al tău!😀

  11. Iulie 15, 2011 15:26

    Era mai misto sa spuna: „aaaa poi eu sunt sotul! Ce nu ma mai cunosti?”
    Dar, una peste alta, sa-mi spui si mie unde stai si , mai ales, unde ai uscatorul.Tocmai am constatat ca mai am nevoie si eu de niste tricouri, ceva pantaloni daca ai trei sferturi, si daca mai ai si vreo rochita, ceva, sa fie primit!

  12. Iulie 15, 2011 15:48

    haha.mie mi-a placut reactia mosului.ti-a spus ca este posibil sa fie tricoul sotului tau:))))probabil astpta sa-l pui sa se dezbrace😀

  13. Iulie 15, 2011 16:36

    Și mnealui din poză este dânsul ? Auzi la el “o fi a soţului, cine ştie? hă! hă! hă!” ! E simpatic și cu umor , totuși ! Păi nu? ( dar d alea cu „Buimacii” nu pui la uscator? că aș face și io un drum pi la dănsul, uscătorul !!! )

    • Iulie 15, 2011 21:23

      conu mișulache, ce idee faină mi-ai daaat! săr-na! ia-n să-mi usuc io trocouașul buimac să vedem cine îl vizitează!😆

  14. Iulie 15, 2011 16:53

    Io ma usuc in uscator, ca de racoare mi-e dor! :))

  15. Iulie 15, 2011 17:22

    eu il dezbracam pe mosu, ce tricou’ meu! jos textila imprumutata!😆

  16. Carmen Negoita permalink
    Iulie 15, 2011 19:39

    La câţi atentează acum la uscătorul tău… eu zic să îl pui de pază pe Gipsy.😆

  17. Iulie 15, 2011 20:53

    No, bine ca era tricoul. Mai misto ar fi fost sa-l fii vazut in chiloteii tai cu dantelutza😀

  18. Iulie 16, 2011 22:29

    Vai, Georgiana, nu-mi vine sa cred! Sa faci omul ” mosulica” ! Ce daca ti-a furat tricoul, varsta e varsta… :D)))))

  19. Iulie 17, 2011 10:32

    Las’ mai! nu-i pacatul meu! vine judecata de apoi … nu-l judec eu, ca are cin’ sa-l judece!
    Cum am zis, fie primit!🙂

Trackbacks

  1. de la căldură. sau nu. « freestyler
  2. lecturi de vara « Zazuza's Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

Lasă un răspuns

